Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Semicaseta rulmenti

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Semicaseta rulmenti

    Nu stiu daca s-a mai discutat despre aceasta tema insa eu nu am gasit nimic. Asa ca as deschide acest topic in care as vrea sa va cer parerea daca merita inlocuirea semicasetei de directie cu una cu rulmenti. Mecanicul cu care mai lucrez eu, mi-a recomandat sa schimb semicaseta iar cu aceasta ocazie sa trec pe una pe rulmenti. Din cate stiu, masina fiind din 2003 si fara servodirectie, nu are din fabrica varianta pe rulmenti. Din experienta voastra, credeti ca se simte mai usor in manevrarea volanului o semicaseta pe rulmenti?

    Multumesc
    Ultima editare de Astral; 28.apr.2013, 21:20. Motiv: MERITA, NU "se merita" !!...http://forum.club4x4.ro/showthread.php?50746-Dictionar&p=613631&viewfull=1#post613631

  • #2
    Re: Semicaseta rulmenti

    Postat în original de BogdanAWD Vezi post
    Nu stiu daca s-a mai discutat despre aceasta tema insa eu nu am gasit nimic. Asa ca as deschide acest topic in care as vrea sa va cer parerea daca merita inlocuirea semicasetei de directie cu una cu rulmenti. Mecanicul cu care mai lucrez eu, mi-a recomandat sa schimb semicaseta iar cu aceasta ocazie sa trec pe una pe rulmenti. Din cate stiu, masina fiind din 2003 si fara servodirectie, nu are din fabrica varianta pe rulmenti. Din experienta voastra, credeti ca se simte mai usor in manevrarea volanului o semicaseta pe rulmenti?

    Multumesc
    semicaseta e acel "suport"dim partea dreapta cum stai la volan cam in dreptul tunelului sau sub piciorul stang al pasagerului. si nu are nici o treaba cu caseta daca e servo sau nu.
    ai doua variante fie pui una pe rulmenti ce iti recomand eu fie schimbi bucsile de teflon cu unele noi.
    eu am avut cu bucsi de teflon si am pus aia cu rulmenti de miscat se misca mult mai bine fata de cum era a mea dar eu nu sunt un exemplu clar pentru ca la mine scartaia semicaseta de mai bine de un an si deja uzurile erau adanci de tot.
    avantajul la asta pe rulmenti este ca daca se gripeaza unul cu mizerie sau se sparge sau orice altceva poti schimba rulmentul lejer dar la aia cu bucsi daca se uzeaza bucsa uzura se duce la carcasa si mananca din ea.,plus ca aia cu rulmenti are si un ungator pe ea unde bagi inainte de montaj vaselina cu decalemitul si nu ai treaba macar un an.
    personal o recomand plus ca nu dureaza mai mult de o ora schimbarea ei cu berea de rigoare desigur.
    eu am schimbat-o in fata blocului singur ca pana a apara colegul cu berea sa ma ajute deja eu am schimbat-o :)
    si aici la schimbat ai 2 variante dupa cum vad eu ei functie de cat vrei sa muncesti:)
    eu am ales varianta cu cat mai putin efort asa ca ai 2 suruburi care tin semicaseta prinsa de caroserie si ies in pasajul rotii dreapta sunt 2 capete de 17 sau 19 parca si mai ai in compartimentul motor 1 sau 3 piulite,spun asta pentru ca daca faci ca mine adica am lasat bratul semicasetei fixat pe bara de conexiune adica am lasat acolo bratul vechii semicasete si am fixat ansamblul pe axul semicasetei care nu are nici o pozitie de centru, asa ca am avut de strans doar o piulita.
    daca adopti varianta cealalta desfaci 2 piulite de la capetele de bara de pe bara de conexiune plus eventual si cel de la axul bratului.
    operatiunea daca ai o trusa de chei fixe si ceva tubulare o poti face singur,nu necesita cunostinte de expert ajunge sa stii in ce sens se desfac suruburile si sa stii cum sa tii o cheie in mana si desigur sa mentii cat de cat ordinea de montaj demontaj desi daca faci vreo greseala nu e problema ca nu poti sa montezi fortat deci tot vei descoperi calea cea buna,
    eu vroiam sa merg la service pentru a schimba semicaseta si deaia o tot amanam de mai bine de un an dar intr-o seara m-am enervat si am zis ca nu oi fi eu mai fraier si am desfcut-o si atunci am constatat ca e simplu,
    a inca ce va trebuie sa dai jos carcasa cu filtrul de aer si desigur sa deconectezi bateria ca sa nu faca plici pe acolo ceva in rest iti mai trebuie sa ridici roata dreapta fata pe cric dar pe un cric calumea care sa tina putin la smotoceala adica nu ala de il ai original unul deala hidraulic de preferinta si eu pt siguranta am bagat sub masina si roata de rezerva ca in caz de problema sa se propteasca pe roata.
    spor la treaba si pentru intrebari baga mesaje pe aici,
    apropo daca operatiunea o faci seara ai grija la cantitatea de bere si temperatura ei sa nu te doara gatul a doua zi:D:D:D

    Comentariu


    • #3
      Re: Semicaseta rulmenti

      karolica are perfecta dreptate ! nu va mai fie frica sa va bagati in mecanica masini asteia ca nu se pot face greseli iremediabile si chiar daca piesele sunt iefteneaua,nu ma refer si la motor!
      si daca suntem in perioada de miei pune tu niste grasime din ,,jertfa" la topit si amesteca in parte egala cu vaselina si baga ce obtii in rulmentii din caseta si ma pomenesti, seul de oaie nu se spala niciodata cu apa!!!! si unge si sub apa !
      VIATA-I GREA DAR TRECE !!!

      Comentariu

      Procesare...
      X