Anunț

Adună
Nici un anunț īncă.

Martor motor aprins!

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • BogdanAWD
    a răspuns
    La Niva mea din 2003, cumparata undeva prin 2008 parca, mi s-a aprins becul prin 2009. Am pus testere, oficiale, neoficiale, nu am ajuns din pacate (sau din fericire la nicio concluzie). Parea sa fie de pe la partea de evacuare intrucat se sparsese ceramica de la catalizator. L-am inlocuit, am inlocuit si sonda lamba 2 parca, debitmetrul de aer si nimic. De atunci, dupa vreo 70000 km parcursi, s-a ars pana la urma becul dar eu tot nu am reusit sa constat ce este...Mi-ar fi ramas sonda lambda 1 dar se merge rar cu masina asa ca nu cred ca fac incercarea prea curand. Cert este ca dupa fiecare inlocuire din cele mai sus, masina mergea o perioada mai bine si apoi se aprindea becul (dupa o perioada mai lunga decat aceea prin care scot borna de la baterie). Nu as putea sa iti sugerez ca ai aceeasi problema dar poate este macar un inceput...Succes!

    Lasă un comentariu:


  • Sala cosmin
    a răspuns
    Martor aprins la bord!!! Ma poate ajuta careva va rog!!

    Lasă un comentariu:


  • tibles
    a răspuns
    Re: Martor motor aprins!

    o parere, poate are cineva o idee?
    unde pot sa gasesc un soft de diagnoza pentru injectia monopunct. Martorul luminos de la bord nu se stinge. Motorul are perioade cand se opreste la relanti aproape in toate intersectiile. in urma cu 2 saptamani am refacut circuitul electric de la senzorul de pe fulie pentru ca erau oxidate contactele. dupa aia a mers perfect iar de 2 zile iar se opreste. ce poate fi?
    cum se poate reseta calculatorul asta.

    multumesc

    Lasă un comentariu:


  • Niva
    a răspuns
    Re: Martor motor aprins!

    @Dl Marian - sunt perfect de aceas parere cu viteza max. 90 km/h , dar am multe masini noi la care semeringul curge , si nu a fost modificat garda .
    Problema cea mai mare este echilibrarea cardanelor si uzuri pronuntate in culisante.

    Lasă un comentariu:


  • Liviu-San
    a răspuns
    Re: Martor motor aprins!

    Nu stiu cum de s-a intamplat dar s-a aprins iar martorul din bord...
    Si cand plec cu masina de pe loc, se simte un tremurat din cauza transmisiei, pana ajung in viteza a 3-a...Dupa aceasta dispare.Ce sa fie oare?????

    Lasă un comentariu:


  • teo pes
    a răspuns
    Re: Martor motor aprins!

    Postat īn original de scaiceanu marian Vezi post
    LIVIU, scurgerile de ulei nu le ai de la sistemul 4x4/4x2/
    Eu la rusoaica mea am avut aceasi punte decuplabila si nu am avut nici o scurgere de ulei., in schimb cand o alergam cu viteze de peste 100km/h aveam probleme cu simeringurile de la cutie si de la reductor.
    La tine am vazut ca ai alte cauciucuri diferite de cele stock.
    Unghiurile sub care iti lucreaza crucile cardanice, avand alta garda de la cauciucuri s-a modificat.
    Trebuie sa pui niste placute distantoare sub prinderea reductorului de caroserie pt ca unghiurile crucilor cardanice sa isi intre in valorile maxim admisibile de functionare.
    Orice vibratie sau intrare in rezonanta iti scurteaza viata acelor simeringuri.
    Eu iti dau un sfat : nu mai sari de 90km/h si nu ti va mai curge nici un simering
    Toate NIVELE dupa 2007 si pana in prezent sunt facute in bataie de joc,parere personala!
    Ii salut pe toti posesorii de NIVE!
    MARIAN
    si eu sunt intrutotul de acord cu viteza de peste 100km, in cea ce priveste schimbarea suspensiei nici nu se pune problema tehnic ca echilibrarea cardanelor nu mai e valabila la unghiurile schimbate ,o spun pt ca am nimerit un site al rusilor in care se laudau ca ultima faza de echilibrare dinamica o fac cu masina pe roti in stand ,in cea ce priveste schimbarea unghiurilor din cauza inlocuirii jentilor si a anvelopelor se poate verifica foarte simplu masurand si in cazul originalului si al modificari ,distanta de la sol pana la axul rotii
    si eu alerg peste suta fara a face modificari si se manjeste toata de ulei , asta chiar de am schimbat toti rulmentii si simeringurile la cutie

    Lasă un comentariu:


  • Liviu-San
    a răspuns
    Re: Martor motor aprins!

    In ceea ce priveste suspensia masinii,pot sa spun ca s-a modificat un pic, in sensul ca am montat kit-ul de inaltare care se gaseste la cei din cj.,deoarece pe denivelari imi atingeau cauciucurile spate direct in ornamente,fara sa am greutate excesiva pe spate.
    de alergat n-am sa o mai alerg,am facut decat un experiment...
    Astept sa-mi spuna Dl Attila ce am de facut in continuare,sa stiu cu ce sa incep
    Pt Dl Marian,care il salut,imi pare ca a ramas atasat totusi de Niva,din moment ce mai urmareste topicurile noastre

    Lasă un comentariu:


  • giorgel
    a răspuns
    Re: Martor motor aprins!

    Postat īn original de scaiceanu marian Vezi post
    1.La tine am vazut ca ai alte cauciucuri diferite de cele stock.
    Unghiurile sub care iti lucreaza crucile cardanice, avand alta garda de la cauciucuri s-a modificat.

    2.Toate NIVELE dupa 2007 si pana in prezent sunt facute in bataie de joc,parere personala!
    3.Ii salut pe toti posesorii de NIVE!
    MARIAN
    om bun, da-mi voie sa nu fiu/sa fiu de acord cu cate ceva.

    1. indiferent ca cauciucuri pui pe masina, daca nu ai umblat la SUSPENSIE, nici un unghi nu se va modifica.

    2. de acord.

    3. TOATA STIMA!

    Lasă un comentariu:


  • scaiceanu marian
    a răspuns
    Re: Martor motor aprins!

    Postat īn original de liviuvisanl Vezi post
    Cand am primit dispozitivul pt decuplare,nu mi-au trimis nici o garnitura,de hartie sau klingherit si probabil s-a pastrat garnitura originala care o avea masina din fabrica.Despre semeringuri chiar nu stiu ce si unde sa caut, dar daca as avea cotele,probabil as gasi ceva.Din ce mi-a spus mie tata,nu am inteles prea bine daca trebuie sa schimb cardanele cu totul sau sa schimb doar crucile, ca nu as vrea nici sa o las in suspans sa se intample in timp ceva mai grav.Oricum,in momentul de fata,masina tot mai pierde ulei.nu inteleg de ce, pt ca intre selectorul de 4x4 vechi si cel nou,nu este diferenta decat la interior, in sensul ca are o roata zimtata care culiseaza si decupleaza,in rest sunt lafel.Deci, ce am de facut in continuare?

    multumesc!
    LIVIU, scurgerile de ulei nu le ai de la sistemul 4x4/4x2/
    Eu la rusoaica mea am avut aceasi punte decuplabila si nu am avut nici o scurgere de ulei., in schimb cand o alergam cu viteze de peste 100km/h aveam probleme cu simeringurile de la cutie si de la reductor.
    La tine am vazut ca ai alte cauciucuri diferite de cele stock.
    Unghiurile sub care iti lucreaza crucile cardanice, avand alta garda de la cauciucuri s-a modificat.
    Trebuie sa pui niste placute distantoare sub prinderea reductorului de caroserie pt ca unghiurile crucilor cardanice sa isi intre in valorile maxim admisibile de functionare.
    Orice vibratie sau intrare in rezonanta iti scurteaza viata acelor simeringuri.
    Eu iti dau un sfat : nu mai sari de 90km/h si nu ti va mai curge nici un simering
    Toate NIVELE dupa 2007 si pana in prezent sunt facute in bataie de joc,parere personala!
    Ii salut pe toti posesorii de NIVE!
    MARIAN

    Lasă un comentariu:


  • Avatar vizitator
    Vizitatorul a răspuns
    Re: Martor motor aprins!

    @Niva imi cer scuze de off-topic, am trimis mesaj privat, nu stiu daca l-ati primit.

    Cat despre semeringuri, sunt bune cele de marca reinz, elring, si celelalte marci de renume.

    Lasă un comentariu:


  • Liviu-San
    a răspuns
    Re: Martor motor aprins!

    Postat īn original de Niva Vezi post
    @liviuvisanl - la masina ta nu era garnitura la piesa montata ulterior .Semeringurile lacrimeaza , dar cred ca trebuie sa cautam un producator de calitate la aceaste semeringuri , fiindca am masini la care le-am schimbat si dupa doua luni era la fel.

    Cand am primit dispozitivul pt decuplare,nu mi-au trimis nici o garnitura,de hartie sau klingherit si probabil s-a pastrat garnitura originala care o avea masina din fabrica.Despre semeringuri chiar nu stiu ce si unde sa caut, dar daca as avea cotele,probabil as gasi ceva.Din ce mi-a spus mie tata,nu am inteles prea bine daca trebuie sa schimb cardanele cu totul sau sa schimb doar crucile, ca nu as vrea nici sa o las in suspans sa se intample in timp ceva mai grav.Oricum,in momentul de fata,masina tot mai pierde ulei.nu inteleg de ce, pt ca intre selectorul de 4x4 vechi si cel nou,nu este diferenta decat la interior, in sensul ca are o roata zimtata care culiseaza si decupleaza,in rest sunt lafel.Deci, ce am de facut in continuare?

    multumesc!

    Lasă un comentariu:


  • Niva
    a răspuns
    Re: Martor motor aprins!

    @tibles - la modelul inj. monopunct nu ai astfel de senzor , calculatorul este un GM - simplu si nu are soft pentru traductor electronic la bord.

    Lasă un comentariu:


  • Niva
    a răspuns
    Re: Martor motor aprins!

    @liviuvisanl - la masina ta nu era garnitura la piesa montata ulterior .Semeringurile lacrimeaza , dar cred ca trebuie sa cautam un producator de calitate la aceaste semeringuri , fiindca am masini la care le-am schimbat si dupa doua luni era la fel.

    Lasă un comentariu:


  • Liviu-San
    a răspuns
    Re: Martor motor aprins!

    Postat īn original de tibles Vezi post
    am o intrebare niva cu injectie monopunct are senzorul de viteza in dotare.
    la a mea lipseste, banuesc ca a fost luat dar nu am gasit nici firele care ar duce la acel senzor.

    unde pot sa gasesc un solf de diagnoza pentru injectia monopunct

    multumesc

    Ia legatura cu Dl Attila de pe forum(Niva) si cred ca el te poate ajuta.Daca vede acest topic, cu siguranta o sa-ti raspunda.Succes!

    Lasă un comentariu:


  • tibles
    a răspuns
    Re: Martor motor aprins!

    Postat īn original de Niva Vezi post
    @liviuvisanl - nu senzor punte spate ci senzor de viteza de pe reductor central.
    E singurul cod de eroare ce tia dat pe masina . (sper ca est niva Cameleon )
    am o intrebare niva cu injectie monopunct are senzorul de viteza in dotare.
    la a mea lipseste, banuesc ca a fost luat dar nu am gasit nici firele care ar duce la acel senzor.

    unde pot sa gasesc un solf de diagnoza pentru injectia monopunct

    multumesc

    Lasă un comentariu:

Procesare...
X