Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

GEKKO Povestea celor 3 G

Adună
X
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • GEKKO Povestea celor 3 G

    Glina Racing - Gaganu - Gekko

    Pe Gaganu il stie toata lumea, Campion National la casa Open in 2015 si numeroase podiumuri de-a lungul timpului,
    Glina Racing este neoficial numele atelierelor iar "Gekko" este noul nume de cod.
    Toate trei la un loc fac subiectul unei “filmulet” de transformare a masinii, care a inceput deja cu spor zilele astea.

    E vorba despre Jeep Wrangler TJ Sahara din 2000, 4.0L, care a trecut deja prin transformari mari, practic in fiecare an ce a urmat dupa importarea lui din State. A participat la multe concursuri de offroad, campionate nationale si cupe, cu rezultate bune, datorate evident si copilotilor dar mai ales fiind "upgraded by Gaganu".

    Si pentru ca intotdeauna se poate si mai bine, proiectul “Gekko” inseamna o noua transformare spectaculoasa intr-o masina de competitie, clasa Open, care pastreaza sasiul original intr-o oarecare proportie; motor, cutia de viteze si transfer, raman cele originale.

    Ne-am propus s-o terminam pana la inceputul Campionatului National in aprilie, asa ca ne-am apucat de treaba.

    De aici am plecat ..

    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG_0327.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	1,59 MB 
ID:	1032498

    la asta s-a ajuns dupa multe corectii facute de-a lungul anului 2015

    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG_1677(1).jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	967,0 KB 
ID:	1032499

    Schimbarile au fost urmatoarele:
    odata cu rotile de 35" a fost coborata, repozitionate coiloverele fata si lungite prinderile coiloverelor din spate.
    usurata de toate tablele si fiarele inutile.
    schimbata directia standard cu una full hidraulica.
    scurtat sasiul in fata, refacuta grila fata.
    ranforsate prinderile motorului.
    repozitionata roata de rezerva.
    inlocuita capota cu una din fibra de sticla.
    mutat troliu din fata in habitaclu.
    inlocuit fuzete originale cu unele Reid Racing.
    ..si multe alte maruntisuri si detalii semnificative.
    Ultima editare de Astral; 12.ian.2016, 20:52.

  • #2
    Re: GEKKO Povestea celor 3 G

    cu mici exceptii rezultatul a fost cel asteptat;
    inainte de a ajunge la zi cu fotografiile, mai pun cateva din timpul etapelor de anul trecut.
    Fișiere atașate

    Comentariu


    • #3
      Re: GEKKO Povestea celor 3 G

      Fosta masina a lui Zoli?
      De ce ai pus roti mai mici?
      Arata bine masina!
      Subaru justy 1,3 4x4

      Comentariu


      • #4
        Re: GEKKO Povestea celor 3 G

        Asa e, numai ca el s-a dat din cate stiu la Extrem, iar cauciucurile de 38" nu sunt permise la Open.

        Comentariu


        • #5
          Re: GEKKO Povestea celor 3 G

          De aici incepe povestea lui Gekko V.2,
          a intrat in garaj saptamana trecuta si de luni s-au inceput operatiile.

          O bena mai putin, un rollcage mai putin, protectii inutile la praguri si multe altele care vor urma.. in final, printre altele, aprox 200kg in minus.

          Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG_2868.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	503,9 KB 
ID:	985256Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG_2876.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	587,8 KB 
ID:	985257Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG_2882.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	691,3 KB 
ID:	985258

          Comentariu


          • #6
            Re: GEKKO Povestea celor 3 G

            Practic, scopul declarat al acestui upgrade v.2 este urmatorul:

            cu cat mai usoara cu atat mai bine, eliminarea tuturor fiarelor, tevilor si cm patrati inutili de tabla
            coborarea centrului de greutate oricat de putin
            sudarea caroseriei de sasiu
            inlocuirea puntii spate
            o vizibilitate mai buna pentru pilot si copilot
            un singur rollcage mai sigur si construit in unghiuri mai bine gandite, cu protectie mai buna pentru sold si cap.
            troliu spate mutat in interior, optional sa poata fi scos si prin plafon
            spatiu marit la interior

            La final.. scaune noi, frane de colt, beadlockuri, poate o alta admisie de aer, scuturi la directie si pe sub masina, schimbator viteze sport si mai ales un adaptor pt cutia de transfer, care inlocuieste nenorocirea de tije, biele-manivele specifica Jeep, cu un cablu elegant si revolutionar. Mutarea de pe Lo pe Hi si invers a reductorului se va face mai mult de placere decat de nevoie.

            Comentariu


            • #7
              Re: GEKKO Povestea celor 3 G

              Bravo si spor la treaba! Mult succes in anul competitional!

              Daca sudati caroseria de sasiu, nu vor crapa geamurile din cauza torsionarii?
              Nemo me impune lacessit !

              Comentariu


              • #8
                Re: GEKKO Povestea celor 3 G

                Multumesc!
                sper sa nu crape geamul.. cam asa se face la toate structurile tubulare, geamul este lipit pe o platbanda, sudata pe rollcage si are o anumita elasticitate. Oricum rollcage-ul este mai rigid decat structura din tabla de la masinile obisnuite.

                Comentariu


                • #9
                  Re: GEKKO Povestea celor 3 G

                  Cand ai plasma noua si merge impecabil, tai de placere.


                  Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG_2897.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	136,3 KB 
ID:	985293


                  Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG_2894.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	110,3 KB 
ID:	985294
                  Ultima editare de Yonutz; 13.ian.2016, 20:15.

                  Comentariu


                  • #10
                    Re: GEKKO Povestea celor 3 G

                    Interesant

                    Este una dintre masinile lui Bogdan ?

                    Ce-i rau ca am mai vazut taieturi dint-astea si intr-un final rezultatul a ajuns la fier vechi si s-a trecut la tubulare




                    Te rog sa scoti anunturile publicitare de aici si sa le pui la sectiunea dedicata



                    ...fa-o tu ca sa nu avem discutii

                    Spor la treaba
                    Ultima editare de alin-jeep; 13.ian.2016, 20:56.

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: GEKKO Povestea celor 3 G

                      M-am obisnuit sa aud ca Jeepul nu e masina de concurs. Toti ma intreaba cat mai rezist. Poate ca asa m-am ambitionat si mai tare, imi place mult si intradevar prima masina cu care am concurat a fost masina lui Bogdan. Pe asta am luat-o de la Cluj. Probabil ca tot la o tubulara voi ajunge candva, dar pana atunci, pentru Open, bine intretinuta si bine gandita ar trebui sa schimbe putin parerea scepticilor si sa arate mai mult decat a aratat pana acum. Cel putin asta imi doresc.
                      Acum ca va avea punte spate de Mitsubishi si sasiul modificat.. nu se pune :)

                      Comentariu


                      • #12
                        Re: GEKKO Povestea celor 3 G

                        Tudore,

                        Salut initiativa ta de a pune povestea "taieturii" pe forum. Desi nu sunt un vreun fan al marcii versiunea rezultata dupa primele modificari era interesanta. V1 cum ii zici tu.

                        Imi place ideea ta de a participa activ la toate aceste operatiuni. Pasiunea in sine pana la urma nu se rezuma la o marca anume, asa ca eu cred ca va iesi la final ceva destul de interesant chiar daca are la baza un Jeep.

                        De asemenea imi place faptul ca ai inceput aceasta experienta cu un oarecare handicap (nu are sens sa ne ascundem dupa cires si sa spunem ca Jeep-ul este superior din punct de vedere al fiabilitatii fata de japoneze) si dupa un an de munca ai reusit sa ai rezultate in competitie cu japonezele.

                        Timpul de constructie mi se pare cam scurt ...dar asa cum ai zis si tu, exceptia poate uneori bate regula, lucru pe care de altfel l-ai si demonstrat in cateva randuri in ciuda micilor probleme aparute pe perioada de "tranzit".
                        consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

                        Comentariu


                        • #13
                          Re: GEKKO Povestea celor 3 G

                          No hai ca m-ai facut curios cu ce o sa imperechezi puntea de Mitsu ?


                          ...si de ce Mitsubishi ?

                          Sa stii ca aici daca o sa mai primesti intrebari si recomandari care ti se par mai aiurea
                          nu ar trebui sa te superi ca doar tu ti-ai dorit ca lumea sa cunoasca treaba pe care o faci

                          Comentariu


                          • #14
                            Re: GEKKO Povestea celor 3 G

                            oh nici urma de suparare! nu sunt chiar fanatic cu jeep ca sa ma supar.. chiar deloc. Sunt cat se poate de relaxat si de deschis pentru orice parere. Intotdeauna poti gasi ceva bun de invatat. Jeep masina de competitie sau nu, e sigur o alta discutie lunga si interesanta.
                            Cum a spus si Ionut, e vorba despre pasiune, despre 'om si masina', nu discut despre care marca e mai buna, sunt foarte multi factori. (Stim ca Toyota).
                            Satisfactia pe care o ai cand termini un proiect, fie ca restaurezi o masina sau o construiesti pentru competitie, e imensa. Oricum, e tare ce inveti din offroad si din competitii, apropo gasca/pasiune/satisfactie/adrenalina si autocontrol. Alt subiect interesant.

                            Puntea fata este Dynatrac ProRock 44 si nu am motive s-o schimb, deocamdata. Puntea spate era Dana 60; cred ca e indestructibila, dar putin cam grea si cam voluminoasa pentru ce am eu nevoie.
                            Data fiind lungimea puntii fata, a trebuit sa aleg ceva asemanator si cu aceleasi rapoarte 4,875. As fi vrut de G, dar nu se potrivesc rapoartele. Visez la Spidertrax dar am ales varianta cea mai putin costisitoare.
                            Prin urmare pe fata o sa am flanse de la 5 la 6 prezoane, o punte Dynatrac 44 fata si Mitsubishi spate. Vedem care cedeaza prima.

                            Comentariu


                            • #15
                              Re: GEKKO Povestea celor 3 G

                              Faptul ca puntea spate actuala (dana 60) este mai grea decat ceea ce vrei sa montezi pe masina ( punte mitsu ), nu poate fi un lucru rau decat din pricina micii diferente de greutate dintre cele 2 punti, dealtfel, avand greutate in cel mai jos punct al masinii, ajuta la cumularea centrului de greutate mai jos. Cat poate fi diferenta, maxim 20-30kg. Crezi ca e relevanta aceasta greutate? Deja tai sasiu, caroserie, lucruri care intradevar sunt dispensabile, dar modifica alta punte, prinderi pe noua punte, flanse pe fata, vezi sa ai 2 urme pe asfalt, si nu 4 din cauza latimii etc.

                              Doar o parere!
                              Don't faster than your angel can .
                              symy139@yahoo.com
                              0766718187 - Service 4x4 Iasi

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X