Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Jeep Grand Cherokee 2.7 crd 2004


Vladj

Postări Recomandate

În primul rând vreau să vă salut. Sunt proaspăt posesor de acest model. Și cum toate bucuriile vin cu cate o problemă sau mai multe ... am observat ca dupa 20km de mers lichidul de racire nu ajunge la temperatura optima de functionare...mai exact nu sare de 60grade. As vrea sa va intreb ce termostat sa pun, ce recomandați.

 

Voi atașa in seara aceasta si poze cu utilajul. Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Jeep Grand Cherokee 2.7 crd 2004

 

Buna seara. Nu ma descurc sa incarc pozele. Ma poate ajuta cineva ?

 

Aici te-ai uitat ?

https://forum.club4x4.ro/showthread.php?56551-Metoda-noua-si-functionala-pentru-postarea-de-atasamente-si-imagini

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Jeep Grand Cherokee 2.7 crd 2004

 

Am schimbat termostatul și am observat o usoara scadere a presiunii uleiului. Urmeaza sa ma ocup de pompa servo, are usoare pierderi de lichid pe langa vas si a inceput sa faca si zgomot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Jeep Grand Cherokee 2.7 crd 2004

 

Tremura la accelerari mai bruste...sa fie cutia de transfer ?

 

Nope, se bucura, da din coada......

 

Ia matale tinere print la lins toata rubrica dedicata,topic cu topic. Dupa cele 2-3 zile necesare....

Prima investitie intr-o evaluare la sange - si ai minim 2 posibilitati ok in Bucuresti- vei sti de ce se bucura,cand da din coada...

Dupa aceea trage pe dreapta intre 2000 si 5000 lei si schimba tot ce este necesar. Odata trecut de punctul asta, o sa cunosti singur destul de bine masina, cu conditia obligatorie sa stai langa mecanic.....

Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.

Dream It, Do It, Live It....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Jeep Grand Cherokee 2.7 crd 2004

 

:x super... si atunci de ce ne intrebi pe noi, mecanici de tastatura?

Pune mana si citeste forumul,la pagina dedicata, combinat cu mecanica ta, aplici si gata... buget sa fie,ca ala-i obligatoriu :grin:

 

bucsi,brate, pivoti, arcuri amortizoare,rulmenti,transfer, cardane...dau din coada

uleiuri -toate - ideal de schimbat , cat mai repede si cat mai ok pe langa original maiales la cutie,transfer si LSD-uri...

ceva buba specifica pe la injectie crd,filte, oringuri si pompa....

ceva pe la AC, clapete si muuulta munca.

ceva lejer pe la EGR.....

etieri cu buba si necesar o inspectie.

ulei servo idela schimb si revizie furtuneti pe la motor....

 

Din astea lejere pt o masina de 10-15 ani...

deci buget, timp si chef....

 

dupa cei 2000-5000 treci la suspensie, roti, troliu....ordinea nu-i intamplatoare....:top

bafta si buget iti urez.

Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.

Dream It, Do It, Live It....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Jeep Grand Cherokee 2.7 crd 2004

 

E primul autoturism 4x4 ce il detin. Fiecare marca le are pe ale sale. Nu prea am avut timp sa verific tot la ea....ajung tarziu acasa. In rest...rabdare si tutun. Va multumesc pentru sfaturi si raspunsuri . O sa le iau incet , mai ales ca trebuie sa o pregatesc de iarna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Jeep Grand Cherokee 2.7 crd 2004

 

Salut

Behr sau Mahle.

Eu am pus Mahle cu 80 de ron si a fost in cutie termostat Behr..care la multe masini este din fabrica !

Grija la schimbare sa nu rupi furtunele transparente de combustibil..Trebuie rabdare si atentie.

Littlesoky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Jeep Grand Cherokee 2.7 crd 2004

 

Azi am facut o mica plimbare. Si cum imi era cam dor de zapada, am ajuns la balea lac . Cu 4 persoane consumul mediu indicat de bord pe 450km parcursi a fost de 8,4L . Real cred ca se situeaza in jurul valorii de 10L.

Va atasez si cateva poze

1508697275961.thumb.jpeg.ee56bfae80e2e692e72679c40b1438b3.jpeg

1508697477337.thumb.jpg.e0cb5926d519d9df63e4e0a0e10b4854.jpg

1508697411573.thumb.jpeg.c653714dcf8a1b4c287b84b672b2d98d.jpeg

1508697353973.thumb.jpg.27cce0d20e366ad31ba8577718de64be.jpg

1508697302154.thumb.jpeg.3cf64cedccf616c4ae7706359702763b.jpeg

1508697244453.thumb.jpeg.8020f404d42303e713d3dfbea601c7ac.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 lună mai târziu...

Re: Jeep Grand Cherokee 2.7 crd 2004

 

Banuiesc ca in sens pozitiv. La mine va fi prima iarna cu un GC, momentan am general grabber at2 pe ea, insa astept anvelopele de iarna sa le iau si sa vad cum va fi. Am intrebat de cum a fost ca am cateva cunostinte cu wj care nu sunt in tocmai incantati de comportamentul masinii pe zapada la viteze 60-80km....se plang de lipsa esp-ului si de faptul ca “fuge masina de spate in curbe”. Stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Jeep Grand Cherokee 2.7 crd 2004

 

Pe zapada am mers cu ea doar la balea...in parcare..nu stiu cum se comporta pe zapada la viteza....mie imi place ca nu are controlul tractiunii, te face ceva mai reponsabil si te si invata. Sunt de parere ca anvelopele isi spun cuvantul pentru fiecare tip de drum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Jeep Grand Cherokee 2.7 crd 2004

 

Buna...

ma bag in discutie ca fost posesor cativa ani si cateva ierni de WJ 2,7.

 

Masina aia nu este pentru mers pe zapada cu 80 km la ora daca nu stii bine cu volanul...sau cu masina respectiva,sau si mai nasol , cu ambele.

 

minusuri normale -este grea. daca nu ai gume bune, degeaba explicatia de mai jos.

 

super plusuri- este pentru oameni ce-si doresc old school. si este super super ok pt asta.sistemele alea clasice ,fara electronica,te asculta DACA stii ce sa le faci ,le inveti si experimentezi limitele.

 

 

combinatia castigatoare este binenteles in varianta cu quadra drive si gume bune. eu ,cel putin ,despre asta vorbesc si exemplific acum.

 

dupa ce inveti cum se comporta masina cu sistemul ala de LSD-uri si cele doua LSD din punti FUNCIONAL(uleiuri schimbate cu ceea ce trebuie ca altfel este degeaba), la viteze mici, de pana in 50 km /h si in orice zapada pe asfalt vei fi tatal tuturor zapezilor de pe drumuri.

 

Ecuatia este limitata la DN si autostrazi cu gheata,pod de gheta si chestii din astea bonus, unde la 80 /h vei zbura cu orice...cu masina de 2To cu atat mai mult,te ajuta fizica.

 

LSD si functionarea lor se regleaza din gaz/sphan sau cum vrei sa-i spui si atentie ,intra doar cand ii dai....vezi principiul de functioare cu varu' Youtube.... adica cumva invers fata de autoturismele clasice 4x4 sau nu...in 15 sec te pune pe traiectorie ca si cum ai fi tramvai-pe sina. efect zero sau fix invers daca iei piciorul din gaz , pui frana sau te sperii si faci alte manevre evazive :grin:

 

PS: recomand niste incercari si formarea reflexelor pe tema in mediu cat de cat controlat . efectul este maxim doar cand stapanesti tehnica si poate fi cu damage daca nu-i intelegi limitele si faptul ca masina are ~ 2 to ceea ce te ajuta dar si incurca .

Fizica este simpla pt cine o intelege si franarea tonelor in discutie nu este ajutata decat de obisnuinta,experienta, ABS, gume si 3-2-1 ala de pe cutie....plus niste metri si timp de reactie.

 

Sper ca ati inteles ceva din explicatia de mai sus.

Spor!

Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.

Dream It, Do It, Live It....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Jeep Grand Cherokee 2.7 crd 2004

 

Conteaza mult soferul in orice situație, iti poti rupe gatu` si cu 100de sisteme de siguranță. Am testat si pe camp utilajul si in namol de 10-15cm tot cu anvelope de vara si chuar face treaba. O sa fac cateva poze .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare