Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

    Buna ziua.
    A mai patit cineva asa ceva?A inceput acum vreo luna sa "dea in nas" in prima si in a doua viteza daca treceam de 2000rpm.Acum face la fel in toate vitezele.Dupa ce treci de 2000rpm se comporta ca si cum i se taie curentul.Sa fie bobina de inductie sau vreunul din senzorii de turatie(vibrochen sau axa cu came)?

    Multumesc anticipat!

    PS: Imi cer scuze adminilor daca mai este o discutie despre aceasta problema pe forum!

  • #2
    Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

    da ai dreptate !sau acceleratie, sau bujii , sau filtru benzina!
    dar cel mai bine intai pui testerul pe ea
    VIATA-I GREA DAR TRECE !!!

    Comentariu


    • #3
      Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

      verifica senzorii si vezi in speta cel de la pozitie clapeta verifica bobina,verifica fisele,bujiile si incarcarea acumulatorului
      mie imi facea asa la un tico dar nu mai aveam curea la alternator iar bateria nu putea suporta consumul aferent mersului cu turatie mai mare de 2000 rotatii.
      o privire si la catalizator nu strica daca e infundat poate face cam lafel dar nu prea te lasa sa treci de o turatie mai mare de 1500.
      tu ce ai facut pana acum ca verificari?
      cat iti incarca?care e valoarea tensiunii?
      cand se intampla asta in ce conditii de mers pe sosea pe aratura in rampa in apa pe traversari de rauri/sleauri?
      incearca sa ingustezi putin detaliile si intrebarile sa putem sa te ajutam.
      ar mai fi iara o manifestare de genul daca nu ai presiune pe rampa la benzina adica daca ai pompa dusa sau neetanseitati si pierderi de presiune pe parcurs.

      Comentariu


      • #4
        Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

        Postat în original de KAROLOKW Vezi post
        verifica senzorii si vezi in speta cel de la pozitie clapeta verifica bobina,verifica fisele,bujiile si incarcarea acumulatorului
        mie imi facea asa la un tico dar nu mai aveam curea la alternator iar bateria nu putea suporta consumul aferent mersului cu turatie mai mare de 2000 rotatii.
        o privire si la catalizator nu strica daca e infundat poate face cam lafel dar nu prea te lasa sa treci de o turatie mai mare de 1500.
        tu ce ai facut pana acum ca verificari?
        cat iti incarca?care e valoarea tensiunii?
        cand se intampla asta in ce conditii de mers pe sosea pe aratura in rampa in apa pe traversari de rauri/sleauri?
        incearca sa ingustezi putin detaliile si intrebarile sa putem sa te ajutam.
        ar mai fi iara o manifestare de genul daca nu ai presiune pe rampa la benzina adica daca ai pompa dusa sau neetanseitati si pierderi de presiune pe parcurs.
        Salut si multumesc de rapiditatea dumneavoastra!
        Tensiunea de incarcare indicata de aparatul de masura este intre 14.08-14.14V.
        Trebuia sa precizez ca masina are si instalatie GPL BRC noua pusa acum 3000km.
        In ambele cazuri de alimentare(benzina sau GPL) masina are acelasi comportament.
        La orice fel de mers(sosea,teren) are acest comportament in afara de mersul la relanti.
        Nu am verificat pana acum decat bujiile si fisele.
        Am facut rost de un soft pentru monitorizare ECU dar inca nu am detaliile legate de interfata cu calculatorul.
        Exista vreo metoda de verificare a senzorilor,bobinei fara soft?
        Va multumesc anticipat!

        Comentariu


        • #5
          Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

          daca gplul nu i multipunct verifica debitmetrul, si incearca senz de acceleratie
          VIATA-I GREA DAR TRECE !!!

          Comentariu


          • #6
            Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

            Postat în original de teo pes Vezi post
            daca gplul nu i multipunct verifica debitmetrul, si incearca senz de acceleratie
            Salut.
            GPL-ul este multipunct instalat langa Buzau.
            Inca nu i-am dat de cap asa ca daca voi primi raspuns favorabil, maine ma voi duce cu ea la tester.

            Comentariu


            • #7
              Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

              Bafta ! sa ti iasa din prima , sunt curios ...!!!!
              sa fie debitmetrul? sa fi dat vreun rateu in el ?
              VIATA-I GREA DAR TRECE !!!

