Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

LADA NIVA IASI - "Natasha"

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #91
    Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

    Eventual vreo 2-3 tepuse pe capota, ca sa fiu sigur ca raman acolo, si nu ii scap cumva doamne fereste pe sub masina, mai fac alte trasnai.
    Don't faster than your angel can .
    symy139@yahoo.com
    0766718187 - Service 4x4 Iasi

    Comentariu


    • #92
      Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

      Postat în original de symy139 Vezi post
      Eventual vreo 2-3 tepuse pe capota, ca sa fiu sigur ca raman acolo, si nu ii scap cumva doamne fereste pe sub masina, mai fac alte trasnai.
      sa batem in lemn de vre un cosmar desta !!!!
      VIATA-I GREA DAR TRECE !!!

      Comentariu


      • #93
        Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

        Postat în original de teo pes Vezi post
        si o imbraci si intr o perna pneumatica sa maresti sigurata pt pietoni
        s-a primit acceptul de plata, si cu numerele de contact oferite de minesper ca in max 2 sapt sa ruleze din nou
        - intre timp achizitionai niste flanse de 5 cm, care suprapuse peste jantele de aroi cu et-5, ca dea efectul scontat, nu numai la ruperea de rulmenti
        blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.p...ht=iesire+iasi whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.p...ight=lada+niva

        Comentariu


        • #94
          Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

          Dane, vezi ca ti-am trimis mesaj privat acu ceva vreme si nu ai mai raspuns.
          Ma impiedic de amortizoarele alea prin casa.

          Comentariu


          • #95
            Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

            din nou pe 4 roti, amortizoare spate mai inalte pe gaz + flanse de 5 cm de Al si .... pe offroad

            Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	540254_574169955933260_1528080584_n.jpg 
Afișări:	2 
Mărime:	120,5 KB 
ID:	909134Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	10072_574169949266594_537899148_n.jpg 
Afișări:	2 
Mărime:	110,4 KB 
ID:	909135Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	62142_574167972600125_867751361_n.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	75,3 KB 
ID:	909227Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	416871_574167969266792_2105163942_n.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	121,3 KB 
ID:	909228Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	525019_574167309266858_1113051543_n.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	193,3 KB 
ID:	909229Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	548684_574169732599949_273060650_n.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	104,4 KB 
ID:	909230

            Bafta si un Craciun Fericit, alaturi de cei dragi voua
            Ultima editare de dan chiperi; 27.dec.2012, 11:45.
            blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.p...ht=iesire+iasi whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.p...ight=lada+niva

            Comentariu


            • #96
              Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

              Foarte tare dane, bine ai revenit cu Natasha pe drumuri.
              Poate facem vreo activitate duminica, ca sfarsit de an, macar sa ne intalnim la un ceai/ vin fiert daca nu miscam rotile pe undeva.

              Zilele astea anunt si restul baietilor.
              Don't faster than your angel can .
              symy139@yahoo.com
              0766718187 - Service 4x4 Iasi

              Comentariu


              • #97
                Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

                Postat în original de dan chiperi Vezi post
                din nou pe 4 roti, amortizoare spate mai inalte pe gaz + flanse de 5 cm de Al si .... pe offroad

                [ATTACH=CONFIG]161747[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]161748[/ATTACH]

                Bafta si un Craciun Fericit, alaturi de cei dragi voua
                Sarbatori fericite si tie si tuturor :)
                foarte frumos imi place ce vad :) apropo nu ai montat troloiul?:) ca nu il vad pe acolo pe nicaieri :)

                Comentariu


                • #98
                  Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

                  Postat în original de KAROLOKW Vezi post
                  Sarbatori fericite si tie si tuturor :)
                  foarte frumos imi place ce vad :) apropo nu ai montat troloiul?:) ca nu il vad pe acolo pe nicaieri :)
                  cand sa-l pun Karol, sambata am scos-o din service, eram disperat sa o conduc dupa 2 luni de lipsa....
                  blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.p...ht=iesire+iasi whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.p...ight=lada+niva

                  Comentariu


                  • #99
                    Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

                    Postat în original de dan chiperi Vezi post
                    cand sa-l pun Karol, sambata am scos-o din service, eram disperat sa o conduc dupa 2 luni de lipsa....
                    te cred :)
                    lasa ca acum de sarbatori daca ai timp il montezi tu :) si apropo barele alea de pe spate care tineau bara spate arata urat tare :)
                    ori le scoti parerea mea :) ori le mai scurtezi si pui bara pe ele ca tare urat arata asa.
                    apropo eu cu ele asa ca tine am reusit sa indoi fusta aia de la haion la o coborare de pe un mal mai inalt :)dupa le-am eliminat.

                    Comentariu


                    • Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

                      - Cam lunguta perioada in care nu am mai facut nimic pe la masina, deci nici de relatat pe forum. Dar ca urmare a accentuarii problemelor, in ceea ce priveste galgaitul la relanti a motorului, cat si pierdere din putere atunci cand ti-e lumea mai draga(in buza dealului ), am hotarat sa trag o fuga la Chisinau sa ii fac o diagnoza.
                      - Zis si facut, am facut programare si plecai ieri, am ajuns acolo pe la 9.00am. s-au strans pe langa masina vreo 4 insi(nu neaparat ca masina iesea clar in evidenta, ci pentru ca unul era seful de service, doi cu diagnoza nu vorbeau romana, si unul traducea)
                      - In 5min s-a stabilit ca nu prea am compresie la motor, au adus apoi un soi de manometru,(e prima data cand vad cum se masoara compresia), si il pun pe rand in locul bujiei la fiecare piston. Concluzia: DEZASTRU. In loc de presiune 12...13+,la mine arata P1-pres 6;P2-pres 11;P3-pres 4;P4-pres 9.
                      Verdictul analizei: CHIULASA
                      - Evident ca m-am albit la fata. Dupa ce imi facusem calculul financiar pt combustibilul necesar ca sa ajung inapoi acasa, imi mai ramasesera cam 600 lei, din care trebuia platita si diagnoza(cam 30 lei). Am discutat cu alti mecanici cu care am stabilit ca teoretic piese +manopera ma incadrez in suma de 570 lei.
                      - Deci la ora 9.30 am dat drumul la treaba(retineti ora, pt ca o sa aveti o surpriza cam cat a durat).
                      -- dupa desfacerea capacului chiulasei, prima constatare neluata in calcul: un inel de pe rampa comuna de ulei rupt. Mentionez ca cica s-ar mai fi umblat la chiulasa in trecut. CAUZA:strangerea in mod inegal, de catre un "mecanic"de pe la noi, a valvelor hidraulice(daca nu stiati se strang cu cheia dinamometrica la forta de 2daN, iar astia chiar au folosit acea cheie) Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	10052013(006).jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	130,8 KB 
ID:	920508
                      -- s-a desfacut si chiulasa, iar ca si constatari: bucati sarite din supapeClick pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	10052013(002).jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	102,5 KB 
ID:	920494
                      -- o saiba de sub arcul unei supape de admisie rupta
                      -- semeringurile supapalor uzate
                      -- scaunele supapelor mancate(au fost rectificate manual cu o freza)Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	10052013(001).jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	169,7 KB 
ID:	920495
                      - Ce mi s-a parut f smecher in operatiunile lor, e ca dupa ce au montat tot pe chiulasa, au testat etansietatea lor cu o substanta penetrantaClick pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	10052013(009).jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	197,0 KB 
ID:	920500 Dupa primul test supapa de evacuare de la pistonul 1 scapa, au desfacut din nou acea supapa, au frezat din nou scaunul, au montat, si au facut iar testul pe respectiva supapaClick pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	10052013(010).jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	157,8 KB 
ID:	920501
                      - Mi s-au parut chestii rudimentare dar cu efect, lucruri pe care mecanica de pe la noi din tara le-a cam uitat...
                      -- la asamblarea pe masina, alta buba: tot "mecanicul" ala de a mai umblat la chiulasa, a strans una din valvele hidraulice de la pistonul 4 sub un unghi diferit , facandui alt filet in carcasa chiulasei si asigurandui o pozitie diferita culbutorului respectiv(de fapt asa si-a dat si seama de anomalie, nu erau aliniati culbutorii). S-a trecut la rectificarea filetului cu un tarod(ceea ce a lungit timpul de lucru cu 30min)Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	10052013(015).jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	136,8 KB 
ID:	920506
                      -- s-au aliniat apoi prin invartirea mecanica a vibrochenului , concomitent cu alinierea culbutorilorClick pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	10052013(016).jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	158,2 KB 
ID:	920507
                      - S-au montat apoi restul garniturilor, capacelor, s-a pus inapoi antigelul , facut aerisirea. Treaba s-a terminat la ora 14.00. Deci timp de lucru 4.30 ore.(un timp bun, zic eu). Ca sa nu mai spun de pretul total al reparatiei

                      - diagnoza
                      - supape
                      - semeringuri supape
                      - saiba metalica
                      - garnitura chiulasa
                      - garnitura capac chiulasa
                      - garnitura evacuare
                      - garnitura galerie
                      - schimbat o bujie care nu mergea
                      - piesa rupta de la rampa ulei(am gasit dupa multe telefoane doar partea rupta, caci se vinde complet)
                      - manopera
                      total 597 lei


                      Iar rezultatul........de nerecunoscut. Toarce acum Natasha intr-un mare fel in care nu speram sa o faca vreodata.
                      Abia astept sa vad in teren cum se traduce asta

                      P.S.: o alta chestie interesanta, in ceea ce priveste profesionalismul mecanicului, ar fi ca nu are permis de conducere, in schimb a ascultat cum se aude cutia si grupurile si a spus ca deocamdata sunt ok, nu par sa aiba uzura. Pentru ca il intrebasem daca sa vin alta data si sa fac un RK la cutie/diferential/grupuri. Dar se pare ca oamenii acolo au ramas cinstiti, si nu s-au ingramadit sa mai puna mana pe ceva bani spunand ca : "da trebuie desfacute si verificate"
                      Ultima editare de dan chiperi; 12.mai.2013, 10:01.
                      blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.p...ht=iesire+iasi whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.p...ight=lada+niva

                      Comentariu


                      • Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

                        Salut Dane,
                        Deci pana la urma am avut dreptate cu supapele...............
                        Ma bucur ca ai rezolvat-o si abea astept sa ne vedem. Poate la o excursie cum am facut de curand.
                        Jeep Wrangler TJ 2006 , 2"lift , Dynapro MT , 33"

                        Comentariu


                        • Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

                          @ dragosh16z, din pacate da, ai avut dreptate, dar ma gandeam ca tinea de ceva reglaj la supape, cum zicea si tipul de la GPL. Gazul gpl fiind responsabil in parte de accentuarea uzurii supapelor.
                          - Nu stiu cum e la alte masini, dar baietii de acolo spuneau ca la niva asta pe injectie nu se fac reglaje la motor(se autoregleaza singura in fct de uzura), nici la supape, culbutori, si nici la transmisie(fiind pe lant), cica se regleaza si el singur de la presiunea ce o creeaza uleiul.
                          - Chestia cu autoreglatul tind sa cred ca e pe bune, pt ca la ce stricaciuni era in chiuloasa, sau la cum lucra motorul aproape in 2 pistoane(neavand compresie) si nici alea in capacitate normala, masina se tinea bine in teren, iar cei care o stiu pot confirma
                          - Dar tinand cont ca masina are pe ea instalatie de gaz de 6 ani, si tinand cont ca o reparatie la chiuloasa costa 600 lei , cred ca merita riscul folosirii GPL-ului. Oricum mecanicul mi-a zis ca macar 1500km sa-i parcurg numai pe benzina pt asezarea supapelor(ceea ce ma cam strange in spate la cat e benzina). Sper sa se fi redus un pic consumul dupa reparatie
                          blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.p...ht=iesire+iasi whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.p...ight=lada+niva

                          Comentariu


                          • Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

                            Bineinteles ca se reduce consumul , cu noua compresie .
                            Supapele s-au ars ( oxidat ) datorita amestecului prea sarac - prea putin combustibl , prea mult oxigen si asta arede ( oxideaza ) talerele supapelor .
                            ... sa fim corecti pana la capat !
                            Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

                            Comentariu


                            • Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

                              si reglajul asta cum se face, sau de unde? Pt ca inseamna ca problema o am in continuare
                              blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.p...ht=iesire+iasi whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.p...ight=lada+niva

                              Comentariu


                              • Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

                                Salutare Dane,
                                Reglajul , la mersul pe benzina , cred ca este ok in cazul tau. Ceea ce trebuie reglat la tine ar fi instalatia de gaz . Aici ar trebui sa vezi cine se pricepe cu adevarat sau mai bine spus are aparate de diagnoza si stie sa interpreteze datele citite. Poate ar trebui facuta si o revizie la instalatia de gaz (filtre si mai stiu eu ce curatate - aici chiar nu stiu prea multe dar incearca sa te documentezi)
                                Indicatorii ca reglajul este bine facut pe gaz ar trebui sa fie:
                                - putere similara sau foarte apropiata
                                - consumul de gaz (care nu trebuie sa fie foarte mic cum banuiesc ca era pana in acest moment)

                                Oricum ar trebui sa-ti verifici acum consumul de carburant (benzina) si sa-l monitorizezi in timp. Consumul iti va indica de multe ori daca ai probleme sau nu cu masina , bineinteles daca esti riguros in aprecieri.
                                Jeep Wrangler TJ 2006 , 2"lift , Dynapro MT , 33"

                                Comentariu

                                Procesare...
                                X

                                Sqreen | Runtime Application Protection