Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Motorul se incinge cam usor

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #16
    Re: Motorul se incinge cam usor

    Postat în original de Bobbby Vezi post
    Cum se poate verifica ventilatorul hidraulic ca mi se încinge pe la 100 și Ceva și face bulbuci în vas? :(
    scoate mufa de pe senzor,este situat pe corpul termostatului,ar trebui sa porneasca ventilatorul la maxim,daca nu porneste este bai
    suzuki vitara 1.6
    yo5PKM
    0763630114

    Comentariu


    • #17
      Re: Motorul se incinge cam usor

      Mama ei de mufa ca e asa ingust locul de acces... nu reusesc sa o scot de acolo.

      Comentariu


      • #18
        Re: Motorul se incinge cam usor

        Lucrezi cu manusi de box?
        Incearca finut cu o surubelnita sau un patent subtire, nici eu nu m-am descurcat cu degetele.
        Ultima editare de ssrli; 14.iun.2017, 22:37.
        '02 WG CRD - EGR delete
        '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

        Comentariu


        • #19
          Re: Motorul se incinge cam usor

          Am palmele cat manusile de box

          Comentariu


          • #20
            Re: Motorul se incinge cam usor

            Da, al meu și crd-ul au ventilator hidraulic.
            Se pare ca totuși își modifica turația, nu mult dar o modifica.
            O sa încerc ceva și anume sa schimb lichidul de la servo sa vad dacă se îmbunătățește ceva, dacă nu îl desfac...ori e o problema la oring-uri ori la comanda aia electrica ce comanda modificarea turației...

            Comentariu


            • #21
              Re: Motorul se incinge cam usor

              Buna ziua, revin cu o problema noua legata cumva tot de partea asta.
              Mergeam in deal cu jeepul meu care se incinge. Deodata am auzit un zgomot de am zis ca o fi intrat vreo piatra la placutele de frina. Si ce sa vezi, am ramas fara hidraulica la directie si totodata la racire. Dupa ce sa mai racit, a inceput sa functioneze, dar nu ca inainte.
              Am gindit eu ca o fi crapat pompa de servo, asa ca am schimbat-o. Acum mai rau e:
              nu am servo decit la 3.000 rpm, nu pornesye elicea la turatie max, furtunele ce trec pe deasupra radiatorului se torsioneaza cind virez volanul ff mult. Daca slabesc niplul din capul pompei ca sa curga ulei, deodata am servo!!!! La ralanti!!
              E ca si cum s-a obturat ceva.
              Ce sa fie? Ma poate ajuta cineva?
              Multumesc.

              Comentariu

              Procesare...
              X

              Sqreen | Runtime Application Protection