Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Jeep Grand Cherokee 4.0L, 1996 - se opreste la cald

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #31
    Re: Jeep Grand Cherokee 4.0L, 1996 - se opreste la cald

    Postat în original de ARTHUNTER Vezi post
    Ce tipuri de bujii ai pe masina?
    Ce fise?
    Cum sunt fisele?
    Delcoul?
    Dupa mers mult cu gpl...insectoarele mai ragaie dinncand in cand...
    Masina asta merge mereu in 1500-2000 de ture..motorul fiind motor mare cu cuplu...din cand in cand mai trebuie aditiv de supape si injectoare si data forja
    Nu am fise nici delcou. Am bobina pe fiecare bujie si scriau pe ele "made in Japan", deci cel mai probabil sunt DENSO. Bujiile pe care tocmai le-am schimbat erau Champion, fiind inlocuite cu Denso (astea mi-au dat ca fiind de fabrica). Nu am reusit nici in ruptul capului sa inlocuiesc bujia de la cilindrul 8. M-au incurcat incurcat rau firele de la gpl si frigul. Poate la vara voi avea mai mult succes. Dar acum masina merge brici, insa am impresia ca mi-a crescut consumul cu vreo 2 litri. O sa-i fac probabil o recalibrare la instalatia gpl.

    Comentariu


    • #32
      Re: Jeep Grand Cherokee 4.0L, 1996 - se opreste la cald

      Postat în original de KAROLOKW Vezi post
      recomand NGK alea cu Iridiu nu stiu codul dar il caut, in acelasi timp recomand cu caldura bujiile alea champion R15...ceva nu mai retin, sunt bujii normale si merg foarte bine 30-40 de mii de km dupa care le schimbi, nu sunt scumpe costa undeva la 15023 lei una in functie de unde le cumperi, la NGK pret ce am gasit eu se invarte in jur de 40-63 lei per bucata
      Si eu am cautat bujii NGK IRIDIUM si tot asa mi-a dat pretul..45 lei bucata x 8 bucati = 360 lei. Mi se pare cam mult pentru niste consumabile marunte pe care le schimbi o data la 2 ani. Hai sa zici ca faci un compromis daca ai varianta H.O. Eu mi-am inlocuit vechile bujii Champion cu cele de fabrica..adica Denso.

      Comentariu


      • #33
        Re: Jeep Grand Cherokee 4.0L, 1996 - se opreste la cald

        nu merita sa pui bujii cu iridiu la gpl...bujii NGK cu un singur electrod...si distsnta intre electrozi de 0.7 mm

        Comentariu


        • #34
          Re: Jeep Grand Cherokee 4.0L, 1996 - se opreste la cald

          La o instalatie secventiala clasica , normala ( care nu citeste nimic din datele masinii , ca STFT sau LTFT ) nu ai cum sa mergi in amestec sarac, orice ai face, doar daca vrei check engine aprins. ( asta ca s-a vorbit de Tomasesetto ) .

          Vrei amestec sarac , da , mergi cu check engine aprins si masina o sa consume cu 5% mai putin dar o sa retrogradeze tot timpul cand accelerezi, plus ca te afli in zona rosie de functionare a unui motor si strici si cutia cu atatea frecusuri.

          Doar debitul per timp de injectie per turatie il poti manevra, adicatelea un raspuns mai ferm, apropiat de benzina, altceva vorbe si pacaleli ale meseriasilor gpl ( asta ca s-a vorbit de "harti de gpl" ) ; maparea presiune sau temperatura cu timpul de injectie , iar e frectie.

          O instalatie buna inseamna un vaporizator bun ( sa asigure debitul constant la orice cerinta a motorului) , injectoare bune ( sa nu se decalibreze si sa se mentina in parametrii ) si un calculator in care sa iti bagi nasul sa vezi ce a facut.
          XJ '96 2.5i, WJ '00 4.7

          Comentariu

          Procesare...
          X

          Sqreen | Runtime Application Protection