Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm


babyzulu

Postări Recomandate

Buna ziua.

A mai patit cineva asa ceva?A inceput acum vreo luna sa "dea in nas" in prima si in a doua viteza daca treceam de 2000rpm.Acum face la fel in toate vitezele.Dupa ce treci de 2000rpm se comporta ca si cum i se taie curentul.Sa fie bobina de inductie sau vreunul din senzorii de turatie(vibrochen sau axa cu came)?

 

Multumesc anticipat!

 

PS: Imi cer scuze adminilor daca mai este o discutie despre aceasta problema pe forum!

  • Like 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

 

da ai dreptate !sau acceleratie, sau bujii , sau filtru benzina!

dar cel mai bine intai pui testerul pe ea

VIATA-I GREA DAR TRECE !!!:ypu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

 

verifica senzorii si vezi in speta cel de la pozitie clapeta verifica bobina,verifica fisele,bujiile si incarcarea acumulatorului

mie imi facea asa la un tico dar nu mai aveam curea la alternator iar bateria nu putea suporta consumul aferent mersului cu turatie mai mare de 2000 rotatii.

o privire si la catalizator nu strica daca e infundat poate face cam lafel dar nu prea te lasa sa treci de o turatie mai mare de 1500.

tu ce ai facut pana acum ca verificari?

cat iti incarca?care e valoarea tensiunii?

cand se intampla asta in ce conditii de mers pe sosea pe aratura in rampa in apa pe traversari de rauri/sleauri?

incearca sa ingustezi putin detaliile si intrebarile sa putem sa te ajutam.

ar mai fi iara o manifestare de genul daca nu ai presiune pe rampa la benzina adica daca ai pompa dusa sau neetanseitati si pierderi de presiune pe parcurs.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

 

verifica senzorii si vezi in speta cel de la pozitie clapeta verifica bobina,verifica fisele,bujiile si incarcarea acumulatorului

mie imi facea asa la un tico dar nu mai aveam curea la alternator iar bateria nu putea suporta consumul aferent mersului cu turatie mai mare de 2000 rotatii.

o privire si la catalizator nu strica daca e infundat poate face cam lafel dar nu prea te lasa sa treci de o turatie mai mare de 1500.

tu ce ai facut pana acum ca verificari?

cat iti incarca?care e valoarea tensiunii?

cand se intampla asta in ce conditii de mers pe sosea pe aratura in rampa in apa pe traversari de rauri/sleauri?

incearca sa ingustezi putin detaliile si intrebarile sa putem sa te ajutam.

ar mai fi iara o manifestare de genul daca nu ai presiune pe rampa la benzina adica daca ai pompa dusa sau neetanseitati si pierderi de presiune pe parcurs.

 

Salut si multumesc de rapiditatea dumneavoastra!

Tensiunea de incarcare indicata de aparatul de masura este intre 14.08-14.14V.

Trebuia sa precizez ca masina are si instalatie GPL BRC noua pusa acum 3000km.

In ambele cazuri de alimentare(benzina sau GPL) masina are acelasi comportament.

La orice fel de mers(sosea,teren) are acest comportament in afara de mersul la relanti.

Nu am verificat pana acum decat bujiile si fisele.

Am facut rost de un soft pentru monitorizare ECU dar inca nu am detaliile legate de interfata cu calculatorul.

Exista vreo metoda de verificare a senzorilor,bobinei fara soft?

Va multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

 

daca gplul nu i multipunct verifica debitmetrul, si incearca senz de acceleratie

 

Salut.

GPL-ul este multipunct instalat langa Buzau.

Inca nu i-am dat de cap asa ca daca voi primi raspuns favorabil, maine ma voi duce cu ea la tester.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

 

Bafta ! sa ti iasa din prima , sunt curios ...!!!!

sa fie debitmetrul? sa fi dat vreun rateu in el :ang3?

VIATA-I GREA DAR TRECE !!!:ypu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

 

Bafta ! sa ti iasa din prima , sunt curios ...!!!!

sa fie debitmetrul? sa fi dat vreun rateu in el :ang3?

 

Salutare tuturor!

Schimbat bobina cu una de pe o Lada Niva functionala=>acelasi comportament.

Dupa al 3-lea tester(primele doua nu au dat nici un fel de eroare) a aparut o eroare si doara una:

"insufficient coolant temperature for stable operation"

Sa fie oare senzorul de temperatura defect?

