Anunț

Adună
Nici un anunț īncă.

Jeep Grand Cherokee WH 3.0 CRD -probleme si rezolvari

Adună
Acesta este un topic important.
X
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • bocancel
    a răspuns
    Salutare
    La al meu 3.0 CRD ,nu imi mai cupleza pe Low, se aprinde in bord eroarea "service 4wd sistem" si atat.
    Eroarea sau woaningul acesta aparea aleator si cand cupla.Cam de jumatate de an nu mai cupleza.
    Am probat alt motoras si tot asa face.
    In afarara sa o pun pe OLX ,aveti idee ce sa mai probez/testez?

    Lasă un comentariu:


  • B403RRD
    a răspuns
    Salutare,

    Nici eu nu scap de problemele cu jeepul... se pare ca nu se mai termina.

    Daca aveti o recomandare pentru un electrician bun, v-as ramane recunoscator! (Bucuresti, sector 6 de preferat).

    Mersi,
    Adrian

    Lasă un comentariu:


  • ssrli
    a răspuns
    Partea cu cutia de transfer suna a abureala.

    O reparatie a cutiei de viteze in regie proprie costa aproximativ 900-1000 euro. Asta implica reconditionare convertizor (300 euro), reconditionare bloc hidraulic (300 euro) si diverse piese marunte din cutie, cu kit de garnituri (aprox 3-400 euro).

    In functie de uzura cutiei de viteze si numarul de km se poate reduce din cost la piesele marunte din cutie.

    Lasă un comentariu:


  • Mihu672002
    a răspuns
    Am uitat sa scriu la postarea de mai sus cost total reparatie intre 1000-1300€. Intreb merita investitia? Are.si volan dreapta.pe deasupra

    Lasă un comentariu:


  • Mihu672002
    a răspuns
    Am cumparat de 2 zile un gc an 2006 wh 3.0 dieael.
    1. Are dpf?
    2. Cind.bag maneta.de viteze in pozitia R nu pleaca. Opresc motorul bag din nou si pot.pleca in marsarier
    3. Daca nu plec foarte incet de la.semafor ramine blocata intro viteza ai se tureazaaaaa ai maninca motorinaaaaaa ..... am chemat pe cineva sa uitat cu testerul ai a conchis:
    1 este o saptamina de munca la ea are convertizorul probleme=280€+cutia de transfer si trebuie verificat si in cutia de viteze. Am cumparato cu 2100€ ce ma sfatuiti sa o dau dauna totala adica sa o duc la dezmembrari direct (inca nu am facut actele de vinzare-cumparare) oir sa o repar.
    cu stima,

    Lasă un comentariu:


  • FloreaNicolae
    a răspuns
    Am si eu o intrebare WH 3000 din 2008 se aprinde martorul rosu ca un fulger intre paranteze [in carte scrie ca e controlul electronic al acceleratiei] si se opreste motorul in mers uneori si in ralanti pe loc e posibil sa fie de la clapeta de acceleratie ? Si unde gasesc in Bucuresti tester pentru acest model ? La Autop Italia n-au gasit nimic dar din cauza ca nu era nici un martor aprins Dupa un timp cu motorul oprit dispar erorile Se aprinde si martorul cu semnul de motor ace4sta dispare mai tarziu Multumesc anticipat pt sfaturi

    Lasă un comentariu:


  • bocancel
    a răspuns
    3000 din 2015 e motor de Fiat, nu mai e cel de Mercedes din cate stiu.

    Lasă un comentariu:


  • RaduV09
    a răspuns
    Va salut !
    ​​​​​​Am un jeep grand cheroke motor 3000 an 2015, ajutati-ma să găsesc motorașul de la admisie cel care acționează clapetei de aer .
    Unde as putea sa găsesc să īl cumpar ?
    Ultima editare de RaduV09; 28.iul.2019, 14:41.

    Lasă un comentariu:


  • halfi
    a răspuns
    Salutare.Ca si proaspat posesor de Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD WH, pe langa inlocuirea garniturilor termoflotului ,a mai aparut o problema.
    Mai precis, imediat dupa pornire la rece,a ramas aprins martorul de presiune de ulei urmat de semnal sonor. Dupa ce am oprit motorul si l-am repornit martorul a disparut iar functiknarea motorului este perfecta.
    S-a intamplat de doua ori, si de fiecare data masina a fost nepornita mai multe zile.
    Daca circul cu masina zilnic nu apare eroarea.
    Uleiul are 6000 de km si este 5w-40.
    Orice sfat legat de aceasta noua problema este binevenit.
    Multumesc anticipat

    Lasă un comentariu:


  • Nicu 69
    a răspuns
    Salut ,am un jeep grand cheroke 3.0 am avut o problemă cu o scurgere de ulei ,sa presupus că ar fi Semeringul de la palier ,l am schimbat dar scurgerea nu a fost rezolvată ,deci Semeringul a fost ok ,problema a fost termoflotul. După schimbarea acestuia am parcurs cam 100 km, si mi -a aparut in bord martorul etc si check engine, masina nu se mai durează mai mult de 3000 ,am fost la service, au zis ca este de vina pīrghiile la galeriile de admisie ,le am schimbat ,si dupa 100 km aceiasi problemă a apărut ,etc si check engine . Am fost la mecanic si mi a spus că sun bujīile .Ce ma sfătuiți să fac ? Multumesc

    Lasă un comentariu:


  • bocancel
    a răspuns
    Da, am gasit pe Youtube, cu cautarea motorului de Mercedes.
    Am testat.
    Masina merge OK,consumul e la fel....totul in regula

    Lasă un comentariu:


  • ssrli
    a răspuns
    Re: Jeep Grand Cherokee WH 3.0 CRD -probleme si rezolvari

    https://forums.mbclub.co.uk/threads/...-om642.149185/

    Lasă un comentariu:


  • bocancel
    a răspuns
    Re: Jeep Grand Cherokee WH 3.0 CRD -probleme si rezolvari

    Postat īn original de ssrli Vezi post
    Sau se rezolva printr-o rezistenta de 4.7k ohmi pusa pe mufa motorasului :)
    Acelasi motoras este si la WJ CRD, aceeasi rezolvare. Cauta inlet port motor shutoff. Eroarea apare din cauza ca se arde motorasul, ECU nu monitorizeaza deschiderea efectiva a clapetelor, ci functionarea motorasului.

    http://forums.mercedesclub.org.uk/sh...ad.php?t=97061
    Salut
    ceva mai multe detalii sti,despre unde este acesta mufa de la motoras/motorase ?Prin ce manuale am vazut,nu am gasit.

    Lasă un comentariu:


  • bocancel
    a răspuns
    Re: Jeep Grand Cherokee WH 3.0 CRD -probleme si rezolvari

    Postat īn original de ssrli Vezi post
    Sau se rezolva printr-o rezistenta de 4.7k ohmi pusa pe mufa motorasului :)
    Acelasi motoras este si la WJ CRD, aceeasi rezolvare. Cauta inlet port motor shutoff. Eroarea apare din cauza ca se arde motorasul, ECU nu monitorizeaza deschiderea efectiva a clapetelor, ci functionarea motorasului.

    http://forums.mercedesclub.org.uk/sh...ad.php?t=97061
    Salut
    Am si eu acum aceeasi problema, semnul rosu palpaie cand motorul e rece si mege la putere redusa, dupa ce se incazeste si o opresc, la repornire nu mai apare.Sa incerc chestia cu rezistenta sau sa il inlocuiesc si apoi sa ii pun rezistenta celui nou , sa nu se mai strice?
    Ultima editare de bocancel; 20.dec.2018, 21:48.

    Lasă un comentariu:


  • bocancel
    a răspuns
    Re: Jeep Grand Cherokee WH 3.0 CRD -probleme si rezolvari

    Postat īn original de ssrli Vezi post
    Din cate stiu, WH-ul e fara DPF, deci poti pune orice ulei cu norma 229.5. Sunt variante si 5W30 si 5W40. Poate la un motor cu km mai multi 5w40 ar fi ok, dar...deschidem cutia pandorei cu discutia cu oloiul
    Da, mersi.E fara filtru de particule.

    Lasă un comentariu:

Procesare...
X

Sqreen | Runtime Application Protection