Anunț

Adună
Nici un anunț īncă.

Jeep Grand Cherokee WH 3.0 CRD -probleme si rezolvari

Adună
Acesta este un topic important.
X
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Hondaru
    a răspuns
    Salutare tuturor,
    Am achizitionat de curand un GC 2006, model WH, motor 3.0 Mercedes.
    Avand in vedere ca-l folosesc doar la sfarsit de saptamana pe drumuri mai mult sau mai putin practicabile l-am inaltat cu un kit de inaltare de 5 cm, i-am pus flamse distantier de 3cm si anvelope BFG MT 255/75 R17.

    Problema pe care vreau sa o rezolv este unghiul de cadere al rotilor fata care acum stau (putin vizibil) in V.

    Mecanicii la care am fost nu stiu sa remedieze aceasta problema.
    Daca ati fost in situatua asta sau stiti pe cineva / service / particular care are habar cum se rezolva aceasta problema, lasati-mi un raspuns aici sau in privat (0740133431)

    Multumesc

    Lasă un comentariu:


  • Kanalas
    a răspuns
    Va salut am si eu o problema stie cineva cine da semnal la hidroventilator la 3.0crd 2006

    Lasă un comentariu:


  • radum
    a răspuns
    Desi de cele mai multe ori de vina este demarorul, se poate intampla sa mai fie bateria sau cablurile (din cauza caldurii, rezistenta cablurilor creste si nu mai ajunge destul curent la demaror, daca unul din cabluri are un defect). As incepe cu bateria si verificarea cablurilor. Eventual poti incerca sa lovesti usurel cu coada unui ciocan demarorul (daca ai acces la el) atunci cand e cald, si sa vezi daca pleaca. Daca da, ai gasit problema. :)

    Lasă un comentariu:


  • Samara iulian
    a răspuns
    O problema ciudata,la rece porneste si la cald,dupa 15-20 km,nu mai porneste,se aude un "clic" si atat,trebuie lasata1 ora sa se raceasca putin dupa care porneste,poate stie cineva despre ce este vorba,va multumesc!

    Lasă un comentariu:


  • mesterul_g
    a răspuns
    Salut. Am un Jeep GC 3.0 CRD an 2007 luat de curand. Va cer un sfat, mentionez ca n-am acces sub capota, sunt in fotoliu rulant, dar si mecanicul meu e in ceata, banuieste ca s-a stricat ECU. S-au aprins brusc toti martorii de bord, releele clampaneau, nu mai porneste. Cablurile si mufele masa etc sunt OK la masuratori. Va rog un sfat ! Trebuie alt computer? E scump ? De unde sa il iau, in principiu ce ma asteapta ? Multumesc, apreciez un ajutor, sunt mort fara masina !

    Lasă un comentariu:


  • bocancel
    a răspuns
    Pana la utma am inlocuit mortul, sters eroarea si e OK, porbabil cel testat nu era compatibil.
    Oricum masina e inca atricata datorita problemei de eroare module tranamisie:P0605 si P0700. Sper sa ajung curand cubea la vre-un specialist īn transmisii automate.

    Lasă un comentariu:


  • halfi
    a răspuns
    Postat īn original de bocancel Vezi post
    Salutare
    La al meu 3.0 CRD ,nu imi mai cupleza pe Low, se aprinde in bord eroarea "service 4wd sistem" si atat.
    Eroarea sau woaningul acesta aparea aleator si cand cupla.Cam de jumatate de an nu mai cupleza.
    Am probat alt motoras si tot asa face.
    In afarara sa o pun pe OLX ,aveti idee ce sa mai probez/testez?
    Salut. La mine a functionat tips-ul din fimul de mai jos
    https://www.youtube.com/watch?v=3MjRY1g04ws

    Lasă un comentariu:


  • Paula32
    a răspuns
    Postat īn original de FloreaNicolae Vezi post
    Am si eu o intrebare WH 3000 din 2008 se aprinde martorul rosu ca un fulger intre paranteze [in carte scrie ca e controlul electronic al acceleratiei] si se opreste motorul in mers uneori si in ralanti pe loc e posibil sa fie de la clapeta de acceleratie ? Si unde gasesc in Bucuresti tester pentru acest model ? La Autop Italia n-au gasit nimic dar din cauza ca nu era nici un martor aprins Dupa un timp cu motorul oprit dispar erorile Se aprinde si martorul cu semnul de motor ace4sta dispare mai tarziu Multumesc anticipat pt sfaturi
    Bună, la noi a fot scoasa borna de la clapeta de accelerație cu greu am descoperit

    Lasă un comentariu:


  • bocancel
    a răspuns
    Salutare
    La al meu 3.0 CRD ,nu imi mai cupleza pe Low, se aprinde in bord eroarea "service 4wd sistem" si atat.
    Eroarea sau woaningul acesta aparea aleator si cand cupla.Cam de jumatate de an nu mai cupleza.
    Am probat alt motoras si tot asa face.
    In afarara sa o pun pe OLX ,aveti idee ce sa mai probez/testez?

    Lasă un comentariu:


  • B403RRD
    a răspuns
    Salutare,

    Nici eu nu scap de problemele cu jeepul... se pare ca nu se mai termina.

    Daca aveti o recomandare pentru un electrician bun, v-as ramane recunoscator! (Bucuresti, sector 6 de preferat).

    Mersi,
    Adrian

    Lasă un comentariu:


  • ssrli
    a răspuns
    Partea cu cutia de transfer suna a abureala.

    O reparatie a cutiei de viteze in regie proprie costa aproximativ 900-1000 euro. Asta implica reconditionare convertizor (300 euro), reconditionare bloc hidraulic (300 euro) si diverse piese marunte din cutie, cu kit de garnituri (aprox 3-400 euro).

    In functie de uzura cutiei de viteze si numarul de km se poate reduce din cost la piesele marunte din cutie.

    Lasă un comentariu:


  • Mihu672002
    a răspuns
    Am uitat sa scriu la postarea de mai sus cost total reparatie intre 1000-1300€. Intreb merita investitia? Are.si volan dreapta.pe deasupra

    Lasă un comentariu:


  • Mihu672002
    a răspuns
    Am cumparat de 2 zile un gc an 2006 wh 3.0 dieael.
    1. Are dpf?
    2. Cind.bag maneta.de viteze in pozitia R nu pleaca. Opresc motorul bag din nou si pot.pleca in marsarier
    3. Daca nu plec foarte incet de la.semafor ramine blocata intro viteza ai se tureazaaaaa ai maninca motorinaaaaaa ..... am chemat pe cineva sa uitat cu testerul ai a conchis:
    1 este o saptamina de munca la ea are convertizorul probleme=280€+cutia de transfer si trebuie verificat si in cutia de viteze. Am cumparato cu 2100€ ce ma sfatuiti sa o dau dauna totala adica sa o duc la dezmembrari direct (inca nu am facut actele de vinzare-cumparare) oir sa o repar.
    cu stima,

    Lasă un comentariu:


  • FloreaNicolae
    a răspuns
    Am si eu o intrebare WH 3000 din 2008 se aprinde martorul rosu ca un fulger intre paranteze [in carte scrie ca e controlul electronic al acceleratiei] si se opreste motorul in mers uneori si in ralanti pe loc e posibil sa fie de la clapeta de acceleratie ? Si unde gasesc in Bucuresti tester pentru acest model ? La Autop Italia n-au gasit nimic dar din cauza ca nu era nici un martor aprins Dupa un timp cu motorul oprit dispar erorile Se aprinde si martorul cu semnul de motor ace4sta dispare mai tarziu Multumesc anticipat pt sfaturi

    Lasă un comentariu:


  • bocancel
    a răspuns
    3000 din 2015 e motor de Fiat, nu mai e cel de Mercedes din cate stiu.

    Lasă un comentariu:

Procesare...
X

Sqreen | Runtime Application Protection