Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #16
    Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

    in mod specific,defectele comune de aprindere care se manifesta atat pe benzina cat si pe gpl,la cald si turatie mare duc inevitabil la bobina de inductie. Pe asta nu prea ai cum sa o verifici.

    Comentariu


    • #17
      Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

      Postat în original de fane-isuzu Vezi post
      in mod specific,defectele comune de aprindere care se manifesta atat pe benzina cat si pe gpl,la cald si turatie mare duc inevitabil la bobina de inductie. Pe asta nu prea ai cum sa o verifici.
      cel mai simplu pui alta de la cineva imprumut vezi daca face lafel,daca nu atunci stii care e treaba comanzi una dai 400 lei si gata rezolvarea
      daca face lafel atunci mai sapi :)

      Comentariu


      • #18
        Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

        Verifica incarcarea alternatorului. Daca nu incarca cum trebuie si mai ai si "norocul" unei baterii noi dar defecte, o sa-ti bati capul cu ea mult si bine. Am patit ceva asemanator, dupa ce porneau electroventilatoarele scadea tensiunea destul de mult, pompa de benzina se auzea functionind neregulat (nu a bancheta spate si se aude pompa bine de tot) dupa care se oprea motorul ca si cum nu ar fi "taiat" cineva contactul. Dupa citeva minute porneam fara probleme. Problema a fost din alternator, noroc ca am gasit un electrician batrin care lucrase pe masini Lada si cunostea "secretul" alternatorului. Niste "saibe" dintr-un material electroizolant lipseau, cel mai sigur de la "interventiile" anterioare asupra alternatorului.
        cind o sa fiu mare.....o sa-mi iau tot niva

        Comentariu


        • #19
          Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

          Postat în original de nivaforever Vezi post
          Verifica incarcarea alternatorului. Daca nu incarca cum trebuie si mai ai si "norocul" unei baterii noi dar defecte, o sa-ti bati capul cu ea mult si bine. Am patit ceva asemanator, dupa ce porneau electroventilatoarele scadea tensiunea destul de mult, pompa de benzina se auzea functionind neregulat (nu a bancheta spate si se aude pompa bine de tot) dupa care se oprea motorul ca si cum nu ar fi "taiat" cineva contactul. Dupa citeva minute porneam fara probleme. Problema a fost din alternator, noroc ca am gasit un electrician batrin care lucrase pe masini Lada si cunostea "secretul" alternatorului. Niste "saibe" dintr-un material electroizolant lipseau, cel mai sigur de la "interventiile" anterioare asupra alternatorului.
          afla te rog acest secret al alternatorului de niva ca eu sunt tare interesat de el :) mai ales ca la mine curentul e necesar tare pentru toate electricele pe care le am pe masina :):):)

          Comentariu


          • #20
            Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

            Marele "secret" era o "saiba" electroizolanta, dintr-un material de genul textolitului. Cei care au "lucrat" la alternator au uitat sa o puna, practic au inlocuit-o cu una metalica si din cauza asta "dadea masa". Ca orice lucru rusesc, simplu si practic ... electricieni sa fie. Sunt citeva luni bune de atunci si nu am mai avut nici un fel de probleme cu alternatorul, tensiunea de incarcare fiind cuprinsa intre 14 si 14,3 V.
            cind o sa fiu mare.....o sa-mi iau tot niva

            Comentariu


            • #21
              Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

              Postat în original de nivaforever Vezi post
              Marele "secret" era o "saiba" electroizolanta, dintr-un material de genul textolitului. Cei care au "lucrat" la alternator au uitat sa o puna, practic au inlocuit-o cu una metalica si din cauza asta "dadea masa". Ca orice lucru rusesc, simplu si practic ... electricieni sa fie. Sunt citeva luni bune de atunci si nu am mai avut nici un fel de probleme cu alternatorul, tensiunea de incarcare fiind cuprinsa intre 14 si 14,3 V.
              surprinzator :) eu cu alternator nou neumblat in el am 13,6V oare am si eu vreo saiba lipsa :)

              Comentariu


              • #22
                Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

                Desi nu mai am alternatorul original al masinii, unde mai exact se pune saiba respectiva, sa stiu,ca poate pe viitor voi avea nevoie, desi eu sunt multumit de micul monstrulet producator de curent
                @karol,cum ai reusit sa strici alternatorul ala american?

                Comentariu


                • #23
                  Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

                  Postat în original de liviuvisanl Vezi post
                  Desi nu mai am alternatorul original al masinii, unde mai exact se pune saiba respectiva, sa stiu,ca poate pe viitor voi avea nevoie, desi eu sunt multumit de micul monstrulet producator de curent
                  @karol,cum ai reusit sa strici alternatorul ala american?
                  datorita faptului ca mergeam preponderent prin mocirle :) am tocit carbunii :) in rest merge perfect dar fara carbuni calumea e degeaba:)

                  Comentariu


                  • #24
                    Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

                    Postat în original de KAROLOKW Vezi post
                    datorita faptului ca mergeam preponderent prin mocirle :) am tocit carbunii :) in rest merge perfect dar fara carbuni calumea e degeaba:)
                    asa si de ce nu ai schimbat carbunii si sa pastrezi alternatorul? Nu ai gasit sa se potriveasca nimic?

                    Comentariu


                    • #25
                      Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

                      Postat în original de liviuvisanl Vezi post
                      asa si de ce nu ai schimbat carbunii si sa pastrezi alternatorul? Nu ai gasit sa se potriveasca nimic?
                      am gasit unii de dacie care intra in spatiul aferent ca latime dar ca lungime sunt mai mici si nici ei nu se misca prea bine :) adica nu e ce trebuie,nu e mare diferenta dar joaca in locas si asta duce la contact imperfect care nu face bine la incarcare:)
                      in plus un kit de carbuni cu releu cu tot este 15 dolari deci nu e mare scofala doar trebuie sa imi comand unul sa il inlocuiesc si gata treaba :)
                      dar cum lenea e mare si comoditatea asemenea am lasat asta mai pe o parte asa ca nici cu masina nu am mai mers in ultimul timp :)
                      apropo daca se anunta ceva te tin la curent :)

                      Comentariu


                      • #26
                        Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

                        Salut si scuze de intarziere, dar am avut parte de ceva evenimente neplacute in familie in ultimele luni.
                        Problema s-a rezolvat cu Lada.
                        Era defect senzorul de viteza de pe cutia de transfer.Tot baietii de la Buzau care au instalat GPL-ul si-au dat seama de problema, dupa aproximativ 4 ore de investigatii,chiar daca masina fusese interogata de "n-shpe" tester-e. Cand stateam pe loc senzorul indica ca masina ruleaza cu o viteza aleatorie 16-31kmh. Cand eram in mers indica ca masina ruleaza cu 318kmh si calculatorul de injectie intra in balarii.
                        Va multumesc tuturor pentru sfaturi si sper ca ne vom vedea in teren.

                        Comentariu


                        • #27
                          Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

                          Postat în original de babyzulu Vezi post
                          Salut si scuze de intarziere, dar am avut parte de ceva evenimente neplacute in familie in ultimele luni.
                          Problema s-a rezolvat cu Lada.
                          Era defect senzorul de viteza de pe cutia de transfer.Tot baietii de la Buzau care au instalat GPL-ul si-au dat seama de problema, dupa aproximativ 4 ore de investigatii,chiar daca masina fusese interogata de "n-shpe" tester-e. Cand stateam pe loc senzorul indica ca masina ruleaza cu o viteza aleatorie 16-31kmh. Cand eram in mers indica ca masina ruleaza cu 318kmh si calculatorul de injectie intra in balarii.
                          Va multumesc tuturor pentru sfaturi si sper ca ne vom vedea in teren.
                          Exact aceeasi problema cu aceleasi simptome le-am avut si eu.
                          Pana sa descopar acest topic am trecut prin 3 mecanici si schimbare de filtru benzina, bujii, pompa benzina, 3 diagnoze obd si era sa dau banii si pe o bobina de inductie.
                          Solutia a fost pur si simplu decuplarea mufei de la senzorul de viteza. Masina functioneaza perfect acum fara acel senzor.
                          Sper sa le fie de ajutor si altora inainte de a face investitii in piese recomandate de tot felul de mecanici.

                          Comentariu

                          Procesare...
                          X