Anunț

Adună
Nici un anunț īncă.

LADA NIVA IASI - "Natasha"

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • dan chiperi
    a răspuns
    ...din pacate sta in asteptare pentru a fi resuscitata.
    As vrea sa ma ocup anull acesta de ea. Si voi reveni cu informatii

    Lasă un comentariu:


  • RallyZone
    a răspuns
    Daca ai mai avea niste poze, mi-ar placea mult sa vad. Multumesc

    Lasă un comentariu:


  • dan chiperi
    a răspuns
    Da, mai am maasinile...

    Lasă un comentariu:


  • RallyZone
    a răspuns
    Salut, o mai ai?

    Lasă un comentariu:


  • dan chiperi
    a răspuns
    Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

    deocamdata nu am avut probleme.... dar nu se stie...

    Lasă un comentariu:


  • Nist
    a răspuns
    Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

    Salut.
    Am și eu o īntrebare, cānd mașina era,, cocoțata" nu te-a oprit politia sau controlul tehnic RAR, sa te īntrebe de mașină? Sau mai bine spus după modificările efectuate ai putea avea probleme cu efectuarea ITP- ului?
    As dori sa cumpăr o Niva și chiar ma gāndeam sa o mai īnalt, sa ii pun cauciucuri mai mari și evident sa ii tai din aripi și sa schimb barile.

    Lasă un comentariu:


  • dan chiperi
    a răspuns
    Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

    ...daca tot a venit caldura, ma apucai si eu de pus pe masina vechile arcuri fata(deoarece astea noi erau prea inalte).
    ... astfel cu arcurile vechi s-a obtinut o coborare de 4 cm sub jug(de la 43cm la 39cm) si la aripa fata o coborare de 7cm(de la 98cm la 91cm)
    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P1030124.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	1,30 MB 
ID:	1001651Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P1030122.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	1,19 MB 
ID:	1001652

    ...diferenta dintre arcuri ca lungime, e o spira in plus(spirele sunt mai dese, de unde cred ca sunt mai rigide) si 4 cm diferenta la lungimeClick pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P1030119.JPG 
Afișări:	2 
Mărime:	1,57 MB 
ID:	1001653Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P1030120.JPG 
Afișări:	2 
Mărime:	1,54 MB 
ID:	1001654Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P1030121.JPG 
Afișări:	2 
Mărime:	1,56 MB 
ID:	1001655

    ...chestia misto acum e ca am readus-o la o suspensie flexibila, atata timp cat va fi exploatata in oras si plimbari offroad usoare

    voi scoate arcurile astea lungi la vanzare(sunt noi, folosite doar cat a fost facuta proba)
    Ultima editare de dan chiperi; 03.apr.2017, 20:46.

    Lasă un comentariu:


  • KAROLOKW
    a răspuns
    Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

    Liviu numai daca isi arunca plasticele de pe masina si se va ridica Niva cu 3 cm :):):)
    oricum Bravo Dan!!! frumos dar intradevar e mult si peste ce ma gandeam eu pe vremuri :)

    Lasă un comentariu:


  • dan chiperi
    a răspuns
    Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

    ...pai am spus ca am coborat grupul fata(e din carcasa de punte spate)
    ...rotile indreptate prin distantier pivot/brat superior pentru a pune bratul superior in pozitia normala de lucru
    ... si evident la directie , modificate un pic capetele de bara pentr a ajunge(erau prea scurte)

    ...cat despre poze explicite, cote, etc, nu prea "am chef" sa dau, deoarece s-a cam nasolit lumea pe aici pe forum, iar pe mine m-au costat ceva bani sa prospectez si sa incerc variante , cote, si nu vrei sa stii de cate ori am desfacut si facut masina pe fata (singur), pentru a le proba incerca, masura si remedia. Nu am avut nimic ca reper(ma refer la un kit gata pus la punct)
    ... sunt unii pe aici care doar cer informatii, dar nu zic sau "nu dau" nimic din ce fac
    Si mai e o chestie pentru care "ma abtin" din a da informatii exacte. Inaltarea unei masini tine cont de cerintele si nevoile fiecaruia, nu cred ca daca iti zic eu acum toate cotele, inseamna ca daca iti faci piesele la fel , masina va reactiona exact la fel, trebuie umblat in prea multe locuri pentru a reusi sa faci unghiurile la final, asa incat fiecare trebuie sa-si gaseasca singur echilibrul masinii lui. Dupa cum vezi chiar si eu o mai dau un pic inapoi jos pentru ca nu are look-ul final , cel pe care mi-l doresc.
    Chiar si pentru asteptarile mele s-a inaltat prea mult
    Ce am vrut sa arat e ca se poate inalta o niva, desi are caroserie, suficient de mult si home made, fara tot felul de chituri costisitoare si care iti ridica masina doar vreo 5 cm, maxim

    P.S.: @ Liviu - tu oricum nu o vei ridica asa, chiar daca iti zic cum
    Ultima editare de dan chiperi; 15.ian.2017, 11:26.

    Lasă un comentariu:


  • Liviu-San
    a răspuns
    Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

    Pai si planetarele alea cat crezi ca o sa reziste la unghiul ala de lucru? Sau ai coborat grupul fata? Daca da, cum? Detaliaza un pic,nu fii zgarcit la cuvinte. Rotile fata cum le-ai indreptat?

    Lasă un comentariu:


  • dan chiperi
    a răspuns
    Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

    ... gata treaba!!!, rezultatul e neasteptat de interesant : - 43cm sub jugul motor si 20 cm la capota peste cea alba, un pic mai mult decat inaltimea unui far(care oricum mai inalta decat una stoc)

    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P1030053.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	1,49 MB 
ID:	998973Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P1030054.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	1,52 MB 
ID:	998974Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P1030055.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	1,51 MB 
ID:	998975Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P1030057.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	1,54 MB 
ID:	998976

    ...cred ca ar merge acum si 32''-uri, dar tot cu 10.5'' latime

    ...dar deoarece diferenta fata /spate e mare(si nu cred ca pot ridica spatele foarte mult, pentru a "indrepta masina"), cred ca o voi mai cobora un pic, punand inapoi arcurile vechi standard, care sunt mai scurte cu 2.5-3cm si au o spira in minus. Si pe astea cred ca le scot la vanzare, ca le-am avut pe masina doar cat le-am probat la inaltare
    Ultima editare de dan chiperi; 15.ian.2017, 10:49.

    Lasă un comentariu:


  • KAROLOKW
    a răspuns
    Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

    Postat īn original de dan chiperi Vezi post
    ...intre timp am mai facut ceva modificari pe la niva, in ideea de a o mai inalta(pe fata deocamdata), rezultatul e undeva la 15cm, dar inca nu e finalizata lucrarea
    - mai trebuiesc alungite amortizoarele(deoarece mai trebuie relaxat arcul) si s-ar putea sa mai castig ceva cm
    - apoi trebuie sa aduc bratul de sus la pozitia lui fireasca, deoarece e tras in jos de fuzeta(deoarece nu am unghiul firesc la cadere al rotii)
    Vestea buna e ca nu mai ating rotile de 31" la bracare
    [ATTACH=CONFIG]274095[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]274096[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]274097[/ATTACH]

    acum variante pentr a corija caderea rotii ar fi 2 zic eu:
    1. mai costisitoare (si neverificata)dar pare mai profi, ar fi cea a piesei din imagine[ATTACH=CONFIG]274098[/ATTACH]
    2. mai confortabila cu acele piese deasupra pivotului, dar va fi un pachet destul de mare(un minus ar fi, gasirea unor suruburi lungi de vreo 15cm, si intrebarea daca vor tine)
    suruburi la lungimea aia iti pot da eu da nu stiu cat e diametrul pe care il poate suporta maxim
    daca merg 10mm diametru te rezolv eu :) cu dealea clasa superioara12.9 :)

    Lasă un comentariu:


  • dan chiperi
    a răspuns
    Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

    ...intre timp am mai facut ceva modificari pe la niva, in ideea de a o mai inalta(pe fata deocamdata), rezultatul e undeva la 15cm, dar inca nu e finalizata lucrarea
    - mai trebuiesc alungite amortizoarele(deoarece mai trebuie relaxat arcul) si s-ar putea sa mai castig ceva cm
    - apoi trebuie sa aduc bratul de sus la pozitia lui fireasca, deoarece e tras in jos de fuzeta(deoarece nu am unghiul firesc la cadere al rotii)
    Vestea buna e ca nu mai ating rotile de 31" la bracare
    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P1030040.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	1,51 MB 
ID:	998724Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P1030043.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	1,50 MB 
ID:	998725Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P1030041.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	1,54 MB 
ID:	998726

    acum variante pentr a corija caderea rotii ar fi 2 zic eu:
    1. mai costisitoare (si neverificata)dar pare mai profi, ar fi cea a piesei din imagineClick pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	41bfdd2s-960.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	113,6 KB 
ID:	998727
    2. mai confortabila cu acele piese deasupra pivotului, dar va fi un pachet destul de mare(un minus ar fi, gasirea unor suruburi lungi de vreo 15cm, si intrebarea daca vor tine)

    Lasă un comentariu:


  • celcuparul
    a răspuns
    Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

    Ms, tocmai ce mi-am achizitionat si eu o nivea si sunt la capitolul documentare. Piesele,in general, de la piata autovaz chisinau?

    Lasă un comentariu:


  • dan chiperi
    a răspuns
    Re: LADA NIVA IASI - "Natasha"

    da, de samurai

    Lasă un comentariu:

Procesare...
X

Sqreen | Runtime Application Protection