Anunț

Adună
Nici un anunț īncă.

Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • teo pes
    a răspuns
    Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

    Postat īn original de teo pes Vezi post
    daca gplul nu i multipunct verifica debitmetrul, si incearca senz de acceleratie
    mie mi dadea n nas cand acceleram sa ma bag undeva , si nu se accelera imediat ,era extrem de enervant ,mai ales ca nu o facea mereu ma dispera ,am curatat debitmetrul ,am umblat si la senz de acceleratie si a disparut chiar si indicatorul ,,defect motor" ca si el se mai aprindea tot aleatoriu
    TOTUSI ! Karol are dreptate undeva cu faza incarcarii, dupa ce am pus un acumulator nou de 67 A mi au cam disparut problemele de aprindere!

    Lasă un comentariu:


  • KAROLOKW
    a răspuns
    Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

    Postat īn original de babyzulu Vezi post
    Am schimbat senzorul de temperatura,senzorul de pe axa cu came fara nici un rezultat
    Astazi o sa schimb si senzorul de pe fulia vibrochenului dar am cam ramas fara speranta
    pai mai ai de schimbat senzori stai linistit :) sa nu crezi ca astia sunt singurii :)
    mai ai pe corpul clapetei de acceleratie 2 senzori unu care citeste pozitia clapetei de acceleratie si care e responsabil de functionarea la relanti si inca unul care e un fel de electrovalva care are legatura tot cu mersul in gol.
    mai ai debitmetrul care poate pune probleme,mai ai senzorul de detonatie prins pe bloc undeva... :) mai ai stai linistit nu e gata tot :)

    Lasă un comentariu:


  • babyzulu
    a răspuns
    Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

    Postat īn original de KAROLOKW Vezi post
    pai o fi sonda de temperatura defecta da asta nu inseamna ca nu merge mai mult de 2000 de ture...ar trebui ba din contra sa te lase sa mergi cu ea mai sus sa o poti incalzi
    vezi ca nu cumva sa ai aerisirea prost facuta la circuit si defapt s anu ajunga lichidul cald la pata calda...dar nici asta nu e o cauza sa mearga prost...
    in cazul asta ramane doar sa mai incerci fie un alt tester fie sa le schimbi pe rand si sa vezi ce se modifica si la ce moment
    pana acum ai eliminat se pare bobina fisele si bujiile,raman de verificat senzorii si restul de electrice sonde si alte cele.
    Am schimbat senzorul de temperatura,senzorul de pe axa cu came fara nici un rezultat
    Astazi o sa schimb si senzorul de pe fulia vibrochenului dar am cam ramas fara speranta

    Lasă un comentariu:


  • KAROLOKW
    a răspuns
    Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

    Postat īn original de babyzulu Vezi post
    Salutare tuturor!
    Schimbat bobina cu una de pe o Lada Niva functionala=>acelasi comportament.
    Dupa al 3-lea tester(primele doua nu au dat nici un fel de eroare) a aparut o eroare si doara una:
    "insufficient coolant temperature for stable operation"
    Sa fie oare senzorul de temperatura defect?
    Atept pareri daca sunteti amabili!
    pai o fi sonda de temperatura defecta da asta nu inseamna ca nu merge mai mult de 2000 de ture...ar trebui ba din contra sa te lase sa mergi cu ea mai sus sa o poti incalzi
    vezi ca nu cumva sa ai aerisirea prost facuta la circuit si defapt s anu ajunga lichidul cald la pata calda...dar nici asta nu e o cauza sa mearga prost...
    in cazul asta ramane doar sa mai incerci fie un alt tester fie sa le schimbi pe rand si sa vezi ce se modifica si la ce moment
    pana acum ai eliminat se pare bobina fisele si bujiile,raman de verificat senzorii si restul de electrice sonde si alte cele.

    Lasă un comentariu:


  • babyzulu
    a răspuns
    Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

    Postat īn original de teo pes Vezi post
    Bafta ! sa ti iasa din prima , sunt curios ...!!!!
    sa fie debitmetrul? sa fi dat vreun rateu in el ?
    Salutare tuturor!
    Schimbat bobina cu una de pe o Lada Niva functionala=>acelasi comportament.
    Dupa al 3-lea tester(primele doua nu au dat nici un fel de eroare) a aparut o eroare si doara una:
    "insufficient coolant temperature for stable operation"
    Sa fie oare senzorul de temperatura defect?
    Atept pareri daca sunteti amabili!

    Lasă un comentariu:


  • teo pes
    a răspuns
    Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

    Bafta ! sa ti iasa din prima , sunt curios ...!!!!
    sa fie debitmetrul? sa fi dat vreun rateu in el ?

    Lasă un comentariu:


  • babyzulu
    a răspuns
    Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

    Postat īn original de teo pes Vezi post
    daca gplul nu i multipunct verifica debitmetrul, si incearca senz de acceleratie
    Salut.
    GPL-ul este multipunct instalat langa Buzau.
    Inca nu i-am dat de cap asa ca daca voi primi raspuns favorabil, maine ma voi duce cu ea la tester.

    Lasă un comentariu:


  • teo pes
    a răspuns
    Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

    daca gplul nu i multipunct verifica debitmetrul, si incearca senz de acceleratie

    Lasă un comentariu:


  • babyzulu
    a răspuns
    Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

    Postat īn original de KAROLOKW Vezi post
    verifica senzorii si vezi in speta cel de la pozitie clapeta verifica bobina,verifica fisele,bujiile si incarcarea acumulatorului
    mie imi facea asa la un tico dar nu mai aveam curea la alternator iar bateria nu putea suporta consumul aferent mersului cu turatie mai mare de 2000 rotatii.
    o privire si la catalizator nu strica daca e infundat poate face cam lafel dar nu prea te lasa sa treci de o turatie mai mare de 1500.
    tu ce ai facut pana acum ca verificari?
    cat iti incarca?care e valoarea tensiunii?
    cand se intampla asta in ce conditii de mers pe sosea pe aratura in rampa in apa pe traversari de rauri/sleauri?
    incearca sa ingustezi putin detaliile si intrebarile sa putem sa te ajutam.
    ar mai fi iara o manifestare de genul daca nu ai presiune pe rampa la benzina adica daca ai pompa dusa sau neetanseitati si pierderi de presiune pe parcurs.
    Salut si multumesc de rapiditatea dumneavoastra!
    Tensiunea de incarcare indicata de aparatul de masura este intre 14.08-14.14V.
    Trebuia sa precizez ca masina are si instalatie GPL BRC noua pusa acum 3000km.
    In ambele cazuri de alimentare(benzina sau GPL) masina are acelasi comportament.
    La orice fel de mers(sosea,teren) are acest comportament in afara de mersul la relanti.
    Nu am verificat pana acum decat bujiile si fisele.
    Am facut rost de un soft pentru monitorizare ECU dar inca nu am detaliile legate de interfata cu calculatorul.
    Exista vreo metoda de verificare a senzorilor,bobinei fara soft?
    Va multumesc anticipat!

    Lasă un comentariu:


  • KAROLOKW
    a răspuns
    Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

    verifica senzorii si vezi in speta cel de la pozitie clapeta verifica bobina,verifica fisele,bujiile si incarcarea acumulatorului
    mie imi facea asa la un tico dar nu mai aveam curea la alternator iar bateria nu putea suporta consumul aferent mersului cu turatie mai mare de 2000 rotatii.
    o privire si la catalizator nu strica daca e infundat poate face cam lafel dar nu prea te lasa sa treci de o turatie mai mare de 1500.
    tu ce ai facut pana acum ca verificari?
    cat iti incarca?care e valoarea tensiunii?
    cand se intampla asta in ce conditii de mers pe sosea pe aratura in rampa in apa pe traversari de rauri/sleauri?
    incearca sa ingustezi putin detaliile si intrebarile sa putem sa te ajutam.
    ar mai fi iara o manifestare de genul daca nu ai presiune pe rampa la benzina adica daca ai pompa dusa sau neetanseitati si pierderi de presiune pe parcurs.

    Lasă un comentariu:


  • teo pes
    a răspuns
    Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

    da ai dreptate !sau acceleratie, sau bujii , sau filtru benzina!
    dar cel mai bine intai pui testerul pe ea

    Lasă un comentariu:


  • babyzulu
    a creat un topic Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

    Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

    Buna ziua.
    A mai patit cineva asa ceva?A inceput acum vreo luna sa "dea in nas" in prima si in a doua viteza daca treceam de 2000rpm.Acum face la fel in toate vitezele.Dupa ce treci de 2000rpm se comporta ca si cum i se taie curentul.Sa fie bobina de inductie sau vreunul din senzorii de turatie(vibrochen sau axa cu came)?

    Multumesc anticipat!

    PS: Imi cer scuze adminilor daca mai este o discutie despre aceasta problema pe forum!
Procesare...
X

Sqreen | Runtime Application Protection