Anunț

Adună
Nici un anunț īncă.

Jeep Grand Cherokee WH 3.0 CRD -probleme si rezolvari

Adună
Acesta este un topic important.
X
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Flow
    a răspuns
    Re: Jeep Grand Cherokee WH 3.0 CRD -probleme si rezolvari

    Doar daca cumperi si bara completa.
    Daca de pe 08 nu au xenon asta e tot ce ai nevoie. (bara completa + faruri).
    Daca in schimb 08 au si xenon deja vorbim in plus de mufaraie, cablaj, senzor nivel, etc, nimic iesit din comun, dar nu bolt on oricum.

    Lasă un comentariu:


  • Driller
    a răspuns
    Re: Jeep Grand Cherokee WH 3.0 CRD -probleme si rezolvari

    Salut, daca ma poate ajuta cineva: farurile de la WH 2007 se potrivesc la WH 2008? Ma refer la prindere, motoras de reglare automata, becuri, etc. Cu alte cuvinte, pot cumpara faruri WH 2008 si sa le montez pe WH 2007?

    Lasă un comentariu:


  • ssrli
    a răspuns
    Re: Jeep Grand Cherokee WH 3.0 CRD -probleme si rezolvari

    Nu are sasiu.

    Lasă un comentariu:


  • bocancel
    a răspuns
    Re: Jeep Grand Cherokee WH 3.0 CRD -probleme si rezolvari

    Studiez si eu modelul din topic pt o viitoare achizitie.
    Jeep GrandCherokee 2006 este pe sasiu sau nu?Ca inca nu m-am uitat sub nici una.

    Lasă un comentariu:


  • copolinox
    a răspuns
    Re: Jeep Grand Cherokee WH 3.0 CRD -probleme si rezolvari

    Postat īn original de copolinox Vezi post
    Alta problema am acum, dupa ce am fost sa-i schimb toate bucsele de la bascula inferioara, inclusiv cea de la amortizor, bascula superioara cu totul si pivotul inferior, plus restul bucselor, mi-a aparut o "pocnitura" imediat cum am scos-o din service.
    Sunetul e ca si cum s-ar rupe ceva, imi este dificil sa-l descriu dar problema mea e ca nu stiu de la ce ar putea fi. Tin sa mentionez ca am schimbat si capetele de bara si bielete, absolut tot. Mai putin rulmentul de sarcina de la amortizor.

    Aici vorbesc tot despre wk'ul de 3.0L

    Stiti sa existe diferenta intre piesele de la modelul de 3.7L benzina si 3.0 CRD, ma refer strict la aceste piese pe care le-am schimbat? Eu le-am achizitionat de pe rockauto ca au fist cu aproximativ 3000lei mai ieftine.
    Aici a fost problema de la șurubul de la bara antiruliu. Se rupsese.
    Mihalcea.catalin94@gmail.com dacă ați pățit asemanator va pot Răspunde la īntrebări.

    Lasă un comentariu:


  • copolinox
    a răspuns
    Re: Jeep Grand Cherokee WH 3.0 CRD -probleme si rezolvari

    Alta problema am acum, dupa ce am fost sa-i schimb toate bucsele de la bascula inferioara, inclusiv cea de la amortizor, bascula superioara cu totul si pivotul inferior, plus restul bucselor, mi-a aparut o "pocnitura" imediat cum am scos-o din service.
    Sunetul e ca si cum s-ar rupe ceva, imi este dificil sa-l descriu dar problema mea e ca nu stiu de la ce ar putea fi. Tin sa mentionez ca am schimbat si capetele de bara si bielete, absolut tot. Mai putin rulmentul de sarcina de la amortizor.

    Aici vorbesc tot despre wk'ul de 3.0L

    Stiti sa existe diferenta intre piesele de la modelul de 3.7L benzina si 3.0 CRD, ma refer strict la aceste piese pe care le-am schimbat? Eu le-am achizitionat de pe rockauto ca au fist cu aproximativ 3000lei mai ieftine.

