Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Interpretare cod erori / check engine

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Interpretare cod erori / check engine

    Buna ziua! Zilele trecute am fost la un service sa-mi schimbe alarma care cam facea figuri. La vreo doua zile dupa constat ca o parte din becurile care iluminau bordul nu mai functioneaza. Inapoi la acelasi service, desfac baietii bordul, le inlocuiesc pe toate cu unele noi (in 7 ani de cand am masina nu s-a ars absolut nici un bec) infig ei bordul in pozitie, contact, toate lumineaza ca si inainte. Dupa ce am pornit motorul constat ca becul de la "check engine" ramane aprins! Le arat, desfac ei iar, tra-la-la, nu se vede nimic aiurea. A trebuit in cele din urma sa plec asa, electricianul dand din umeri ca 'ce vina am eu, doar am schimbat niste becuri'! Ok... Stresat fiind de situatie merg pe rand la doi insi sa puna testerul sa vedem ce-i cu becul ala ramas aprins. Normal, nu aveau softuri decat de la '98 in sus, Grandul meu fiind '96. A treia incercare a fost aseara cu un tip gasit pe net, a venit, a incercat in fel si chip dar se pare ca e o problema la mufa OBD a masinii si n-am reusit diagnoza.
    Azi mi-am adus aminte de testul cu pus contactul de 3 ori consecutiv si am facut asta. Codurile aparute sunt, in ordinea aparitiei lor, 12, 41, 62, 43, 55
    Primul si ultimul din cate stiu reprezinta inceputul respectiv terminarea testului. Pentru restul as aprecia ajutorul vostru!
    Mentionez ca e vorba de masina din semnatura, GC 2.5TD din '96 iar masina se comporta absolut normal!
    Multumesc anticipat
    E loc sub soare pentru toata lumea. Mai ales ca toata lumea vrea sa stea la umbra. (Jules Renard)

  • #2
    Re: Interpretare cod erori / check engine

    Poate te ajuta asta:
    http://www.wjjeeps.com/faultcodes.htm
    It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER !

    Comentariu


    • #3
      Re: Interpretare cod erori / check engine

      Si eu stiam ca la Jepp codurile incep cu P si au 4 cifre dupa cod. Am vazut chiar stpatmana trecuta 4 coduri de eroare la un prieten toate cu PXXXX. Model GC. WJ 2. (cu motor si cutie automata Mercedes).

      Sorin
      aka v1tara aka Sorin
      (__\≡≡≡$≡≡≡/__) Vitara 1.6 16v
      [__]\≡≡≡\≡Ө≡/≡≡≡/__] Patrol Y61 2.8

      Comentariu


      • #4
        Re: Interpretare cod erori / check engine

        Din pacate im link e vorba mai mult de OBD2, la mine e varianta mai vechiuta, la fel si erorile, la mine sunt fara "P". Am gasit totusi ceva care se refera la "Alternator field control circuit open or shorted" totusi nu inteleg, alternatorul incarca normal si oricum, ce legatura sa aibe cu becurile din bord... de ce nu ramanea aprins acel bec si inainte sa dau bordul jos?
        E loc sub soare pentru toata lumea. Mai ales ca toata lumea vrea sa stea la umbra. (Jules Renard)

        Comentariu


        • #5
          Re: Interpretare cod erori / check engine

          Codul 11 - Nici un semnal de la senzorul de poziție a arborelui cotit al motorului.

          Cod 12 - baterie a fost deconectat în timpul ultimele 50 contactul pe. Informațiile pot fi utile pentru achiziționarea și va însemna că vânzătorul este de natură să scoateți bateria în încercarea de a reseta codurile de eroare înregistrate de calculator.

          Cod 13 ** - Indică o problemă cu senzorul de presiune (MAP) a sistemului de vid. Nu există nicio diferență cu presiunea atmosferică.

          Cod 14 ** - c tensiunea senzorului MAP prea mic sau prea mare.

          Cod 15 ** - probleme cu semnalul senzorului distanță / viteză. Nr de semnal al senzorului, care determină condițiile de drum.

          Cod 16 - Pierderea tensiunii bateriei.

          Cod 17 - motorul este rece. Temperatura lichidului de răcire rămâne sub temperatura normală de funcționare (verificați termostatul).

