Anunț

Adună
Nici un anunț īncă.

Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • sandokhan
    a răspuns
    Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

    Postat īn original de babyzulu Vezi post
    Salut si scuze de intarziere, dar am avut parte de ceva evenimente neplacute in familie in ultimele luni.
    Problema s-a rezolvat cu Lada.
    Era defect senzorul de viteza de pe cutia de transfer.Tot baietii de la Buzau care au instalat GPL-ul si-au dat seama de problema, dupa aproximativ 4 ore de investigatii,chiar daca masina fusese interogata de "n-shpe" tester-e. Cand stateam pe loc senzorul indica ca masina ruleaza cu o viteza aleatorie 16-31kmh. Cand eram in mers indica ca masina ruleaza cu 318kmh si calculatorul de injectie intra in balarii.
    Va multumesc tuturor pentru sfaturi si sper ca ne vom vedea in teren.
    Exact aceeasi problema cu aceleasi simptome le-am avut si eu.
    Pana sa descopar acest topic am trecut prin 3 mecanici si schimbare de filtru benzina, bujii, pompa benzina, 3 diagnoze obd si era sa dau banii si pe o bobina de inductie.
    Solutia a fost pur si simplu decuplarea mufei de la senzorul de viteza. Masina functioneaza perfect acum fara acel senzor.
    Sper sa le fie de ajutor si altora inainte de a face investitii in piese recomandate de tot felul de mecanici.

    Lasă un comentariu:


  • babyzulu
    a răspuns
    Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

    Salut si scuze de intarziere, dar am avut parte de ceva evenimente neplacute in familie in ultimele luni.
    Problema s-a rezolvat cu Lada.
    Era defect senzorul de viteza de pe cutia de transfer.Tot baietii de la Buzau care au instalat GPL-ul si-au dat seama de problema, dupa aproximativ 4 ore de investigatii,chiar daca masina fusese interogata de "n-shpe" tester-e. Cand stateam pe loc senzorul indica ca masina ruleaza cu o viteza aleatorie 16-31kmh. Cand eram in mers indica ca masina ruleaza cu 318kmh si calculatorul de injectie intra in balarii.
    Va multumesc tuturor pentru sfaturi si sper ca ne vom vedea in teren.

    Lasă un comentariu:


  • KAROLOKW
    a răspuns
    Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

    Postat īn original de liviuvisanl Vezi post
    asa si de ce nu ai schimbat carbunii si sa pastrezi alternatorul? Nu ai gasit sa se potriveasca nimic?
    am gasit unii de dacie care intra in spatiul aferent ca latime dar ca lungime sunt mai mici si nici ei nu se misca prea bine :) adica nu e ce trebuie,nu e mare diferenta dar joaca in locas si asta duce la contact imperfect care nu face bine la incarcare:)
    in plus un kit de carbuni cu releu cu tot este 15 dolari deci nu e mare scofala doar trebuie sa imi comand unul sa il inlocuiesc si gata treaba :)
    dar cum lenea e mare si comoditatea asemenea am lasat asta mai pe o parte asa ca nici cu masina nu am mai mers in ultimul timp :)
    apropo daca se anunta ceva te tin la curent :)

    Lasă un comentariu:


  • Liviu-San
    a răspuns
    Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

    Postat īn original de KAROLOKW Vezi post
    datorita faptului ca mergeam preponderent prin mocirle :) am tocit carbunii :) in rest merge perfect dar fara carbuni calumea e degeaba:)
    asa si de ce nu ai schimbat carbunii si sa pastrezi alternatorul? Nu ai gasit sa se potriveasca nimic?

    Lasă un comentariu:


  • KAROLOKW
    a răspuns
    Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

    Postat īn original de liviuvisanl Vezi post
    Desi nu mai am alternatorul original al masinii, unde mai exact se pune saiba respectiva, sa stiu,ca poate pe viitor voi avea nevoie, desi eu sunt multumit de micul monstrulet producator de curent
    @karol,cum ai reusit sa strici alternatorul ala american?
    datorita faptului ca mergeam preponderent prin mocirle :) am tocit carbunii :) in rest merge perfect dar fara carbuni calumea e degeaba:)

    Lasă un comentariu:


  • Liviu-San
    a răspuns
    Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

    Desi nu mai am alternatorul original al masinii, unde mai exact se pune saiba respectiva, sa stiu,ca poate pe viitor voi avea nevoie, desi eu sunt multumit de micul monstrulet producator de curent
    @karol,cum ai reusit sa strici alternatorul ala american?

    Lasă un comentariu:


  • KAROLOKW
    a răspuns
    Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

    Postat īn original de nivaforever Vezi post
    Marele "secret" era o "saiba" electroizolanta, dintr-un material de genul textolitului. Cei care au "lucrat" la alternator au uitat sa o puna, practic au inlocuit-o cu una metalica si din cauza asta "dadea masa". Ca orice lucru rusesc, simplu si practic ... electricieni sa fie. Sunt citeva luni bune de atunci si nu am mai avut nici un fel de probleme cu alternatorul, tensiunea de incarcare fiind cuprinsa intre 14 si 14,3 V.
    surprinzator :) eu cu alternator nou neumblat in el am 13,6V oare am si eu vreo saiba lipsa :)

    Lasă un comentariu:


  • nivaforever
    a răspuns
    Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

    Marele "secret" era o "saiba" electroizolanta, dintr-un material de genul textolitului. Cei care au "lucrat" la alternator au uitat sa o puna, practic au inlocuit-o cu una metalica si din cauza asta "dadea masa". Ca orice lucru rusesc, simplu si practic ... electricieni sa fie. Sunt citeva luni bune de atunci si nu am mai avut nici un fel de probleme cu alternatorul, tensiunea de incarcare fiind cuprinsa intre 14 si 14,3 V.

    Lasă un comentariu:


  • KAROLOKW
    a răspuns
    Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

    Postat īn original de nivaforever Vezi post
    Verifica incarcarea alternatorului. Daca nu incarca cum trebuie si mai ai si "norocul" unei baterii noi dar defecte, o sa-ti bati capul cu ea mult si bine. Am patit ceva asemanator, dupa ce porneau electroventilatoarele scadea tensiunea destul de mult, pompa de benzina se auzea functionind neregulat (nu a bancheta spate si se aude pompa bine de tot) dupa care se oprea motorul ca si cum nu ar fi "taiat" cineva contactul. Dupa citeva minute porneam fara probleme. Problema a fost din alternator, noroc ca am gasit un electrician batrin care lucrase pe masini Lada si cunostea "secretul" alternatorului. Niste "saibe" dintr-un material electroizolant lipseau, cel mai sigur de la "interventiile" anterioare asupra alternatorului.
    afla te rog acest secret al alternatorului de niva ca eu sunt tare interesat de el :) mai ales ca la mine curentul e necesar tare pentru toate electricele pe care le am pe masina :):):)

    Lasă un comentariu:


  • nivaforever
    a răspuns
    Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

    Verifica incarcarea alternatorului. Daca nu incarca cum trebuie si mai ai si "norocul" unei baterii noi dar defecte, o sa-ti bati capul cu ea mult si bine. Am patit ceva asemanator, dupa ce porneau electroventilatoarele scadea tensiunea destul de mult, pompa de benzina se auzea functionind neregulat (nu a bancheta spate si se aude pompa bine de tot) dupa care se oprea motorul ca si cum nu ar fi "taiat" cineva contactul. Dupa citeva minute porneam fara probleme. Problema a fost din alternator, noroc ca am gasit un electrician batrin care lucrase pe masini Lada si cunostea "secretul" alternatorului. Niste "saibe" dintr-un material electroizolant lipseau, cel mai sigur de la "interventiile" anterioare asupra alternatorului.

    Lasă un comentariu:


  • KAROLOKW
    a răspuns
    Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

    Postat īn original de fane-isuzu Vezi post
    in mod specific,defectele comune de aprindere care se manifesta atat pe benzina cat si pe gpl,la cald si turatie mare duc inevitabil la bobina de inductie. Pe asta nu prea ai cum sa o verifici.
    cel mai simplu pui alta de la cineva imprumut vezi daca face lafel,daca nu atunci stii care e treaba comanzi una dai 400 lei si gata rezolvarea
    daca face lafel atunci mai sapi :)

    Lasă un comentariu:


  • fane-isuzu
    a răspuns
    Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

    in mod specific,defectele comune de aprindere care se manifesta atat pe benzina cat si pe gpl,la cald si turatie mare duc inevitabil la bobina de inductie. Pe asta nu prea ai cum sa o verifici.

    Lasă un comentariu:


  • KAROLOKW
    a răspuns
    Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

    Postat īn original de babyzulu Vezi post
    Salutare!
    Am pus o baterie de 75Ah noua dar are acelasi comportament.Poate de la creearea topicului am gresit spunand ca intrerupe mai susde2000rpm.De fapt dupa ce se incalzete bine(intra de vreo 3 ,4 ori electroventilatoarele),in momentul in care ajungi cu acceleratia pe la 2100rpm zici ca ii iei contactul,dupa care i-l pui din nou si tot asa.Deci nu e vorba de intreruperi ale motorului.O persoana cu aceeasi instalatie GPL pe masina(audi) avea o problema sa zicem asemanatoare,nu mai putea urca in ture dar nu-i dadea in nas.A mers laservice GPL si tot ce i-au facut a fost sa reseteze soft claculatorul de gaz si gata.Si lui ii facea probleme in ambele cazuri de alimentare,benzina sau gpl.O sa revin cu update.Multumesc!
    vezi ca ai zis ceva real totusi pe acolo si anume treaba cu luatul contactului sau cu manifestarea de asa natura ca cea a luarii contactului.
    eu am avut aceasta problema cand imi dadea intreruperi si uneori mi se oprea in mers sau alteori pur si simplu nu mai pornea dupa ce o opream si in final dupa ce am desfacut toti senzorii tot ce tine de electricaraie inclusiv calculatorul de injectie dat jos si sters si suflat am constatat ca problema era de la contactul cu cheie de pe coloana volanului care avea un surub slabit si care la anumite momente sau denivelari intrerupea circuitul si implicit imi murea motorul iar asta se manifesta sus in ture cam peste 3500-4000 si tot asa pana sa descopar ma dadeam cu capul de pereti ce o fi problema...verifica si contactul,desfa toate mufele care le gasesti pe masina si la care poti umbla,da cu sprei de contacte verifica toate releele macar scoatele si punele inapoi in soclu fa treaba asta pentru toate si poate daca e vorba de un contact imperfect se rezolva iar daca e vorba de altceva poate descoperi problema,eventual la final resetezi sau ce vrei sa faci cu calculatorul :)

    Lasă un comentariu:


  • babyzulu
    a răspuns
    Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

    Postat īn original de KAROLOKW Vezi post
    din cate am inteles de la un meserias pe electrice auto mi-a zis ca instalatia la niva e cam praf si ca are pierderi mari de curent datorita cablurilor prost dimensionate care mai pot fi un pic compensate cu o incarcare buna constant si o baterie de capacitate mai mare.mergand pe considerentul asdta eu am pus o baterie de 74 de A si pe vremuri aveam incarcare la alternator 14,6 asta inainte sa toc alternatorul si carbunii acum am un alternator original dar care e praf la incarcare 13,6 :)
    Salutare!
    Am pus o baterie de 75Ah noua dar are acelasi comportament.Poate de la creearea topicului am gresit spunand ca intrerupe mai susde2000rpm.De fapt dupa ce se incalzete bine(intra de vreo 3 ,4 ori electroventilatoarele),in momentul in care ajungi cu acceleratia pe la 2100rpm zici ca ii iei contactul,dupa care i-l pui din nou si tot asa.Deci nu e vorba de intreruperi ale motorului.O persoana cu aceeasi instalatie GPL pe masina(audi) avea o problema sa zicem asemanatoare,nu mai putea urca in ture dar nu-i dadea in nas.A mers laservice GPL si tot ce i-au facut a fost sa reseteze soft claculatorul de gaz si gata.Si lui ii facea probleme in ambele cazuri de alimentare,benzina sau gpl.O sa revin cu update.Multumesc!

    Lasă un comentariu:


  • KAROLOKW
    a răspuns
    Re: Lada Niva 1.7i 2008 intrerupe mai sus de 2000rpm

    din cate am inteles de la un meserias pe electrice auto mi-a zis ca instalatia la niva e cam praf si ca are pierderi mari de curent datorita cablurilor prost dimensionate care mai pot fi un pic compensate cu o incarcare buna constant si o baterie de capacitate mai mare.mergand pe considerentul asdta eu am pus o baterie de 74 de A si pe vremuri aveam incarcare la alternator 14,6 asta inainte sa toc alternatorul si carbunii acum am un alternator original dar care e praf la incarcare 13,6 :)

    Lasă un comentariu:

Procesare...
X