Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Sfat achizitie Grand Cherokee WJ


morariugeorge19

Postări Recomandate

Salut!

Doresc sa achizitionez acest tip de masina strict pentru off-road. As vrea sa stiu mai multe detalii despre acest model si eventual care este cea mai buna, dar si fiabila in acelasi timp, pentru acest sport. Eu ma gandeam la motorul de Mercedes de 2.7, dar nu sunt ferm convins. Multumesc :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 66
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Re: Sfat achizitie Grand Cherokee WJ

 

Salut!

Doresc sa achizitionez acest tip de masina strict pentru off-road. As vrea sa stiu mai multe detalii despre acest model si eventual care este cea mai buna, dar si fiabila in acelasi timp, pentru acest sport. Eu ma gandeam la motorul de Mercedes de 2.7, dar nu sunt ferm convins. Multumesc :wink:

 

 

Daca asociezi Wg-ul cu offroad-ul ca sport atunci nu te-ai orientat bine :old

Daca uiti de partea cu sportul ,masina te poate satisface in mod placut ,depinde de ce asteptari ai .Din punctul meu de vedere masina are tot ce trebuie pentru a face fata multor incercari daca e dotata cu roti si un mic lift la suspensie .Mie imi place sa spun ca este o masiuna pentru prosti ( eu am doua :grin:) .Te urci in ea ,pornesti motorul si mergi : motorul isi face bine treaba ,cutia automata asociata cu jmekeriile din punti sunt ce trebuie pana la un anumit nivel.

 

:h5

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Sfat achizitie Grand Cherokee WJ

 

Strict de offroad este Wrangler-ul. Grand Cherokee si Cherokee sunt mai mult de ture, de relaxare si de munca.

Acum depinde si ce offroad si sport vrei sa practici :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Sfat achizitie Grand Cherokee WJ

 

Stiu personal cateva masini care aratau mai bine decat cea din foto . Stand pe loc era o minune , in mers ... nu prea ... unii au renuntat la rotile mari si la suspensionlift , altii pur si simplu le-au vandut ...

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Sfat achizitie Grand Cherokee WJ

 

Stiu personal cateva masini care aratau mai bine decat cea din foto . Stand pe loc era o minune , in mers ... nu prea ... unii au renuntat la rotile mari si la suspensionlift , altii pur si simplu le-au vandut ...

 

...mai sunt si celalti care nu au renuntat la rotile mari ,suspension lift si nu le-au vandut DAR continua sa repare la ele :ha:

 

Parere personala rezultata din experientele proprii : masina asta este super adevarata daca este lasata cum a facut-o mama ei

 

:h5

  • Like 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Sfat achizitie Grand Cherokee WJ

 

... da ... cam da ...

 

 

Totusi , unul care avea Toyota si inca alte alea a hotarat s-o tina si sa-o faca 'adevarata' . La masina am muncit de la paste pana in septembrie , cel mai mult timp la construirea unui sasiu adaptat pe caroserie si sudat rigid de ea ... si multe alte schimbari inclusiv puntile si directia , dupa un an i-a schimbat si motorul ... . Masina chiar mergea bine in toate conditiile .... pana l-a bagat in spital , ajungand cu ea in dormitorul unei case ... Acum e monument de aducere-aminte in curtea firmei , dupa jumatate de an in corset gipsat omu' revenind cuminte la Toyota ( ' nu e comparatie intre gip si babaciunea asta ... , nu trage ... ... dar in viata ... nu-mi mai fac alta ... ) .

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Sfat achizitie Grand Cherokee WJ

 

Partea cu sasiu construit si sudat de caroserie mi s-a parut o exagerare, ceva de genul reinventat roata. De acolo banuiesc ca totul a fost custom? Brate, prinderi, unghiuri etc si si-a transformat intr-un sasiu cu caroserie, motor si cutie de WJ?

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Sfat achizitie Grand Cherokee WJ

 

@cos

din ceea ce povestesti tu eu inteleg ca acea persoana nu inteles ce i s-a intamplat si nici nu intelege in continuare ce se intampla conducand un (auto)vehicul.

A trage conlcuzii de genu ca vei fi in viata ca ai toyo si a sugera ca poti ajunge in gips daca ai jip e... nu comentez. Merg cu 4.7-le de ceva timp si pe asfalt ( cu 180 la ora ) si offroad ( maxim mediu ) si am inteles ce poate si e suficient pentru mine ca masina de compromis si pentru asfalt si pentru ceva soft-mediu offroad si ocazional. Dar cred ca poti supraevalua si un toyo, mitsu, patrol, etc si sa te rastorni in offroad si posibil sa ajungi in lemn, nu in gips.

... sau poate nu am inteles eu ce ai vrut sa zici ( citesc cu mare interes postarile tale :wink: ) dar aici m-ai confuzat :grin:

 

Din partea mea sa ajunga la vanzare / dezmembrari cat mai multe si sa renunte cat mai multi la Jeep, sa pot si eu sa mai iau piese ieftin sau alta super ieftin cand se strica asta. Aaa si tot din capitolul asta sa inteleaga cat mai multi ca gpl ul strica motorul ca sa nu se caute foarte mult gpl, ca poate asa nu va creste pretul sau accize.

 

@morariugeorge19

ontopic: strict pentru offroad mai bine iti faci o tubulara daca asta vrei, esti si mai in siguranta si perfecta pentru asa ceva si iti va da senzatii mult mai de calitate.

Jeep pentru strict offroad, nu are rost sa te analizezi varianta asta.

XJ '96 2.5i, WJ '00 4.7
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Sfat achizitie Grand Cherokee WJ

 

Am citit ce ati scris baieti si deja imi pun semne de intrebare :al

Nu vreau senzatii pe camp, prin padure sau mai stiu eu unde, ci doar cate o iesire in weekend, relaxare.

Off: orice masina, oricat de sigura ar fi ea, te poate baga intre 4 scanduri, dar asta este o discutie pe alta data.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Sfat achizitie Grand Cherokee WJ

 

Stiu personal cateva masini care aratau mai bine decat cea din foto . Stand pe loc era o minune , in mers ... nu prea ... unii au renuntat la rotile mari si la suspensionlift , altii pur si simplu le-au vandut ...

 

Sa inteleg ca sunt niste panarame de masini? :ha:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Sfat achizitie Grand Cherokee WJ

 

Nu . Doar trebuie sa intelegi bine ce poate si ce nu trebuie sa-i faci . Cu siguranta n-a fost facuta pentru aratura sau pentru padure . Sigur , poti pune ce roti vrei dar nu va raspunde si nu se va comporta ca altele mai grele - de fapt asta le trage in jos pe cele mai solide - greutatea . Incontestabil , Jeep are masini care merg bine pana nu s-a rupt ceva la ele , fiind dimensionate cam usurel ...cam toate fiind dimensionate cam usurel ( si folosind destul de mult idei de conceptie veche la transmisii si punti ) ... atentia fiind totusi captata de dotarile pentru confort .

Orice ar fi , in lumea mea daca o masina are nevorie de schimbarea unei cruci , unor brate de suspensie , a pivotilor sau aunei bucse - sau in cazul masinii in discutie la multe bucse si nu numai bucse - din 20-30 mii km - asta ar veni cam anual - mie imi e total indiferent cat de ieftine sunt piesele ca nici nu m-as uita la masina . Timpul a aratat ca degreaba se gasesc piese accesibile ( e vorba aia ca Jeep are cea mai raspandita piata de piese de schimb din lume ) daca sunt slabe calitativ .

 

Cel putin asa vad eu lucrurile , in conditiile in care nu agreez si nu urasc nici o masina in mod special ci doar incerc sa inteleg cate ceva . Singurul fapt incontestabil este ca oricat de proaste si de scumpe ar fi masinile unei marci auto se vor gasi cumparatori care trec de neajunsurile recunoscute si cumpara din pura pasiune sau orice alt motiv personal - patriotism , 'hai sa vad si cum e asta' , 'trebuie s-o schimb cu alta ca asta nu mai e noua' . 'am auzit ca-s bune' , ' are consumul mic ' ...

 

Mie imi place sa mesteresc la alta masina decat a mea ... din acest motiv nu mi-as lua o masina care sa ma tina ocupat ...

 

 

 

Daca bugetul nu e o problema si nici nu e o masina care sa fie indispensabila atunci toata discutia de pana cum e inutila rau ...

 

 

 

 

Nu masina de care pomeneam mai sus l-a bagat in spital ci ambitia nebuna de a da talpa la masina , si iarna si vara . Incidentul nefericit s-a intamplat iarna pe zapada , avea nebunia sa faca rotile elicopter , am pierdut numarul cate cutii automate a tot schimbat . Ma tot intrebam la ce motor ar fi ajuns dupa ce ar fi trecut si de 4.7 .

Editat de cos

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Sfat achizitie Grand Cherokee WJ

 

Corect! Fiecare masina are o limita, a aderentei, a uzurii, etc.