              Comentariu


              • #8
                Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

                Postat în original de teo pes Vezi post
                Bafta ! sa ti iasa din prima , sunt curios ...!!!!
                sa fie debitmetrul? sa fi dat vreun rateu in el ?
                Salutare tuturor!
                Schimbat bobina cu una de pe o Lada Niva functionala=>acelasi comportament.
                Dupa al 3-lea tester(primele doua nu au dat nici un fel de eroare) a aparut o eroare si doara una:
                "insufficient coolant temperature for stable operation"
                Sa fie oare senzorul de temperatura defect?
                Atept pareri daca sunteti amabili!

                Comentariu


                • #9
                  Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

                  Postat în original de babyzulu Vezi post
                  Salutare tuturor!
                  Schimbat bobina cu una de pe o Lada Niva functionala=>acelasi comportament.
                  Dupa al 3-lea tester(primele doua nu au dat nici un fel de eroare) a aparut o eroare si doara una:
                  "insufficient coolant temperature for stable operation"
                  Sa fie oare senzorul de temperatura defect?
                  Atept pareri daca sunteti amabili!
                  pai o fi sonda de temperatura defecta da asta nu inseamna ca nu merge mai mult de 2000 de ture...ar trebui ba din contra sa te lase sa mergi cu ea mai sus sa o poti incalzi
                  vezi ca nu cumva sa ai aerisirea prost facuta la circuit si defapt s anu ajunga lichidul cald la pata calda...dar nici asta nu e o cauza sa mearga prost...
                  in cazul asta ramane doar sa mai incerci fie un alt tester fie sa le schimbi pe rand si sa vezi ce se modifica si la ce moment
                  pana acum ai eliminat se pare bobina fisele si bujiile,raman de verificat senzorii si restul de electrice sonde si alte cele.

                  Comentariu


                  • #10
                    Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

                    Postat în original de KAROLOKW Vezi post
                    pai o fi sonda de temperatura defecta da asta nu inseamna ca nu merge mai mult de 2000 de ture...ar trebui ba din contra sa te lase sa mergi cu ea mai sus sa o poti incalzi
                    vezi ca nu cumva sa ai aerisirea prost facuta la circuit si defapt s anu ajunga lichidul cald la pata calda...dar nici asta nu e o cauza sa mearga prost...
                    in cazul asta ramane doar sa mai incerci fie un alt tester fie sa le schimbi pe rand si sa vezi ce se modifica si la ce moment
                    pana acum ai eliminat se pare bobina fisele si bujiile,raman de verificat senzorii si restul de electrice sonde si alte cele.
                    Am schimbat senzorul de temperatura,senzorul de pe axa cu came fara nici un rezultat
                    Astazi o sa schimb si senzorul de pe fulia vibrochenului dar am cam ramas fara speranta

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

                      Postat în original de babyzulu Vezi post
                      Am schimbat senzorul de temperatura,senzorul de pe axa cu came fara nici un rezultat
                      Astazi o sa schimb si senzorul de pe fulia vibrochenului dar am cam ramas fara speranta
                      pai mai ai de schimbat senzori stai linistit :) sa nu crezi ca astia sunt singurii :)
                      mai ai pe corpul clapetei de acceleratie 2 senzori unu care citeste pozitia clapetei de acceleratie si care e responsabil de functionarea la relanti si inca unul care e un fel de electrovalva care are legatura tot cu mersul in gol.
                      mai ai debitmetrul care poate pune probleme,mai ai senzorul de detonatie prins pe bloc undeva... :) mai ai stai linistit nu e gata tot :)

                      Comentariu


                      • #12
                        Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

                        Postat în original de teo pes Vezi post
                        daca gplul nu i multipunct verifica debitmetrul, si incearca senz de acceleratie
                        mie mi dadea n nas cand acceleram sa ma bag undeva , si nu se accelera imediat ,era extrem de enervant ,mai ales ca nu o facea mereu ma dispera ,am curatat debitmetrul ,am umblat si la senz de acceleratie si a disparut chiar si indicatorul ,,defect motor" ca si el se mai aprindea tot aleatoriu
                        TOTUSI ! Karol are dreptate undeva cu faza incarcarii, dupa ce am pus un acumulator nou de 67 A mi au cam disparut problemele de aprindere!
                        VIATA-I GREA DAR TRECE !!!

                        Comentariu


                        • #13
                          Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

                          din cate am inteles de la un meserias pe electrice auto mi-a zis ca instalatia la niva e cam praf si ca are pierderi mari de curent datorita cablurilor prost dimensionate care mai pot fi un pic compensate cu o incarcare buna constant si o baterie de capacitate mai mare.mergand pe considerentul asdta eu am pus o baterie de 74 de A si pe vremuri aveam incarcare la alternator 14,6 asta inainte sa toc alternatorul si carbunii acum am un alternator original dar care e praf la incarcare 13,6 :)

                          Comentariu


                          • #14
                            Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

                            Postat în original de KAROLOKW Vezi post
                            din cate am inteles de la un meserias pe electrice auto mi-a zis ca instalatia la niva e cam praf si ca are pierderi mari de curent datorita cablurilor prost dimensionate care mai pot fi un pic compensate cu o incarcare buna constant si o baterie de capacitate mai mare.mergand pe considerentul asdta eu am pus o baterie de 74 de A si pe vremuri aveam incarcare la alternator 14,6 asta inainte sa toc alternatorul si carbunii acum am un alternator original dar care e praf la incarcare 13,6 :)
                            Salutare!
                            Am pus o baterie de 75Ah noua dar are acelasi comportament.Poate de la creearea topicului am gresit spunand ca intrerupe mai susde2000rpm.De fapt dupa ce se incalzete bine(intra de vreo 3 ,4 ori electroventilatoarele),in momentul in care ajungi cu acceleratia pe la 2100rpm zici ca ii iei contactul,dupa care i-l pui din nou si tot asa.Deci nu e vorba de intreruperi ale motorului.O persoana cu aceeasi instalatie GPL pe masina(audi) avea o problema sa zicem asemanatoare,nu mai putea urca in ture dar nu-i dadea in nas.A mers laservice GPL si tot ce i-au facut a fost sa reseteze soft claculatorul de gaz si gata.Si lui ii facea probleme in ambele cazuri de alimentare,benzina sau gpl.O sa revin cu update.Multumesc!

                            Comentariu


                            • #15
                              Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

                              Postat în original de babyzulu Vezi post
                              Salutare!
                              Am pus o baterie de 75Ah noua dar are acelasi comportament.Poate de la creearea topicului am gresit spunand ca intrerupe mai susde2000rpm.De fapt dupa ce se incalzete bine(intra de vreo 3 ,4 ori electroventilatoarele),in momentul in care ajungi cu acceleratia pe la 2100rpm zici ca ii iei contactul,dupa care i-l pui din nou si tot asa.Deci nu e vorba de intreruperi ale motorului.O persoana cu aceeasi instalatie GPL pe masina(audi) avea o problema sa zicem asemanatoare,nu mai putea urca in ture dar nu-i dadea in nas.A mers laservice GPL si tot ce i-au facut a fost sa reseteze soft claculatorul de gaz si gata.Si lui ii facea probleme in ambele cazuri de alimentare,benzina sau gpl.O sa revin cu update.Multumesc!
                              vezi ca ai zis ceva real totusi pe acolo si anume treaba cu luatul contactului sau cu manifestarea de asa natura ca cea a luarii contactului.
                              eu am avut aceasta problema cand imi dadea intreruperi si uneori mi se oprea in mers sau alteori pur si simplu nu mai pornea dupa ce o opream si in final dupa ce am desfacut toti senzorii tot ce tine de electricaraie inclusiv calculatorul de injectie dat jos si sters si suflat am constatat ca problema era de la contactul cu cheie de pe coloana volanului care avea un surub slabit si care la anumite momente sau denivelari intrerupea circuitul si implicit imi murea motorul iar asta se manifesta sus in ture cam peste 3500-4000 si tot asa pana sa descopar ma dadeam cu capul de pereti ce o fi problema...verifica si contactul,desfa toate mufele care le gasesti pe masina si la care poti umbla,da cu sprei de contacte verifica toate releele macar scoatele si punele inapoi in soclu fa treaba asta pentru toate si poate daca e vorba de un contact imperfect se rezolva iar daca e vorba de altceva poate descoperi problema,eventual la final resetezi sau ce vrei sa faci cu calculatorul :)

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X