Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

TCS sau controlul tractiunii prin ABS pentru WJ 2.7 ?

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #46
    Re: TCS sau controlul tractiunii prin ABS pentru WJ 2.7 ?

    Nu este nici un fel de tcs (prin tcs banuiesc ca te referi la un sistem electronic) care să lucreze cu diferențiale, totul este mecanic pe WJ. Funcționează la fel si pe 2.7 ca si pe benzinare,
    În fine, ca să te convingi desfă diferențiale si vei vedea ce ai acolo
    '02 WG CRD - EGR delete
    '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

    Comentariu


    • #47
      Re: TCS sau controlul tractiunii prin ABS pentru WJ 2.7 ?

      TCS e denumirea generala la toate masinile. E vb despre controlul tractiunii incorporat in sistemul de frinare, in ABS cum s_ar spune(ESP EBD are diferite denumiri in functie de producator). Daca exista, trebuie sa aiba buton in bord pt decuplare.
      E sistem electronic--hidraulic care lucreaza precum ABS dar in sens contrar, adica frineaza o roata sau alta in loc sa o deblocheze, sa o defrineze. Nu lucreaza cu diferentialele.
      La 4.7 l wj 2004 exista si functioneaza perfect, din cite am vazut pe youtube.
      La 2.7 crd numit si wg nu este . Asta ma oftica.
      Bafta!

      Comentariu


      • #48
        Re: TCS sau controlul tractiunii prin ABS pentru WJ 2.7 ?

        Postat în original de ivanx Vezi post
        TCS e denumirea generala la toate masinile. E vb despre controlul tractiunii incorporat in sistemul de frinare, in ABS cum s_ar spune(ESP EBD are diferite denumiri in functie de producator). Daca exista, trebuie sa aiba buton in bord pt decuplare.
        E sistem electronic--hidraulic care lucreaza precum ABS dar in sens contrar, adica frineaza o roata sau alta in loc sa o deblocheze, sa o defrineze. Nu lucreaza cu diferentialele.
        La 4.7 l wj 2004 exista si functioneaza perfect, din cite am vazut pe youtube.
        La 2.7 crd numit si wg nu este . Asta ma oftica.
        Bafta!
        Am avut ESP pe Golf si stiu cum functioneaza. Nici un model de Grand Cherokee produs intre 1999 si 2005 (WJ pentru cele produse peste ocean si WG pentru cele produse in uzinele Magna-Steyr) nu are traction control electronic Toate au ABS, si atat, este singura asistare electronica

        Daca vei cauta varilok sau gerotor, că sa înțelegi cum funcționează, vei înțelege și cum se comporta in lumea reala.

        Uite masina mea, urmareste roata dreapta spate.
        https://youtu.be/4XH6zRFsHEs

        Acum ai 2 opțiuni: continui sa crezi in teoria ta imaginara sau te documentezi pe cont propriu si accepti realitatea.
        Ultima editare de ssrli; 27.dec.2016, 12:55.
        '02 WG CRD - EGR delete
        '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

        Comentariu


        • #49
          Re: TCS sau controlul tractiunii prin ABS pentru WJ 2.7 ?

          Uite m-am documentat.
          https://m.youtube.com/watch?v=YTMrOMrDm5E
          Vezi de la minutul 1:28 .
          Eu asta am crezut ca e esp. Daca nu e, nu e !

          Exact asa se comporta si al meu:
          https://m.youtube.com/watch?v=WDqAKfFewYg
          Ultima editare de ivanx; 27.dec.2016, 13:58.

          Comentariu


          • #50
            Re: TCS sau controlul tractiunii prin ABS pentru WJ 2.7 ?

            1. Același cuplaj hidraulic care este in diferențiale este și în reductor. Daca ceva mecanic deștept a pus atf in reductor, cuplajul e compromis. Deci în testul din video 1 se vor invarti in voie rotile puntii libere
            2. Prima filmare e făcută în low-range, diferențialul central este blocat.
            3. Unii indivizi au mânarit "supapa" care limitează presiunea in diferențiale, deci cuplajul este mai puternic si in acelasi timp mai puțin iertător cu diferențe de presiuni si diametre intre roti. Poate fi cazul in video 2
            4. O data cuplat, daca nu mai patineaza una din roti, presiunea in diferențial scade și forța de cuplare scade.
            5. Daca uleiul din diferitele este fără modificator de ficțiune și cu prea mult modificator, ele nu vor cupla când trebuie.
            6. Totul se face fara intervenții electrice/electronice.
            7. Faptul că scrie Quadra-Drive nu înseamnă că mașina ta e in mintile ei. Poate cineva a schimbat puntea cu totul, a pus atf in reductor, poate cineva a pus o planetara lunga gresita etc

            Daca vrei o în mașină care are un sistem și mai performant, WK are sistemul Quadra-Drive mai bine pus la punct. Pompe mai mari, supape controlate electric, timpi de aplicare mai mici, forte de cuplare mai mari.
            Ultima editare de ssrli; 27.dec.2016, 14:26.
            '02 WG CRD - EGR delete
            '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

            Comentariu


            • #51
              Re: TCS sau controlul tractiunii prin ABS pentru WJ 2.7 ?

              Wk nu mai are punte fixa pe fata ( sper ca nu gresesc) si cica se rastoarna usor la "mus test".

              Unde e supapa care limiteaza presiunea in diferentialul fata? S-o minaresc putin!!!

              Comentariu


              • #52
                Re: TCS sau controlul tractiunii prin ABS pentru WJ 2.7 ?

                Incurci cu wk2 la moose test. Crezi ca wj-urile noastre se descurca ok?
                Fara modificari majore, wk e mai ok decat wj tocmai din cauza la quadra-drive 2.

                Ca sa ajungi la supapa, scoti diferentialul, dai jos priza de ulei si sub ea gasesti o tablita peste o gaura, tablita e supapa. Maine pun poze
                Ultima editare de ssrli; 27.dec.2016, 20:11.
                '02 WG CRD - EGR delete
                '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

                Comentariu


                • #53
                  Re: TCS sau controlul tractiunii prin ABS pentru WJ 2.7 ?

                  Sal, si '' la multi ani''!
                  Unde sunt pozele?
                  Mai e mult pina miine?

                  Comentariu


                  • #54
                    Re: TCS sau controlul tractiunii prin ABS pentru WJ 2.7 ?

                    Au fost zile mai lungi
                    Fișiere atașate
                    '02 WG CRD - EGR delete
                    '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

                    Comentariu


                    • #55
                      Re: TCS sau controlul tractiunii prin ABS pentru WJ 2.7 ?

                      Multumesc frumos!
                      Acum daca pui si subtitrarea traducerii ar fi perfect!
                      Anume la ce ma uit? Banuiesc ca piesa din dreapta care arata ca un simering vine montata pe axul central al piesei din stinga, care e coroana grupului.
                      Vad ca are niste lamele, care sunt cele cu pricina banuiesc.
                      Unde anume vin alea montate, si ce anume sa modific la ele, in ce sens?
                      Inteleg ca diff-ul din poza e demontat de tot, toate cele 10 suruburi care il fixeaza pe coroana?
                      Din cite am citit, e destul de greu de montat la loc, un anumit cuplu N/m, vopsea pe coroana sa vezi cum calca melcul dupa montaj, etc...
                      Cred ca ma bag in el si imi prind urechile...
                      Sfaturi...?

                      Comentariu


                      • #56
                        Re: TCS sau controlul tractiunii prin ABS pentru WJ 2.7 ?

                        Lamela prinsa cu 2 suruburi este "supapa". Fie blochezi gaura de sub lamela, fie pui o lamela mai groasa ca sa cresti presiunea.
                        '02 WG CRD - EGR delete
                        '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

                        Comentariu

                        Procesare...
                        X

                        Sqreen | Runtime Application Protection