Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Jeep Grand Cherokee 4.0L, 1996 - se opreste la cald

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #16
    Re: Jeep Grand Cherokee 4.0L, 1996 - se opreste la cald

    http://www.jeep-xj.info/HowtoECUcodes.htm

    12 indica ca ai scos bateria recent, e doar informativa eroarea.

    Dupa alimentare combustibil raman de verificat si cei 2 senzori care tin de aprindere:

    1. Crankshaft Position Sensor (senzor arbore cotit): https://www.youtube.com/watch?v=sQRw3l4WB5Q

    2. Camshaft Position Sensor - senzorul din delcou: http://www.justanswer.com/jeep/1fpye...r-code-11.html

    Eu de o luna am problema asta :) Doar ca la mine nu merge rau, se opreste motorul complet. Nu mai are scanteie.
    Dupa schimbat fise, bujii, capac delcou, senzor CPS, ECU... tre sa desfac si delcoul sa vad ce-i cu senzorul ala si sa gasesc cum se poate verifica sau schimba.
    Dupa o luna de frustrare, fara erori la ecu, mi s-a aprins Check Engine si a inceput sa-mi dea si mie erorile 11 si 54. Deci problema e la senzori sau cablajul lor(mi-a zis un prieten de cazuri cand se rup litele firului pe interior).

    Comentariu


    • #17
      Re: Jeep Grand Cherokee 4.0L, 1996 - se opreste la cald

      Eu va recomand testerul , masina are calc si are vreo 80 http://check-engine-light-codes.blog...code-self.html de situatii care apar in tester , va trebui OBD 1 .

      Comentariu


      • #18
        Re: Jeep Grand Cherokee 4.0L, 1996 - se opreste la cald

        Am mai verificat odata codurile de eroare.
        In afara de 12 si 55 nu imi da nimic.
        (55 de fapt nu e cod de eroare ci sfarsitul afisarii mesajelor)

        Are cineva idee care este presiunea de benzina care trebuie sa fie in rampa de injectoare?

        Comentariu


        • #19
          Re: Jeep Grand Cherokee 4.0L, 1996 - se opreste la cald

          in jur de 49 PSI plus/minus 3 PSI
          XJ '96 2.5i, WJ '00 4.7

          Comentariu


          • #20
            Re: Jeep Grand Cherokee 4.0L, 1996 - se opreste la cald

            Dupa ce l repari si ajungi la concluzia ca era de la senzor volanta sa ma anuntati si pe mine :)
            Prea mult timp liber dauneaza mintii si asa odihnite.

            Comentariu


            • #21
              Re: Jeep Grand Cherokee 4.0L, 1996 - se opreste la cald

              Verdict final:
              Pompa de benzina. Nu atat pompa cat sorbul ei care era imbacsit la greu de nu mai trecea aproape nimic prin el.
              Pentru siguranta am schimbat pompa cu tot cu sorb si masina merge beton.

              Multumesc tuturor pentru informatii.
              Mai invatam si noi despre Jeep-uri.

              Comentariu


              • #22
                Re: Jeep Grand Cherokee 4.0L, 1996 - se opreste la cald

                Postat în original de Max Vezi post
                Verdict final:
                Pompa de benzina. Nu atat pompa cat sorbul ei care era imbacsit la greu de nu mai trecea aproape nimic prin el.
                Pentru siguranta am schimbat pompa cu tot cu sorb si masina merge beton.

                Multumesc tuturor pentru informatii.
                Mai invatam si noi despre Jeep-uri.

                Cum ai depistat problema? Imi sta si mie apins becul check engine de vreo doua luni si as vrea sa descopar buba. Singurul simptom este ca mi-a scazut putin puterea. Consumul este identic cum era inaintea aprinderii becului.

                P.S. Daca e careva din Cluj si are un tester(sau alte cunostinte) cred ca mi-ar fi de folos.
                Ultima editare de 91paf; 27.nov.2016, 20:19.

                Comentariu


                • #23
                  Re: Jeep Grand Cherokee 4.0L, 1996 - se opreste la cald

                  Postat în original de 91paf Vezi post
                  Cum ai depistat problema? Imi sta si mie apins becul check engine de vreo doua luni si as vrea sa descopar buba. Singurul simptom este ca mi-a scazut putin puterea. Consumul este identic cum era inaintea aprinderii becului.

                  P.S. Daca e careva din Cluj si are un tester(sau alte cunostinte) cred ca mi-ar fi de folos.
                  Pur si simplu am observat ca presiune de alimentare cu combustibil a rampei de injectoare e mica.
                  Asa am ajuns la pompa de benzina. Am desfacut tot ansamblul pompa sorb din rezervor si am inlocuit pompa.

                  Comentariu


                  • #24
                    Re: Jeep Grand Cherokee 4.0L, 1996 - se opreste la cald

                    Aseara am crezut ca am scapat de problema asta. Am plecat de acasa cu check engine aprins, am oprit dupa vreo 3 km in benzinarie sa fac plinul la butelie si cand pun iar contact surpriza...becul era stins. Masina functiona impecabil, tragea in mintile ei. Fac vreo 10 km cu ea pana cand opresc sa iau pe cineva(nu am oprit motorul) si cand sa plec iar de pe loc incepe masina din nou sa vibreze si sa revina la simptomele defectuase de dinainte si bineinteles dupa scurt timp se aprinde din nou check engine. Acum nu stiu ce sa mai cred...sa fie de la instalatia gpl, sa fie de la pompa, sa fie de la ma-sa. Nici nu stiu ce doctor sa caut...

                    Comentariu


                    • #25
                      Re: Jeep Grand Cherokee 4.0L, 1996 - se opreste la cald

                      Dupa ce am pus un tester pe masina rezultatele stau cam asa:
                      Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	diagnoza 1.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	45,8 KB 
ID:	997981Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	diagnoza 2.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	61,5 KB 
ID:	997982

                      1. combustibilul e "sarac", asta inseamna ca trebuie sa mai merg si pe benzina (desi o fac)
                      2. trebuie schimbata bujia la cilindrul 1 (cel mai probabil)
                      3. trebuie schimbata una dintre sondele lambda, dar banuiesc ca dupa schimbarea bujiilor nu va mai trebuie sa schimb si sonda.

                      Acum vreau sa stiu care este motivul pentru care acel 2/1 adap mem factor este sub parametri si mai ales ce inseamna el. Poate ar trebui mutata aceasta discutie le WJ (benzina) probleme si rezolvari.

                      Comentariu


                      • #26
                        Re: Jeep Grand Cherokee 4.0L, 1996 - se opreste la cald

                        Postat în original de 91paf Vezi post
                        Dupa ce am pus un tester pe masina rezultatele stau cam asa:
                        [ATTACH=CONFIG]272838[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]272839[/ATTACH]

                        1. combustibilul e "sarac", asta inseamna ca trebuie sa mai merg si pe benzina (desi o fac)
                        2. trebuie schimbata bujia la cilindrul 1 (cel mai probabil)
                        3. trebuie schimbata una dintre sondele lambda, dar banuiesc ca dupa schimbarea bujiilor nu va mai trebuie sa schimb si sonda.

                        Acum vreau sa stiu care este motivul pentru care acel 2/1 adap mem factor este sub parametri si mai ales ce inseamna el. Poate ar trebui mutata aceasta discutie le WJ (benzina) probleme si rezolvari.
                        Ce tipuri de bujii ai pe masina?
                        Ce fise?
                        Cum sunt fisele?
                        Delcoul?
                        Dupa mers mult cu gpl...insectoarele mai ragaie dinncand in cand...
                        Masina asta merge mereu in 1500-2000 de ture..motorul fiind motor mare cu cuplu...din cand in cand mai trebuie aditiv de supape si injectoare si data forja

                        Comentariu


                        • #27
                          Re: Jeep Grand Cherokee 4.0L, 1996 - se opreste la cald

                          check engin-ul e aprins de la rateurile de cil 1...daca ai inst GPL pe masina...foloseste bujii cu un singur electrod...de preferinta NGK....cu dist intre electrozi de 0,7-0,8 mm

                          schimba bujiile...sau regleaza-le...si dupa treaba asta mai fa o calibrare la inst de GPL

                          daca ai fise...verifica sa nu piarda scanteie...ca si de acolo poate veni acel misfire

                          Comentariu


                          • #28
                            Re: Jeep Grand Cherokee 4.0L, 1996 - se opreste la cald

                            Postat în original de Marius C alias Turagmes Vezi post
                            check engin-ul e aprins de la rateurile de cil 1...daca ai inst GPL pe masina...foloseste bujii cu un singur electrod...de preferinta NGK....cu dist intre electrozi de 0,7-0,8 mm

                            schimba bujiile...sau regleaza-le...si dupa treaba asta mai fa o calibrare la inst de GPL

                            daca ai fise...verifica sa nu piarda scanteie...ca si de acolo poate veni acel misfire
                            Ai venit exact la timp cu sfaturile pentru ca maine vroiam sa-mi scumpar bujii. Oscilam intre Bosch si NGK si nu eram hotarat asupra modelului. Am si instalatie GPL. Voi face apoi o calibrare. Multumesc pentru sfaturi.

                            Comentariu


                            • #29
                              Re: Jeep Grand Cherokee 4.0L, 1996 - se opreste la cald

                              salut,la fel am patit si eu amestec sarac era codul ,si sa rezolvat prin a reface hartile la gpl ,e ok acum fara check aprins si v8_ul functioneaza ok.

                              Comentariu


                              • #30
                                Re: Jeep Grand Cherokee 4.0L, 1996 - se opreste la cald

                                recomand NGK alea cu Iridiu nu stiu codul dar il caut, in acelasi timp recomand cu caldura bujiile alea champion R15...ceva nu mai retin, sunt bujii normale si merg foarte bine 30-40 de mii de km dupa care le schimbi, nu sunt scumpe costa undeva la 15023 lei una in functie de unde le cumperi, la NGK pret ce am gasit eu se invarte in jur de 40-63 lei per bucata
                                iar cu hartile de gpl, stiu c amajoritatea instalatiilor astea mai noi copiaza in general cartograma de la benzina si o adapteaza in functie de necesitati... acum probabil totul tine d eparticularitatile softurilor si ale instalatiilor respective... nu ma bag ca nu vreau sa imi sara in cap unii sau altii :)
                                eu am avut un tomasetto pe zj-ul meu la care m-am conectat cu ustensila si m-am jucat pana a inceput sa traga masina cum vreau eu:) dar asta nu inseamna ca ce am facut eu e litera d elege sau ca e bine, asa am vrut eu sa imi mearga mie masina :)
                                am pastrat timpii de injectie, avans...etc etc dar m-am jucat destul de mult pe debite incat sa nu existe o diferenta mare intre cum trage pe benzina si pe gaz, si pot sa spun ca trageau oarecum comparabil dar cu o "brutalitate" si raspuns mai rapid pe benzina
                                daca la partea cu brutalitatea nu aveam ce ii face asa e pe benzina:) la partea cu rapiditatea se poate rezolva, si dealtfel sa si rezolvat prin relocarea diuzelor si a injectoarelor
                                (multi dintre cei care instaleaza gpl-uri monteaza in general diuzele mult inaintea celor de benzina cu cel putin 7-10cm mai in amonte de injectorul original pe benzina, iar de aici ai o mica intarziere :)...dar alte deastea...stiti cum e ...can can, libertatea...etc deastea de scandal :))

                                Comentariu

                                Procesare...
                                X

                                Sqreen | Runtime Application Protection