Daca este exploatata corect si intretinuta te poate tine o viata, vorbim de masini pana in 2005, astea mai noi la 80k km deja pica jumate din ce e pe ea. GC mi-a placut cum arata, o vad impunatoare si nu vreau sa cumpar una ca sa o fac praf pe teren accidentat ci doar sa prind cateva momente si peisaje, care o masina normala (A3/A4/A6/A8, Golf, Passat, etc.) nu ti le poate oferi. :ft

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Sfat achizitie Grand Cherokee WJ

 

In cazul asta poti folosi masina fara modificari.

 

Legat de motorizari, 2.7 e ok, trebuie atentie la intretinerea anterioara la cutia de viteze. Fereste-te de 3.1.

 

Referitor la bucsi, XJ-ul inca avea tot ce tine de articulatii original cand l-am vandut la aproape 190.000 km si se tinea mai bine pe sosea decat WJ-ul de acum. Deh, greutate mai mare, bucsi mai mari pentru comfort. Daca nu simti gropile asa de tare ai tendinta sa mergi mai tare peste ele...

 

cos, legat de persoana care facea nebunii, putea pati la fel cu orice masina. Si cu accidente, si cu reparatii, mai ales daca pedala de acceleratie avea 2 pozitii :ha:

Editat de ssrli

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Sfat achizitie Grand Cherokee WJ

 

Foarte adevarat , insa 4.7 trage de caroseria aia usoara de parca a furat-o ...

 

Dupa mai putin de un an de tras cu masina nici una dintre usi nu mai era la linie , chiar daca avea jumatate de sasiu pe burta .

Editat de cos

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Sfat achizitie Grand Cherokee WJ

 

Am citit ce ati scris baieti si deja imi pun semne de intrebare :al

Nu vreau senzatii pe camp, prin padure sau mai stiu eu unde, ci doar cate o iesire in weekend, relaxare.

Off: orice masina, oricat de sigura ar fi ea, te poate baga intre 4 scanduri, dar asta este o discutie pe alta data.

 

 

Eeeeeee deja suna altfel : plimbare ...relaxare...cand si cand .:wink: Asta e cu totul altceva .Pentru asa ceva recomand WG 2,7 cdi si pana la un anumit nivel de dificultate bate multe masini de teapa ei si nu vreau sa intru in polemici .Vrei confort -AI ,vrei consum mic -AI ,vrei viteza pe strada -AI ,vrei sa tractezi remorca de 3500 kg -AI voie .

 

Mai este un aspect : ce masina de teren cu aceleasi dotari si capacitati poti sa cumperi cu un buget de 3000 euro cu cat poti sa cumperi un WG ?

 

:h5

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Sfat achizitie Grand Cherokee WJ

 

Cutia de viteze -sa schimbe toate vitezele fara socuri

Sa fie Qadra Drive nu Qadra track preferabil (este scris in spatele manetelor)

Motorul sa porneasca usor la cald si la rece si sa mearga rotund fara fum alb,albastru sau negru

Mare grija la cardanul fata (sa fie prezent)

Sa nu aiba martori aprinsi in bord

La mersul peste 60 km/h pe drum denivelat sa nu intre voblaj (o mare si urata zduncinatura )

 

in rest : SA AI BAFTA

 

:h5

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Sfat achizitie Grand Cherokee WJ

 

interesant...eu ma dau zilnic cu masina...on si offroad....soft:grin:

 

ca si modificari...un kit de la Ironman...brate reglabile fata spate...o bara si un troliu....gume de 31....uitasem si cardanul de pe fata schimbat cu unul cu cruce dubla...

 

cu Jeep-ul trebuie sa stii cum sa te dai...cand si cum sa calci acceleratia...

 

daca mergi cu masina asta pe principiul dai...rupe-i fasul....te lasa rapid

 

adevarata problema a masinilor astea e motorul...nesimtit ....omoara tot ce vine dupa el....

 

singurul lucru care ma opreste de la mers hard in teren cu masina asta e faptul ca e singura mea masina...si nu prea pot sa ies cu ea pe strada indoita sau cu unele altele sparte :grin:

 

daca toate vor merge bine o sa-mi i-au o masina ptr nebunii...tot Jeep..Wrangler cu motor de 4.0.....asta ca sa-i enervez pe posesorii de japoneze:grin:

 

cum au spus ceilalti colegi...fugi de motoarele diesel de provenienta VM....si grija mare la cutia automata de ma Mercedes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare