Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Lada Niva 1.7 i multipunct

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Re: Lada Niva 1.7 i multipunct

    domnu Dan de un lucru nu poti sa te plangi la Niva :)
    de caldura:) are caldura si da din belsug:)
    in rest electromotorul imi amintesc ca l-am schimbat eu la un moment dat cu unul nou, da nu ma mira ca erau dusi carbunii e clasica problema atentie mare si la alternator ca eu ajunsesem cam la maxim un an sa schimb carbunii cu releul de incarcare ca ii toceam, iar alternatorul ala de 100A tot deaia l-am demontat ca nu mai avea carbuni, am peticit eu cu unii de oltcit ca mergeau dar nu erau chiar ce trebuie si cand faceau contact cand nu, pesemne nu am facut eu lipiturile calumea asa ca am renuntat sa ma mai chinui si am luat alt alternator nou :D
    restul cu etrierii e boala veche :) daca nu mergi cu ea au prostul obicei sa se blocheze sau sa se umfle garniturile sau sa curga ca sunt prost facuti
    eu cand am schimbat ultimul etrier a trebuit sa schimb talerul din spate ala de s eprinde pe punte ca nu se putea desface :) oricum am luat mai multi sa fie :D:D:D
    hai sa fim sanatosi si sa ne vedem cu bine la Slanic:) bem si noi ceva si povestim:)

    Comentariu


    • Re: Lada Niva 1.7 i multipunct

      rachiul il aduc eu, ca la ce "praf" e afara, merge o cinzeaca
      blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.p...ht=iesire+iasi whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.p...ight=lada+niva

      Comentariu


      • Re: Lada Niva 1.7 i multipunct

        ..s-a busit iar bobina de electromotor, dar la o desfacere totala, am constatat ca unul dintre mangnetii de pa carcasa e desprins...
        Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P1030046.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	1,35 MB 
ID:	999133Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P1030048.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	1,48 MB 
ID:	999134Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P1030047.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	1,54 MB 
ID:	999135Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P1030049.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	1,53 MB 
ID:	999136

        am lipit magnetyul cu poxipol, sper sa reziste, si schimbat bobina, un pic de vaselina si sa speram ca tine de data asta
        blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.p...ht=iesire+iasi whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.p...ight=lada+niva

        Comentariu


        • Re: Lada Niva 1.7 i multipunct

          Postat în original de dan chiperi Vezi post
          ..s-a busit iar bobina de electromotor, dar la o desfacere totala, am constatat ca unul dintre mangnetii de pa carcasa e desprins...
          [ATTACH=CONFIG]274669[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]274670[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]274671[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]274672[/ATTACH]

          am lipit magnetyul cu poxipol, sper sa reziste, si schimbat bobina, un pic de vaselina si sa speram ca tine de data asta
          acolo in angrenajul planetar de la demaror baga cam o lingura de vaselina :) eu puneam deaia de rulmenti sau deaia grafitata de la planetare,e de preferat dar te murdaresti pe maini:D:D:D
          nu pune mai multa va o va scoate afara si sa nu o bage in motorul electric ca daca se incinge aduna tot praful de acolo iar cand se raceste risti sa nu mai faca contact carbunii :D:D:D

          Comentariu


          • Re: Lada Niva 1.7 i multipunct

            hmmm de un an nu mai zicce nimeni nimic?:D:D:D

            eu zic ca trebuie sa pregatesti masina c pe 9 vin la tine in batatura:D:D:D
            e drept nu stau mult da tot vin pana acolo:D:D:D

            Comentariu


            • Re: Lada Niva 1.7 i multipunct

              Postat în original de KAROLOKW Vezi post
              hmmm de un an nu mai zicce nimeni nimic?:D:D:D

              eu zic ca trebuie sa pregatesti masina c pe 9 vin la tine in batatura:D:D:D
              e drept nu stau mult da tot vin pana acolo:D:D:D
              ...din pacate eu ajung pe 17, asa ca ramane pe altadata..
              blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.p...ht=iesire+iasi whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.p...ight=lada+niva

              Comentariu


              • Re: Lada Niva 1.7 i multipunct

                Postat în original de dan chiperi Vezi post
                ...din pacate eu ajung pe 17, asa ca ramane pe altadata..
                nu e problema domnu noi sa fim sanatosi :)

                Comentariu


                • ....Salut din nou "Dinozaurilor"
                  ...desi am trecut pe Jeep....nimic nu se compara cu surubaiala la Niva
                  ....asa ca m-am hotarat cu COVID-ul asta sa resuscitez cele 2 Nive pe care le posed....si am inceput cu cea alba pentru ca mi s-a parut cu mai putine damege-uri...
                  ....situatia se prezinta in felul urmator....e vorba de aceeasi problema: s-a deteriorat infasurarea cu banda de pe evacuare si imi arde electromotorul si nu mai am pornire. E adevarat ca nici eu nu foloseam masina pe strada ..deci se incingea serios treaba pe acolo.
                  Intentionez sa schimb garniturile , suruburile de prindere si piulitele(daca le gasesc in aceasta perioada...) si sa revizuiesc electromotorul si alternatorul, pentru ca nu am mai mers cu ele de prin 2016( doar cat au fost duse la ITP )....si poate si un mic retus pe la tinichigerie(mai vedem asta)


                  Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	thumbnail.jpg 
Afișări:	100 
Mărime:	219,0 KB 
ID:	1306694Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG_20200421_191221_0.jpg 
Afișări:	87 
Mărime:	2,01 MB 
ID:	1306695Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG_20200421_191226_9.jpg 
Afișări:	87 
Mărime:	2,54 MB 
ID:	1306696
                  blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.p...ht=iesire+iasi whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.p...ight=lada+niva

                  Comentariu


                  • Se pare ca rasufla pe la evacuare, garnitura e un pic arsa....
                    .....astazi am curatat elementele de evacuare, am curatat zonele ce vor veni in contact cu garniturile....si le-am "imbrobodit" cu banda termica la prin infasurare si suprapunere pe jumatate , in doua straturi, ca ca tot am avut banda.
                    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG_20200422_150631_3.jpg 
Afișări:	86 
Mărime:	3,43 MB 
ID:	1306701 ​​​​​
                    ...din pacate trebuie sa sa mai astept cu montatul deoarece nu am gasit inca prezoanele de prindere....se pare ca nu le are nimeni......iar la Moldoveni pe timpurile astea nu se poate merge.
                    blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.p...ht=iesire+iasi whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.p...ight=lada+niva

                    Comentariu


                    • Din cauza inchiderii granitelor, am luat piesele necesare de pe "donatoarea" Natasha ( suruburi prindere evacuare si admisie, electromotor). Garniturile erau "pe stoc" asa cum sta bine unui "Nivist" .
                      Lucrarea a iesit bine, masina functioneaza perfect....am schimbat si placutele de frana si revizuit etrierii fata si cilindrii spate, astfel cat sa nu fie probleme la ITP.
                      blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.p...ht=iesire+iasi whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.p...ight=lada+niva

                      Comentariu


                      • Dupa ITP luat pe bune...si si c probe in teren, masina si-a gasit cumparator tot in Iasi.
                        Din pacate nu cred ca e "cititor" al acestui forum si nici pasionat de Niva. Cred ca a primat pretul si starea buna a masinii.
                        ....in fine, deci a mai disparut din peisajul pasionatilor o Niva

                        Sa o poarte sanatos !
                        blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.p...ht=iesire+iasi whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.p...ight=lada+niva

                        Comentariu


                        • care-i rolul benzii?

                          Comentariu


                          • Postat în original de RallyZone Vezi post
                            care-i rolul benzii?
                            Se pune in general la evacuari la motoare sa eviti atingerea esapamentului, sau la evacuari modificate deoarece se incing f tare( se inrosesc practic in regim de functionare intens) si si astfel eviti arderea unor cabluri piese adiadente evacuarii sau chiar un incendiu
                            blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.p...ht=iesire+iasi whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.p...ight=lada+niva

                            Comentariu

                            Procesare...
                            X

                            Sqreen | Runtime Application Protection