    Lasă un comentariu:


  • copolinox
    a răspuns
    Re: Jeep Grand Cherokee WH 3.0 CRD -probleme si rezolvari

    Imi cer scuze pentru absenta. Este vorba de wk 3.0 diesel

    Imtre timp mi.am achizitionat un tester si nu mi.a dat nici p eroare plus ca am reusit sa-l activez din laptop. Cu toate astea, acul trece de 1/2 si el nu vrea sa porneasca pe turatie mare.
    I-am pus o sonda de temperatura pe corpul ternostatului, am verificat are o eroare de 3gc si cu un releu si o rezistenta de 56ohm am alimentat electrovalva motorului hideaulic si functioneaza bine asa imtre 91 si 87gc.

    Am renuntat momentan la sapaturi si merg asa cu ea.

    Lasă un comentariu:


  • Bobbby
    a răspuns
    Re: Jeep Grand Cherokee WH 3.0 CRD -probleme si rezolvari

    Pare un ZJ in poza din avatarul lui.

    Lasă un comentariu:


  • alin-jeep
    a răspuns
    Re: Jeep Grand Cherokee WH 3.0 CRD -probleme si rezolvari

    Postat īn original de copolinox Vezi post
    Salut! Am și eu cāteva probleme dacă mă puteți ajuta.

    Inițial am observat ca motorul se īncinge, indicatorul din bord stătea pe verticala. I-am schimbat termostat, antigel, lichidul de servo (pentru hidroventilator) am dat grila și radiatorul jos sa pot sa le curat. Același comportament.
    Am observat ca ventilatorul nu voia sa treacă in treptele superioare atunci cānd se īncingea, așa ca l-am schimbat. Tot nu voia sa-și crească turația. Electrovalva nu primește semnal așa ca am alimentat-o direct prin intermediul unui termostat cu releu, o sonda de temperatura pusă pe conducta de apa care iese din motor și astfel am rezolvat problema temporar.
    După ce am terminat am observat ca nu-mi mai merg geamurile și ștergătoarele. Siguranțele sunt ok, cablurile din Bursucul de la USA șoferului au continuitate.
    Pe tester am primit următoarea eroare :

    "U0231 - lost comunication with rain sensing module"

    Am desfăcut fata de ușă a mașinii și am găsit un modul poziționat pe ea care atunci cānd īl deconectăm și puneam iar testerul nu putea sa comunice cu el īncāt sa-mi dea iar aceeași eroare. După ce l-am reconectat, "U0231"

    Pe internet codul l-am găsit la categoria "MODULE, DRIVER DOOR (DDM)
    ( țin sa mentionez ca oglinzile merg, atāt reglajul electric cāt și memoria, la fel și scaunele)
    Īntrebările mele sunt următoarele.
    1. Cu ce se ocupa acest modul? Are legătura și cu stergatoarele?
    2. Unde as putea sa găsesc o schema electrică pentru mașina?
    3. Credeți ca problema ventilatorului ar fi din panoul de siguranțe și relee? Primul cum privim dinspre grila spre habitaclu. De acolo nu pleacă nimic spre electrovalva.
    4. Credeți ca ar fi alta cauza in ceea ce privește geamurile și stergatoarele.
    P.s. Cāt lucram s.a atins un pic borna de plus la baterie, un contact scurt, credeți ca asta ar fi putut fi cauza pentru care sa se ardă modulul?

    Revin in cāteva momente și cu niște poze.
    Poate ca intre timp ne spui despre ce masina este vorba

    Lasă un comentariu:


  • copolinox
    a răspuns
    Re: Jeep Grand Cherokee WH 3.0 CRD -probleme si rezolvari

    Salut! Am și eu cāteva probleme dacă mă puteți ajuta.

    Inițial am observat ca motorul se īncinge, indicatorul din bord stătea pe verticala. I-am schimbat termostat, antigel, lichidul de servo (pentru hidroventilator) am dat grila și radiatorul jos sa pot sa le curat. Același comportament.
    Am observat ca ventilatorul nu voia sa treacă in treptele superioare atunci cānd se īncingea, așa ca l-am schimbat. Tot nu voia sa-și crească turația. Electrovalva nu primește semnal așa ca am alimentat-o direct prin intermediul unui termostat cu releu, o sonda de temperatura pusă pe conducta de apa care iese din motor și astfel am rezolvat problema temporar.
    După ce am terminat am observat ca nu-mi mai merg geamurile și ștergătoarele. Siguranțele sunt ok, cablurile din Bursucul de la USA șoferului au continuitate.
    Pe tester am primit următoarea eroare :

    "U0231 - lost comunication with rain sensing module"

    Am desfăcut fata de ușă a mașinii și am găsit un modul poziționat pe ea care atunci cānd īl deconectăm și puneam iar testerul nu putea sa comunice cu el īncāt sa-mi dea iar aceeași eroare. După ce l-am reconectat, "U0231"

    Pe internet codul l-am găsit la categoria "MODULE, DRIVER DOOR (DDM)
    ( țin sa mentionez ca oglinzile merg, atāt reglajul electric cāt și memoria, la fel și scaunele)
    Īntrebările mele sunt următoarele.
    1. Cu ce se ocupa acest modul? Are legătura și cu stergatoarele?
    2. Unde as putea sa găsesc o schema electrică pentru mașina?
    3. Credeți ca problema ventilatorului ar fi din panoul de siguranțe și relee? Primul cum privim dinspre grila spre habitaclu. De acolo nu pleacă nimic spre electrovalva.
    4. Credeți ca ar fi alta cauza in ceea ce privește geamurile și stergatoarele.
    P.s. Cāt lucram s.a atins un pic borna de plus la baterie, un contact scurt, credeți ca asta ar fi putut fi cauza pentru care sa se ardă modulul?

    Revin in cāteva momente și cu niște poze.

    Lasă un comentariu:


  • Dora
    a răspuns
    Re: Jeep Grand Cherokee WH 3.0 CRD -probleme si rezolvari

    Buna ziua, am o intrebare trebuie sa schimb rola intinzator curea transmisie, se poate schimba doar rola sau trebuie schimbata cu brat cu tot? Intreb pt ca mecanicul nu imi raspunde la tel. si eu caut piesa pe net, nu am magazin de piese auto in apropiere. Diferenta de pret de de cate sute de lei adica rola costa undeva la 90-100 lei iar rola cu brat undeva la 280-320 lei.

    Lasă un comentariu:


  • Dora
    a răspuns
    Re: Jeep Grand Cherokee WH 3.0 CRD -probleme si rezolvari

    Am curatat deja, are trei zile si nu a mai curs nici un strop, nivelul uleiULUI este la fel in fiecare zi, nu a scazut deloc. Nu stiu ce sa mai cred fiecare mecanic are versiunea lui si nici una nu este la fel.
    Ultima editare de Astral; 08.ian.2017, 17:18. Motiv: nivelul uleiULUI.....LA e cand mergi la gara !

    Lasă un comentariu:


  • ssrli
    a răspuns
    Re: Jeep Grand Cherokee WH 3.0 CRD -probleme si rezolvari

    Probabil...
    Trebuie depistata sursa scurgerii. Cureti frumos t tot ce se poate și aștepți să apară din nou ulei, te duce sigur la sursa.
    Cāteva tuburi de brake cleaner ajuta mult la curățenie.

    Lasă un comentariu:


  • Dora
    a răspuns
    Re: Jeep Grand Cherokee WH 3.0 CRD -probleme si rezolvari

    Ok acum am inteles ( incet incet) atunci trebuie schimbate garniturile termoflotului?

    Lasă un comentariu:


  • ssrli
    a răspuns
    Re: Jeep Grand Cherokee WH 3.0 CRD -probleme si rezolvari

    Colegul care dezmembreaza a scris mai sus de garniturile termoflotului, care daca curg, ajunge ulei intre motor si cutie si pare sa fie o scurgere de simering de palier.

    Lasă un comentariu:

Procesare...
X

Sqreen | Runtime Application Protection