Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

Adună
Acesta este un topic important.
X
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

    Sa nu fie bujia in scurt ca iti arde din nou siguranta sau releu

    Comentariu


    • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

      am o problema cu releul de semnalizare. am scos releul si l-am bagat la loc si merge, apoi iar nu a mers,apoi daca loveam in bord avea perioade cand mergea...am ramas cu bordul desfacut si cand nu merge bag mana si il misc un pic si merge.am constatat ca doar cand e frig in habitaclu nu functioneaza din prima. avariile merg,semnalizare dreapta merge dar stanga are toane. am desfacut releul si nu vad niciun contact slab. daca iau unu secondhand o sa am aceeasi problema? de unde as putea sa iau unul nou? multumesc
      Grand Cherokee 2003 2.7crd

      Comentariu


      • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

        Postat în original de nico30 Vezi post
        am o problema cu releul de semnalizare. am scos releul si l-am bagat la loc si merge, apoi iar nu a mers,apoi daca loveam in bord avea perioade cand mergea...am ramas cu bordul desfacut si cand nu merge bag mana si il misc un pic si merge.am constatat ca doar cand e frig in habitaclu nu functioneaza din prima. avariile merg,semnalizare dreapta merge dar stanga are toane. am desfacut releul si nu vad niciun contact slab. daca iau unu secondhand o sa am aceeasi problema? de unde as putea sa iau unul nou? multumesc
        si eu am avut aceeasi problema si rezolvarea a fost smirghel de 800 si spray de contact intre patinele de la releu
        suzuki vitara 1.6
        yo5PKM
        0763630114

        Comentariu


        • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

          Salutare am observat azi ca atunci cand sat putin cu masina la relantiu si o accelereze sa zicem pe la 1500 de ture,turatia scade încet pana pe la 1000 1100 si ramane asa..uneori fluctueaza..alteori isi revine..stie cineva care ar putea fi problema?mai am o problema care ma dispera mai ales acum iarna si anume am schimbat 5 seturi de stergatoare si cu toate astea debea șterg.. adică stergatorul trece peste dar debea se cunoaște parca nici nu ar merge pe parbriz..e posibil sa fie arcurile de la brațele stergatoarelor?

          Comentariu


          • Deranjez si eu cu o intrebare. Cautand pe e-bay un set de pivoti HD pentru al meu Wj, vad in unele anunturi ca se potrivesc si pe Xj, iar in unele scrie ca se potrivesc doar pe Wj si Jk. Ce pivoti recomandati?

            Comentariu


            • XJ/TJ/ZJ/YJ au alta conicitate la unul din pivoti (superior sau inferior, nu tin minte acum). Pivotii de JK sunt identici cu cei de WJ.
              '02 WG CRD - EGR delete
              '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

              Comentariu


              • Postat în original de Mihai-Cristian. Vezi post
                Deranjez si eu cu o intrebare. Cautand pe e-bay un set de pivoti HD pentru al meu Wj, vad in unele anunturi ca se potrivesc si pe Xj, iar in unele scrie ca se potrivesc doar pe Wj si Jk. Ce pivoti recomandati?
                rcomand moog
                suzuki vitara 1.6
                yo5PKM
                0763630114

                Comentariu


                • Va salut,
                  in ultimul timp am inceput sa am o problema si anume: cand o calc la fund, de obicei in depasiri masina se opreste..imi da codul p1130, de la senzorul de presiune din rampa, care a fost pus nou acuma un an plus injectoarele reconditionate, scoate si fum negru, am schimbat si mai multe filtre de motorina si problema persista, mai am o problema legata de compresorul de ac care nu vrea sa mai cupleze, freon pe instalatie am si releu si siguranta de la ac din compartimentul motor sunt bune, cu toate astea nu mai cupleaca, stie cineva care ar putea fi cauza acestor probleme? multumesc

                  Comentariu


                  • P1130 iti indica o problema cu presiunea in rampa, nu un senzor defect. Cine face diagnoza trebuie sa inteleaga ce se intampla, nu sa citeasca codul si sa exclame "senzor defect".

                    Ar putea fi: aer in instalatie pe la ceva o-ring, pompa de inalta presiune obosita sau defecta, injector care da prea mult pe retur.

                    '02 WG CRD - EGR delete
                    '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

                    Comentariu


                    • Salut,
                      Ma poate ajuta cineva cu imformatia cum sa dau jos fata usa stanga sofer Jeep Grand Cherokee 2008?

                      Comentariu


                      • Revin cu o problema. Imi urca apa, cand ma dau mai tare la ea. (100-120), in padure nu mai zic. Azi am demontat furtunele si am vazut ca in ture pompa de apa nu mai baga. So, schimb pompa de apa, dar, vad ca nici ventilatorul nu funcționează in parametrii. Citeam ceva tot pe aici, ca ar trebui sa plece la maxim daca ii scot mufa aceea de sub rampa. Ei bine, nu pleaca in putere maxima, tot mort asa... Câteodată, in ture merge in putere maxima, dar uneori merge in putere maxima si la relanti, iar cand duc masina in ture se opreste...

                        Comentariu


                        • Bună. Am achiziționat recent un grand cherokee 2,7 din 2002. Am făcut toate scumburile de ulei, iar la plecare din sevice, cutia nu mai schimba vitezele, respectiv merge în drive maxim 40 km/oră și merge si în R. Ma puteți ajuta cu o lămurire ce ar putea avea. Mecanicul a pus testerul pe ea nu da nici o eroare pe motor sau cutie. Am scos mufa de la cutie, nu da eroare și la fel merge în drive cred ca este treapta 1 dar mai mult nimic. Cutia nu troncane nu se aude nimic în ea. Încărcarea la baterie este 13,8. La fel cutia nu merge nici pe manual. Oare ma puteți ajuta cu ceva sfaturi, ca am făcut cu mașina 500 km de când am luat-o, iar după ce am schimbat uleiurile sa întâmplat asta. Mulțumesc și aștept ceva pareri, care mai aveți modelul ăsta de jeep și a ți avut probleme. Mulțumesc.

                          Comentariu


                          • va salut, revin cu problema mea cand o calc la fund mi se oprese motorul in mers, am facut o diagnoza , va atasez niste imagini poate ma poate ajuta cineva cu un sfat

                            Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	image_270620.jpg 
Afișări:	387 
Mărime:	79,1 KB 
ID:	1300184
                            Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	image_270621.jpg 
Afișări:	378 
Mărime:	99,1 KB 
ID:	1300185
                            Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	image_270622.jpg 
Afișări:	389 
Mărime:	98,3 KB 
ID:	1300186
                            Ultima editare de rkoste32; 09.aug.2019, 18:25.

                            Comentariu


                            • Prea mult combustibil pe retur de la un injector uzat, aer in instalatie sau pompa de inalta presiune obosita.
                              '02 WG CRD - EGR delete
                              '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

                              Comentariu


                              • Buna seara sunt nou pe aici si imi cer scuze daca problema sa mai discutat
                                am un grand cherokee 2.7 wj din 2003 si cand depășesc viteza de 65km începe să se audă un huruit si este si senzatia ca masina se infraneaza , merge trage in continuare se duce bine dar huruitul dupa viteza de 80km dispare si ramane doar senzatia de se tot infraneaza cand si cand

                                Comentariu

                                Procesare...
                                X

                                Sqreen | Runtime Application Protection