Anunț

Adună
Nici un anunț īncă.

Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

Adună
Acesta este un topic important.
X
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Adrianpra
    a răspuns
    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	91B9A9B3-F84B-4DBD-BA48-61D602B3B78E.jpeg 
Afișări:	23 
Mărime:	66,3 KB 
ID:	1315699Va Salut! Am o problema la un grand cherokee 2.7 crd din 2002 masina nu porneste .. am aceste 2 erori P1652 si P1685 acul de la combustibil nu se ridica deloc cel de la baterie indica 9v chiar daca bateria are 12 cand pun contactul martorul motor si spirala de la bujii nu apar deloc dupa cateva secunde apare martorul motor cu cheia taiata..am verificat cablajul usii soferului si am gasit 2 fire rupte le-am reparat si tot nu porneste..a mai intalnit careva aceasta problema?multumesc

    Lasă un comentariu:


  • JohnDD
    a răspuns
    Postat īn original de vitalies Vezi post
    Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

    Toti proprietarii WJ 2.7 cunosc problema pornirii grele de dimineata la rece. Cauza principala este presiunea mica in rampa de injectoare.

    acum ce duce la presiunea mica in rampa

    A.Cauze ce tin de rampa
    - injectoarele pisha in retur prea mult
    - supapa de retur din spatele rampei nu tine presiunea in rampa
    B. cauze pe circuin inainte de rampa aici sunt mai multe
    - pompa de injectie nu baga suficient - fie ca e dusa fie ca ajunge prea putina motorina sau ajunge motorina cu aer.

    Aici vreau sa analizez prezenta aerului in instalatia de alimentare - sistemul ala de tuburi de plastic si oringuri mi se pare prost - sunt prea multe locuri unde in timp poate intra aer in instalatie.
    Fie pe la oringuri fie prin fisuri sau pierderi de etanseitate la toata plasticaraia...etc. De cele mai multe ori cauzele sunt combinate....RZV-ul stie cat f..ai este sa le descoperi. In fine aerul sau lipsa de etanseitate duca la scurgerea motorinei inapoi in rezervor si dimineata trebuie sa dai mult la automat pana ajunge motorina la pompa. Eu cred ca sistemul de alimentare este cam prost gandit la acest mersomotor 2.7 - adica: nu are nici pompa ajutatoare care sa traga motorina din rezervor nici macar o supapa unisens care sa nu lase motorina sa curga inapoi in rezervor. Nu are nici macar o pompa manuala de amorsare a sistemului, singura pompa este undeva in capul pompei de injectie si la masinile mai vechi nu prea mai face fata.. Prin urmare m-am gandit sa repar "greseala" celor ce au gandit acest motor Cum - simplu fie o supapa unisens inainte de filtru de aer, fie o pompa - se mai numeste lift (sau lifter) pump.

    pompa e mai buna pentru ca are si supapa inglobata.

    zis si facut - acelasi inepuizabil ebay imi furnizeaza pompa
    http://www.ebay.co.uk/itm/12V-Electr.../331458659006?

    bun scoatem furtunul vechi intre conducta si filtru (zona verde ) si montam un furtun de 10 pe conducta (rosu) - si il directionam in spatele acumulatorului

    [ATTACH=CONFIG]235250[/ATTACH]

    conectam pompa la acest furtun

    [ATTACH=CONFIG]235251[/ATTACH]

    apoi alt furtun de la pompa la filtru

    [ATTACH=CONFIG]235252[/ATTACH]

    cam asa cu furtunele conectate si redirectionate

    [ATTACH=CONFIG]235253[/ATTACH]

    acum ca sa nu se balangane pompa ii facem un suport

    [ATTACH=CONFIG]235254[/ATTACH]

    [ATTACH=CONFIG]235255[/ATTACH]

    [ATTACH=CONFIG]235256[/ATTACH]

    Partea electrica fiecare o face cum vrea - releu, contact, buton pe bord. Eu o aveam deja de la un preincalzitor electric de filtru si m-am conectat in paralel cu acesta. Acum cand dau drumul la buton pleaca incalzitorul si pompa. Am lasat masina o noapte afara si am pornit azi dimineata intai pompa 30 de sec apoi la automat. A pornit foarte usor. Sa vedem cand o fi mai frig. Oricum este utila si pentru aerisirea sistemului de alimentare dupa schimbarea filtrului.

    Te Salut Vitalie,
    vreau sa te intreb cum s-a comportat pe termen lung utilajul cu aceasta pompa ajutatoare?
    Nu este prea mare presiunea generat de aceasta pompa?

    Mersi pt feedback!

    Lasă un comentariu:


  • ghostface
    a răspuns
    Salutare tuturor! apelez la voi pentru putin ajutor , deoarece vreau sa achizitionez un GC 2.7 utilitara 4locuri, dar cu ceva probleme - nu stiu cat de grave sunt, astfel va prezint urmatoarele:
    masina am fost sa o vad/testez si a corespuns descrierii vanzatorului (omul oarecum serios) - mi-a spus telefonic inainte sa ma pornesc la drum spre el ca masina la un moment dat plafoneaza(taie acceleratia pentru moment- 1sec, 2sec) , se aprinde check engine, dupa cateva secunde sau in acelasi timp (nu mai stiu exact) scade indicatorul presiune la ulei la minim si se aprinde cu rosu check gauges...masina functioneaza dupa momentul taierii acceleratiei functioneaza oarecum normal...schimba treptele de viteza , se tureaza etc(nu am stat sa fac prea multe incercari pana la ce turatie maxim urca etc.) - nu mi s-a parut nimic in neregula doar ca raman cei 2 indicatori in bord aprinsi( avaria motor cu portocaliu si check gauges cu rosu si presiunea la ulei la minim). daca se opreste motorul( se ia contactul din cheie) si se reporneste, se sting cei 2 martori si indicatorul presiunii ulei isi revine...mentionez (cel putin asa mi se pare) ca motorul functioneaza corect fara zgomote, tremurat , mers neregulat etc. si este si destul de uscat/curat; proprietarul a reusit sa o conecteze la un tester si masina a inregistrat erorile din poza atasata ; o fi vreo masa/contact electric care genereaza aceste erori? orice parere/idee/sfat este bienvenit! va multumesc anticipat
    Fișiere atașate
    Ultima editare de ghostface; 05.apr.2021, 09:18.

    Lasă un comentariu:


  • Barjoveanu Dan
    a răspuns
    Postat īn original de marga2 Vezi post
    Vibreaza toată masina, nu e vibrație mare (cum ar fi death wobble). Vibratia, ar fi asemanatoare cu o roata dezechilibrata, dar nu e in volan, e īn toată masina.
    Voi cere sa verifice flanșa cum ai sugerat.
    Alte idei, sugestii?
    Sa verifici daca are joc cardanul spate la cruce

    Lasă un comentariu:


  • marga2
    a răspuns
    Vibreaza toată masina, nu e vibrație mare (cum ar fi death wobble). Vibratia, ar fi asemanatoare cu o roata dezechilibrata, dar nu e in volan, e īn toată masina.
    Voi cere sa verifice flanșa cum ai sugerat.
    Alte idei, sugestii?

    Lasă un comentariu:


  • Barjoveanu Dan
    a răspuns
    Postat īn original de marga2 Vezi post
    Am schimbat la mecanic simeringul fata la cutia de transfer și uleiul.
    am pus Motul echivalent pt Mopar.
    Mecanicul zice ca a făcut semn pe cardan si la montat īn aceeași poziție, dar de la 60-70 km/h in sus o simt ca vibreaza.
    Ati pățit careva?
    Vre-o idee ce sa verific?
    Depinde cum vibreaza .... toata masina sau in volan ...sa stranga mecanicul flansa la c.transfer la cuplu necesar nu la mana dupa ureche

    Lasă un comentariu:


  • marga2
    a răspuns
    Am schimbat la mecanic simeringul fata la cutia de transfer și uleiul.
    am pus Motul echivalent pt Mopar.
    Mecanicul zice ca a făcut semn pe cardan si la montat īn aceeași poziție, dar de la 60-70 km/h in sus o simt ca vibreaza.
    Ati pățit careva?
    Vre-o idee ce sa verific?

    Lasă un comentariu:


  • Barjoveanu Dan
    a răspuns
    Postat īn original de MariusEdward Vezi post
    Ai dreptate e WG an 2004... ma uitasem in certificat... si acolo e prima inmatriculare...
    Cutia e quadratrac... din ce am tot citit legat de cutie si de tractiunea la Jeep ar fi trebuit sa intervina cumva sistemul de frānare pe rotile care patinau ca sa dea cuplu si celorlalte... lucru care nu se intampla.. o sa verific tot sistemul... pe tester nu da erori...
    In legatura cu directia nu am rezolvat inca nimic dupa ce am schimbat capete de bara, bucse bara panhard, pivoti, cuplaj volan-caseta, tampoane motor si cutie... dar continui poate rezolv...
    La qadratrac nu ai lsd deci nu iti blocheaza satelitii nu o mai chinui

    Lasă un comentariu:


  • MariusEdward
    a răspuns
    Ai dreptate e WG an 2004... ma uitasem in certificat... si acolo e prima inmatriculare...
    Cutia e quadratrac... din ce am tot citit legat de cutie si de tractiunea la Jeep ar fi trebuit sa intervina cumva sistemul de frānare pe rotile care patinau ca sa dea cuplu si celorlalte... lucru care nu se intampla.. o sa verific tot sistemul... pe tester nu da erori...
    In legatura cu directia nu am rezolvat inca nimic dupa ce am schimbat capete de bara, bucse bara panhard, pivoti, cuplaj volan-caseta, tampoane motor si cutie... dar continui poate rezolv...
    Ultima editare de MariusEdward; 27.ian.2021, 21:46. Motiv: Ca sa fiu mai precis...

    Lasă un comentariu:


  • Barjoveanu Dan
    a răspuns
    Toate bucsile schimbate pentru vibratii...ce citie de viteze ai ? Qadtra drivr sau qadtratrak ? Anul 2005 la 2.7 crd nu este doar max 2004

    Lasă un comentariu:


  • MariusEdward
    a răspuns
    Buna tuturor! Am un Jeep Grand Cherokee 2,7 CRD din 2005 de doua saptamani... pe langa unele probleme legate de directia care devine instabila la viteze de peste 50 de km/ora daca trec peste vreun hop sau groapa cat de mica, si pe care sper sa o rezolv zilele urmatoare prin inlocuirea tuturor bucselor, este ceva ce ma nelinisteste mai tare... ieri, urcand pe un drum neamenajat acoperit cu ceva zapada sub care era namol, am trecut masina la un moment dat pe 4Lo... insa nu a intervenit nici o schimbare in comportamentul masinii... daca pe o punte o roata patina, cealalta era oprita...se tura la fel ca in modul 4x4 all time... Am mai avut 4x4 un Land Rover si o Tata 207 Telcoline... dar in modul 4x4 low, reductorul isi facea treaba si ieseam si cu aderenta pe o singura roata... doar ca acelea nu aveau cutie automata... am facut eu ceva gresit? Nu se cupleaza reductorul? Sau care ar fi explicatia? Multumesc!

    Lasă un comentariu:


  • Barjoveanu Dan
    a răspuns
    Postat īn original de Cezars26 Vezi post
    Buna seara....... am citit acest topic aproape integral inainte de a posta.... detin de foarte scurt timp un GC 2.7 din 2004 si deocamdata nu am gasit un service prin zona care sa poata sa-mi faca o diagnoza totala, mecanicul cu care colaborez de foarte multi ani nu a reusit sa se conecteze cu softul pe care il detine, va rog poate mai postateaza cineva un link mai recent de unde s-ar putea descarca un program de diagnoza sau poate imi puteti recomanda un service in zona, (mentionez ca locuiesc in Piatra Neamt), pentru a merge cu masina.
    In acest moment la scurt timp de functionare imi apare in bord chek engine si imi limiteaza turatia la aproximativ 3000 ture, problema care se rezolva pentru scurt timp prin oprirea motorului.
    In piatra neamt am eu tester pentru 2.7 crd

    Lasă un comentariu:


  • Barjoveanu Dan
    a răspuns
    Postat īn original de Ionut valeriu Vezi post
    Salut am achizitionat si eu un jeep grand cherochee 2.7 an 2003 si am o problema cu el porneste sta 5 secunde si se opreste pe tester imi da 6.erori de senzori scot mufele la senzori tot la fel face asa ca senzori fuctioneaza poate fi calculatoru sau aveti ide sa mai intamplat la cineva asa ceva??
    Supapa presiune rampa

    Lasă un comentariu:


  • Barjoveanu Dan
    a răspuns
    Un tester ai incercat ? Ce erori da ?

    Lasă un comentariu:


  • krpionut
    a răspuns
    Salut. Sunt nou pe forum si sincer va spun ca am intrat mai mult deoarece jeepul meu imi da dureri de cap. Este vorba despre un grand cherokee 2.7 cdi care nu stiu ce sa ii mai fac.
    Masina porneste bine , merge bine cand este motorul rece . Problema incepe cand se incalzeste motorul la 90* si anume cand o accelerez se opreste motorul.
    Am reconditionat injectoarele, am schimbat pompa de inalta,regulator presiune, oringuri, senzor ax came ai problema persista.Repet cand este rece merge perfect.

    Lasă un comentariu:

Procesare...
X

Sqreen | Runtime Application Protection