Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

Adună
Acesta este un topic important.
X
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

    Nu vreau sa te sperii, dar eu bănuiesc ca e o problemă la chiulasa. Sunt firme care pot detecta urme de monoxid în apa de răcire. Dacă sunt urme de CO atunci are chiulasa crăpături. Garnitura de chiulasa la motoarele de 2.7 sunt metalice și nu se prea strică.
    Ai putea sa mai verifici dacă garnitura mica de la capacul de la vasul de expansiune este intactă.
    Ultima editare de uwex; 19.iun.2015, 20:52.
    Drum bun si dealuri multe.

    Comentariu


    • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

      Va salut! Cum balansul camionului stanga-dreapta ma exaspereaza, am desfacut amortizoarele. Am apasat pe ele, opun reziztenta. Comprimat la maxim, se extinde singur in 43 de secunde. Cred ca este cam mult, nu? Fata de ce am vazut pe net, mi se pare enorm, dar nici nu se comporta ca unele (foarte) uzate. Nu stiu de cand sunt montate si nici cati km au. Dupa comportament, se impune o achizitie? Si ce marca?

      Comentariu


      • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

        Balans stanga-dreapta e legat de bratul A a puntii spate. Bucso, pivotsau amandoua
        '02 WG CRD - EGR delete
        '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

        Comentariu


        • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

          Pivotul spate si bucsile aferente le-am schimbat. Amortizoarele au capatat aceea uzura normala in timp. Cu cat acumulez km mai multi cu atat comportamentul se resimte mai mult. O sa ma duc la un tester, desi nici acela nu ofera o acuratete prea mare. Sau...cer eu prea mult de la o masina cu punti fixe!

          Comentariu


          • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

            Testerul electronic nu ofera nici o informatie despre miscarea de care zici.

            Verifica totusi bucsile respective, am citit ca unii ar fi patit sa se uzeze foarte repede.
            '02 WG CRD - EGR delete
            '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

            Comentariu


            • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

              O sa le verific astazi. Voi demonta si amortizoarele fata sa vad daca opun rezistenta pe toata lungimea cursei. Am impresia ca la capatul cursei nu mai fac servicii si de aici si comportamentul descris mai sus.

              Comentariu


              • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                Salut Alex,eu am montat amortizoare Skyjacker Hidro 8000 au fost toate 4 cam 1200lei.
                Balansul este la fel, diferenta este cand fortezi in curbe la viteza, se intaresc mult mai bine si tin mult mai bine.
                Pana am descoperit asta,mi-a luat cam 2 sapt, si cam doua luni sa ma obisnuiesc cu noul stil necaracteristic de mers.
                Amortizoare cu +2 Inch ,arcurile stoc.


                Daca vrei diferenta notabila din prima, pune OME.Este mare diferenta.Plusul este setarea incarcaturii dupa necesitati cu + 50,100 sau 200 fta sau spate .
                Daca vrei mai ieftin,pune Ironman,ceva mai tari,fara setare de greutate, nu mai tii pietre la rinichi dar tinuta de drum este alta.
                Vazut si mers cu ambele.Dar ambele ofera lift 5cm in varianta chit complet-arcuri + amortizoare si nu era ce-mi doream eu.
                Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.
                Dream It, Do It, Live It....

                Comentariu


                • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                  Buna, am un GC 2,7 CRD/ 2002, oare stie cineva unde pot sa gasesc furtune de frana, fata/spate. Multumesc

                  Comentariu


                  • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                    Eu mi-am adus din state furtune de frana fata
                    '02 WG CRD - EGR delete
                    '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

                    Comentariu


                    • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                      Vechea si banala problema a geamurilor electrice....
                      Razman blocate pe deschis -caz neferict sau pe inchis in cazul proprietarului bisericos si cu ajutor divin.

                      La mine binenteles, deschis total ,dreapta fata.
                      Desfacut, injurat,stresat, transpirat - noroc cu vecini priceputi- am verificat motorul electric,alimentat de la sursa , FUNCTIONAL....
                      Sa fie oare de la buton? urmeaza masuratori si chestii ...

                      In schimb, fata fata de usa si mufa aferenta conectata, nu merge inchiderea pe toata masina, nu merge inchiderea portbagaj ce nu poate fi asigurat manual ca usile si alarma Ungo super smechera intra in avarie

                      Asadar,o macara noua ce vine cu tot cu motor nu am nevoie,motorul era plin de negreala de la carbuni care-s jumatate consumati-a fost curatat ,rotorul arata ok, aici si acum totul este functional,verificat, uns.

                      Exista teoria sa fie din buton sau sa nu primeasca curent, urmand verificarile astazi dupaamiaza.
                      Partea cu incalzitul de la soare nu a putut fi verificata, nu am gasit nici o protectie in interiorul motorului....

                      Altcineva cu experiente de genul? Adica rezolvari?
                      Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.
                      Dream It, Do It, Live It....

                      Comentariu


                      • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                        Salut Razvan! In acest weekend am experimentat aceeasi problema, stanga fata. A ramas deschis aproximativ 5 cm. Geamul nu mai urca, motorasul se invartea in gol. Avantajul ca am parcat-o in curte.

                        Desfacut fata de usa, macaraua, etc...Prima impresie, s-a mai lucrat pe aici. Am desfacut motorasul si rola cu cele doua cabluri.
                        La mine a fost cablul de sus, ca sa zic asa, cel care ridica geamul. Am gasit in magazinele de bricolaj, un cablu la fel de gros, dar mai maleabil. Cel de bicicleta, de frana, este cam tare, parerea mea. Dupa vre-o 10 incercari am reusit sa infasor cablurile sa nu se mai incalece sau sa sara dupa rola. La cea de 3-a incercare, totul mergea perfect, cu exceptia faptului ca era montat invers.

                        Initial m-am gandit sa ridic geamul si sa il las asa, blocat. Am cautat pe net si am vazut ca se gasesc macarale fara motor. Cred ca asta iti trebuie. Chiar daca am montat cablurile home made, nu am curaj sa deschid geamul pana jos, doar pana la jumatate. Deocamdata functioneaza.

                        Am mai vazut kit-uri de reparatie la 150-165 lei(cabluri + rola), dar tot trebuie sa te chinui sa le montezi.

                        Deci, practic...cum spune un coleg:
                        Cumparat cablu - 10 lei, 2-3 metri. Trebuie sa-i faci ceva la capete sa se fixeze in locasurile rolei si nervi de otel.
                        Kit de reparatie - 150-165 lei + ceva nervi.
                        Macara fara motoras. Scapi de nervi.
                        Ultima editare de alex_man; 27.iul.2015, 09:10.

                        Comentariu


                        • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                          Postat în original de alex_man Vezi post
                          Salut Razvan! In acest weekend am experimentat aceeasi problema, stanga fata. A ramas deschis aproximativ 5 cm. Geamul nu mai urca, motorasul se invartea in gol. Avantajul ca am parcat-o in curte.

                          Desfacut fata de usa, macaraua, etc...Prima impresie, s-a mai lucrat pe aici. Am desfacut motorasul si rola cu cele doua cabluri.
                          La mine a fost cablul de sus, ca sa zic asa, cel care ridica geamul. Am gasit in magazinele de bricolaj, un cablu la fel de gros, dar mai maleabil. Cel de bicicleta, de frana, este cam tare, parerea mea. Dupa vre-o 10 incercari am reusit sa infasor cablurile sa nu se mai incalece sau sa sara dupa rola. La cea de 3-a incercare, totul mergea perfect, cu exceptia faptului ca era montat invers.

                          Initial m-am gandit sa ridic geamul si sa il las asa, blocat. Am cautat pe net si am vazut ca se gasesc macarale fara motor. Cred ca asta iti trebuie. Chiar daca am montat cablurile home made, nu am curaj sa deschid geamul pana jos, doar pana la jumatate. Deocamdata functioneaza.

                          Am mai vazut kit-uri de reparatie la 150-165 lei(cabluri + rola), dar tot trebuie sa te chinui sa le montezi.

                          Deci, practic...cum spune un coleg:
                          Cumparat cablu - 10 lei, 2-3 metri. Trebuie sa-i faci ceva la capete sa se fixeze in locasurile rolei si nervi de otel.
                          Kit de reparatie - 150-165 lei + ceva nervi.
                          Macara fara motoras. Scapi de nervi.
                          Bun de stiut.
                          Dar eu am probat mecanismul si merge,dat jos d epe masina.Cablurile sunt impecabile, ca noi, acum si unse.Mecanismul merge fara probleme nu acolo a fost problema.
                          Nu inteleg de unde a fost problema.de la motor?din cauza mizeriei/ prafului de carbune din interior?

                          PS si la mine si-a bagat cineva nasul inainte,am gasit niste fire lipite bine cu letconul,dar nu originale.

                          LE: multumesc de link cu macaraua de vanzare..Trebuie spus ca de doua sapt este a treia oara cand face asta.primele doua ocazii dupa ceva timp 2-3 ore a functionat normal citeva zile.Vineri...IOC.
                          Ultima editare de RZV; 27.iul.2015, 09:21.
                          Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.
                          Dream It, Do It, Live It....

                          Comentariu


                          • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                            da repede te arunci la motoare ...macarale...da de amaratul ala de buton...nu te iei?

                            ca de multe ori de acolo pleaca problema...sau de la butonul care anuleaza actionarea tuturor geamurilor

                            Comentariu


                            • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                              Postat în original de RZV Vezi post
                              Bun de stiut.
                              Dar eu am probat mecanismul si merge,dat jos d epe masina.Cablurile sunt impecabile, ca noi, acum si unse.Mecanismul merge fara probleme nu acolo a fost problema.
                              Nu inteleg de unde a fost problema.de la motor?din cauza mizeriei/ prafului de carbune din interior?
                              Si eu cred ca baiul e cu DDM (Driver Door Module) aka butonasele, care conform manualului se numesc Power Window Switch.
                              Mie imi face figura cateodata pe dreapta spate, asa ca nu il mai deschid :)))
                              __________________________________
                              JEEP GRAND CHEROKEE 2,7 TD '03

                              Comentariu


                              • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                                NU stiu care si din ce cauza.
                                Intre timp totu-i la loc si perfect functional.Am desfacut, curatat contactele la butoane,curatat motorasul,uns macara plus cabluri, acum totu-i pus la loc si functional.
                                PLus descoperit mare si meserias electrician cu ample cunostinte in Bucuresti- traiasca forumul Jeep.
                                Mai vedem, pregatesc un motoras sa fie in stoc.
                                Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.
                                Dream It, Do It, Live It....

                                Comentariu

                                Procesare...
                                X

                                Sqreen | Runtime Application Protection