Anunț

Adună
Nici un anunț īncă.

Gc 5,2 v8 mici probleme DIRECTIE

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • ufc.freefightt
    a răspuns
    Re: Gc 5,2 v8 mici probleme DIRECTIE

    BUNA SEARA,
    sfat; inaltare zj cu coil spacer,acele bucsi banale de cauciuc.
    pot fi montate fara sa modific brate,bielete,trackbar,etc.

    Lasă un comentariu:


  • ufc.freefightt
    a răspuns
    Re: Gc 5,2 v8 mici probleme DIRECTIE

    buna seara,merge de logan ff bine pompa de benzina, la mine era moarta si se asemanau izbitor asa ca am pus de logan au aceias presiune ! deci functioneaza.

    Lasă un comentariu:


  • ARTHUNTER
    a răspuns
    Re: Gc 5,2 v8 mici probleme DIRECTIE

    Postat īn original de Sefulik Vezi post
    https://sites.google.com/site/thezjp...le-codes-dtc-s

    12 si 55 sunt normale.
    51 pare a fi una din sondele lambda
    Am vazut ca ai pus pompa de benzina de logan,chiar merge?adica...in rampa aia de 8 injectoare trebuie debit..
    A ta nu mai baga deloc?

    Lasă un comentariu:


  • Sefulik
    a răspuns
    Re: Gc 5,2 v8 mici probleme DIRECTIE

    Postat īn original de ufc.freefightt Vezi post
    Buna seara,check engine aprins la gc zj v8,12 51 55 sunt codurile ce le da obd,ma poate ajuta cineva cu o informatie, ce semnifica aceste cifre mai exact.

    https://sites.google.com/site/thezjp...le-codes-dtc-s

    12 si 55 sunt normale.
    51 pare a fi una din sondele lambda

    Lasă un comentariu:


  • ufc.freefightt
    a răspuns
    Re: Gc 5,2 v8 mici probleme DIRECTIE

    Buna seara,check engine aprins la gc zj v8,12 51 55 sunt codurile ce le da obd,ma poate ajuta cineva cu o informatie, ce semnifica aceste cifre mai exact.

    Lasă un comentariu:


  • ARTHUNTER
    a răspuns
    Re: Gc 5,2 v8 mici probleme DIRECTIE

    Postat īn original de ufc.freefightt Vezi post
    Salutare, prin bucuresti este cineva care sa confectioneze o bara fata pentru zj!
    gen arb sau sa fie din fier, ma rog tabla ceva mai groasa .
    Daca ai ceva proiecte facute vreau si eu,eu din primavara o sa ma apuc sa imi desenez un model pe cartoane si dupa sa inceapa flexu sa lucreze...

    Lasă un comentariu:


  • ufc.freefightt
    a răspuns
    Re: Gc 5,2 v8 mici probleme DIRECTIE

    Salutare, prin bucuresti este cineva care sa confectioneze o bara fata pentru zj!
    gen arb sau sa fie din fier, ma rog tabla ceva mai groasa .

    Lasă un comentariu:


  • cos
    a răspuns
    Re: Gc 5,2 v8 mici probleme DIRECTIE

    Pai da , asa e corect , iti face o medie a planelor de rotatie , chiar daca janta e stramba se aliniaza dupa media deformatiilor , ceea ce e corect ... nu se face un reglaj stramb dupa o janta stramba ... cei care fac bracajele cu aparatele rezemate de anvelope si nu de jante trebuie obligatoriu evitati ... Si mai hilar e ca dupa ce fac un reglaj initial la urmatorul e total diferit nu o mica ajustare ... e un fel de 'ce-o fi aia s-o nimeri'...

    Lasă un comentariu:


  • ARTHUNTER
    a răspuns
    Re: Gc 5,2 v8 mici probleme DIRECTIE

    ''Haparatilii alea deastepte'',iti traseaza niste linii matriciale imaginar si totul se ia la nivelul jantei,dupa geometrie daca iti trage stanga,dreapta tre sa de duci si la o vulcanizare buna,poti sa pui anvelope noi,sa faci geometria si masina sa iti draga(patit de mine acum la vito)...
    cauciucrui noi,de firma,cu,galme si doua erau strambe de toata frumusetea...
    In unele tari,care fac mercedes,bmw,etc,iti fac geometria mai noi pe stand cu masina pornita si in mers pana la 100 km/h,au niste simulatoare senzationale...

    Lasă un comentariu:


  • ufc.freefightt
    a răspuns
    Re: Gc 5,2 v8 mici probleme DIRECTIE

    Salutare,da am recitit si eu postu si e o pr ))eu scriu repede vb repede ma enervez ff repede,vroiam sa spun ca la un servis au zis ca se face geometria la fiecare modificare de anvelope ,bielete si asa mai departe
    si la un alt servis unde am si facut geometria ca NU se face ,doar daca umblam la directie se face !
    acum ai inteles ))
    Ultima editare de ufc.freefightt; 10.nov.2016, 21:38.

    Lasă un comentariu:


  • Astral
    a răspuns
    Re: Gc 5,2 v8 mici probleme DIRECTIE

    Postat īn original de ufc.freefightt Vezi post
    buna seara, la mine nu gumele erau cu pr, sunt ele vechi dar sunt drepte,eu am intrebat daca le schimb trebuie din nou facut unghiul,unii au zis ca da, la orice schimbare etc bla bla trebuie si un alt servis, la care am si facut geometria ,ca nu ! in cazul anvelopelor cu dimensiuni mari ca da ar trebuii. atat stiu!
    in privinta celor de pe giurgului ,mi s-a mai spus ca intradevar sunt cam neciopliti, deci nu voi ajunge la ei clar,stau prost cu nervii si nu am chef de dat cu subsenatul .
    acu, am o noua pr la jeep cred ca ma lasa pompa de apa, exista un firicel de antigel direct de la pompa, se scurge asa incet cu mici pete pe asfalt ! e greu de schimbat sau ,o pot schimba eu linistit ,din cate am vazut pe net se poate! nu as mecanic dar ma pricep))))
    Big Ursu, please, translate !

    Lasă un comentariu:


  • cos
    a răspuns
    Re: Gc 5,2 v8 mici probleme DIRECTIE

    Anvelopele pot fi mari cat incape in aripa sau mici de Trabant ca bracajul se face la unghiurile directiei ... care sunt aceleasi si la roti mari , si la roti mici ... nu reglezi cauciucurile ci reglezi elementele directiei cu valorile proprii sistemului , cum l-a gandit proiectantul ... practic reglarea unghiurilor se poate face si fara cauciucuri pe jante cu masina pe capre sau cricuri ... numai sa aiba jante sa poata agata aparatele de ele . Daca jantele sunt bune , reglajele vor fi corecte , in rest gumele pot fi cum vrei de strambe , principalul e sa fie de inaltimi aproximativ egale , pot fi si de cinci latimi ...
    Ultima editare de cos; 06.nov.2016, 23:52.

    Lasă un comentariu:


  • ufc.freefightt
    a răspuns
    Re: Gc 5,2 v8 mici probleme DIRECTIE

    buna seara, la mine nu gumele erau cu pr, sunt ele vechi dar sunt drepte,eu am intrebat daca le schimb trebuie din nou facut unghiul,unii au zis ca da, la orice schimbare etc bla bla trebuie si un alt servis, la care am si facut geometria ,ca nu ! in cazul anvelopelor cu dimensiuni mari ca da ar trebuii. atat stiu!
    in privinta celor de pe giurgului ,mi s-a mai spus ca intradevar sunt cam neciopliti, deci nu voi ajunge la ei clar,stau prost cu nervii si nu am chef de dat cu subsenatul .
    acu, am o noua pr la jeep cred ca ma lasa pompa de apa, exista un firicel de antigel direct de la pompa, se scurge asa incet cu mici pete pe asfalt ! e greu de schimbat sau ,o pot schimba eu linistit ,din cate am vazut pe net se poate! nu as mecanic dar ma pricep))))

    Lasă un comentariu:


  • danciucu
    a răspuns
    Re: Gc 5,2 v8 mici probleme DIRECTIE

    Postat īn original de RZV Vezi post
    daca nici astia nu stiu ce fac,
    1. Pe argumentul asta se poate zice si de Alin, daca nici el nu stie ce face...
    2. Autosoft respecta niste standarde, ca la McDonalds, asta nu inseamna ca cei care vand la McD. stiu de ce, cand , daca si in ce conditii sau cantitati e buna proteina animala in alimentatie . La fel si aici baietii aia stiu sa manipuleze niste aparate cu date de intrare si iesire, dar nu mi-a parut ca ar intelege la ce folosesc unghiurile alea care le masoara si regleaza.
    3. Dar da, pot sa iti dau dreptate, daca gumele sunt deformate grav, anumite unghiuri pot fi masurare in eroare, teoretic, dar practic, inginereste, slabe sanse sa conteze.


    Despre Giurugiului, pute rau acolo a nesimtire, hotie , etc. o parere subiectiva, am nasul fin probabil.

    Toate astea parere personala , nu axiome.

    Lasă un comentariu:


  • RZV
    a răspuns
    Re: Gc 5,2 v8 mici probleme DIRECTIE

    Aline, cu maxim respect.....dar asta a fost nesimtita si gratuita. Punct. Vrei sa fii superior?Na poftim, fii tu cel mai bun.Nu judeca degraba si nu jigni niciodata,spune un chinez ,batran saracul....

    Ia de exemplu experienta recenta: Tuareg cu gume diferite fata spate ca dimensiuni,unele mai praf ca altele, tocite pe interior la piele si exterior bun,din cauza de posesor nesimtit si service ioc. Toti au recomandat sa fie montate cauciuce noi, toate la fel si dupa sa revina pentru operatii.... Si toti astia erau doua locatii de Autosoft. daca nici astia nu stiu ce fac, ne mutam toti la tine.si o sa fii bogat. Experienta transpusa de mine in -Gume varza- mai jos un pic.....
    Si schimbase omul tot ce se poate schimba pe dedesubt,de doar 6-7mii lei....

    In alta ordine de idei, zi repede ce bei si ce fumezi, ca poate merita o vizita

    Lasă un comentariu:

Procesare...
X

Sqreen | Runtime Application Protection