Atept pareri daca sunteti amabili!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

 

Salutare tuturor!

Schimbat bobina cu una de pe o Lada Niva functionala=>acelasi comportament.

Dupa al 3-lea tester(primele doua nu au dat nici un fel de eroare) a aparut o eroare si doara una:

"insufficient coolant temperature for stable operation"

Sa fie oare senzorul de temperatura defect?

Atept pareri daca sunteti amabili!

pai o fi sonda de temperatura defecta da asta nu inseamna ca nu merge mai mult de 2000 de ture...ar trebui ba din contra sa te lase sa mergi cu ea mai sus sa o poti incalzi

vezi ca nu cumva sa ai aerisirea prost facuta la circuit si defapt s anu ajunga lichidul cald la pata calda...dar nici asta nu e o cauza sa mearga prost...

in cazul asta ramane doar sa mai incerci fie un alt tester fie sa le schimbi pe rand si sa vezi ce se modifica si la ce moment

pana acum ai eliminat se pare bobina fisele si bujiile,raman de verificat senzorii si restul de electrice sonde si alte cele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

 

pai o fi sonda de temperatura defecta da asta nu inseamna ca nu merge mai mult de 2000 de ture...ar trebui ba din contra sa te lase sa mergi cu ea mai sus sa o poti incalzi

vezi ca nu cumva sa ai aerisirea prost facuta la circuit si defapt s anu ajunga lichidul cald la pata calda...dar nici asta nu e o cauza sa mearga prost...

in cazul asta ramane doar sa mai incerci fie un alt tester fie sa le schimbi pe rand si sa vezi ce se modifica si la ce moment

pana acum ai eliminat se pare bobina fisele si bujiile,raman de verificat senzorii si restul de electrice sonde si alte cele.

 

Am schimbat senzorul de temperatura,senzorul de pe axa cu came fara nici un rezultat

Astazi o sa schimb si senzorul de pe fulia vibrochenului dar am cam ramas fara speranta :cr3

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

 

Am schimbat senzorul de temperatura,senzorul de pe axa cu came fara nici un rezultat

Astazi o sa schimb si senzorul de pe fulia vibrochenului dar am cam ramas fara speranta :cr3

 

pai mai ai de schimbat senzori stai linistit :) sa nu crezi ca astia sunt singurii :)

mai ai pe corpul clapetei de acceleratie 2 senzori unu care citeste pozitia clapetei de acceleratie si care e responsabil de functionarea la relanti si inca unul care e un fel de electrovalva care are legatura tot cu mersul in gol.

mai ai debitmetrul care poate pune probleme,mai ai senzorul de detonatie prins pe bloc undeva... :) mai ai stai linistit nu e gata tot :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

 

daca gplul nu i multipunct verifica debitmetrul, si incearca senz de acceleratie

 

mie mi dadea n nas cand acceleram sa ma bag undeva , si nu se accelera imediat ,era extrem de enervant ,mai ales ca nu o facea mereu ma dispera ,am curatat debitmetrul ,am umblat si la senz de acceleratie si a disparut chiar si indicatorul ,,defect motor" ca si el se mai aprindea tot aleatoriu:al

TOTUSI ! Karol are dreptate undeva cu faza incarcarii, dupa ce am pus un acumulator nou de 67 A mi au cam disparut problemele de aprindere!

VIATA-I GREA DAR TRECE !!!:ypu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

 

din cate am inteles de la un meserias pe electrice auto mi-a zis ca instalatia la niva e cam praf si ca are pierderi mari de curent datorita cablurilor prost dimensionate care mai pot fi un pic compensate cu o incarcare buna constant si o baterie de capacitate mai mare.mergand pe considerentul asdta eu am pus o baterie de 74 de A si pe vremuri aveam incarcare la alternator 14,6 asta inainte sa toc alternatorul si carbunii acum am un alternator original dar care e praf la incarcare 13,6 :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

 

din cate am inteles de la un meserias pe electrice auto mi-a zis ca instalatia la niva e cam praf si ca are pierderi mari de curent datorita cablurilor prost dimensionate care mai pot fi un pic compensate cu o incarcare buna constant si o baterie de capacitate mai mare.mergand pe considerentul asdta eu am pus o baterie de 74 de A si pe vremuri aveam incarcare la alternator 14,6 asta inainte sa toc alternatorul si carbunii acum am un alternator original dar care e praf la incarcare 13,6 :)

 

Salutare!

Am pus o baterie de 75Ah noua dar are acelasi comportament.Poate de la creearea topicului am gresit spunand ca intrerupe mai susde2000rpm.De fapt dupa ce se incalzete bine(intra de vreo 3 ,4 ori electroventilatoarele),in momentul in care ajungi cu acceleratia pe la 2100rpm zici ca ii iei contactul,dupa care i-l pui din nou si tot asa.Deci nu e vorba de intreruperi ale motorului.O persoana cu aceeasi instalatie GPL pe masina(audi) avea o problema sa zicem asemanatoare,nu mai putea urca in ture dar nu-i dadea in nas.A mers laservice GPL si tot ce i-au facut a fost sa reseteze soft claculatorul de gaz si gata.Si lui ii facea probleme in ambele cazuri de alimentare,benzina sau gpl.O sa revin cu update.Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

 

Salutare!

Am pus o baterie de 75Ah noua dar are acelasi comportament.Poate de la creearea topicului am gresit spunand ca intrerupe mai susde2000rpm.De fapt dupa ce se incalzete bine(intra de vreo 3 ,4 ori electroventilatoarele),in momentul in care ajungi cu acceleratia pe la 2100rpm zici ca ii iei contactul,dupa care i-l pui din nou si tot asa.Deci nu e vorba de intreruperi ale motorului.O persoana cu aceeasi instalatie GPL pe masina(audi) avea o problema sa zicem asemanatoare,nu mai putea urca in ture dar nu-i dadea in nas.A mers laservice GPL si tot ce i-au facut a fost sa reseteze soft claculatorul de gaz si gata.Si lui ii facea probleme in ambele cazuri de alimentare,benzina sau gpl.O sa revin cu update.Multumesc!

 

vezi ca ai zis ceva real totusi pe acolo si anume treaba cu luatul contactului sau cu manifestarea de asa natura ca cea a luarii contactului.

eu am avut aceasta problema cand imi dadea intreruperi si uneori mi se oprea in mers sau alteori pur si simplu nu mai pornea dupa ce o opream si in final dupa ce am desfacut toti senzorii tot ce tine de electricaraie inclusiv calculatorul de injectie dat jos si sters si suflat am constatat ca problema era de la contactul cu cheie de pe coloana volanului care avea un surub slabit si care la anumite momente sau denivelari intrerupea circuitul si implicit imi murea motorul iar asta se manifesta sus in ture cam peste 3500-4000 si tot asa pana sa descopar ma dadeam cu capul de pereti ce o fi problema...verifica si contactul,desfa toate mufele care le gasesti pe masina si la care poti umbla,da cu sprei de contacte verifica toate releele macar scoatele si punele inapoi in soclu fa treaba asta pentru toate si poate daca e vorba de un contact imperfect se rezolva iar daca e vorba de altceva poate descoperi problema,eventual la final resetezi sau ce vrei sa faci cu calculatorul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

 

in mod specific,defectele comune de aprindere care se manifesta atat pe benzina cat si pe gpl,la cald si turatie mare duc inevitabil la bobina de inductie. Pe asta nu prea ai cum sa o verifici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

 

in mod specific,defectele comune de aprindere care se manifesta atat pe benzina cat si pe gpl,la cald si turatie mare duc inevitabil la bobina de inductie. Pe asta nu prea ai cum sa o verifici.

 

cel mai simplu pui alta de la cineva imprumut vezi daca face lafel,daca nu atunci stii care e treaba comanzi una dai 400 lei si gata rezolvarea

daca face lafel atunci mai sapi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

 

Verifica incarcarea alternatorului. Daca nu incarca cum trebuie si mai ai si "norocul" unei baterii noi dar defecte, o sa-ti bati capul cu ea mult si bine. Am patit ceva asemanator, dupa ce porneau electroventilatoarele scadea tensiunea destul de mult, pompa de benzina se auzea functionind neregulat (nu a bancheta spate si se aude pompa bine de tot) dupa care se oprea motorul ca si cum nu ar fi "taiat" cineva contactul. Dupa citeva minute porneam fara probleme. Problema a fost din alternator, noroc ca am gasit un electrician batrin care lucrase pe masini Lada si cunostea "secretul" alternatorului. Niste "saibe" dintr-un material electroizolant lipseau, cel mai sigur de la "interventiile" anterioare asupra alternatorului.

cind o sa fiu mare.....o sa-mi iau tot niva
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

 

Verifica incarcarea alternatorului. Daca nu incarca cum trebuie si mai ai si "norocul" unei baterii noi dar defecte, o sa-ti bati capul cu ea mult si bine. Am patit ceva asemanator, dupa ce porneau electroventilatoarele scadea tensiunea destul de mult, pompa de benzina se auzea functionind neregulat (nu a bancheta spate si se aude pompa bine de tot) dupa care se oprea motorul ca si cum nu ar fi "taiat" cineva contactul. Dupa citeva minute porneam fara probleme. Problema a fost din alternator, noroc ca am gasit un electrician batrin care lucrase pe masini Lada si cunostea "secretul" alternatorului. Niste "saibe" dintr-un material electroizolant lipseau, cel mai sigur de la "interventiile" anterioare asupra alternatorului.

 

afla te rog acest secret al alternatorului de niva ca eu sunt tare interesat de el :) mai ales ca la mine curentul e necesar tare pentru toate electricele pe care le am pe masina :):):)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

 

Marele "secret" era o "saiba" electroizolanta, dintr-un material de genul textolitului. Cei care au "lucrat" la alternator au uitat sa o puna, practic au inlocuit-o cu una metalica si din cauza asta "dadea masa". Ca orice lucru rusesc, simplu si practic ... electricieni sa fie. Sunt citeva luni bune de atunci si nu am mai avut nici un fel de probleme cu alternatorul, tensiunea de incarcare fiind cuprinsa intre 14 si 14,3 V.

cind o sa fiu mare.....o sa-mi iau tot niva
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

 

Marele "secret" era o "saiba" electroizolanta, dintr-un material de genul textolitului. Cei care au "lucrat" la alternator au uitat sa o puna, practic au inlocuit-o cu una metalica si din cauza asta "dadea masa". Ca orice lucru rusesc, simplu si practic ... electricieni sa fie. Sunt citeva luni bune de atunci si nu am mai avut nici un fel de probleme cu alternatorul, tensiunea de incarcare fiind cuprinsa intre 14 si 14,3 V.

surprinzator :) eu cu alternator nou neumblat in el am 13,6V oare am si eu vreo saiba lipsa :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

 

Desi nu mai am alternatorul original al masinii, unde mai exact se pune saiba respectiva, sa stiu,ca poate pe viitor voi avea nevoie, desi eu sunt multumit de micul monstrulet producator de curent:grin:

@karol,cum ai reusit sa strici alternatorul ala american?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

 

Desi nu mai am alternatorul original al masinii, unde mai exact se pune saiba respectiva, sa stiu,ca poate pe viitor voi avea nevoie, desi eu sunt multumit de micul monstrulet producator de curent:grin:

@karol,cum ai reusit sa strici alternatorul ala american?

 

datorita faptului ca mergeam preponderent prin mocirle :) am tocit carbunii :) in rest merge perfect dar fara carbuni calumea e degeaba:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

 

datorita faptului ca mergeam preponderent prin mocirle :) am tocit carbunii :) in rest merge perfect dar fara carbuni calumea e degeaba:)

asa si de ce nu ai schimbat carbunii si sa pastrezi alternatorul? Nu ai gasit sa se potriveasca nimic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

 

asa si de ce nu ai schimbat carbunii si sa pastrezi alternatorul? Nu ai gasit sa se potriveasca nimic?

 

am gasit unii de dacie care intra in spatiul aferent ca latime dar ca lungime sunt mai mici si nici ei nu se misca prea bine :) adica nu e ce trebuie,nu e mare diferenta dar joaca in locas si asta duce la contact imperfect care nu face bine la incarcare:)

in plus un kit de carbuni cu releu cu tot este 15 dolari deci nu e mare scofala doar trebuie sa imi comand unul sa il inlocuiesc si gata treaba :)

dar cum lenea e mare si comoditatea asemenea am lasat asta mai pe o parte asa ca nici cu masina nu am mai mers in ultimul timp :)

apropo daca se anunta ceva te tin la curent :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare