Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Blocabil spate - fata Niva...


mironel4

Postări Recomandate

Stiu ca Lada Niva are doar diferential blocabil central... :uameni dar pe mine ma intereseaza mai mult pe off road asa ca as vrea sa stiu daca pot schimba diferentialul spate cu unul blocabil! Ce s-ar putea potrivi in puntea originala de Niva? de asemenea ma intereseaza si ceva pe fata...ce diferential ar potrivi in carcasa fata de Niva? .multumesc anticipat :h5

ARO 243,an 2001,motorizare 2.7 tdi

ARO 243,an 1986,motorizare D127

ARO 244,an 1993,motorizare D127 in curs de modificare

Audi B4, an 1994 benzinar de 2000.

BUGHI - motor de 1600 benzinar

Fiat 1100,an 1964 - proaspat achizitionat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Blocabil spate - fata Niva...

 

cele de aro oare nu se potrivesc

cu modificari

ARO 243,an 2001,motorizare 2.7 tdi

ARO 243,an 1986,motorizare D127

ARO 244,an 1993,motorizare D127 in curs de modificare

Audi B4, an 1994 benzinar de 2000.

BUGHI - motor de 1600 benzinar

Fiat 1100,an 1964 - proaspat achizitionat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Blocabil spate - fata Niva...

 

Exista diferentiale spate blocabile atat pentru ARO seria 10, cat si pentru ARO seria 24.

Le-am vazut, am pe masina.

Umbla legenda ca s-ar fi facut si diferentiala fata autoblocabile, serie limitata pentu armata. De asta nu am vazut, doar am auzit povesti.

Nu cred, totusi, ca se potrivesc pe Niva.

ARO 244, an 1997, motor L25

ARO 244, an 2001, motor Toyota 2L-T, zis si "Torpilorul" - furat din Bucuresti, Sector 6, pe 29 Ianuarie 2011

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Blocabil spate - fata Niva...

 

Autoblocabilele exista am vazut montat dar era pe puntea spate al unui 244! nu sunt originale de aro...sunt de tab...modificate pentru a potrivi pe aro! Apropo vad ca cauti :bravo 244 am eu de vanzare... contact id mass c0sciug@yahoo.com :h5

ARO 243,an 2001,motorizare 2.7 tdi

ARO 243,an 1986,motorizare D127

ARO 244,an 1993,motorizare D127 in curs de modificare

Audi B4, an 1994 benzinar de 2000.

BUGHI - motor de 1600 benzinar

Fiat 1100,an 1964 - proaspat achizitionat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Blocabil spate - fata Niva...

 

partea cu o inteleg dar totusi raman in ceata..cel putin eu... E Niva o masina veritabila de off road? Piesele stiu ca sunt ieftine si destul de rezistente un kit de inaltare de vreo 5 cm e vreo 300 de lei blocabile fata spate cu vacum vreo 1500 de euro ... dar cu toate aceste modificari si cauciucuri serioase devine o masina adevarata de off road cu care sa te tii dupa toyote jeepuri si etc...? Cu ea de noua si cu modificari ajungi undeva in 12.000 de euro ceea ce bate orce concurenta deci pretul e acceptabil iar una second iara o poti gasi bine...ma bate gandul la o Niva... dar totusi aceeasi intrebare... devine o masina veritabila de off road?

:cl

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Blocabil spate - fata Niva...

 

De incercat cred ca au incercat multi dar cati au esuat? :P Daca Nici cu blocabile nici cu inaltare nu iese atunci nu prea merita... apropo vedeti ca am postat (mironel04) la intalniri poate va facewti timp sa iesim incerc sa aduc si o niva, a lui tata :twisted:

Cu ce masina de off road se poate compara Niva cu Samuraiu? Ce mai gasim la aceleasi preturi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Blocabil spate - fata Niva...

 

De incercat cred ca au incercat multi dar cati au esuat? :P Daca Nici cu blocabile nici cu inaltare nu iese atunci nu prea merita... apropo vedeti ca am postat (mironel04) la intalniri poate va facewti timp sa iesim incerc sa aduc si o niva, a lui tata :twisted:

Cu ce masina de off road se poate compara Niva cu Samuraiu? Ce mai gasim la aceleasi preturi?

 

Salut, nu poti compara Niva cu Samuraiul. pentru ca Samuraiul detine niste atuuri in fata Nivei, adica are punti rigide fata-spate, si sasiu, ceea ce o face o masina cu mult mai usor customizabila si mult mai fiabila in off-road.

Customizarea Nivei , din pacate nu poate merge prea departe (vorbesc din proprie experienta, si din experienta unor cunoscuti), si chiar daca se ajunge mai departe , incep sa se rupa multe pe sub ea. Daca vrei sa te dai totusi cu ea, iti trebuie rabdare, indemanare (a se vedea Zoli - Hamat) si multa pricepere in a o repara , piesele sunt ieftine insa si putini mecanici cu drag de meserie si ceva pricepere in Lada.

Exista multe legende locale legate de Niva, insa trebuie sa te gandesti ca sunt spuse de niste oameni, ale caror "aventuri" s-au petrecut pe cand se duceau la nea Cornel in deal, sau pe cand ieseau la vanatoare cu amicii si pe unde din cauza greutatii reduse nu ramanea impotmolita precum alte consoarte autohtone, precum si altele ... de remarcat faptul ca cei care povestesc aceste legende sunt trecuti bine de 60 de ani ... asa ca ma intelegi.

 

Dragos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Blocabil spate - fata Niva...

 

Nu te desumfla asa de usor. Si Niva, ca si alte masini, are avantaje si dezavantaje. Depinde foarte tare de ceea ce vrei sa faci cu ea, si, mai ales, de cum vrei sa faci.

ARO 244, an 1997, motor L25

ARO 244, an 2001, motor Toyota 2L-T, zis si "Torpilorul" - furat din Bucuresti, Sector 6, pe 29 Ianuarie 2011

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Blocabil spate - fata Niva...

 

Nu vreau in competitii si dastea... vreau sa pot sa ma tin de restu in expeditii si in intalnirile de la sfarsit de saptamana! Pentru asta m-ar interesa in primul rand! Bineinteles cu blocabile fatat spate si gume de noroi...si poate si troliu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Blocabil spate - fata Niva...

 

Difurile blocabile pentru Niva sunt ok lafel ca cele de Arb sau stiu eu Detroit Locker? :ha: Adica tin sau dupa cateva sleauri si niste pante mai abrupte rupem tot si mergem acasa suparati cu candu la alta masina dupa o pierdere de 1500 de euro? :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator kecske

Re: Blocabil spate - fata Niva...

 

Deci, Dioferr nu am dar se poate comanda eu avand o relatie cu fabrica pe alte produse.E la fel de bun ca ARB eu am pe una din masinile mele si are si o garantie de un an pe sezonul competitonal.ptr.alte detalii PM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 lună mai târziu...

Re: Blocabil spate - fata Niva...

 

Diferentiale Niva ptr. offroad :

1) Diofer - confectionate in Ungaria (nu fabricate ) - blocant manual,phneumatic, vacumatic s-au pe cablu .

pe planetara din stinga se monteaza un inel de cuplare care culiseaza pe planetara care are canelurile lungite cu 150 mm , in diferential se monteaza un taler cu negativul inelului de cuplare. Un manson si o furca de cuplare actioneaza inelul care face ca ambele planetare sa devina corp comun .La acesta solutie , este obligatoriu intarirea puntii , si se aplica o gaura ptr. montal in punte .

2) LSD 90 % , productie fosta germanie de est ( nu stiu ce oras ) , lucreaza pe baza a sase sateliti cu un modul de dinte special , si inclinat la un unghi la care dintii de pinion au o forta de retinere in caz ca una din roti nu are aderenta .

 

ambele variante pot fii livrate !

 

 

------------------------------------------------------

www.lada-romania.ro

mess id- atila_ferencz

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 luni mai târziu...
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare