Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

LADA NIVA IASI - "Natasha"

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

    Reglaje ale instalatiei de gpl se fac in functie de tipul instalatiei , daca instalatia nu este segventiala reglajele se rezuma numai la debit , daca este segventiala chiar si o parte din debit se regleaza din calculatorul instalatiei, producatorii de instalatii gpl recomanda revizia instalatiei la 10mii km si cel mult 2 ani , inplicand schimbare de filtre si curatarea vaporizatorului , conducte , injectoare,chiar rezervorul(butelie),dupa normele noastre butelia se tareaza si ,,iscirizeaza"la 2 ani!!~! .
    Recunosc ca nici eu nu am ajuns inca la atelierul ce mi a montat instalatia din 2007, singurul lucru mi am schimbat filtrul dar se pare ca a inceput sa mi dea anomalii la rece dupa trecerea pe gpl intre 25-60 grade
    VIATA-I GREA DAR TRECE !!!

    Comentariu


    • Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

      mda, filtrele de gaz le-am schimbat recent pt ca nu mai trecea nici gazul prin ele, iar de reglat baietii se pricep, numai ca au spus si ei ca atata timp cat pe benzina nu merge ok, nu prea au cum sa o faca pe gpl decat dupa ureche si probabil "urechea" asta era in detrimentul supapelor.
      multumesc pt sfaturi, de acum stiu cam ce pasi tre sa urmez
      blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.p...ht=iesire+iasi whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.p...ight=lada+niva

      Comentariu


      • Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

        Da !aici o revizie la gpl costa ca si manopera 100 roni !,poate piese de max 50 ! darrr! uite ca nu ajungem!
        VIATA-I GREA DAR TRECE !!!

        Comentariu


        • Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

          stai cuminte ca eu am instalatie gpl brc, si ma costa cam 180 schimul de filtre. problema era de fapt ca lor le arata ca merge aiurea, dar nu aveau ce regla pt ca nici benzina nu mergea okei pot face o similitudine intre mers pe benzina si mers pe gaz, iar la mine mergea in 2 pistoane , ce date de plecare aveau si saracii sa ia de bune
          blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.p...ht=iesire+iasi whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.p...ight=lada+niva

          Comentariu


          • Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

            Dane,

            Ar fi trebuit ca cei la care te-ai dus sa-ti regleze instalatia sa - si dea seama ca motorul nu functioneaza ok pe benzina si sa te trimita inainte sa-ti reglezi /repari motorul si apoi sa vada ce e cu gazul ..... Mie mi se pare inadmisibil sa incerci sa reglezi un motor sa functioneze pe gaz dar sa nu-ti dai seama ca el nu mere bine pe benzina.....

            Eu ti-am spus ca ai probleme cu supapele cand ti-am ascultat motorul un pic mai atent .... stii foarte bine cand am discutat asta .
            Dar ma rog , ce vroiam sa spun este ca nu prea mai intalnesti mecanici calificati....
            Jeep Wrangler TJ 2006 , 2"lift , Dynapro MT , 33"

            Comentariu


            • Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

              ...tinand cont ca mersul pe benzina e un picut mai scump, masina a cam stat mai pe dreapta,avand timp de poposit pe la "confectii metalice" pentru fabricarea unui bullbar + scut si praguri, evident si montarea troliului luat acum aproape 1 an

              ... cu tevaraia(de la cuvantul teava ) luata cu ceva timp in urma si cu schitele, unele puse in opera de acum vreun an, altele inca in stadiu de idee, precum si aparitia unui om cu indemanarea si timpul necesar, am bagat-o pe Natasha la un upgrade mult asteptat.

              ... nu prea am avut timp de poze detaliate, dar am facut totusi cateva destul de concludente
              ... dupa cum stiti niva e cam pacatoasa la aspectul prinderii placii de troliu pe caroserie, asa ca s-a decupat masca frontala(la iesirile rotunde ale tevilor pentru sustinerea barei de protectie), ajungand la capatul lonjeronului(care surprinzator e rectangular), offff numai rusii baga intr-un rectangular o teava.
              Deci dupa cum spuneam a aparut la iveala lonjeronul rectangular, caruia i s-au luat cotele interioare si s-au fabricat din corniere sudate, un rectangular avand cotele necesare introducerii lor in lonjeron. Ele vor fi gaurite odata cu lonjeronul si prinse cu cate doua suruburi, intarind totodata si lonjeronul pe laterale ci 2 placute metalice(vor fi in foto la montaj) intarind rezistenta la forfecate, cat si la indoire a lonjeronului, in cazul trolierilor din lateral
              Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	(01)28062013 .jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	239,8 KB 
ID:	924459Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	(02)28062013.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	249,6 KB 
ID:	924460Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	(03)28062013.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	138,6 KB 
ID:	924461

              ... bullbar-ul propriuzis l-am confectionat din teava trasa de 1si1/4 toli cu grosime de 3mm dupa forma din imagini si sudate peste tevile iesite din lonjeroane castigand astfel o urcare a troliului cu inca 5cm(teava+placa de trotiu confectionata din tabla de 6mm), imbunatatind un pic unghiul de atac
              Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	(04)28062013.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	147,3 KB 
ID:	924462Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	(07)01072013.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	350,8 KB 
ID:	924463

              ... de rectangularele de sustinere a bullbar-ului s-au confectionat din tabla groasa de 20mm prinderile pentru ochetii destinati tractarii
              Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	(08)01072013.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	334,0 KB 
ID:	924464Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	(10)01072013.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	175,9 KB 
ID:	924465

              ...pentru ca am vrut sa nu ies f mult in fata cu placa de troliu (22cm de la caroserie pana dupa placa ce sustine rolrlr de ghidaj al sufei) si folosind si teava ca suport a placii de troliu, a iesit cam inghesuita treaba pe dedesubt si am fost nevoiti sa bagam adaos din rectangular si sa inlocuim suruburile de prindere a troliului cu unele mai lungi. Partea buna e ca am mai ranforsat placa un pic, nu ca mai trebuia la cat exista deja
              Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	(12)01072013.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	295,5 KB 
ID:	924466
              Ultima editare de dan chiperi; 05.iul.2013, 21:50.
              blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.p...ht=iesire+iasi whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.p...ight=lada+niva

              Comentariu


              • Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

                ... placa de sustinere a rolelor de ghidaj, confectionata tot din tabla de 6mm, dar a aparut o problema: dorind sa nu ies prea in fata cu aparatura, nu ramanea loc de ranforsare(si oricum arata ciudatel numai cu o tevusoara pusa in loc de bara), am zis sa folosim tot teava pentru ramforsat si placa pentru role, dand astfel si o alta perspectiva de design a bullbar-ului. Am decis ca peste toata lungimea tevii frontale sa mai sudam o alta tot de 1si1/4 dand o nota de masivitate barii
                Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	(13)01072013.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	170,2 KB 
ID:	924467Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	(14)02072013.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	142,6 KB 
ID:	924468Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	(15)02072013.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	160,4 KB 
ID:	924469

                ... si la final jugul de care vor fi prinse evident 2 proiectoare (stau in dubiu ce sa aleg 2 angel eyes cu lumina galbena pt ceata ori albastra si 2 rotunde led)
                Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	03072013.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	158,4 KB 
ID:	924470

                ...revin cu poze pe masura continuarii lucrarilor
                Ultima editare de dan chiperi; 05.iul.2013, 22:24.
                blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.p...ht=iesire+iasi whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.p...ight=lada+niva

                Comentariu


                • Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

                  lucrarea e solida ! materiale ..beton , pt niva suradimensionata ,asa ramai in lonjeroane?
                  ai mare grija 2 boi buni cand s or opinti sa te traga din noroi nu simt cand desfac punctele de sudura dupa pedalier a lonjeroanelor
                  fa tu 2 tiranti teava de 3/8 la un cap aplatizata si gaura sa se prinda n suruburile din spate ale troliului si la celalalt cap cu prindere de jug punte fata Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	2035cb660298dabe470b61af00e96e86.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	188,6 KB 
ID:	924507
                  VIATA-I GREA DAR TRECE !!!

                  Comentariu


                  • Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

                    Postat în original de teo pes Vezi post
                    lucrarea e solida ! materiale ..beton , pt niva suradimensionata ,asa ramai in lonjeroane?
                    ai mare grija 2 boi buni cand s or opinti sa te traga din noroi nu simt cand desfac punctele de sudura dupa pedalier a lonjeroanelor
                    fa tu 2 tiranti teava de 3/8 la un cap aplatizata si gaura sa se prinda n suruburile din spate ale troliului si la celalalt cap cu prindere de jug punte fata [ATTACH=CONFIG]183600[/ATTACH]
                    ufff Teo tot incapatanat :) nu iti ziceam mai demult ca asta ca stil de suport e exact acelasi lucru ?
                    pai e aceasi descarcare a incarcarii fortei tot in lonjeroane ca jugul ala de care te prinzi tot de lonjeron e prins si el :)

                    singurul lucru bun la acest stil de suport este ca daca pui hi liftul sub el poti ridica masina linistit fara sa ai vreo emotie ca iti indoaie fata, in rest mai ai oarecum un mic semn de retinere daca nu ai lonjeroanele ramforsate cu intaritura pe interiorul lor pe macar 60-70 cm.

                    dar daca voua va place stilul asta de suport :) asta e mie nu si plus ca nu poti sa il folosesti cu scutul ala de off facut special de rusnaci desigur fara sa faci modificari la el :) ala care se gaseste si la Cluj

                    Comentariu


                    • Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

                      @ teo: in locul acelei prinderi , va fi un scut din tabla de 4mm grosime si prins in trei puncte de acel jug(banuiesc ca stiti de unde). unul are o clema centrala inspre in fata, si 2 in spatele jugului, cele de care sunt prinsi cei 2 tiranti oblici ce contravantuiesc acel jug. Cred ca o tabla de 4mm cu dimensiuni 50cmx70(cam cat iese scutul), suplinesc cele 2 tevi ca si arie
                      @ Karol: in lonjeron am bagat rectangularul cat a intrat , e maxim, undeva la 35-40cm, pt ca dupa aceasta cota lonjeronul e strapuns de prinderile bratului superior
                      Ultima editare de dan chiperi; 07.iul.2013, 07:25.
                      blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.p...ht=iesire+iasi whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.p...ight=lada+niva

                      Comentariu


                      • Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

                        Postat în original de dan chiperi Vezi post
                        @ teo: in locul acelei prinderi , va fi un scut din tabla de 4mm grosime si prins in trei puncte de acel jug(banuiesc ca stiti de unde). unul are o clema centrala inspre in fata, si 2 in spatele jugului, cele de care sunt prinsi cei 2 tiranti oblici ce contravantuiesc acel jug. Cred ca o tabla de 4mm cu dimensiuni 50cmx70(cam cat iese scutul), suplinesc cele 2 tevi ca si arie
                        @ Karol: in lonjeron am bagat rectangularul cat a intrat , e maxim, undeva la 35-40cm, pt ca dupa aceasta cota lonjeronul e strapuns de prinderile bratului superior
                        :) corect doar ca eu am taiat profilul pe latura cu suruburile si am mai introdus undeva la 25-30cm profilul aia iti ziceam mai demult :)
                        oricum tine lejer nu iti face probleme daca la mine a tinut atata timp si calarita in regim de camionat si numa cu trolieri pe directii anapoda:) ca nu prea au astia pomi drept in fata in trasee :)

                        Comentariu


                        • Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

                          dan unde duci niva la service in iasi se pricep la ,,ea"?ca in foarte multe servisuri nu au treaba cu ea

                          Comentariu


                          • Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

                            Postat în original de ZAMFIR RAZVAN Vezi post
                            dan unde duci niva la service in iasi se pricep la ,,ea"?ca in foarte multe servisuri nu au treaba cu ea
                            Razvane, tocmai de aceea "mi-am luat campii", catre Chisinau, gasesti acolo atat preturi bune, cat si cunoscatori in ale acestei masini.
                            P.S.: te astept cu masina la iesirile noastre , pentru ca desi sunt cel putin 20 de niva in iasi ( ma refer doar la cei care au luat aceasta masina pentru offroad, pentru ca sunt mai multe ca numar per general), la iesiri iesim maxim 2(doua)
                            Ultima editare de dan chiperi; 13.dec.2013, 20:24.
                            blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.p...ht=iesire+iasi whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.p...ight=lada+niva

                            Comentariu


                            • Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

                              ... si pentru ca tot vorbii de Chisinau, tocmai am fost si am pus grupul fata cu aceleasi rapoarte standard 3:9(il sparsesem la una din iesiri)
                              ... s-a rupt una din acele bride pacatoase din aluminiu ce tin satelitiiClick pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	2.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	499,9 KB 
ID:	936260, si de aici va dati seama ce iese... coroana si pinion de atac cu dinti ciobitiClick pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	1.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	521,9 KB 
ID:	936261Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	3.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	439,6 KB 
ID:	936262 si carcasa grup spartaClick pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	4.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	589,8 KB 
ID:	936263. Cu alte cuvinte grup nou.

                              ...tin sa mentionez ca "ultima revizie" ce tine de mecanica am facut-o acum un an jumatate, la acelasi mecanic, care atunci printre altele a "rectificat" si strangerea rulmentilor fata ce erau pusi in iasi de vreo 1000km, iar acum dupa un an si jumatate singura piesa uzata a fost un pivot inferior dreapta. Restul e in "in grafic". Am facut de la revizia respectiva 5000 km (maxim 2000km on road, restul off) facuti numai cu "simex-uri" si cu jante de aro cu et negativ.
                              ...amendamentul de mai sus l-am facut, doar pentru a sublinia faptul ca nu rulmentii rusesti de linie sunt de proasta calitate , ci conteaza enorm cine anume ii strange
                              ... despre preturi nu va mai spun , pentru ca veti spune ca sunt carcotas si va fac in ciuda
                              ... si apropo schimbat grup fata + pivot+cablu frana mana(unde trebuiesc desfacute si oalele) au durat 2h +/- 10min
                              Ultima editare de dan chiperi; 13.dec.2013, 20:18.
                              blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.p...ht=iesire+iasi whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.p...ight=lada+niva

                              Comentariu


                              • Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

                                .... apropo(citind si eu acest topic), referitor la postarile legate de bullbar si troliu... se comporta excelent la trolieri din toate partile, iar troliul extraordinar

                                ...singura problema care o am, e ca la suta de kg acumulata : troliu+bullbar+scut, s-a lasat masina de bot 8 cm

                                ...dar nu ma las, lucrez acum la o solutie pentru ridicat masina la alura initiala

                                P.S.: imi pare rau ca nu va pot reda reactia oamenilor, incepand inca de la vama cu Moldova, dar mai ales la reprezentanta LADA unde vezi cel putin 20-30 de niva pe acolo la reparat. Pana si mecanicul, cand a venit dimineata la service si a vazut masina in fata, cum arata cu bara , troliu, inscriptionata, a dat noroc , s-a uitat , a stat asa vreo 30 sec , a contemplat si a zis , "arata strasnic"
                                Ultima editare de dan chiperi; 13.dec.2013, 23:55.
                                blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.p...ht=iesire+iasi whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.p...ight=lada+niva

                                Comentariu

                                Procesare...
                                X

                                Sqreen | Runtime Application Protection