Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Amortizoare

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Amortizoare

    Am si eu o intrebare, am 2 niva pe una amortizoarele sunt galbene made in germania si pe cealalta negre made in rusia, am auzit ca amortizoarele sunt mai rigide s-au mai moi si ca sunt de mai multe culori, care e diferenta intre ele si ce parere imi dati, ce culoare s-au ce model sa folosesc. multumesc

  • #2
    Re: Amortizoare

    Postat în original de Antonio Vezi post
    Am si eu o intrebare, am 2 niva pe una amortizoarele sunt galbene made in germania si pe cealalta negre made in rusia, am auzit ca amortizoarele sunt mai rigide s-au mai moi si ca sunt de mai multe culori, care e diferenta intre ele si ce parere imi dati, ce culoare s-au ce model sa folosesc. multumesc
    Mi-am pus si eu, galbene. Nemtesti, dar cumva made in polonia. Tot una. Sta bine in curbe. Sunt misto. Am si eu frine, ca ma invarteam cu ea in loc, la 90 de grade, la fiecare trecere de pietoni. Acum ma invart doar la 45. A trecut si ITP-ul, proasta. Eu cred ca Niva e asa misto pentru cum se comporta suspensiile moi in teren moale, iar pe tare, ca nu-ti scoate rinichii.

    Comentariu


    • #3
      Re: Amortizoare

      Postat în original de u.b.u. Vezi post
      Mi-am pus si eu, galbene. Nemtesti, dar cumva made in polonia. Tot una. Sta bine in curbe. Sunt misto. Am si eu frine, ca ma invarteam cu ea in loc, la 90 de grade, la fiecare trecere de pietoni. Acum ma invart doar la 45. A trecut si ITP-ul, proasta. Eu cred ca Niva e asa misto pentru cum se comporta suspensiile moi in teren moale, iar pe tare, ca nu-ti scoate rinichii.
      PROASTA e DESTEAPTA daca a trecut ITP-ul
      bau bau

      Comentariu


      • #4
        Re: Amortizoare

        Postat în original de u.b.u. Vezi post
        Mi-am pus si eu, galbene. Nemtesti, dar cumva made in polonia. Tot una. Sta bine in curbe. Sunt misto. Am si eu frine, ca ma invarteam cu ea in loc, la 90 de grade, la fiecare trecere de pietoni. Acum ma invart doar la 45. A trecut si ITP-ul, proasta. Eu cred ca Niva e asa misto pentru cum se comporta suspensiile moi in teren moale, iar pe tare, ca nu-ti scoate rinichii.

        eu nu am patit niciodata asa ceva sa ma invart cu ea, si vreau sa zic ca merg foarte sportiv cu masina prin bucuresti am si cauciucurile mai joase adica 222/55/16 nu mai sunt pe 75, cineva in bucuresti ma intreba daca mi-am facut masina ptr liniuta ptr ca e mai joasa.

        Comentariu


        • #5
          Re: Amortizoare

          Personal recomand amortizoarele galbene, nemtesti, sau pe cele rusesti, ca cea de-a doua optiune. Am probat amortizoare SACHS, pe care le-am inapoiat firmei in 2 zile. Asa ca m-am lecuit cu amortizoarele moi pe Niva !
          Sanatate si virtute, s-avem bani, s-avem ce....bea !!

          Comentariu


          • #6
            Re: Amortizoare

            La amortizoare nu culoarea e importanta ci continutul lor si la ce folositi masina.
            Daca mergeti mult in teren, amortizoarele originale rusesti (negre), pe ulei se incing foarte tare si nu sunt grozave.
            Asa ca sunt de folosit fie unele pe gaz, fie mixte gaz/ulei cum sunt LIP 4x4.
            Eu folosesc acum LIP-uri care sunt rezonabile ca pret si merg bine.

            Ca sa nu mai aveti probleme de balans folosind amortizoare mai "moi", puteti folosi o bara stabilizatoare montata sub puntea spate, care face minuni.

            Si inainte sa cumparati amortizoarele, mai ales cele pe spate, uitati-va la tipul de bucsa de pe amortizor, nu merge orice!

            Comentariu


            • #7
              Re: Amortizoare

              Fiecare stie cate-o chichitza, e adevarat.....nu dupa culoare se cumpara amortizoarele, evident. Am spus de galbene cu gandul ca omul shtie deja despre ce vorbesc, despre cele nemtesti, scrie pe ele, si-s galbene. Evident ca se incalzesc daca-s folosite, majoritatea, mai mult sau mai putin!!
              Eu mi-am spus o parere si ce anume mi s-a potrivit pe masina in atatzia ani de folosintza.

              De amortizoare mixte n-am mai auzit pana acum, poti sa-mi explici si mie care-s alea care au numai gaz, si care-s cele care au si ulei?! Stii cum functioneaza?! Stii ca gazul nu este folosit propriuzis la amortizare, ci la mentinerea pistonasului cu ulei in pozitia "maxim deschis", pentru ca la o eventuala pierdere de ulei, amortizorul sa functioneze totusi inca un timp indelungat?! Ai schimbat vreodata amortizoare din cauza pierderii de ulei, findca nu mai lucrau in special in pozitie deschisa ?! Amortizoare numai cu gaz, cel putin la masinile de serie, eu nu am auzit sa se fabrice, iar daca da, as vrea si eu ceva detalii despre felul cum functioneaza.

              Dar poate ar trebui sa continuam discutia in alta arie, la o rubrica de profil, pentru ca deja cred ca devine o discutie generala despre amortizoare.
              Sanatate si virtute, s-avem bani, s-avem ce....bea !!

              Comentariu

              Procesare...
              X

              Sqreen | Runtime Application Protection