Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

Adună
Acesta este un topic important.
X
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Postat în original de albinaru Vezi post
    Cum rrecunosti un WK cu Vm fata de cel cu Mercedes?
    WK ( 2005-2010) sunt cu Mercedes ( poza de mai sus, vezi farurile rotunjite in partea superioara )
    WK2 (dupa 2010) sunt cu VM ( faruri rectangulare )
    XJ '96 2.5i, WJ '00 4.7

    Comentariu


    • O varianta de a "pacali" senzorul de abs dupa schimbarea rapoartelor a gasit cineva ? In afara de acel emulator.

      Comentariu


      • Salutare. Detin de puțin timp un GC WJ 2.7 CRD 2004 cu Quadra Drive și tocmai ce mi-a intrat cutia in mod avarie si martorul ABS s-a aprins. Mașina a stat 1 an jumate înainte să o cumpăr. Din ce am înțeles, pt cutia de viteze e necesara o resetare. Acum, nu știu dacă eroare Abs e legată de modul de avarie al cutiei, sau efectiv ca nu a mai avut curent ok masina sau sunt probleme total separate . Mașina se află în jud Harghita, zona in care nu se pricepe nimeni la Jeep--uri. Dacă ati avut parte de astfel de simptome si ma puteti ajuta cu sfaturi, as aprecia enorm.Mulțumesc.

        Comentariu


        • Postat în original de Mihai-Cristian. Vezi post
          O varianta de a "pacali" senzorul de abs dupa schimbarea rapoartelor a gasit cineva ? In afara de acel emulator.
          Da, iti faci singur emulator daca nu vrei sa il cumperi pe ala :))
          '02 WG CRD - EGR delete
          '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

          Comentariu


          • Buna seara. detin un wj 2.7 Care face probleme la pornire dimineata la rece. Azi am constatat că cele 2 sigurante de 50A de pe tabloul de lângă baterie care sunt pentru bujii sunt arse. Am pus alte două sigurante iar cand am pus contactul s-au ars. A pățit cineva asa ceva? Care ar fi cauzele?

            Comentariu


            • Schimba bujiile,probabil sunt arse şi fac scurt

              Comentariu


              • O adevărată plăcere să le schimbi. Exista vreo posibilitate sa verificăm care bujie e in scurt?

                Comentariu


                • Postat în original de bogdanbobo Vezi post
                  O adevărată plăcere să le schimbi. Exista vreo posibilitate sa verificăm care bujie e in scurt?
                  Se masoara cu multimetru
                  '02 WG CRD - EGR delete
                  '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

                  Comentariu


                  • După câteva verificări bujiile de le pistonul 4 si 5 erau in scurt. Am reusit sa desfac fără probleme bujia de la pistonul 5 iar la 4 s-a desfăcut destul de usor doar ca am avut surpriza neplăcută sa nu iasa si miezul din chiulasa.....Sper sa il dea afara din compresie ca altfel am de treaba

                    Comentariu


                    • va salut, am si eu problema destul de frustranta as putea spune, am avut un etrier blocat ( erau cele de la teves) si m-am hoatarat sa schimb etrierii fata cu unii noi de tip akebono + placute si discuri noi si ep fata si pe spate, problema este ca chiar si dupa ce am pus tot nou la viteza mare sau in vale la inceput cand puneam frana imi tremura putin volanul, dar in timp de o luna problema s-a agravat si cand franez am un joc in volan extraodianar de mare.. recent i-am schimbat toate bratele, amortizoarele fata, bucsele de la bara stabilizatare fata spate, si bieletele antirului fata spate, parca s-a redus cu putin acel tremurat dar nu pea e sesizabil, m-am asigurat sa curat bine butucii rotilor inainte de montarea discurilor, stie cineva ce as putea sa mai verific? va multmesc

                      Comentariu


                      • De obicei la vibratii pe frınare e de la discuri ,schimbate sau daca are ınca material suficient luate la strung

                        Comentariu


                        • Postat în original de rkoste32 Vezi post
                          va salut, am si eu problema destul de frustranta as putea spune, am avut un etrier blocat ( erau cele de la teves) si m-am hoatarat sa schimb etrierii fata cu unii noi de tip akebono + placute si discuri noi si ep fata si pe spate, problema este ca chiar si dupa ce am pus tot nou la viteza mare sau in vale la inceput cand puneam frana imi tremura putin volanul, dar in timp de o luna problema s-a agravat si cand franez am un joc in volan extraodianar de mare.. recent i-am schimbat toate bratele, amortizoarele fata, bucsele de la bara stabilizatare fata spate, si bieletele antirului fata spate, parca s-a redus cu putin acel tremurat dar nu pea e sesizabil, m-am asigurat sa curat bine butucii rotilor inainte de montarea discurilor, stie cineva ce as putea sa mai verific? va multmesc
                          Am avut o problema asemanatoare, am schimbat toate etrierele si nimic, ramanea unul blocat si aveam tramuratul in volan. Mecanicul mi-a rezolvat problema pilind capul tijei care iasa din pompa de frana, dar n-as putea spune cat, n-am vazut. Oricum, de mai bine de 6 luni nu am mai avut probleme...
                          Ultima editare de SorinD; 05.feb.2020, 10:35.
                          __________________________________
                          JEEP GRAND CHEROKEE 2,7 TD '03

                          Comentariu


                          • Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	s-l640.jpg 
Afișări:	54 
Mărime:	36,8 KB 
ID:	1305408 Salutare,stie cineva la ce foloseste piesa asta? Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD Gearbox Jumper Loom Harness 68211325AB
                            Ultima editare de spike; 22.feb.2020, 22:49.

                            Comentariu

                            Procesare...
                            X