          Cod 21 ** - probleme cu circuitul de semnal al senzorului de oxigen. Senzor de tensiune la calculator nu se schimba in timp sau variază lent decât este necesar.

          Cod 22 ** - Tensiunea senzorului lichidului de răcire este prea mare sau mic. Verificați senzorul de temperatură a lichidului de răcire.

          Cod 23 ** - temperatura aerului tensiunea senzorului mari sau mici. Verificați senzorul.

          Cod 24 ** - tensiune a senzorului de poziție a clapetei de accelerație (TPS) mică sau mare, sau nu se potriveste cu MAP senzorului.

          Cod 25 ** - mers în gol a motorului defectuoasă. Ralanti actuală nu se potrivesc.

          Cod 27 ** - Unul dintre duzele nu răspunde la semnalul de comandă

          Cod 31 ** - Problema cu solenoid de curățare a circuitului capacitate sistem evaporare.

          Cod 32 ** - rupte sau scurtcircuitat de recirculare a gazelor de eșapament solenoid. Este posibil ca raportul dezechilibru aer / combustibil nu este detectat în timpul diagnostic.

          Cod 33 - Circuit releu ambreiaj C este rupt sau scurtcircuitat.

          Cod 34 - defect sau este circuit-unul din croazieră de control electromagnetic vid scurtcircuitat.

          Cod 35 - rupte sau scurtcircuitat releului ventilatorului de circuit

          Cod 37 - Chain solenoid ambreiaj convertizor de cuplu. Detectat un circuit deschis sau scurt în eliberarea solenoid convertorului de cuplu de accelerație (numai vehiculele cu transmisie automată). Sau semnal incorect de la modurile de comutare senzor de transmisie automată.

          Cod 41 ** - rupte sau scurtcircuitat lichidare a generatorului (doar în caz, înlocuiți periile generatorului).

          Cod 42 - rupte sau circuit de comandă a releului ASD scurtcircuitat (releu combustibil de închidere automată).

          Cod 43 - nu funcționează în bujia din (motoare cu 4 cilindri și-6), unul sau mai mulți cilindri

          Cod 44 - funcționare incorectă senzorul de temperatură a aerului.

          Cod 45 - lanț Solenoid și upshifting.

          Cod 46 ** - Sistem de taxa de tensiune este prea mare. Tensiunea bateriei este reglementată în mod corespunzător.

          Cod 47 ** - Sistem de taxa de tensiune este prea mică. Tensiunea bateriei este sub tensiunea de încărcare în timpul funcționării motorului.

          Cod 51 ** - semnalul de la senzorul de oxigen indică un amestec sărac aer-combustibil în timpul funcționării motorului.

          Cod 52 ** - semnalul de la senzorul de oxigen indică un amestec bogat aer-combustibil în timpul funcționării motorului.

          Cod 53 - cutie de control transmisie automată defect

          Cod 54 - Nici un semnal senzor de poziție arbore cu came în distribuitorul de aprindere.

          Cod 55 - Acesta este sfârșitul mesajelor de cod. Finalizarea eliberării secvenței de coduri de eroare.

          Cod 62 - sta mai sistem normal program de întreținere pentru controlul emisiilor.

          Cod 66 - Nici un semnal de la modulul de comandă al transmisiei

          Cod 76 - Circuit balast a pompei de combustibil (dacă este instalat).

          Cod 77 - Circuit servo croazieră comandă
          XJ '96 2.5i, WJ '00 4.7

          Comentariu


          • #6
            Re: Interpretare cod erori / check engine

            Scuze, nu ma pricep la Jeep si n-am fost atent la an
            Mai ai aici o lista de coduri de eroare pentru OBD I:http://www.cherokeeforum.com/f2/jeep...di-obdii-3341/
            It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER !

            Comentariu


            • #7
              Re: Interpretare cod erori / check engine

              Multumesc, ramane sa dezleg misterul (legatura demontat bord - erorile aparute)!
              E loc sub soare pentru toata lumea. Mai ales ca toata lumea vrea sa stea la umbra. (Jules Renard)

              Comentariu

              Procesare...
              X

              Sqreen | Runtime Application Protection