Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Discuri la puntea spate - conversie

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #46
    Re: Discuri la puntea spate - conversie

    ...flansele distantiere sunt compromisul perfect pentru a scoate jantele in afara.Avantaje - stabilitate mai mare la inclinari si nu in ultimul rand look imbunatatit(asta in cazul in care tii foarte mult la jantele pe care le ai). Dezavantaje: o greutate in plus pe masina(m-am imbolnavit si eu de la Karol) intre 2-5kg/roata, in functie de materialul flansei, marirea bratului fortei, implicit presiune mai mare pe rulment(dar asta in timp s-a dovedit a nu fi un + in a strica rulmentii in timp)(eu am avut flansa de 4,5cm fara inel de centrare din otel ce cantarea 5kg bucata, siam obtinut o scoatere in exterior a rotii cu 10 cm fata de varianta pe original si nu am avut stricaciuni)
    ...ori intorci jantele actuale daca e posibil si scapi de greutatea flanselor, dar obtii acelasi efect
    ...daca nu tii atat de mult la jantele actuale, poti gasi jante cu un et atat de negativ incat sa iti compenseze latimea flanselor(asta e optiunea aleasa mai nou de mine - niste jante de vitara tip dotz spitate - vezi postul cu Natasha in curand)
    Ultima editare de dan chiperi; 24.mai.2014, 14:50.
    blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.p...ht=iesire+iasi whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.p...ight=lada+niva

    Comentariu


    • #47
      Re: Discuri la puntea spate - conversie

      Uite asa, fara cautare intentionata, am gasit o bucata de tabla de 30mm grosime care la viata ei a servit ca suport pentru niste capete de otel intre care se îndoaie si se prelucreaza fierul beton la capete.
      Acum am material sa fac 4 flanse 25mm, pentru ca vreau neaparat sa am si inelul de centrare pentru gaura mare a jentii.

      Are cineva un desen cu distantele si diametrele necesare pentru o astfel de operatiune?

      Multumesc anticipat
      4x4 URBAN OFFROAD

      Comentariu

      Procesare...
      X