Anunț

Adună
Nici un anunț īncă.

Diferenta intre diferential autoblocabil si blocant !

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • RallyZone
    a răspuns
    Bun, merita investitia sau bagam sudura-n cel existent? :))

    Lasă un comentariu:


  • luckgil
    a răspuns
    Exact cum era de asteptat fiind oarecum un LSD. Treaba este ca functioneaza mult mai eficient ca un LSD standard atata timp cat ai rotile toate pe sol nu conteaza de aderenta numai sa opuna un pic de rezistenta. Cred ca la asta merge bine calcatul de frana un pic la diagonale si trece mai bine.

    Lasă un comentariu:


  • RallyZone
    a răspuns
    Cica, cu cine am vorbit, este blocant doar 50%. Cel original de niva este doar 25%. Asta nu prea stiu si nu prea inteleg, dar, am vazut filmulet cu https://www.youtube.com/watch?v=fQZ4qAzTg0M

    Lasă un comentariu:


  • luckgil
    a răspuns
    Postat īn original de RallyZone Vezi post
    Din cate stiu eu diferentialul de genul asta torsen a facut istorie pe Audi quatro. De aia merg Audi asa bine prin zapada. Acum nu stiu cat de bine face treaba si cand se ridica o roata de pe sol. Poate ne lamureste altcvineva.

    Lasă un comentariu:


  • RallyZone
    a răspuns
    V-ati cumpara asa ceva fata/spate? https://ladapower.com/catalog/niva-1...rential-detail

    Lasă un comentariu:


  • ubu
    a răspuns
    Postat īn original de luckgil Vezi post

    E ca uite ca am reusit sa stric si eu pana la urma ceva la masina. Am lovit-o de copac la GTC de am strambat putin caroseria si spart un geam dar macar a fost fun. In rest bine.

    Buna seara,
    am citit si tot n-am inteles o treaba, daca sunt in "rahat" si blochez diferentialul central, pot sa virez rotile sau nu?
    M-am chinuit teribil de curand sa ies doar drept, daca putea vira, ieseam muuuult mai usor.

    Multumesc

    In legatura cu asta discutia cu ruptul era despre blocantii din punte nu cel central. Si cel central poate face mult rau dar mai greu si ai nevoie de viteze mai mari pe suprafete cu aderenta. Dar asta e teorie. Orice se poate rupe oricand. Mie odata mi s-a rupt prindere cruce cardan spate cand mergeam linistit la 70 ora pe sosea.
    Doar pe asfalt se merge cu centralul neblocat. In teren se blocheaza īntotdeauna.

    Lasă un comentariu:


  • luckgil
    a răspuns
    Postat īn original de luckgil Vezi post
    Re: Diferenta intre diferential autoblocabil si blocant !



    Măcar de as mai rupe cāte ceva la Cherokee dar din păcate īn ultimul timp nu mai ofroad din tastatura fac. Șansele au tot fost potrivnice. Cei drept ultima oară nu am rupt laJeep ci la Vitara puntea spate. Am abadonat-o pe marginea drumului și m-am suit īn alta parte și au venit apoi niște prieteni de au recuperat-o. Heheh măcar de as apuca sa mai rup ceva 😍😍😍😍😍
    E ca uite ca am reusit sa stric si eu pana la urma ceva la masina. Am lovit-o de copac la GTC de am strambat putin caroseria si spart un geam dar macar a fost fun. In rest bine.

    Buna seara,
    am citit si tot n-am inteles o treaba, daca sunt in "rahat" si blochez diferentialul central, pot sa virez rotile sau nu?
    M-am chinuit teribil de curand sa ies doar drept, daca putea vira, ieseam muuuult mai usor.

    Multumesc

    In legatura cu asta discutia cu ruptul era despre blocantii din punte nu cel central. Si cel central poate face mult rau dar mai greu si ai nevoie de viteze mai mari pe suprafete cu aderenta. Dar asta e teorie. Orice se poate rupe oricand. Mie odata mi s-a rupt prindere cruce cardan spate cand mergeam linistit la 70 ora pe sosea.

    Lasă un comentariu:


  • RallyZone
    a răspuns
    Buna seara,
    am citit si tot n-am inteles o treaba, daca sunt in "rahat" si blochez diferentialul central, pot sa virez rotile sau nu?
    M-am chinuit teribil de curand sa ies doar drept, daca putea vira, ieseam muuuult mai usor.

    Multumesc

    Lasă un comentariu:


  • luckgil
    a răspuns
    Re: Diferenta intre diferential autoblocabil si blocant !

    Postat īn original de Astral Vezi post
    Cand rupi ceva la masinile astea, pentru pasionati, intai simti ca ti se rupe sufletul cand vezi masina beteaga si neputincioasa si asta e priceless indiferent de marca!
    Abia apoi cand iti mai revii si vorbesti cu mecanicul si-ti comunica "intristarea" vezi cat te-a costat neglijenta...

    Adica, tu vrei sa-mi spui ca tu sari intr-un picior cand ti se rupe ceva la Cherokee doar pentru ca nu e o Toyota ?!?
    Măcar de as mai rupe cāte ceva la Cherokee dar din păcate īn ultimul timp nu mai ofroad din tastatura fac. Șansele au tot fost potrivnice. Cei drept ultima oară nu am rupt laJeep ci la Vitara puntea spate. Am abadonat-o pe marginea drumului și m-am suit īn alta parte și au venit apoi niște prieteni de au recuperat-o. Heheh măcar de as apuca sa mai rup ceva 😍😍😍😍😍

    Lasă un comentariu:


  • Astral
    a răspuns
    Re: Diferenta intre diferential autoblocabil si blocant !

    Postat īn original de luckgil Vezi post
    Astral vorbeste din perspectiva lui de Toyota unde orice e scump :D
    Cand rupi ceva la masinile astea, pentru pasionati, intai simti ca ti se rupe sufletul cand vezi masina beteaga si neputincioasa si asta e priceless indiferent de marca!
    Abia apoi cand iti mai revii si vorbesti cu mecanicul si-ti comunica "intristarea" vezi cat te-a costat neglijenta...

    Adica, tu vrei sa-mi spui ca tu sari intr-un picior cand ti se rupe ceva la Cherokee doar pentru ca nu e o Toyota ?!?

    Lasă un comentariu:


  • luckgil
    a răspuns
    Re: Diferenta intre diferential autoblocabil si blocant !

    Postat īn original de stefani Vezi post
    Cam greu ca daunele sa fie mai mari decat blocantii... Au costat cam cat un Samurai stock..
    Astral vorbeste din perspectiva lui de Toyota unde orice e scump :D

    Lasă un comentariu:


  • stefani
    a răspuns
    Re: Diferenta intre diferential autoblocabil si blocant !

    Postat īn original de Astral Vezi post
    Consecinta fiind ruperea diverselor elemente, cu precadere planetarele.....

    Invata sa folosesti corect si la momentul potrivit blocantii pentru ca altfel o sa te coste daunele mai mult decat blocantii montati !
    Cam greu ca daunele sa fie mai mari decat blocantii... Au costat cam cat un Samurai stock..

    Lasă un comentariu:


  • Astral
    a răspuns
    Re: Diferenta intre diferential autoblocabil si blocant !

    Postat īn original de luckgil Vezi post
    In principiu daca e suprafata cu aderenta crescuta(asfalt, macadam) dauneaza chiar si pe distante scurte cu curbe din scurt.
    Consecinta fiind ruperea diverselor elemente, cu precadere planetarele.....

    Invata sa folosesti corect si la momentul potrivit blocantii pentru ca altfel o sa te coste daunele mai mult decat blocantii montati !

    Lasă un comentariu:


  • luckgil
    a răspuns
    Re: Diferenta intre diferential autoblocabil si blocant !

    Postat īn original de stefani Vezi post
    Va salut..

    Incerc sa ma acomodez cu blocantii ARB fata-spate montati pe Samurai. Dupa iesirea de prin santuri/noroaie, am patit de cateva ori sa uit sa decuplez blocantii, plecand cu masina in viraj.

    Intrebarea era daca, rularea in viraj cu blocantii actionati, la viteze mici (intaia low) si pe distante mici (un metru doi trei patru), dauneaza angrenajelor masinii ?
    In principiu daca e suprafata cu aderenta crescuta(asfalt, macadam) dauneaza chiar si pe distante scurte cu curbe din scurt.

    Lasă un comentariu:


  • stefani
    a răspuns
    Re: Diferenta intre diferential autoblocabil si blocant !

    Va salut..

    Incerc sa ma acomodez cu blocantii ARB fata-spate montati pe Samurai. Dupa iesirea de prin santuri/noroaie, am patit de cateva ori sa uit sa decuplez blocantii, plecand cu masina in viraj.

    Intrebarea era daca, rularea in viraj cu blocantii actionati, la viteze mici (intaia low) si pe distante mici (un metru doi trei patru), dauneaza angrenajelor masinii ?
    Ultima editare de stefani; 30.oct.2018, 10:03.

    Lasă un comentariu:

Procesare...
X