Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

1997 Wrangler Tom&Jerry

Adună
X
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • 1997 Wrangler Tom&Jerry

    Se da una bucata Wrangler, produs in 96, model year 97, 2.5 benzina manual. Ca dotari e spartan, exact ceea ce se recomanda. Un adaos after market interesant cu care a venit e un Webasto.

    Am mai primit la ea si un soft top Best Top in stare buna, lipsesc door surrounds dar sunt comandate, abia astept sa o decapotez si huse Best-Top waterproof pt scaunele fata.

    S-au schimbat toate zemurile (uleiuri, lichid racire, frana, etc), cureaua de accesorii care era imbatranita, bujii si alte mici chestii ( bec pozitie, etc).

    Punem si doua poze proaspete, astazi de bucurie ca am luat-o, dupa servici mi-am mai facut de lucru pe la ea. Am luat un buson cu cheie si o incuietoare pentru capota. Incuietoarea e mai mult de forma, dar poate mai descurajeaza, sau mai bine zis pentru confortul meu psihic :)) Oricum urmeaza sa ii pun si alarma, ca am in plan sa o tin vara cu soft-top.

    Am "reparat" azi si incuietoarea de la cotiera, dupa ce i-am dat cu WD40 a inceput sa functioneze.

    De abia de acum incepe munca. Ma pun pe cautat kituri de inaltare si documentat ce si cum. Stiu ca vreau anvelope de 33", inca nu stiu daca sa pastrez actualele jante pe 17" sau sa ma orientez spre unele pe 15".

    Ce parere aveti de kitul asta: http://zoneoffroad.com/zone-offroad-...angler/j25-j26 ?
    Fișiere atașate
    Ultima editare de abunea; 19.iun.2015, 20:10.
    - O | | | | | | | O -

    - O IIIIIII O -

  • #2
    Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry

    Am comandat kitul de inaltare din US, e pe drum, asa ca am dus masina la un prieten (LazarCostin de pe forum) care se poate ocupa de instalare. Am mers pe varianta unui kit combo BL+SL de 4,25" de la Zone Off-road.

    Am incercat sa desfacem cateva suruburi intre caroserie si sasiu, sa ne facem o idee de cat usor/greu ies, doua s-au rupt. Tinand cont ca mai are si o zona la tendonul stanga spate care e ruginita, am luat decizia sa dam jos caroseria, sa sablam sasiul, reparam, zincam si re-echipam. Daca tot facem o treaba, sa o facem ca lumea.

    Aseara am ridicat caroseria de pe sasiu, urmeaza sa ne ocupam de dezechiparea sasiului, o sa pun si poze cu operatiunile.
    Ultima editare de abunea; 16.iul.2015, 11:33.
    - O | | | | | | | O -

    - O IIIIIII O -

    Comentariu


    • #3
      Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry

      Stiu acest model de KIT, te rog sa-mi spui dupa montaj cum o sa se comporte vibratiile in cardanul spate...daca distantierul de motor este suficient.....

      majoritatea kiturilor merg pe o coborare cu 2 cm a cutiei de viteze, nu pe ridicarea motorului ... si sunt curios cum o sa iasa la tine.
      Jeep Wrangler YJ - 1989 - 2.5" Lift
      Jeep Wrangler TJ - Sahara Limited Edition 2001 - 4" Lift
      Jeep Wrangler TJ - Rubicon Express - Custom Made 1997 - 6" Lift


      http://www.ClubJeepRomania.ro

      Comentariu


      • #4
        Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry

        Sigur, o sa postez, am de gand sa fac un jurnal al masinii. Am citit de unele probleme, insa par izolate, conform celor citite pe forumurile din US. Mi-a tot fost recomandat ca fiind unul din cele mai echilibrate lift-uri, teoretic as scapa de schimbarea cardanului, SYE, etc. Vedem si practica ce zice.
        - O | | | | | | | O -

        - O IIIIIII O -

        Comentariu


        • #5
          Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry

          sa vedem, eu am incercat varianta asta prin 2009 dar nu mi-a placut nici povestea cu bodyliftul ca tot am ramas "pe burta" de cateva ori, flexarea era chinuita si tot erau vibratii la cardan....

          am inlocuit cu un kit de 4" fara body lift, cu kit de coborarea a scutului de la cut de viteze, se comports multi mai bine la flexare, se simtea totusi vibratia cardanului la fel ca in prima varianta, dar nu am mai ramas pe burta ...

          tot am reusit sa sparg finalul de la CT intr-un final, asa ca am pus SYE si am rezolvat pb.
          Jeep Wrangler YJ - 1989 - 2.5" Lift
          Jeep Wrangler TJ - Sahara Limited Edition 2001 - 4" Lift
          Jeep Wrangler TJ - Rubicon Express - Custom Made 1997 - 6" Lift


          http://www.ClubJeepRomania.ro

          Comentariu


          • #6
            Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry

            Sper ca l-au mai perfectionat si ei intre timp, daca nu.... om trai si om vedea. Te tin la curent. Sper ca pe la sfarsitul lui august sa apuc sa ma dau cu ea.
            - O | | | | | | | O -

            - O IIIIIII O -

            Comentariu


            • #7
              Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry

              Cum am promis, cateva poze before and after cu demontarea caroseriei. Caroseria se prezinta intr-o stare excelenta, cred ca a mai fost facuta la un moment dat in timp.
              Fișiere atașate
              - O | | | | | | | O -

              - O IIIIIII O -

              Comentariu


              • #8
                Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry

                Inca niste poze, ieri am dat jos si motorul, puntea spate e demontata. Costin zice ca pe Miercuri sasiul va fi gata de trimis la sablat. Cred ca o sa bag si jantele la vanzare, au ET pozitiv si cred ca vor freca cu anvelope de 33".
                Fișiere atașate
                - O | | | | | | | O -

                - O IIIIIII O -

                Comentariu


                • #9
                  Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry

                  Sasiul este sablat si in afara de rugina de care se stia nu a mai iesit la iveala si altceva, tinichigeria rezolvata.
                  Urmeaza zincarea, vopsire, ceriure interior sasiu, dupa care operatiunile in sens invers.
                  Asteptam chitul de inaltare
                  Caroseria are trei suporti de prindere rupti si cateva puncte de rugina care vor fi reemdiate dupa care va suporta o curatare terosonare, ceruire.
                  puntile sunt curatate si tratate cu Kelfos urmeaza vopsire.
                  Nu stim inca daca vom schimba bucsile tendoane sau tendoane cu totul.
                  Tampoane motor si cutie noi.
                  Am inteles ca au sosit si Barile noi.
                  Daca totul merge bine in doua saptamani o scoatem la plimbare.Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG_4779.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	136,5 KB 
ID:	976271
                  Vitara din 1997 cu motor 2.0 16v 132 cp
                  LR discovery 2 dec 2004 automata

                  Comentariu


                  • #10
                    Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry

                    Vezi Costine, iti ziceam eu sa fim optimisti ca apucam sa ne dam cu ea decapotata vara asta?
                    - O | | | | | | | O -

                    - O IIIIIII O -

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry

                      Sasiul s-a intors de la zincat, cam asa arata acum. De luni ne apucam de montat la loc

                      Ca si invatatura pentru cei care au de gand sa repete procesul, nu bagati suruburile la locul lor inainte de zincare, ca de iesit nu mai ies. Mai bine refaci filetul si ai scapat de bataia de cap.
                      Fișiere atașate
                      Ultima editare de abunea; 09.aug.2015, 19:41.
                      - O | | | | | | | O -

                      - O IIIIIII O -

                      Comentariu


                      • #12
                        Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry

                        Avanseaza lucrarea, mai sunt cateva chestii mici de facut, furtune, aerisit, jante si roti :))

                        Ca si lectie evitati http://offroadtuning.ro/

                        Cand am avut Suzuki am vrut sa cumpar jante de la ei. M-au tot plimbat 4 saptamani, ba ca sunt in concediu, ba ca urmeaza sa vina si pana la urma nimic.

                        Acum, Costin a insistat ca face rost de jante de la ei pentru Jeep, bineinteles ca am pierdut iar 3 saptamani cu aceleasi minciuni ca mai sus.

                        Neseriosi complet.
                        Fișiere atașate
                        Ultima editare de abunea; 08.sep.2015, 21:45.
                        - O | | | | | | | O -

                        - O IIIIIII O -

                        Comentariu


                        • #13
                          Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry

                          ati pus chit Zone Offroad? cand studiam situatia pt GC indeplineau doua conditii- cei mai ieftini si cei mai slabi calitativ....

                          As putea sa vad si eu minunea in Bucuresti? Sa pipai, sa miros,sa stresez intreband?
                          Ma pregatesc psihologic pentru asa ceva.....am terminat garajul deja.
                          Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.
                          Dream It, Do It, Live It....

                          Comentariu


                          • #14
                            Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry

                            M-am documentat mult pentru un kit de suspensie, inclusiv pe forumuri din US. Din ce am inteles/intrebat/citit kit-ul asta de la Zone Offroad e unul din cele mai echilibrate. Majoritatea erau multumiti de el. A fost mai greu de procurat decat unul "normal", a trebuit sa sap dupa un dealer din Italia, care mi l-a adus pe comanda, etc. Vedem pe parcurs daca a meritat investitia au ba, daca o sa fiu multumit de el, etc.

                            Masina este inca la Lazar Costin, a postat pe prima pagina, pentru ca inca mai are chestii mici de terminat. Poti sa iei legatura cu el, sau cand o iau de la el putem sa ne vedem si sa o "pipai"

                            Daca vrei sa ma "stresezi" cu intrebari, ma gasesti la 0768.103.213
                            Ultima editare de abunea; 09.sep.2015, 11:32.
                            - O | | | | | | | O -

                            - O IIIIIII O -

                            Comentariu


                            • #15
                              Re: 1997 Wrangler Tom&Jerry

                              Aseara masina a fost incaltata cu flanse (mersi Alin) si niste botosei pentru probe si fitze pe Dorobanti. Jantele actuale sunt prea late pentru anvelope de 12,5, avand 10,5J Asa ca nu vor merge folosite in off-road, de abia a reusit Costin sa le faca sa stea pe jante.

                              Deocamdata ma mai gandesc la variante, alt set de jante si niste MT-uri. Sau le pastrez pe astea cu AT-urile pt asfalt, oras, iarna, etc si jantele originale de tabla cu Simex de 33.

                              Inainte sa o scoatem la probe mai avem o buba cu incalzirea motorului. Face ce face si se incinge, am zis initial ca e de la busonul de la radiator, care nu mai functiona corect, l-am schimbat si tot se incinge. Costin a gasit mizerie gen cauciuc-silicon cand l-a curatat, posibil sa mai necesite cateva curatari. Posibil termostat, o sa le luam prin eliminare. Pompa de apa merge, pentru ca baga aer cald aeroterma, deci o circula.
                              Fișiere atașate
                              Ultima editare de abunea; 12.sep.2015, 15:08.
                              - O | | | | | | | O -

                              - O IIIIIII O -

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X