Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

Adună
Acesta este un topic important.
X
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Postat în original de Sorin Florin Vezi post
    Salut. Am și eu o problemă la cutia de viteze, sa blocat în tr1 și nu mai schimbă. Care ar putea fii cauzele?
    Mulțumesc!
    selectorul cutiei de viteze...se poate lua unul nou cu garantie pe viata de la lituanieni. exista pe forum discutia
    Grand Cherokee 2003 2.7crd

    Comentariu


    • Am rezolvat, problema era de la un senzor Abs. Cel de la care am luat-o a avut aceeași problemă. Din cauza senzorului abs nu citește turația și nu schimbă cutia

      Comentariu


      • Salutare, după ploaia de acu’ o săptămâna și ceva mi-au apărut câteva erori pe lângă vreo 2 existente care nu ridicau probleme…
        prima data p0203, p0202 și p0205, imediat după aia, p0201 și p0204, ca sa fie suita completa…
        initial aveam un 0304 (senzor Ax cu came nou, dar nu s-a șters eroarea) și bineînțeles negreșitul p1270…
        a doua zi după ploaie am făcut câteva ture prin Galați printre cabinete si la un moment dat a murit motorul din senin. A pornit la sfert dar de fiecare data când pișcam accelerația murea.
        dupa o diagnoza a rămas 1270, 0201–>0205, a dispărut 0304 dar a apărut 0100…
        mecanicii la care am fost zic ca-s clapetii de la intake, eu zic ca-i ecu, acum sa văd și cu senzorul ăla MAF care-i treaba, că până acum nu a apărut niciodată…
        voi ce ziceți? Mașina e un wj din 2002 2.7crd

        Comentariu


        • Buna . Grand cherokee 2.7crd
          Sa oprit dimineata imediat dupa pornire..... De atuncea nu mai porneste. Se invarte electromotorul Da cu pauza... Care O data ám eroare unghiu de sincronizare.

          Comentariu


          • Postat în original de antonsan_77 Vezi post
            Salutare, după ploaia de acu’ o săptămâna și ceva mi-au apărut câteva erori pe lângă vreo 2 existente care nu ridicau probleme…
            prima data p0203, p0202 și p0205, imediat după aia, p0201 și p0204, ca sa fie suita completa…
            initial aveam un 0304 (senzor Ax cu came nou, dar nu s-a șters eroarea) și bineînțeles negreșitul p1270…
            a doua zi după ploaie am făcut câteva ture prin Galați printre cabinete si la un moment dat a murit motorul din senin. A pornit la sfert dar de fiecare data când pișcam accelerația murea.
            dupa o diagnoza a rămas 1270, 0201–>0205, a dispărut 0304 dar a apărut 0100…
            mecanicii la care am fost zic ca-s clapetii de la intake, eu zic ca-i ecu, acum sa văd și cu senzorul ăla MAF care-i treaba, că până acum nu a apărut niciodată…
            voi ce ziceți? Mașina e un wj din 2002 2.7crd
            Depinde pana unde a ajuns apa . ... electronica multă pentru a întra în apa cu el ..ecu e sus lângă baterie ...

            Comentariu

            Procesare...
            X

            Sqreen | Runtime Application Protection