Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Submarinul meu rusesc

Adună
X
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Re: Submarinul meu rusesc

    Ok , am remediat , merge așa cum trebuie.
    Am schimbat bujii beru (0.8mm), fișe magneti marelli, bobina delphy . În concluzie era bobina , avea una sau doua mufe pline de rugina și cocleala verde .
    Am făcut și calibrarea gpl , și acum fac consumul .
    Am șters martorul din bord pentru ca tot apare cu eroarea senzor detonatie. O sa schimb și senzorul sa văd dacă mai apare.
    Oricum s-a schimbat total mersul motorului în bine fie pe benzina fie pe gpl. Înainte de calibrare gpl îmi consuma 22-24 litri gpl la suta , mers în oraș. Și mirosea a gaz . Acum după calibrare nu mai miroase a gaz și urmează sa văd consumul.

    Comentariu


    • Re: Submarinul meu rusesc

      Acum cu siguranta nu mai vrei sa o vinzi!
      cind o sa fiu mare.....o sa-mi iau tot niva

      Comentariu


      • Re: Submarinul meu rusesc

        Postat în original de nivaforever Vezi post
        Acum cu siguranta nu mai vrei sa o vinzi!
        O vând ca sa-mi iau tot o niva de la bulgari din 2011 pick up diesel

        Comentariu


        • Re: Submarinul meu rusesc

          Postat în original de nivaforever Vezi post
          Acum cu siguranta nu mai vrei sa o vinzi!
          Azi am pus la punct și eroarea cu martor motor aprins , care pe diagnoza ieșea knock senzor . Era mufa scoasă.

          Am făcut cei 100km pentru consum și butelia arata 12 litri mai puțin . Nu cred ca a consumat așa puțin , mâine îi fac plinul sa văd adevărul. Sa văd dacă am reglat bine harta gpl ului.
          Și tot mâine voi ieși în off road pe Valea Argovei .

          Comentariu


          • Re: Submarinul meu rusesc

            Intampin o foarte mare problema la Niva mea la ultimele doua fuluri de benzina. Inainte sa rectific chiulasa cu toate operatiunile ei cu un plin de 40 de litri de benzina ajungem sa fac intre 320-350 de km. Dupa rectificarea chiulasei si schimbat bujii (cele vechi erau mereu mancate si incarcate cu calamina) eu reusesc sa fac 220 de km. Adica am un consum de aproximativ 20 de litri?
            Cum e posibil asa ceva?
            Puteam face ceva gresit cand s-a rectificat chiulasa?

            Comentariu


            • Re: Submarinul meu rusesc

              Postat în original de gabarea Vezi post
              Intampin o foarte mare problema la Niva mea la ultimele doua fuluri de benzina. Inainte sa rectific chiulasa cu toate operatiunile ei cu un plin de 40 de litri de benzina ajungem sa fac intre 320-350 de km. Dupa rectificarea chiulasei si schimbat bujii (cele vechi erau mereu mancate si incarcate cu calamina) eu reusesc sa fac 220 de km. Adica am un consum de aproximativ 20 de litri?
              Cum e posibil asa ceva?
              Puteam face ceva gresit cand s-a rectificat chiulasa?
              Dar acum după rectificare, uleiul are aproximativ culoarea normala? e vreo schimbare în puterea motorului? adică trage mai bine ? Evacuarea pesemne are probleme din cauza catalizatorului probabil înfundat?
              Niva mea după ce am remediat cu piese noi tot ce ținea de aprindere admisie și evacuare , consuma 12-15 litri de gaz , benzina încă nu am făcut un consum.
              Înainte sa fac toate astea, îmi consuma 25 litri gaz și vreo 17 benzina și motorul dădea rateuri pe toți cilindri. Bujiile pentru benzina tre sa aibă distanta intre electozi de 0.8 mm pentru benzina dar pt gaz trebuie sa fie de 0.7mm . Eu am pus de 0.8mm beru. O sa încerc sa reglez și pe 0.7mm sa văd Cum se comporta.
              Ultima editare de Rvinturis; 10.ian.2019, 19:58.

              Comentariu


              • Re: Submarinul meu rusesc

                Postat în original de Rvinturis Vezi post
                Dar acum după rectificare, uleiul are aproximativ culoarea normala? e vreo schimbare în puterea motorului? adică trage mai bine ? Evacuarea pesemne are probleme din cauza catalizatorului probabil înfundat?
                Niva mea după ce am remediat cu piese noi tot ce ținea de aprindere admisie și evacuare , consuma 12-15 litri de gaz , benzina încă nu am făcut un consum.
                Înainte sa fac toate astea, îmi consuma 25 litri gaz și vreo 17 benzina și motorul dădea rateuri pe toți cilindri. Bujiile pentru benzina tre sa aibă distanta intre electozi de 0.8 mm pentru benzina dar pt gaz trebuie sa fie de 0.7mm . Eu am pus de 0.8mm beru. O sa încerc sa reglez și pe 0.7mm sa văd Cum se comporta.
                Salut Ai remediat ceva cu consumul?

                Comentariu


                • Re: Submarinul meu rusesc

                  N-am reusit sa remediez nimic. Parca n-ar mai fi posesori de Niva pe forum, nu mai raspunde nimeni :)
                  Nu stiu ce naiba sa ii fac.
                  Poate o fi de la vremea asta geroasa? Debitmetru? Dar pare ca trage bine, are intr-adevar mici rateuri dar le avea si inainte de rectificare chiulasa.
                  Bujiile sunt noi.
                  Injectoarele daca se defecteaza influenteaza asa mult consumul? Dar daca ar i fost un injector de vina s-ar fi simtit in puterea motorului, ceea ce nu e cazul.
                  Chiar nu mai stiu ce sa ii fac, sunt doar putin dezamagit ca reusesc sa o pun la punct cu alte probleme dupa care vine alta si ma simt neputincios deoarece vreau sa o remediez dar nu stiu unde sa umblu

                  Comentariu


                  • Re: Submarinul meu rusesc

                    Postat în original de gabarea Vezi post
                    N-am reusit sa remediez nimic. Parca n-ar mai fi posesori de Niva pe forum, nu mai raspunde nimeni :)
                    Nu stiu ce naiba sa ii fac.
                    Poate o fi de la vremea asta geroasa? Debitmetru? Dar pare ca trage bine, are intr-adevar mici rateuri dar le avea si inainte de rectificare chiulasa.
                    Bujiile sunt noi.
                    Injectoarele daca se defecteaza influenteaza asa mult consumul? Dar daca ar i fost un injector de vina s-ar fi simtit in puterea motorului, ceea ce nu e cazul.
                    Chiar nu mai stiu ce sa ii fac, sunt doar putin dezamagit ca reusesc sa o pun la punct cu alte probleme dupa care vine alta si ma simt neputincios deoarece vreau sa o remediez dar nu stiu unde sa umblu
                    Dacă ai catalizator , vezi sa nu fie ceva înfundat, ai pus tester pe ea?
                    Sondele lambda ?
                    Filtrul de aer?
                    Ia-O ușor din aproape în aproape și poate te luminezi.

                    Comentariu


                    • Re: Submarinul meu rusesc

                      Termostatul sigur nu e blocat pe deschis ? Si o husa in fata radiatorului e buna. Poate e răcit motorul prea tare.

                      Comentariu


                      • Re: Submarinul meu rusesc

                        Postat în original de Rvinturis Vezi post
                        Dacă ai catalizator , vezi sa nu fie ceva înfundat, ai pus tester pe ea?
                        Sondele lambda ?
                        Filtrul de aer?
                        Ia-O ușor din aproape în aproape și poate te luminezi.
                        Filtrul de aer e schimbat insa stiu ca de ani de zile am probleme pe sondele Lambda.
                        Cat despre catalizator habar nu am cum se da jos, as fi facut asta dar nu stiu de unde sa incep. De fapt serviceul din zona mea ar trebui sa stie asta, insa cand e vorba de Niva eu trebuie sa le vin mereu cu indicatii, altfel nu prea se apuca. Trebuie taiata teava de esapament pentru a ajunge la catalizator?

                        Postat în original de ubu Vezi post
                        Termostatul sigur nu e blocat pe deschis ? Si o husa in fata radiatorului e buna. Poate e răcit motorul prea tare.
                        In urma unor discutii cu mecanicul am constatat ca termostatul meu nu functioneaza, la temperaturile joase care au fost zilele trecute, in timp ce ma deplasam in afara localitatii termostatul revenea la 60 de grade si caldura nu mai baga deloc. Acum i-am pus o bucata de carton si acul pare ca sta la 90 de grade. Acum voi face proba zilele urmatoare daca si-a revenit consumul.

                        Comentariu


                        • Consumul nu si-a revenit am aceeasi problema desi chiar daca termostatul inca nu l-am schimbat, apa sta la 90 de grade datorita unei bucati de carton ce tine de cald radiatorului.

                          Pe tester imi apare senzorul pozitie ax came si debitmetrul. Mecanicul imi spune ca distributia ar fi fost pusa prost si din cauza asta acest consum.

                          Legat de debitmetru, ii scot mufa si mersul motorului se schimba in rau, introduc mufa la loc, motorul isi revine. Eu de aici inteleg ca debitmetrul functioneaza; dar nedumerirea mea e de ce mai apare pe tester?
                          Legat de seonzorul pozitie ax came: e cam putin probabil sa se strice senzorul pozitie ax came chiar acum cand s-a umblat la distributie (cu prilejul schimbarii garniturii de chiulasa). Sa iau in calcul distributia pusa prost?

                          Poate e vreun coleg care ma poate imprumuta cu senzorul de pozitie ax came si un debitmetru sa le fac un test sa vad daca-si revine consumul?

                          Comentariu

                          Procesare...
                          X