Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Probleme functionare motor AMC 150


alexandrescu

Postări Recomandate

Va salut!

O sa incep prin a-mi face prezentarea aici, nu am reusit in spatiul dedicat...imi cer scuze.Asadar, ma numesc Alexandrescu Sorin, sunt din Buzau si de aproximativ jumatate de an detin un Aro care a fost echipat cu motorul AMC 150. Nu stiu foarte multe lucruri despre acest motor, stiu doar ca este motorul de 76 kw care a fost montat pe Jeep Wrangler YJ si nu numai. Acum vin cu rugamintea sa ma ajutati cu o problema. Cand am cumparat masina nu am pornit-o, vechiul proprietar a spus ca are rezervorul ruginit si pompa de benzina infundata(pompa de benzina nu este originala, este de dacia papuc). Intre timp i-am schimbat rezervorul cu unul nou, am schimbat bujiile si filtru de benzina si masina a pornit, am reusit sa merg cu ea 70 km fara probleme, insa problema a intervenit saptamana trecuta cand am incercat sa o pornesc si nu am reusit decat daca am accelerat-o... in fine, cand a pornit am zis sa plec, insa nu am reusit sa merg 100 de metri pentru ca a inceput sa se inece motorul si daca nu il turam ar fi murit. Precizez faptul ca in momentul in care il turez imi da rateuri atat in filtru de aer cat si pe evacuare. La sfatul unui prieten am cumparat tot ce tine de aprindere si i-am schimbat(bujii noi, fise noi, capac distribuitor nou, lulea noua, bobina noua), rezultatul fiind acelasi. Precizez faptul ca la relanti motorul functioneaza foarte bine, doar daca il turez brusc are tendinta sa se inece, daca il accelerez lent nu sunt probleme. In concluzie, motorul nu porneste decat daca il accelerez, cand este in sarcina se ineaca si daca il turez imi da rateuri atat pe evacuare cat si in filtru de aer, mentionez ca a functionat perfect acei 70 de km, nu am avut nicio problema. Va rog sa ajutati cu un sfat, ce ar putea sa fie?

 

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rateurile in evacuare sunt, uzual, din cauza unui amestec prea bogat, ..., sau avans dereglat, ..., rateurile in admisie sunt, uzual, din cauza unui amestec prea sarac, ..., sau avans dereglat, ..., faptul ca ai rateuri, atat pe evacuare, cat si pe admisie, ...., ma face sa cred ca ai ceva probleme la sistemul de avans la aprindere al delcoului, ceva jocuri, ceva uzuri, ceva montat gresit, ..., trebuie pus pe ea un tester stroboscopic, care masoara unghiul de avans la aprindere, ..., este doar o opinie personala.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare