Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

Adună
Acesta este un topic important.
X
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

    Posibil sa ai dreptate cu cablajul.Azi am inspectat sigurantele din compartimentul motor,totul in regula.Acolo mai sunt cateva relee,par in regula.Am tot cautat info daca exista vreo siguranta separata pt usa soferului sau ceva pt inchiderea centralizata,dar nu am gasit informatii despre asa ceva si presupun ca nu este.Sigurantele din interior nu le-am verificat inca.Sunt al dracului de inghesuite.
    Aseara am observat doar ca nu merge iluminatul butoanelor pe usa soferului,iar azi am descoperit ca nu merg butoanele de pe aceasta usa.Nu pot deschide geamurile,nu pot regla oglinzile..nimic.Deci tin sa cred ca problema se afla in usa soferului.
    Luni dau jos panoul usii.Sper sa descopar ceva.
    Urasc gropile ca mi se varsa berea.

    Comentariu


    • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

      Postat în original de lee99 Vezi post
      Posibil sa ai dreptate cu cablajul.Azi am inspectat sigurantele din compartimentul motor,totul in regula.Acolo mai sunt cateva relee,par in regula.Am tot cautat info daca exista vreo siguranta separata pt usa soferului sau ceva pt inchiderea centralizata,dar nu am gasit informatii despre asa ceva si presupun ca nu este.Sigurantele din interior nu le-am verificat inca.Sunt al dracului de inghesuite.
      Aseara am observat doar ca nu merge iluminatul butoanelor pe usa soferului,iar azi am descoperit ca nu merg butoanele de pe aceasta usa.Nu pot deschide geamurile,nu pot regla oglinzile..nimic.Deci tin sa cred ca problema se afla in usa soferului.
      Luni dau jos panoul usii.Sper sa descopar ceva.
      Problema se rezolva fara sa desfaci panoul de usa, cablul se rupe la trecerea dintre caroserie si usa.

      https://www.youtube.com/watch?v=AJCur3yGpRc

      Cand ai firul de masa rupt nu se aprinde nici becul de pe usa cand deschizi usa.

      Pentru reparatie ajuta mult sa ai penseta blocabila, cum sunt cele medicinale, pentru ca poti tine firul scos in afara cat mai mult. Dupa cum a zis ivanx, exclus cositorire. Operatiunea ar trebui sa dureze maxim 30 de minute, atat mi-a luat ultima data cand am facut-o la usa pasagerului.
      '02 WG CRD - EGR delete
      '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

      Comentariu


      • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

        Chiar am vizionat azi cateva filmulete pe youtube cu privire la aceasta problema,printre ele fiind si cel pus de tine.Multam.
        Se pare ca e o problema des intalnita,desi ma tot gandesc cum naiba se poate rupe chiar cablul al' mai gros dintre toate?Ca asa reiese din mai multe filmulete.Si alea subtiri de ce nu se rup?
        Luni ma apuc sa cercetez si sper sa fie asta problema
        Urasc gropile ca mi se varsa berea.

        Comentariu


        • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

          Postat în original de lee99 Vezi post
          Chiar am vizionat azi cateva filmulete pe youtube cu privire la aceasta problema,printre ele fiind si cel pus de tine.Multam.
          Se pare ca e o problema des intalnita,desi ma tot gandesc cum naiba se poate rupe chiar cablul al' mai gros dintre toate?Ca asa reiese din mai multe filmulete.Si alea subtiri de ce nu se rup?
          Luni ma apuc sa cercetez si sper sa fie asta problema
          E mai scurt, mai putin flexibil etc.
          '02 WG CRD - EGR delete
          '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

          Comentariu


          • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

            specificatiile pt ulei la cutia de transfer?
            Grand Cherokee 2003 2.7crd

            Comentariu


            • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

              O pagină mai în spate....
              '02 WG CRD - EGR delete
              '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

              Comentariu


              • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                Azi am rezolvat problema.Intr-adevar era cablul negru si gros de masa din cablajul dintre masina si usa soferului.
                Rezolvarea si pozele le puteti vedea in topicul dedicat masinii mele.
                https://forum.club4x4.ro/showthread....76#post1108076
                Urasc gropile ca mi se varsa berea.

                Comentariu


                • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                  Masina a fost la Marian la Filaret unde au fost testate injectoarele si sunt ok. Mi.a spus sa schimb senzorul de ax cu came, am facut asta, dar tot nu porneste. Bateria a fost scoasa, drept urmare erorile au fost sterse si a aparut alta: P1652, care la prima cautare inseamna 'data bus cable is shorted to ground'. S.a mai lovit cineva de eroarea asta? Cat despre pornit, motorina e pe furtune, bateria e ok, pompele si injectoarele la fel...

                  Comentariu


                  • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                    Postat în original de horiabgt Vezi post
                    Masina a fost la Marian la Filaret unde au fost testate injectoarele si sunt ok. Mi.a spus sa schimb senzorul de ax cu came, am facut asta, dar tot nu porneste. Bateria a fost scoasa, drept urmare erorile au fost sterse si a aparut alta: P1652, care la prima cautare inseamna 'data bus cable is shorted to ground'. S.a mai lovit cineva de eroarea asta? Cat despre pornit, motorina e pe furtune, bateria e ok, pompele si injectoarele la fel...
                    Cine zice ca daca scoti bateria erorile se sterg ? Fa o diagnoza cu un tester serios sau du masina la cineva care sa iti rezolve problema nu la aia care iti spun ce sa faci .

                    Comentariu


                    • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                      Postat în original de horiabgt Vezi post
                      Masina a fost la Marian la Filaret unde au fost testate injectoarele si sunt ok. Mi.a spus sa schimb senzorul de ax cu came, am facut asta, dar tot nu porneste. Bateria a fost scoasa, drept urmare erorile au fost sterse si a aparut alta: P1652, care la prima cautare inseamna 'data bus cable is shorted to ground'. S.a mai lovit cineva de eroarea asta? Cat despre pornit, motorina e pe furtune, bateria e ok, pompele si injectoarele la fel...
                      dar regulatorul de presiune de pe rampa,ce zice?cablajul aferent ce zice?sunt ok?fara poti da la automat un an si tot nu porneste
                      suzuki vitara 1.6
                      yo5PKM
                      0763630114

                      Comentariu


                      • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                        Salutare, știu ca nimeni nu se aștepta după atâția ani de Patrol sa trădez dar am făcut-o din motive de sănătate, mi-am luat Grand. Nu pot spune ca sunt dezamăgit ,chiar deloc nemaifacand offroad ci doar plimbări in pădure. Am câteva probleme: nu am decât o cheie și o telecomanda , am făcut praf toate bursele și pivoții la o singura ieșire, a început sa ronțăie un injector cred, ( e dopat motorul ) as vrea sa ii pun un troliu in bara stoc, as vrea un kit de înălțare comod ,gume am 265,65/17 și unele ,ai mici 245/75/16 cred. Mulțumesc.
                        ARO M461 din '65
                        Daca doi oameni iti zic ca esti beat este bine sa te duci sa te culci.

                        Comentariu


                        • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                          iata ca revin cu o problema noua.
                          am revenit in tara cu englezoaica mea.dupa ce am strabatut 3000km dupa ce a trecut prin friguri extreme si mers un pic si off road masina imi da batai de cap din nou. am decis sa-i schimb uleiul in cutia de transfer sa vad daca cumva se schimba comportamentul la virajele maxime,ceea ce nu prea a adus rezultatele dorite,tot mai musca din asfalt.am avut o mica iesire scurta in cartier si la pornirea si plecarea de pe loc am constatat ca servo e tare ca piatra si am pierdut motorina pe la pompa de inalta. am tot citit aici pe forum ca ar fi vorba de celebrele oringuri.mecanicul meu a zis ca ar fi pompa de inalta dar trebuie sa desfaca sa vada despre ce e vorba. aveti ceva sfaturi? a mai avut cineva probleme cu pompa de inalta sau intradevar sunt oringurile? multumesc anticipat.
                          Grand Cherokee 2003 2.7crd

                          Comentariu


                          • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                            Vezi exact pe unde pierzi motorina. Pot curge de la pompa de inalta presiune, pentru ca si acolo ai garnituri.

                            Legat de servo, se schimba ceva daca turezi motorul?
                            '02 WG CRD - EGR delete
                            '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

                            Comentariu


                            • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                              Postat în original de pinti Vezi post
                              nu am decât o cheie și o telecomanda ,
                              Aici poate te ajuta colegul ssrli,el a facut ceva schimbari in acest sens.
                              Ceea ce pot sa-ti spun e ca ai nevoie de a 2-a cheie pt a face a 3-a.Cheile au un chip/transmitator incorporat care trebuie sa fie apropiat de butucul contactului altfel nu porneste sau porneste dar se opreste.Sunt video-uri pe youtube despre acest lucru.
                              Urasc gropile ca mi se varsa berea.

                              Comentariu


                              • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                                Postat în original de pinti Vezi post
                                am făcut praf toate bursele și pivoții la o singura ieșire, a început sa ronțăie un injector cred, ( e dopat motorul )
                                Sa inteleg ca dupa o '' simpla plimbare in padure'' cu cherokelee ai rupt bucsele si pivotii??

                                Sincer acum, asa de bune sunt patroalele??? Eu caut sa imi iau unul, dar nu sunt multe automate, si cele care sunt inteleg ca trebuie schimbate bolturile la vibrochen, ca cica e defect de fabrica.

                                Are un prieten un Y61 si are probleme la chiuloasa, si asta m-a descurajat...

                                Dar ce imi poti spune de patroale comparativ cu cherokele?? Am vazut ca puntea fata e mult mai solida , fara pivoti, are un blocant pe spate iar lsd-ul de pe fata e tot un kkt, dar altceva?

                                multumesc
                                Ultima editare de ivanx; 13.mar.2018, 01:09.

                                Comentariu

                                Procesare...
                                X

                                Sqreen | Runtime Application Protection