Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Tractare cutie automata la un 4x4 permanent


Yoghi

Postări Recomandate

Salutare

Am cautat pe forum subiectul dar n_am gasit.

Deci va rog un link sau un..doua ..cinci raspunsuri bune .Sarumana.

 

problema e asa.Masina este fara chei si fara baterie;oricum nu stiu daca functioneaza .Vreau sa tractez masina 15m sa o urc pe plarforma.(mai aproape nu are loc platforma) .Este4x4 permanent cu 60/40.Cum pot debloca cutia ..fara contact pus ?Acum e in ""Parcare"".

O pot tracta fara alte stricaciuni? masina nu e cea din semnatura ci un GC 5.2V8 limited din 95.

 

Mersi

Editat de Yoghi

Am in curte un englez si un american

:F

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Tractare cutie automata la un 4x4 permanent

 

Nu poti pune reductorul in N (neutru)? Si apoi impinsa?

 

In P se blocheaza cutia, dar avand reductorul/caseta de transfer in N, ar trebui sa o poti impinge.

 

LE: acum am vazut ca este cu 4x4 permanent, deci probabil fara N

Totusi, nu este ceva de genu?

index.jpg.4ed9a4268cb0bcfc23b49e00558695ed.jpg

Editat de rdk84
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Tractare cutie automata la un 4x4 permanent

 

Cu cutia de transfer in pozitia N fara probleme.

Daca nu reusesti sa tragi levierul in pozitia N incearca sa o misti cativa centimetri in fata in spate(masina) si pe urma incearca iar.

Chiar daca este 4x4 permanent intre 4x4 mare si 4x4 low se afla pozitia N (pentru rdk).

Editat de Astral
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Tractare cutie automata la un 4x4 permanent

 

Am inteles...cred.

Deci daca maneta reductorului este in N atunci se anuleaza ""P" schimbatorului de viteze si poate fi tractata.

 

Mi_a zis cineva ca linga schimbator sub protectia de piele este un fir..senzor..siguranta care daca e scoasa anuleaza comanda electrica de la contact.

 

numai maine ajung la masina

Am in curte un englez si un american

:F

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Tractare cutie automata la un 4x4 permanent

 

Nu-ti complica viata .Pune reductorul in N si gata treaba .Daca vrei 100 de posturi intreaba cum rezolvi sa rotesti volanul fara cheie :grin:

 

:h5

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Tractare cutie automata la un 4x4 permanent

 

Gata am inteles.Am fost acum la masina.modelul pt reductor e cel de sus din poza.

dar vad eu ca de fapt tu ""tii cu ursu"" daca ma incurci in volan.:dr1

 

Cu volanul am rezolvat...rotile sunt drepte.

Am in curte un englez si un american

:F

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Tractare cutie automata la un 4x4 permanent

 

Gata am inteles.Am fost acum la masina.modelul pt reductor e cel de sus din poza.

dar vad eu ca de fapt tu ""tii cu ursu"" daca ma incurci in volan.:dr1

 

Cu volanul am rezolvat...rotile sunt drepte.

 

 

Cheia ,contactul si yalele de la usi sunt la mine :grin: Oare iti potrivesc daca masina de la care le-am luat este neagra ? :ha:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Tractare cutie automata la un 4x4 permanent

 

Tractaragiul ... ar trebui sa aiba carucioare ... cu ele urci/cobori masini in orice stare , cu roti blocate / rupte etc ...

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Tractare cutie automata la un 4x4 permanent

 

Pui cutia de viteze in N, in mod normal ar trebui sa mearga si fara contact pus.

Reading the Owners Manual doesn't hurt.

NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

Td4 ESX CommandShift MY02 3Dr (M.O.D.)

KV6 CommandShift MY01 3Dr (Măgaru')

SD4 S CommandShift MY11 5Dr (Sarah)

KV6 XEI CommandShift MY01 5Dr (Phoenix)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Tractare cutie automata la un 4x4 permanent

 

Carucior pt roti ..mai greu cu terenul unde e masina.

Maine dupaamiza vine nenea cu tractarea si vad atunci cum deblochez cutia v.

 

Am facut rost si de manual original.(cum zice colegu mai sus..cu rosu :mrgreen:)

 

Acum cu cheile nu stiu...masina e verde!:mrgreen:(sun maine..mersi)

 

multumesc si mai vorbim dupa "dans".

Am in curte un englez si un american

:F

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Tractare cutie automata la un 4x4 permanent

 

Cred ca eu singur mi-am distrus un rulment de sens in cutia de pe WJ...

Din cauza unei probleme electrice mi s-a oprit motorul pe autostrada. De 2 ori...a doua oara am lasat masina sa mearga mai mult ca sa intru intr-o parcare, sa nu stau pe marginea autostrazii. Dupa ce am pornit motorul au inceput simptomele de rulment de sens distrus. Deci...reductorul pe N obigatoriu.

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Tractare cutie automata la un 4x4 permanent

 

In mod normal NU ar trebui sa mearga, cu siguranta nu merge fara cheie si fara contact pus.

Cu scuzele de rigoare, am alta marca de 4X4 permanent cu cv automata, la mine se poate trece in N fara cheie in contact.

Reading the Owners Manual doesn't hurt.

NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

Td4 ESX CommandShift MY02 3Dr (M.O.D.)

KV6 CommandShift MY01 3Dr (Măgaru')

SD4 S CommandShift MY11 5Dr (Sarah)

KV6 XEI CommandShift MY01 5Dr (Phoenix)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Tractare cutie automata la un 4x4 permanent

 

Da, pot sa mut in orice pozitie, doar la pornire trebuie sa fie in N sau P si frana apasata. Iar daca moare motorul in mers comuta automat pe N.

Scuze de offtopic.

Reading the Owners Manual doesn't hurt.

NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

Td4 ESX CommandShift MY02 3Dr (M.O.D.)

KV6 CommandShift MY01 3Dr (Măgaru')

SD4 S CommandShift MY11 5Dr (Sarah)

KV6 XEI CommandShift MY01 5Dr (Phoenix)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Tractare cutie automata la un 4x4 permanent

 

Mai invatam cate ceva? Cel putin eu...:grin:

Reading the Owners Manual doesn't hurt.

NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

Td4 ESX CommandShift MY02 3Dr (M.O.D.)

KV6 CommandShift MY01 3Dr (Măgaru')

SD4 S CommandShift MY11 5Dr (Sarah)

KV6 XEI CommandShift MY01 5Dr (Phoenix)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 săptămâni mai târziu...

Re: Tractare cutie automata la un 4x4 permanent

 

Am rezolvat problema dar am ramas dator cu MULTUMIRI si explicatii.

 

Pt a nu avea probleme am trecut maneta reductorului in N. Am angajat o platforma cu macara,am suspendat masina si asa ridicata am invartit rotile.Da au mers.mai greu un pic datorita franelor intepenite dar a mers.Am urcat masina pe platforma si ...la sevice cu ea. Pusa jos tot cu macara si apoi trasa cativa metri inainte siinapoi pt test.

 

Am anulat ""dintii ""cheii de contact si dupa pornirea motorului am trecut si cutia in N.

Am dat si doua ture in curtea service_lui. :h5

Am in curte un englez si un american

:F

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Tractare cutie automata la un 4x4 permanent

 

continuarea...(am mai scris odata dar cred ca am sters cumva ultima parte. asta ca scriu pe telefon)

 

am dat doua ture si motorul merge excelent.Mai am un V8 dar la asta se simte mai bine puterea dezvoltata.Am cumparat masina fara sa stiu daca are toate piesele ....eram convins doar 70..80% de prezenta motorului. Am zis mersi cand am deschis capota si l-am vazut intreg , apoi dupa o inginerie la contact a inceput sa se invarta am zis sarumana si cand dupa alta inginerie la pompa de benzina motorul a inceput sa mearga bine mersi am sarit in sus de bucurie. Cand a plecat de pe loc masina deja ma bufnit rasul .

Doua trei minute cat am mers cu masina toate piesele ;motor ,cutie , punti reductor sau comportat ok .Acum trebuie sa duc o canistra de benzina sa las un pic motorul sa faca ce stie el mai bine .

Domnilor va zic sigur ca nici un sunet de motor nu ajunge la nivelui unui V8. Ca este de la 3.5 sau 5.2 muzica unui v8 este unica.Nu

o mai poti uita.

 

va mai dura ceva cu constatarea si retusurile de la ZJ pt momentan am de ""retusat""tapiteria si kitul de inaltare de la XJ.

Am in curte un englez si un american

:F

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Tractare cutie automata la un 4x4 permanent

 

Pai la Range de 3,5 cu doua carburatoare dispareau 20-22l /% acum la 5,2 zice lumea ca dispar 17-18 % . Deci fac si economie.

Am in curte un englez si un american

:F

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare