Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

motorul scoate fum alb - GC 2.7 CRD, 2004


bz07kox

Postări Recomandate

Buna ziua, sunt posesorul unui jeep 2,7 crd din 2004. Cumparata din Italia, utilitara, cu revizie facuta recent tot ce inseamna articulatii , filtre, ulei, etc...

Am urmatoarea problema : Am mers la RAR, sa fac testul de noxe si restul, au turat masina peste 3000r/m si s-a blocat testul de noxe. Fum negru initial apoi alb.

Respins : am inlocuit turbina cu una reconditionata profi, am mers din nou la RAR, acelasi rezultat, motorul scoate fum alb si rontaie in asa hal ca le a fost frica sa l mai tureze. Fumm alb in spate si pe langa injectoare... Are idee cineva cer se intampla ? MOtorul pana la 3000 rpm merge perfect, dupa 3000 rpm este dezastru..Cred ca masina are vreo 300 000 km

Editat de bz07kox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 săptămâni mai târziu...

Re: motorul scoate fum alb - GC 2.7 CRD, 2004

 

Daca e fum alb, cel mai probabil iti intra apa la motor. Faptul ca intra doar la 3000 de ture se explica deoarece e mai mare presiunea la turația asta.

Editat de alin-jeep
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: motorul scoate fum alb - GC 2.7 CRD, 2004

 

Fum alb si pe la injectoare...motorina nearsa. Nu ai "smoala" in jurul lor? Schimba saibele de la injectoare (5-6 lei/buc)...de obicei pe acolo pierde. Atentie...daca pierde prea multa se aprinde (am patit la mercedes c270 - acelasi motor- a ramas doar tabla din ea). Verifica si injectoare sa nu "curga", iarasi poate fi fum alb pe esapament. O explicatie peste 3000 de ture - presiune mai mare in rampa si injectoarele nu mai tin...foarte bun sa le faci un test sau o diagnoza sa vezi ce valori ai. Motoarele astea sunt tancuri...nu e dracu asa negru. Spor!

Land Rover Freelander 2.0Di, 2000

Mercedes Benz W211 E220, 2005

Rescue 4x4

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: motorul scoate fum alb - GC 2.7 CRD, 2004

 

Buna ziua, sunt posesorul unui jeep 2,7 crd din 2004. Cumparata din Italia, utilitara, cu revizie facuta recent tot ce inseamna articulatii , filtre, ulei, etc...

Am urmatoarea problema : Am mers la RAR, sa fac testul de noxe si restul, au turat masina peste 3000r/m si s-a blocat testul de noxe. Fum negru initial apoi alb.

Respins : am inlocuit turbina cu una reconditionata profi, am mers din nou la RAR, acelasi rezultat, motorul scoate fum alb si rontaie in asa hal ca le a fost frica sa l mai tureze. Fumm alb in spate si pe langa injectoare... Are idee cineva cer se intampla ? MOtorul pana la 3000 rpm merge perfect, dupa 3000 rpm este dezastru..Cred ca masina are vreo 300 000 km

 

 

De ce ai inlocuit turbina ? Ce avea de a necesitat inlocuirea ? Cei care ti-au inlocuit turbina nu au facut nici un fel de teste doar ti-au inlocuit-o si gata ?

 

-ai certitudinea ca turbina a fost inlocuita ? (sa nu-mi arati factura :grin: )

-pana a merge la RAR a mai facut asa ceva ?

-cei de la RAR te-au pus sa semnezi inainte de a face testele ?

 

 

:h5

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: motorul scoate fum alb - GC 2.7 CRD, 2004

 

Daca e fum alb, cel mai probabil iti intra apa la motor. Faptul ca intra doar la 3000 de ture se explica deoarece e mai mare presiunea la turația asta.

 

 

 

 

Zi si tu ca intra apa in capul pistonului :grin: si in cazul ala sunt aburi nu fum .Se vede diferenta dintre aburi si fum alb .Caz foarte rar la motoarele astea ...

 

:h5

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 săptămâni mai târziu...

Re: motorul scoate fum alb - GC 2.7 CRD, 2004

 

Buna ziua, multumesc pentru raspunsuri!

Problema sta astfel : Turbina este noua, atingeau paletii din spate si avea joc in ax, deci am reparat-o profi.

Reparat toate cele 5 injectoare la Bosch cu garantie si inlocuit saibe.

Nu scade apa din vasul de expansiune si nici nu am ulei in antigel, nu sufla in borcan.

Scoate fum alb doar dupa 3000 rpm. In mers nu scoate gram de fum ....????

Scoate fum pe epurator, a consumat 3 l ulei in 500km. Acum montez filtrul epurator-separator de ulei. Sa vedem rezultatele maine.....nu mai poottt!

Merci pentru sfaturi, astept sugestii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: motorul scoate fum alb - GC 2.7 CRD, 2004

 

Buna ziua, multumesc pentru raspunsuri!

Problema sta astfel : Turbina este noua, atingeau paletii din spate si avea joc in ax, deci am reparat-o profi.

Reparat toate cele 5 injectoare la Bosch cu garantie si inlocuit saibe.

Nu scade apa din vasul de expansiune si nici nu am ulei in antigel, nu sufla in borcan.

Scoate fum alb doar dupa 3000 rpm. In mers nu scoate gram de fum ....????

Scoate fum pe epurator, a consumat 3 l ulei in 500km. Acum montez filtrul epurator-separator de ulei. Sa vedem rezultatele maine.....nu mai poottt!

Merci pentru sfaturi, astept sugestii...

 

Sa te bucuri daca ala-i baiu'

 

desi.... ??? Tine-ne la curent

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: motorul scoate fum alb - GC 2.7 CRD, 2004

 

Sa te bucuri daca ala-i baiu'

 

desi.... ??? Tine-ne la curent

 

Salut, n am rezolvat nimic. Se pare ca o sa segmentez motorul. Merci de incurajari !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: motorul scoate fum alb - GC 2.7 CRD, 2004

 

La cat ai umblat pe la injectoare,o compresie nu ai facut cand era totul desfacut si comod ?

Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.

Dream It, Do It, Live It....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: motorul scoate fum alb - GC 2.7 CRD, 2004

 

Sa te bucuri daca ala-i baiu'

 

desi.... ??? Tine-ne la curent

Buna ziua domnul Alin !

Situatia este urmatoarea :

Dupa inlocuirea filtrului epurator care era praf, s-a constatat clar ca au disparut 3 litri de ulei din motor.

Mecanicul meu, specialist pe Mercedes spune ca un motor din acesta nu poate consuma 3l ulei in 500 km, deci, maine dau radiatorul intercooler jos sa vad daca este ulei in el.

In acest caz, turbina nu a fost reparata corespunzator, uleiul se duce in galerie si este ars....de aici fumul alb peste 3000 rpm. Logic ?

Cu atata ulei in intercooler la 1,7 atm presiune , nu s-ar fi turat motorul brusc in mers pana crapa ?

Nu s-a intamplat acest lucru.

Alt mecanic zice ca ar fi semeringurile de la supape....ce Dumnezeu ca doar nu e Dacie.

Eu cred ca este turbina totusi..a fort reparata cu kit de reparatie , nu e noua. Va dau vesti maine. O zi buna !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: motorul scoate fum alb - GC 2.7 CRD, 2004

 

Buna ziua domnul Alin !

Situatia este urmatoarea :

Dupa inlocuirea filtrului epurator care era praf, s-a constatat clar ca au disparut 3 litri de ulei din motor.

Mecanicul meu, specialist pe Mercedes spune ca un motor din acesta nu poate consuma 3l ulei in 500 km, deci, maine dau radiatorul intercooler jos sa vad daca este ulei in el.

In acest caz, turbina nu a fost reparata corespunzator, uleiul se duce in galerie si este ars....de aici fumul alb peste 3000 rpm. Logic ?

Cu atata ulei in intercooler la 1,7 atm presiune , nu s-ar fi turat motorul brusc in mers pana crapa ?

Nu s-a intamplat acest lucru.

Alt mecanic zice ca ar fi semeringurile de la supape....ce Dumnezeu ca doar nu e Dacie.

Eu cred ca este turbina totusi..a fort reparata cu kit de reparatie , nu e noua. Va dau vesti maine. O zi buna !

 

 

Verifica si returul de la turbo. Daca e infundat, la turatie mare (si presiune mare) uleiul trece pe langa simeringurile din turbina si ajunge in evacuare sau in admisie.

Editat de ssrli

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: motorul scoate fum alb - GC 2.7 CRD, 2004

 

Buna ziua domnul Alin !

Situatia este urmatoarea :

Dupa inlocuirea filtrului epurator care era praf, s-a constatat clar ca au disparut 3 litri de ulei din motor.

Mecanicul meu, specialist pe Mercedes spune ca un motor din acesta nu poate consuma 3l ulei in 500 km, deci, maine dau radiatorul intercooler jos sa vad daca este ulei in el.

In acest caz, turbina nu a fost reparata corespunzator, uleiul se duce in galerie si este ars....de aici fumul alb peste 3000 rpm. Logic ?

Cu atata ulei in intercooler la 1,7 atm presiune , nu s-ar fi turat motorul brusc in mers pana crapa ?

Nu s-a intamplat acest lucru.

Alt mecanic zice ca ar fi semeringurile de la supape....ce Dumnezeu ca doar nu e Dacie.

Eu cred ca este turbina totusi..a fort reparata cu kit de reparatie , nu e noua. Va dau vesti maine. O zi buna !

 

Pe la simeringurile de la supape nu poate sa consume asa de mult ulei .

 

Daciile vechi nu aveau simeringuri la supape :grin:

 

Se poate face diagnoza si la turbina :

 

-verifici jocurile de la ax

-desfaci spre catalizator sa vezi daca scoate ulei pe acolo (se va rupe kkt-ul de colier)

-desfaci furtunul spre intercooler si vezi care-i treaba

 

intreb si eu : filtrul de aer este ok ?

 

:h5

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: motorul scoate fum alb - GC 2.7 CRD, 2004

 

Multumesc pentru raspunsuri, azi am sa purced la rezolvarea tuturor problemelor semnalate de voi, filtrul de aer este nou, masina are tot schimbat de 500 km, ulei , filtre , articulatii, ulei cutie, grupuri, cutie de transfer...etc -2300 E. Cred ca pana sa cumpar alt motor.....mai am de constatat si cheltuit bani. O zi buna !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: motorul scoate fum alb - GC 2.7 CRD, 2004

 

Designul italienesc cu vanzare rapida via samsar de romania......

  • Like 1

Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.

Dream It, Do It, Live It....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 lună mai târziu...

Re: motorul scoate fum alb - GC 2.7 CRD, 2004

 

cand si de unde ai luat masina ? m-am tot uitat si eu dupa ele pana am luat din Buc , sunt f f f f f multumit de ea :)

 

NU arunca motorul vechi , daca nu mai ai nevoie de el l-as lua eu .

Editat de lemioux

03 JEEP WJ 2.7 CRD Overland, vari-lok fata/spate (posesor din Feb2016)

01 AUDI S4 B5 biturbo 500hp ASP stg3+ (posesor din 2003)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: motorul scoate fum alb - GC 2.7 CRD, 2004

 

Nici eu nu pot sa cred ca a cedat motorul .Aproape pot sa garantez ca altele sunt cauzele .In timp o sa aflam adevarul:grin:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: motorul scoate fum alb - GC 2.7 CRD, 2004

 

WTF....cat a costat masina si de ce a ajuns sa se .. motorul? Am citit lucruri bune despre motoarele astea plus ca e plin oasul de Sprintere, nu ar trebui sa mai aiba mistere un asemenea motor zic si eu.

Dacia Duster 4x4

Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare