Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Martor motor aprins!


Liviu-San

Postări Recomandate

Am facut un drum lung pana la Pitesti si inapoi si am mers cu incredibila viteza de 150 km/h pe anumite portiuni,ce-i drept, in rest cu 130 km/h.

La un moment dat s-a aprins in bord martorul 'motor", nu stiu cand exact.

Masina nu da semne ca ar avea ceva, dar mi se pare ca are demarajul mai greoi.Ce ma sfatuiti sa fac in continuare???

:tk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Martor motor aprins!

 

Am facut un drum lung pana la Pitesti si inapoi si am mers cu incredibila viteza de 150 km/h pe anumite portiuni,ce-i drept, in rest cu 130 km/h.

La un moment dat s-a aprins in bord martorul 'motor", nu stiu cand exact.

Masina nu da semne ca ar avea ceva, dar mi se pare ca are demarajul mai greoi.Ce ma sfatuiti sa fac in continuare???

:tk

 

am si eu o intrebare (aceiasi care mi-au pus-o si mie baieti) cisterna de la petrom era si ea cu tine cand aveai 150 ??:ha: eu unu barem am facut poza cand aveam 135-140 ca nu ma credea nimeni, dar la tine cu 150 sigur erai la vale sa fim seriosi:grin:.

faza cu demarajul doar ti se pare ca e mai greoi el e la fel,sincer zic ca am avut o niva noua ca tine si mergeam cu ea prin bucuresti foarte sportiv, tureaz-o putin mai mult la plecarea de pe loc si ai sa pleci si cu scart:grin: iti spun din experienta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Martor motor aprins!

 

Eram pe autostrada, acum nu stiu daca eram la vale sau nu, dar in timp am am ajuns la 150 dupa ce am oprit A/C-ul.Cu aerul pornit nu sare de 140.Nu mi-a trecut prin cap sa fac poza,pt. ca mi se pare normal sa ajunga la 150.Este prima oara cand am ajuns la viteza asta,din curiozitate.Cu "scart"nu plec de pe loc,pt nu vreau sa o chinui,iar de consum nu mai vorbesc, ca nu functioneaza normal sonda nitrometrica,astfel incat aproape niciodata nu stiu cand trebuie sa alimentez....

Mentionez ca mergeam cu masina in regim 4x2 si ma gandesc ca influenteaza si asta.:x

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Martor motor aprins!

 

Undeva, ai un cip (sau ce dracu o fi) pt ceva ce tine de aer. Ala iti da eroarea asta la calculator. La mine, dupe ce o fost pusa la verificat, asa o rezultat. Dar, merg cu ea si martoru e tot aprins. Deja m-am obisnuit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Martor motor aprins!

 

cipul este intradevar , cuprins intr un sistem ce i spune debitmetru si se afla intre galerie si filtrul de aer ?(la viteza asta se poate aprinde daca filtrul este imbacsit ),la mine se aprindea cand bateria era pe sfarsite dupa ce am schmbat o a tacut

cred ca ai ajuns la 150 cu 4x2 , eu de 145 nu am reusit dar frecvent mai ales in ultimi 2 ani am tinut o la drum lung cu 135-140, dar ai grija ca ti raman seci de ulei si cutia si reductorul la viteza mare ,si lipsa de ulei in transmisie o poate face mai puturoasa si mai zgomotoasa si pe gaze sa nu treci prea lung de 3500 de ture !

a si daca ti place sa o alergi (tot din experienta) pregateste rulmentii in cutie

ce misto o fi ci AC u :al

VIATA-I GREA DAR TRECE !!!:ypu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Martor motor aprins!

 

Azi am schimbat placutele de frana si am scos borna de la baterie.Am pus-o la loc si a disparut martorul din bord.Sper sa nu se mai aprinda.De viteza, eu nu conduc sportiv, doar am incercat sa vad cat poate, atata tot! Filtrul de aer este schimbat de curand, deci pica aceasta cauza.Oricum saptamana viitoare pleaca tata la Brasov la dl.Atilla sa-i centreze cardanele,caci se aude un zgomot suparator la viteze de peste 90 km/h.Sper sa se remedieze dupa...

Pt Teo...E bine cu A/c, dar nu este nici pe departe comparabil cu cel de pe alte masini, in sensul ca nu baga aer suficient si se aude un suierat pe viteza a 2-a, care nu-i gasesc justificarea.

Oricum, v-am spus ca acum au cei de la afumati A/c in jur de 3000 ron, fara montaj, fata de 1800 cat era acum cateva luni.

:uameni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Martor motor aprins!

 

Azi am schimbat placutele de frana si am scos borna de la baterie.Am pus-o la loc si a disparut martorul din bord.Sper sa nu se mai aprinda.De viteza, eu nu conduc sportiv, doar am incercat sa vad cat poate, atata tot! Filtrul de aer este schimbat de curand, deci pica aceasta cauza.Oricum saptamana viitoare pleaca tata la Brasov la dl.Atilla sa-i centreze cardanele,caci se aude un zgomot suparator la viteze de peste 90 km/h.Sper sa se remedieze dupa...

Pt Teo...E bine cu A/c, dar nu este nici pe departe comparabil cu cel de pe alte masini, in sensul ca nu baga aer suficient si se aude un suierat pe viteza a 2-a, care nu-i gasesc justificarea.

Oricum, v-am spus ca acum au cei de la afumati A/c in jur de 3000 ron, fara montaj, fata de 1800 cat era acum cateva luni.

:uameni

 

1800 euro....imi cer scuze....:old

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Martor motor aprins!

 

daca nu baga destul nu merita nici 30 mil , si problema este ca ... numa sa fii dus sa te lasi pe mana alora sa ti mai monteze ceva cum trebuie dupa ce desfac tot :dr3

am gasit ceva variante de pus pe plafon ca la masinile ce transporta farmaceutice dar ... si cu 15 cm in plus pe plafon....nu stiu ..ar arata ca autostatiile MApN:ha:

cam asa ar arata :

http://www.wes-frigo.ro/climatizare_webasto2.php

Editat de teo pes
VIATA-I GREA DAR TRECE !!!:ypu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Martor motor aprins!

 

Martoru se stinge ori de cate ori iei borna de la baterie. dar, se va aprinde curand.

 

 

Deja s-a aprins de dimineata,deci tot diagnoza scrie pe ea....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 săptămâni mai târziu...

Re: Martor motor aprins!

 

Am facut un drum lung pana la Pitesti si inapoi si am mers cu incredibila viteza de 150 km/h pe anumite portiuni,ce-i drept, in rest cu 130 km/h.

La un moment dat s-a aprins in bord martorul 'motor", nu stiu cand exact.

Masina nu da semne ca ar avea ceva, dar mi se pare ca are demarajul mai greoi.Ce ma sfatuiti sa fac in continuare???

:tk

 

Salut. Eu merg cu martorul acela aprins de un an de zile si n-are nici pe dracu'. Ceva inseamna el,am inteles ca e in legatura cu cantitatea de aer .....nu stiu, cert este ca merg de atat timp cu el aprins si nu s-a intamplat nimic.

"Tie popor ingrat, nu o sa-ti ramana nici cenusa mea!" - Maresalul Ion Antonescu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Martor motor aprins!

 

Martorul in cauza poate indica multe (nu este legat numai de debitmetru sau ce-o fi el). El indica niste "stari" in afara parametrilor programati, sesizate de catre calculatorul motorului. Poate indica un senzor care nu functioneaza corect (senzorul de la axa cu came sau cel de pe volanta), o functionare incorecta a sistemului de aprindere, tensiune prea mica/mare a bateriei/alternatorului, etc.

In momentul in care se aprinde becul, trebuie pusa masina pe tester, care va indica eroarea/erorile care au generat aprinderea acestuia.

Pe cand aveam si eu Niva (masina de servici), el s-a aprins de vreo doua ori din cauza alternatorului care nu incarca suficient, alta data din cauza senzorului de temperatura (care arata ca fierbe motorul, desi nu era asa), iar la actualul proprietar (aici pe forum si el), din cauza senzorului de la axa cu came, parca.

“E mult mai usoara dezintegrarea unui atom decat a unei prejudecati” - Albert Einstein
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Martor motor aprins!

 

Masina a fost pusa pe tester la brasov, la dl.Attila si cica a avut un senzor crapat pe puntea spate, din ce am inteles eu de la tata, ca el a fost cu ea.Despre ce senzor este vorba,chiar nu va pot spune, desi ar fi fost interesant pt cei care se mai lovesc de aceasta problema:tk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Martor motor aprins!

 

Masina a fost pusa pe tester la brasov, la dl.Attila si cica a avut un senzor crapat pe puntea spate, din ce am inteles eu de la tata, ca el a fost cu ea.Despre ce senzor este vorba,chiar nu va pot spune, desi ar fi fost interesant pt cei care se mai lovesc de aceasta problema:tk

SENZOR PE PUNTEA SPATE LA NIVA? :alnu zic ca nu ar fi ..... dar ce sa indice?

eu dupa ce am curatat debitmetrul de aer , am schimbat filtrul de aer , si am schimbat bateria ce ma lasa cand voia ea ... a tacut si eram fern convins ca e si din instalatia de GPL

VIATA-I GREA DAR TRECE !!!:ypu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Martor motor aprins!

 

SENZOR PE PUNTEA SPATE LA NIVA? :alnu zic ca nu ar fi ..... dar ce sa indice?

Nu stiu, dar tare-s curios si eu ce senzor e ala.....

“E mult mai usoara dezintegrarea unui atom decat a unei prejudecati” - Albert Einstein
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Martor motor aprins!

 

@liviuvisanl - nu senzor punte spate ci senzor de viteza de pe reductor central.

E singurul cod de eroare ce tia dat pe masina . (sper ca est niva Cameleon )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Martor motor aprins!

 

Unii au montat sistemul de decuplare tractiune fata pe reductorul central.Este o piesa auxiliara (nu din fabrica), si curg la toate semeringurile de pe axa de cuplare (la maneta mica si cea mare )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Martor motor aprins!

 

Da, asa mi-a explicat mie tata,la cat se pricepe el:old,deci imi cer scuze:tk

Ma gandeam eu ca nu are cum sa fie senzor pe punte.....

Intrebarea este,daca schimb semeringurile tot o sa mai curga?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Martor motor aprins!

 

@liviuvisanl - nu senzor punte spate ci senzor de viteza de pe reductor central.

E singurul cod de eroare ce tia dat pe masina . (sper ca est niva Cameleon )

 

am o intrebare niva cu injectie monopunct are senzorul de viteza in dotare.

la a mea lipseste, banuesc ca a fost luat dar nu am gasit nici firele care ar duce la acel senzor.

 

unde pot sa gasesc un solf de diagnoza pentru injectia monopunct

 

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Martor motor aprins!

 

am o intrebare niva cu injectie monopunct are senzorul de viteza in dotare.

la a mea lipseste, banuesc ca a fost luat dar nu am gasit nici firele care ar duce la acel senzor.

 

unde pot sa gasesc un solf de diagnoza pentru injectia monopunct

 

multumesc

 

 

Ia legatura cu Dl Attila de pe forum(Niva) si cred ca el te poate ajuta.Daca vede acest topic, cu siguranta o sa-ti raspunda.Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Martor motor aprins!

 

@liviuvisanl - la masina ta nu era garnitura la piesa montata ulterior .Semeringurile lacrimeaza , dar cred ca trebuie sa cautam un producator de calitate la aceaste semeringuri , fiindca am masini la care le-am schimbat si dupa doua luni era la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Martor motor aprins!

 

@tibles - la modelul inj. monopunct nu ai astfel de senzor , calculatorul este un GM - simplu si nu are soft pentru traductor electronic la bord.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Martor motor aprins!

 

@liviuvisanl - la masina ta nu era garnitura la piesa montata ulterior .Semeringurile lacrimeaza , dar cred ca trebuie sa cautam un producator de calitate la aceaste semeringuri , fiindca am masini la care le-am schimbat si dupa doua luni era la fel.

 

 

Cand am primit dispozitivul pt decuplare,nu mi-au trimis nici o garnitura,de hartie sau klingherit si probabil s-a pastrat garnitura originala care o avea masina din fabrica.Despre semeringuri chiar nu stiu ce si unde sa caut, dar daca as avea cotele,probabil as gasi ceva.Din ce mi-a spus mie tata,nu am inteles prea bine daca trebuie sa schimb cardanele cu totul sau sa schimb doar crucile, ca nu as vrea nici sa o las in suspans sa se intample in timp ceva mai grav.Oricum,in momentul de fata,masina tot mai pierde ulei.nu inteleg de ce, pt ca intre selectorul de 4x4 vechi si cel nou,nu este diferenta decat la interior, in sensul ca are o roata zimtata care culiseaza si decupleaza,in rest sunt lafel.Deci, ce am de facut in continuare?

 

multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare