Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

asimilare pompa ambreiaj

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • asimilare pompa ambreiaj

    putem schimba pompa ,furtun cilindru receptor ambreiaj cu alceva mai fiabil?
    dupa ce am pus masina la vanzare si sta aprox cate o saptamana nemearsa , la plecare actionarea ambreiajului da la inceput randament numai 50% , dupa ....revine in parametri !
    si parca nu as mai umbla prin pompa sau receptor!
    VIATA-I GREA DAR TRECE !!!

  • #2
    Re: asimilare pompa ambreiaj

    Postat în original de teo pes Vezi post
    putem schimba pompa ,furtun cilindru receptor ambreiaj cu alceva mai fiabil?
    dupa ce am pus masina la vanzare si sta aprox cate o saptamana nemearsa , la plecare actionarea ambreiajului da la inceput randament numai 50% , dupa ....revine in parametri !
    si parca nu as mai umbla prin pompa sau receptor!
    pai nu umbli il schimbi direct :)
    stiu ca pe vremuri le foloseam pe astea de niva la aro ca erau mai bune dar acum ma gandesc daca nu cumva ar fi o ideea sa facem invers?
    si eu m-am saturat ca schimb cam cate 4 deastea pe an cam odata cu filtru de aer :) sau la cam 3-4 luni mai schimb unul ca mai mult de 2-3 etape nu tine,
    calitatea lor este varza inclusiv acelea asa zise originale si cele after market diferenta consta doar in pretul lor restul e frectie.

    Comentariu


    • #3
      Re: asimilare pompa ambreiaj

      iau unul nou de la tibgal si o sa l cromez sau nikilez ,la interior,o sa scada si cota la interior si uzura garniturii , macar incerc
      VIATA-I GREA DAR TRECE !!!

      Comentariu


      • #4
        Re: asimilare pompa ambreiaj

        Postat în original de teo pes Vezi post
        iau unul nou de la tibgal si o sa l cromez sau nikilez ,la interior,o sa scada si cota la interior si uzura garniturii , macar incerc
        poti sa incerci si asta:) daca ai unde sa faci operatiunea da mi se pare ca te complici :) lasa masina asa cum e si din cand in cand mai schimbi piesa :) altfel o sa te vad ca o nichelezi si dupa o sa cauti sa o honuiesti la cota si sigur nu vei gasi instalatii de honuit asa mici in diametru :) iar cromatul nu cred ca va fi fezabil ca se va exfolia cand incepe sa se strice carcasa si canalizarea interioara eventual chiar sa o infunde la cromare :)
        fai o bucsare pe interior cu alt material fa un piston si garnituri pe masura si gata daca tot vrei sa o tii inca 5-10 ani daca nu...stai linistit si pune cilindru nou si gata :) iar peste juma de an schimba-l :)

        Comentariu


        • #5
          Re: asimilare pompa ambreiaj

          La modul teoretic se poate adapta un cablu de ambreiaj de la o oarecare masina donatoare, numai sa se potriveasca la lungime. Treaba este in schimb spinoasa la modificarea pedalierului. De asemenea mai trebuie confectionat sub masina , la cutia de viteze suportul de prindere a tubului Bowden.
          Deci daca masina este de vanzare, mai bine las-o cum a facut-o rusu, ca e de bibilit pana la solutia finala destul de mult si poate ai client cand esti la mijlocul lucrarilor.

          Acum ca si intrebare... ce anume se strica la cilindru? Garniturile sau metalul ? Si unde mai exact, adica la pompa sau la pistonul de actionare de pe cutie?

          Referitor la idea lui Karolokw: bucsarea suna bine dar e o poveste realizarea practica. Pe de alta parte, daca bucsezi la interior si faci alt piston iti trebuie si garnituri pentru noul diametru, deci trebuie gasit intai garnituri gata fabricate si apoi dupa ele se stabilesti diametrul viitor. Apoi intervine mai o problema: Cantitatea de lichid pe care o impinge pompa se reflecta in lungimea cu care iese pistonul de actionare raportat la diametrele pompei si a cilindrului receptor. Daca umbli la diametre s-ar putea ca la aceeasi apasare de pedala cursa pistonului de actionare sa fie mai mica (bucsata pompa) sau mai mare (bucsat cilindrul receptor). Acum daca ai cum sa faci o bucsare asa de profesionala incat diferentele de diametru sa fie foarte mici atunci poate ca diferenta de cursa sa nu fie asa o problema. Dar raportat la dificultatile tehnice de bucsare asa "la mustata" cred ca ar fi mai simplu sa treci pe cablu unde nu cred ca ar fi nevoie de scule asa speciale gen cel pentru honuire la diametru asa mic.
          4x4 URBAN OFFROAD

          Comentariu


          • #6
            Re: asimilare pompa ambreiaj

            Postat în original de gabytm Vezi post
            La modul teoretic se poate adapta un cablu de ambreiaj de la o oarecare masina donatoare, numai sa se potriveasca la lungime. Treaba este in schimb spinoasa la modificarea pedalierului. De asemenea mai trebuie confectionat sub masina , la cutia de viteze suportul de prindere a tubului Bowden.
            Deci daca masina este de vanzare, mai bine las-o cum a facut-o rusu, ca e de bibilit pana la solutia finala destul de mult si poate ai client cand esti la mijlocul lucrarilor.

            Acum ca si intrebare... ce anume se strica la cilindru? Garniturile sau metalul ? Si unde mai exact, adica la pompa sau la pistonul de actionare de pe cutie?

            Referitor la idea lui Karolokw: bucsarea suna bine dar e o poveste realizarea practica. Pe de alta parte, daca bucsezi la interior si faci alt piston iti trebuie si garnituri pentru noul diametru, deci trebuie gasit intai garnituri gata fabricate si apoi dupa ele se stabilesti diametrul viitor. Apoi intervine mai o problema: Cantitatea de lichid pe care o impinge pompa se reflecta in lungimea cu care iese pistonul de actionare raportat la diametrele pompei si a cilindrului receptor. Daca umbli la diametre s-ar putea ca la aceeasi apasare de pedala cursa pistonului de actionare sa fie mai mica (bucsata pompa) sau mai mare (bucsat cilindrul receptor). Acum daca ai cum sa faci o bucsare asa de profesionala incat diferentele de diametru sa fie foarte mici atunci poate ca diferenta de cursa sa nu fie asa o problema. Dar raportat la dificultatile tehnice de bucsare asa "la mustata" cred ca ar fi mai simplu sa treci pe cablu unde nu cred ca ar fi nevoie de scule asa speciale gen cel pentru honuire la diametru asa mic.
            cand ziceam de bucsare ma gandeam la ceva nu doar apropiat dar de preferinta acelasi diametru la piston.
            tehnic se poate face relativ zimplu,o alezare la cota mai mare a corpului cilindrului si bucsarea lui dupa care prelucrarea la cota nominala a pistonului original,atata timp cat ramane "carne"de 0,5 pe margine e mai mult ca perfect :)dar pentru asta ai nevoie de scule de precizie de masini asemenea si desigur timp si bani de investit pentru asa ceva,personal repet nu merita dar fiecare face ce vrea,la cat costa unul in jur de 50-60 lei consider ca nu merita atata munca si complicare.
            daca tot e de adaptat ceva mai bine adaptam un cilindru receptor de la alta masina ca e mai usor mi se pare decat sa facem piesa asta mai buna calitativ :)

            Comentariu


            • #7
              Re: asimilare pompa ambreiaj

              Gata, am priceput, ai dreptate, nu se merita, dar e posibil
              4x4 URBAN OFFROAD

              Comentariu


              • #8
                Re: asimilare pompa ambreiaj

                sa pui cablu la niva seamana cu a sta nemancat 2 zile si dupa sa iei un cutit de bucatarie sa te bati cu ursu , in 5 minute de trafic te ai ruga sa ti taie cineva piciorul stang !
                VIATA-I GREA DAR TRECE !!!

                Comentariu


                • #9
                  Re: asimilare pompa ambreiaj

                  am pus intrebarea asta pt ca am vazut prin targ pistoane noi de diferite marci ,cred ca implica , cursa pistonului si cantitatea de lichid cel primeste din pompa ,...
                  VIATA-I GREA DAR TRECE !!!

                  Comentariu


                  • #10
                    Re: asimilare pompa ambreiaj

                    La orice magazin de piese auto poti gasi pompa de ambreiaj si cilindru receptor pentru ambreiaj. Oferta este destul de buna, eu am gasit inclusiv Brembo, iar preturile variaza functie de marca si vinzator intre 75 si 160 lei. Se gasesc si seturi de garnituri pentru cele doua piese.
                    cind o sa fiu mare.....o sa-mi iau tot niva

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: asimilare pompa ambreiaj

                      Daca nu ai nici o componenta uzata, fa-i o aerisire si ai rezolvat problema. Piesele, asa cum sunt, functioneaza cativa ani fara probleme.

                      Comentariu


                      • #12
                        Re: asimilare pompa ambreiaj

                        da ! din 2005 sunt cativa ani , cred ca m a auzit ca i pun gand rau ca acum merge de stinge!
                        VIATA-I GREA DAR TRECE !!!

                        Comentariu

                        Procesare...
                        X

                        Sqreen | Runtime Application Protection