Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Probleme electrice Compass 4x4 CRD LIMITED 2006


nifedipin

Postări Recomandate

Buna ziua tuturor!

Am un Compass 4x4 CRD LIMITED 2006 cu simptome ciudate:

1.Becurile "fileaza"[palpaie} aproape tot timpul....mai des in "relanti",mai rar daca motorul e turat!

Am verificat bateria si incarcarea--toate au tensiunea corecta-

La tester spune ca tensiunea in sistem e "low" si ca am probleme cu bujiile---am verificat bijiile si sunt OK.

 

La vreo doua luni de la aparitia simptomului a cedat si reglajul intensitatii luminii afisajului la bord--a ramas la minim.

 

2.Motorul "icneste" din cand in cand[se vede si pe turometru o mica scadere a turatiei] ,moment in care SCADE lumina in becuri.

 

3.Turbo-ul inceteaza sa mai functioneze ALEATOR....daca scot contactul si repornesc turbo-ul functioneaza din nou--ma gandesc ca tot de la curent i se trage.

Mentionez ca in uema cu 3-4 ani am avut o problema asemanatoare cu turbo-ul,dar atunci aveam probleme si cu pornitul motorului iar turboul nu mergea DE LOC! S-a dovedit ca de vina era un senzor de la "coroana" dintata.

 

Ceva idei?

 

Cu multumiri anticipate,

Mircea

Editat de nifedipin
greseli tastare
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 luni mai târziu...

Re: Probleme electrice Compass 4x4 CRD LIMITED 2006

 

Buna ziua tuturor!

Am un Compass 4x4 CRD LIMITED 2006 cu simptome ciudate:

1.Becurile "fileaza"[palpaie} aproape tot timpul....mai des in "relanti",mai rar daca motorul e turat!

Am verificat bateria si incarcarea--toate au tensiunea corecta-

La tester spune ca tensiunea in sistem e "low" si ca am probleme cu bujiile---am verificat bijiile si sunt OK.

 

La vreo doua luni de la aparitia simptomului a cedat si reglajul intensitatii luminii afisajului la bord--a ramas la minim.

 

2.Motorul "icneste" din cand in cand[se vede si pe turometru o mica scadere a turatiei] ,moment in care SCADE lumina in becuri.

 

3.Turbo-ul inceteaza sa mai functioneze ALEATOR....daca scot contactul si repornesc turbo-ul functioneaza din nou--ma gandesc ca tot de la curent i se trage.

Mentionez ca in uema cu 3-4 ani am avut o problema asemanatoare cu turbo-ul,dar atunci aveam probleme si cu pornitul motorului iar turboul nu mergea DE LOC! S-a dovedit ca de vina era un senzor de la "coroana" dintata.

 

Ceva idei?

 

Cu multumiri anticipate,

Mircea

 

 

Spui ca incarcarea e ok dar la diagnoza arata ca ar fi low . Cum vine asta ?

Testele le-ai facut la un atelier cat de cat sau doar acasa ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Probleme electrice Compass 4x4 CRD LIMITED 2006

 

Da,tensiunea de incarcare e OK!

La tester[testul l-am facut cu "mama testerelor",la firma care le distribuie si organizeaza trainingul pt. utilizarea lor],printre altele a iesit ca tensiunea in sistem le "low"...interesant,nu?

Tot cu acea ocazie mi-au deblocat faza scurta pe stanga[nu ardea desi becul era bun].

 

Ah,sa nu uit : beculetul galben in bord cu semnul de "motor" e aprins continuu....

Editat de Astral
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Probleme electrice Compass 4x4 CRD LIMITED 2006

 

Salut, priblema ta pare una complexa/multiple defecte, cauta un electrician priceput, nu cred ca o sa gasesti rezolvarea pe forum. Pana atunci desfa si curata toate legaturile la masa/caroserie din preajma bateriei, bafta!

still not black enough
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 an mai târziu...
Buna seara!Detin un Jeep compass 2007 2.0 crdi 4×4.Sunt f multumit de el.ca si masina ,dar de la un timp.imi creeaza ceva probleme.Dupa cele 2 furtune de la turbo schimbate,mai nou cand sunt la 140km /h la un moment dat imi taie puterea si o limiteaza la 100km/h.Dupa.o oprire a motorului,isi revine pt ceva timp si incepe din npu sa o limiteze.Practic am pedala.de acceleratie la.podea si ea scade la 100 la ora!S a aprin ceck in bord ,iar acum s a stins singur!Aveti idee ce ar putea fi si daca cunoaste careva un mecanic bun pt aceste masini in Bucuresti?Multumesc anticipat!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din spusele tale, modul de manifestare, se pare ca ai suprapresiune la turbo, initial au crapat furtunele, inlocuite cu unele noi, mai rezistente, astea tin deocamdata, dar ECU (calculatorul) motor, sesizeaza suprapresiunea si trece in regim de functionare de avarie, cat sa iti permita sa nu ramai in drum, ... dupa resetarea ECU, ... oprit-pornit, o iei de la capat. Trebuie gasita cauza, este necesara o diagnoza in mers, care sa urmareasca limitele parametrilor motor, in mod special presiunea aerului la iesirea din turbina, daca este sau nu in limitele date de producator, ..., 80-90% ca ai o suprapresiune, ...., ceva functioneaza defectuos in bucla de reglaj, ..., posibil senzor, valva, actuator defect, decalibrat, dereglat, ...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare