Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

Adună
Acesta este un topic important.
X
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Madalin96
    a răspuns
    Va salut!Am o problema cu semnalizările la jeep Grand cherokee 2.7.Am schimbat blocul de lumini și relul de semnalizari si tot am probleme cu semnalizările câteodată merg iar câteodată nu, ce as mai putea face?

    Lasă un comentariu:


  • antonsan_77
    a răspuns
    Salut…
    Deci, am rezolvat cu problemele la injectoare, era un senzor de la rampă, a trebuit să o luăm pe bâjbâite dar s-a rezolvat.
    Acum, altă belea…
    Furtunurile tur-retur de la schimbătorul de căldură nu se mai găsesc pe nicăieri…
    55116747AB
    55116748AB
    astea-s codurile, pun și o diagramă, dacă are cineva vreo idee de unde se pot procura sau vreo alternativă…
    Fișiere atașate

    Lasă un comentariu:


  • Barjoveanu Dan
    a răspuns
    Postat în original de antonsan_77 Vezi post
    Salutare, după ploaia de acu’ o săptămâna și ceva mi-au apărut câteva erori pe lângă vreo 2 existente care nu ridicau probleme…
    prima data p0203, p0202 și p0205, imediat după aia, p0201 și p0204, ca sa fie suita completa…
    initial aveam un 0304 (senzor Ax cu came nou, dar nu s-a șters eroarea) și bineînțeles negreșitul p1270…
    a doua zi după ploaie am făcut câteva ture prin Galați printre cabinete si la un moment dat a murit motorul din senin. A pornit la sfert dar de fiecare data când pișcam accelerația murea.
    dupa o diagnoza a rămas 1270, 0201–>0205, a dispărut 0304 dar a apărut 0100…
    mecanicii la care am fost zic ca-s clapetii de la intake, eu zic ca-i ecu, acum sa văd și cu senzorul ăla MAF care-i treaba, că până acum nu a apărut niciodată…
    voi ce ziceți? Mașina e un wj din 2002 2.7crd
    Depinde pana unde a ajuns apa . ... electronica multă pentru a întra în apa cu el ..ecu e sus lângă baterie ...

    Lasă un comentariu:


  • GeriGergely
    a răspuns
    Buna . Grand cherokee 2.7crd
    Sa oprit dimineata imediat dupa pornire..... De atuncea nu mai porneste. Se invarte electromotorul Da cu pauza... Care O data ám eroare unghiu de sincronizare.

    Lasă un comentariu:


  • antonsan_77
    a răspuns
    Salutare, după ploaia de acu’ o săptămâna și ceva mi-au apărut câteva erori pe lângă vreo 2 existente care nu ridicau probleme…
    prima data p0203, p0202 și p0205, imediat după aia, p0201 și p0204, ca sa fie suita completa…
    initial aveam un 0304 (senzor Ax cu came nou, dar nu s-a șters eroarea) și bineînțeles negreșitul p1270…
    a doua zi după ploaie am făcut câteva ture prin Galați printre cabinete si la un moment dat a murit motorul din senin. A pornit la sfert dar de fiecare data când pișcam accelerația murea.
    dupa o diagnoza a rămas 1270, 0201–>0205, a dispărut 0304 dar a apărut 0100…
    mecanicii la care am fost zic ca-s clapetii de la intake, eu zic ca-i ecu, acum sa văd și cu senzorul ăla MAF care-i treaba, că până acum nu a apărut niciodată…
    voi ce ziceți? Mașina e un wj din 2002 2.7crd

    Lasă un comentariu:


  • Sorin Florin
    a răspuns
    Am rezolvat, problema era de la un senzor Abs. Cel de la care am luat-o a avut aceeași problemă. Din cauza senzorului abs nu citește turația și nu schimbă cutia

    Lasă un comentariu:


  • nico30
    a răspuns
    Postat în original de Sorin Florin Vezi post
    Salut. Am și eu o problemă la cutia de viteze, sa blocat în tr1 și nu mai schimbă. Care ar putea fii cauzele?
    Mulțumesc!
    selectorul cutiei de viteze...se poate lua unul nou cu garantie pe viata de la lituanieni. exista pe forum discutia

    Lasă un comentariu:


  • Sorin Florin
    a răspuns
    Salut. Am și eu o problemă la cutia de viteze, sa blocat în tr1 și nu mai schimbă. Care ar putea fii cauzele?
    Mulțumesc!

    Lasă un comentariu:


  • Val90
    a răspuns
    Va salut, dragi colegi! Un un wj 2.7 an 2004. A inceput sa imi scoata fum mult si merge foarte neregulat motorul la relanti , mai ales cand este rece. M ar ajuta mult cateva sfaturi, nu stiu ce sa i mai fac. (tocmai ce i am verificat injectoarele si par a fi ok) in momentul in care se tureaza singur, scoate fum negru. Nu mai zic daca plec putin cu zvac, mare nor de fum lasa in spate

    Lasă un comentariu:


  • Adrianpra
    a răspuns
    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	91B9A9B3-F84B-4DBD-BA48-61D602B3B78E.jpeg 
Afișări:	105 
Mărime:	66,3 KB 
ID:	1315699Va Salut! Am o problema la un grand cherokee 2.7 crd din 2002 masina nu porneste .. am aceste 2 erori P1652 si P1685 acul de la combustibil nu se ridica deloc cel de la baterie indica 9v chiar daca bateria are 12 cand pun contactul martorul motor si spirala de la bujii nu apar deloc dupa cateva secunde apare martorul motor cu cheia taiata..am verificat cablajul usii soferului si am gasit 2 fire rupte le-am reparat si tot nu porneste..a mai intalnit careva aceasta problema?multumesc

    Lasă un comentariu:


  • JohnDD
    a răspuns
    Postat în original de vitalies Vezi post
    Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

    Toti proprietarii WJ 2.7 cunosc problema pornirii grele de dimineata la rece. Cauza principala este presiunea mica in rampa de injectoare.

    acum ce duce la presiunea mica in rampa

    A.Cauze ce tin de rampa
    - injectoarele pisha in retur prea mult
    - supapa de retur din spatele rampei nu tine presiunea in rampa
    B. cauze pe circuin inainte de rampa aici sunt mai multe
    - pompa de injectie nu baga suficient - fie ca e dusa fie ca ajunge prea putina motorina sau ajunge motorina cu aer.

    Aici vreau sa analizez prezenta aerului in instalatia de alimentare - sistemul ala de tuburi de plastic si oringuri mi se pare prost - sunt prea multe locuri unde in timp poate intra aer in instalatie.
    Fie pe la oringuri fie prin fisuri sau pierderi de etanseitate la toata plasticaraia...etc. De cele mai multe ori cauzele sunt combinate....RZV-ul stie cat f..ai este sa le descoperi. In fine aerul sau lipsa de etanseitate duca la scurgerea motorinei inapoi in rezervor si dimineata trebuie sa dai mult la automat pana ajunge motorina la pompa. Eu cred ca sistemul de alimentare este cam prost gandit la acest mersomotor 2.7 - adica: nu are nici pompa ajutatoare care sa traga motorina din rezervor nici macar o supapa unisens care sa nu lase motorina sa curga inapoi in rezervor. Nu are nici macar o pompa manuala de amorsare a sistemului, singura pompa este undeva in capul pompei de injectie si la masinile mai vechi nu prea mai face fata.. Prin urmare m-am gandit sa repar "greseala" celor ce au gandit acest motor Cum - simplu fie o supapa unisens inainte de filtru de aer, fie o pompa - se mai numeste lift (sau lifter) pump.

    pompa e mai buna pentru ca are si supapa inglobata.

    zis si facut - acelasi inepuizabil ebay imi furnizeaza pompa
    http://www.ebay.co.uk/itm/12V-Electr.../331458659006?

    bun scoatem furtunul vechi intre conducta si filtru (zona verde ) si montam un furtun de 10 pe conducta (rosu) - si il directionam in spatele acumulatorului

    [ATTACH=CONFIG]235250[/ATTACH]

    conectam pompa la acest furtun

    [ATTACH=CONFIG]235251[/ATTACH]

    apoi alt furtun de la pompa la filtru

    [ATTACH=CONFIG]235252[/ATTACH]

    cam asa cu furtunele conectate si redirectionate

    [ATTACH=CONFIG]235253[/ATTACH]

    acum ca sa nu se balangane pompa ii facem un suport

    [ATTACH=CONFIG]235254[/ATTACH]

    [ATTACH=CONFIG]235255[/ATTACH]

    [ATTACH=CONFIG]235256[/ATTACH]

    Partea electrica fiecare o face cum vrea - releu, contact, buton pe bord. Eu o aveam deja de la un preincalzitor electric de filtru si m-am conectat in paralel cu acesta. Acum cand dau drumul la buton pleaca incalzitorul si pompa. Am lasat masina o noapte afara si am pornit azi dimineata intai pompa 30 de sec apoi la automat. A pornit foarte usor. Sa vedem cand o fi mai frig. Oricum este utila si pentru aerisirea sistemului de alimentare dupa schimbarea filtrului.

    Te Salut Vitalie,
    vreau sa te intreb cum s-a comportat pe termen lung utilajul cu aceasta pompa ajutatoare?
    Nu este prea mare presiunea generat de aceasta pompa?

    Mersi pt feedback!

    Lasă un comentariu:


  • ghostface
    a răspuns
    Salutare tuturor! apelez la voi pentru putin ajutor , deoarece vreau sa achizitionez un GC 2.7 utilitara 4locuri, dar cu ceva probleme - nu stiu cat de grave sunt, astfel va prezint urmatoarele:
    masina am fost sa o vad/testez si a corespuns descrierii vanzatorului (omul oarecum serios) - mi-a spus telefonic inainte sa ma pornesc la drum spre el ca masina la un moment dat plafoneaza(taie acceleratia pentru moment- 1sec, 2sec) , se aprinde check engine, dupa cateva secunde sau in acelasi timp (nu mai stiu exact) scade indicatorul presiune la ulei la minim si se aprinde cu rosu check gauges...masina functioneaza dupa momentul taierii acceleratiei functioneaza oarecum normal...schimba treptele de viteza , se tureaza etc(nu am stat sa fac prea multe incercari pana la ce turatie maxim urca etc.) - nu mi s-a parut nimic in neregula doar ca raman cei 2 indicatori in bord aprinsi( avaria motor cu portocaliu si check gauges cu rosu si presiunea la ulei la minim). daca se opreste motorul( se ia contactul din cheie) si se reporneste, se sting cei 2 martori si indicatorul presiunii ulei isi revine...mentionez (cel putin asa mi se pare) ca motorul functioneaza corect fara zgomote, tremurat , mers neregulat etc. si este si destul de uscat/curat; proprietarul a reusit sa o conecteze la un tester si masina a inregistrat erorile din poza atasata ; o fi vreo masa/contact electric care genereaza aceste erori? orice parere/idee/sfat este bienvenit! va multumesc anticipat
    Fișiere atașate
    Ultima editare de ghostface; 05.apr.2021, 09:18.

    Lasă un comentariu:


  • Barjoveanu Dan
    a răspuns
    Postat în original de marga2 Vezi post
    Vibreaza toată masina, nu e vibrație mare (cum ar fi death wobble). Vibratia, ar fi asemanatoare cu o roata dezechilibrata, dar nu e in volan, e în toată masina.
    Voi cere sa verifice flanșa cum ai sugerat.
    Alte idei, sugestii?
    Sa verifici daca are joc cardanul spate la cruce

    Lasă un comentariu:


  • marga2
    a răspuns
    Vibreaza toată masina, nu e vibrație mare (cum ar fi death wobble). Vibratia, ar fi asemanatoare cu o roata dezechilibrata, dar nu e in volan, e în toată masina.
    Voi cere sa verifice flanșa cum ai sugerat.
    Alte idei, sugestii?

    Lasă un comentariu:


  • Barjoveanu Dan
    a răspuns
    Postat în original de marga2 Vezi post
    Am schimbat la mecanic simeringul fata la cutia de transfer și uleiul.
    am pus Motul echivalent pt Mopar.
    Mecanicul zice ca a făcut semn pe cardan si la montat în aceeași poziție, dar de la 60-70 km/h in sus o simt ca vibreaza.
    Ati pățit careva?
    Vre-o idee ce sa verific?
    Depinde cum vibreaza .... toata masina sau in volan ...sa stranga mecanicul flansa la c.transfer la cuplu necesar nu la mana dupa ureche

    Lasă un comentariu:

Procesare...
X

Sqreen | Runtime Application Protection