Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

Adună
Acesta este un topic important.
X
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #91
    Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

    Evacuarea e prinsa de turbina cu o clema cu arc, asta e piesa:
    http://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-Je...-/160990607133
    '02 WG CRD - EGR delete
    '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

    Comentariu


    • #92
      Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

      Aici e idee de downpipe nou, fara catalizator:
      http://www.ausjeepforum.com.au/forum....php?p=1289582

      Conform postului, clema s-a inlocuit cu o clema cu surub pentru evacuare, de tip V-band.
      '02 WG CRD - EGR delete
      '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

      Comentariu


      • #93
        Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

        dap...clema aia nu o gasesc nicaieri in timp util...pana vineri tre sa fac itp-ul si nush daca va fi ok asa...nu cred...iar sambata plec din tara...am reusit sa schimb flansa la cardan si bratele spate...a mai ramas clema asta de la evacuare/turbo si schimbul de ulei la cutie...dar e jale aici...nimeni nu are timp sau nu se pricepe/baga...

        Comentariu


        • #94
          Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

          in schimb am reusit sa termin ceva ce demult voiam sa incerc...maine montez tot si de-abia astept sa aud cum suna...
          Fișiere atașate

          Comentariu


          • #95
            Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

            Postat în original de rrobinrazvan Vezi post
            dap...clema aia nu o gasesc nicaieri in timp util...pana vineri tre sa fac itp-ul si nush daca va fi ok asa...nu cred...iar sambata plec din tara...am reusit sa schimb flansa la cardan si bratele spate...a mai ramas clema asta de la evacuare/turbo si schimbul de ulei la cutie...dar e jale aici...nimeni nu are timp sau nu se pricepe/baga...
            Salut!
            Incearca si la dacia service tg.ocna, poate va fi mai bine. Tot acum am schimbat si eu bucsele spate si flansa de la cardan. N-as fi zis ca poate sa scoata asemenea zgomot... ziceai ca e avion.

            Poate si mie cineva sa-mi spuna de ce cateodata cand pornesc masina, porneste si AC-ul? Cum fac sa nu mai porneasca?!

            Comentariu


            • #96
              Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

              Postat în original de doctoru' Vezi post
              Salut!
              Incearca si la dacia service tg.ocna, poate va fi mai bine. Tot acum am schimbat si eu bucsele spate si flansa de la cardan. N-as fi zis ca poate sa scoata asemenea zgomot... ziceai ca e avion.

              Poate si mie cineva sa-mi spuna de ce cateodata cand pornesc masina, porneste si AC-ul? Cum fac sa nu mai porneasca?!
              Inainte sa opresti seara masina, opresti consecvent AC, ventilatie, tot....dimineata nu mai porneste AC.... manevra repetata de cate orici freci masina peste zi....
              Daca lasi ventilatia pe 22C si in masina sunt 35C, AC va porni automat....daca totul este oprit... Voila, rezolvare.
              Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.
              Dream It, Do It, Live It....

              Comentariu


              • #97
                Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                Postat în original de rrobinrazvan Vezi post
                in schimb am reusit sa termin ceva ce demult voiam sa incerc...maine montez tot si de-abia astept sa aud cum suna...
                A iesit beton incinta !
                Abia astept sa incep si eu sistemul de sunet :D
                '02 WG CRD - EGR delete
                '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

                Comentariu


                • #98
                  Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                  buna seara,va expun o noua problema pe care am avut-o zilele trecute in drum spre Delta Dunarii.Pe autostrada A2 am vrut sa vad si eu cum se descurca la viteze mai mari de la 130 in sus, nu am mers mai mult de 2 km si apa inceput sa creasca pana la 110 grade, m-am speriat si am lasat-o la 100 km/h.Apa a scazut la 100 grade si asa a ramas pana ce am trecut de harsova si am intrat pe drumul spre tulcea.Drumul spre tulcea are si ceva pante mai pronuntate si mai lungi, intr-una din aceste pante ,pe urcare,apa a inceput sa creasca din nou pana a fiert motorul .Am oprit,am pus apa(cam 4l)si am plecat.Intrebarea mea , v-ati mai confruntat cu asa ceva?electroventilatorul merge ,termostatul l-am schimbat in iarna,lichid nu curge pe nicaieri!Aveti vreo idee din ce cauza se intampla asta?multumesc anticipat

                  Comentariu


                  • #99
                    Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                    Eu unul dupa ce umblu la instalatia de racire, monotorizez instalatia cel putin 5-6 porniri ( trasee, etc ). Adica ma uit la vasul de expansiune sa vad daca s-a schimbat ceva. Evident ca apa nu dispare in cantitatea asta dintr-o data. Poate pica pe undeva insesizabil, un colier furtun slabit, etc. Daca ai putut adauga 4 litrii e clar ca se pierde pe undeva, deci trebuie identificat amanuntit, nu doar daca se vede sau nu o pata sub masina.
                    Eventual acum cu "plinul" facut incearca sa vezi daca mai creste temperatura apei la sarcina mai mare.
                    Ultima editare de danciucu; 18.iun.2015, 19:42.
                    XJ '96 2.5i, WJ '00 4.7

                    Comentariu


                    • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                      M-am exprimat eu gresit, am pus 4 litri dupa ce mi-a fiert motorul (a refulat pe la capacul de la vasul de expansiune)

                      Comentariu


                      • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                        Daca ai schimbat ce ai spus tu si sunt functionale,atunci verifica un pic radiatoarele.Se infunda cu noroi si orice altceva si ajungi in situatia redata de tine.
                        Daca nici asta nu este ,situatia poate fi cam nasoala .
                        La mers normal se comporta normal?
                        Eu aveam problema asta la autobuzul vechi ,totul era perfect functional, doar radiatorul avea lipsa 4-5 randuri de faguri in partea de jos, nu pierdea nimic dar nu racea cum trebuie cand il fortam peste 120.Acum urmaresc radiatorul de la jeep din care au inceput sa plece iarasi 1-2 randuri de faguri datorita unul baiet inteligent de la o spalatorie care a bagat lancea in el.....
                        Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.
                        Dream It, Do It, Live It....

                        Comentariu


                        • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                          Am fost la mecanic cu ea si mi-a zis ca s-ar putea sa fie din ventilatorul electrohidraulic care nu se roteste cu viteza care trebuie.Stiti cumva daca are doua viteze?ca eu nu l-am auzit când s-a incalzit motorul si la viteza care o are acum si eu zic ca nu prea are cum sa raceasca.

                          Comentariu


                          • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                            Ce noroc ca tocmai am aflat cum se testeaza (si l-am testat al meu, pentru ca am vazut temperatura de 100*C prin padure).

                            Ventilatorul merge cu turatie variabila in functie de solicitari (temperatura apa, temperatura ulei cutie, A/C). Ca sa testezi daca merge solenoidul de comanda deconecteaza mufa senzorului de temperatura de apa. Senzorul e sub rampa de presiune, daca urmaresti furtunul de radiator de sus il gasesti usor. Cu motorul pornit il deconectezi, dupa 2-3 secunde ventilatorul ar trebui sa treaca in mod avion. Se va aprinde martorul de avarie in bord (si codul aferent de eroare P0115), dar se stinge dupa ce conectezi sensorul si repornesti motorul.
                            '02 WG CRD - EGR delete
                            '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

                            Comentariu


                            • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                              Postat în original de ssrli Vezi post
                              Ce noroc ca tocmai am aflat cum se testeaza (si l-am testat al meu, pentru ca am vazut temperatura de 100*C prin padure).

                              Ventilatorul merge cu turatie variabila in functie de solicitari (temperatura apa, temperatura ulei cutie, A/C). Ca sa testezi daca merge solenoidul de comanda deconecteaza mufa senzorului de temperatura de apa. Senzorul e sub rampa de presiune, daca urmaresti furtunul de radiator de sus il gasesti usor. Cu motorul pornit il deconectezi, dupa 2-3 secunde ventilatorul ar trebui sa treaca in mod avion. Se va aprinde martorul de avarie in bord (si codul aferent de eroare P0115), dar se stinge dupa ce conectezi sensorul si repornesti motorul.
                              am facut cum mi-ai spus si merge(porneste in modul avion).Întrebarea mea este, la ce temperatura porneste in modul avion?

                              Comentariu


                              • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                                de pe un forum australian :

                                You should hear the cooling fan kick in at full blast when the coolant temperature reaches 100 deg C.
                                still not black enough

                                Comentariu

                                Procesare...
                                X

                                Sqreen | Runtime Application Protection