Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Inca una

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Re: Inca una

    ...arata profi, dar nu-i cam mult pentru o niva?(e retorica)
    blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.p...ht=iesire+iasi whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.p...ight=lada+niva

    Comentariu


    • Re: Inca una

      "Nimic nu-i prea mult pentru o Niva" ..... la prima vedere pare cam multisor dar merita, sunt mult mai rezistente fata de cele originale, rulmentii sunt dubli, eu zic ca-i o investitie care merita mai ales ca mi-am propus sa modific in totalitate transmisia masinii. Practic din transmisia originala nu va mai ramine decit carcasa puntii spate dar si aia va fi rigidizata. Inca ma gindesc la solutia de rigidizare, la partea superioara sau la cea inferioara. Rigidizarea la partea superioara a carcasei puntii este mai migaloasa, trebuiesc modificate si prinderile bratelor superioare, se poate realiza pe aproape toata lungimea puntii, exceptind carcasa diferentialului si nu afecteaza deloc garda la sol a masinii, lucru foarte important la Niva. Rigidizarea la partea inferioara a puntii este mult mai simplu de realizat, nu se modifica deloc prinderile celor patru brate ale puntii dar garda la sol are putin de suferit, iar rigidizarea nu se poate face decit pe portiunea dintre carcasa grupului spate si suportul de prindere al bratelor lungi.
      Am o punte mai veche de Lada 1500 si am sa o folosesc in scop experimental, sa vad care solutie de rigidizare este mai convenabila.
      Doar ca .... o sa rideti, dar ca sa fac lucrarea asta "profi" cum spune Dan, imi trebuie o masa de sudura solida pe care sa fixez puntea zdravan la cele doua capete si in zona grupului astfel incit sa nu risc o deformare a ei pe timpul sudurii. Deocamdata lucrez la masa asta .... asa ca, la mine modificarea masinii presupune si "constructia fabricii" inainte de a face lucrarea.... asta este, cind te maninca, te scarpini .......
      cind o sa fiu mare.....o sa-mi iau tot niva

      Comentariu


      • Re: Inca una

        Postat în original de nivaforever Vezi post
        "Nimic nu-i prea mult pentru o Niva" ..... la prima vedere pare cam multisor dar merita, sunt mult mai rezistente fata de cele originale, rulmentii sunt dubli, eu zic ca-i o investitie care merita mai ales ca mi-am propus sa modific in totalitate transmisia masinii. Practic din transmisia originala nu va mai ramine decit carcasa puntii spate dar si aia va fi rigidizata. Inca ma gindesc la solutia de rigidizare, la partea superioara sau la cea inferioara. Rigidizarea la partea superioara a carcasei puntii este mai migaloasa, trebuiesc modificate si prinderile bratelor superioare, se poate realiza pe aproape toata lungimea puntii, exceptind carcasa diferentialului si nu afecteaza deloc garda la sol a masinii, lucru foarte important la Niva. Rigidizarea la partea inferioara a puntii este mult mai simplu de realizat, nu se modifica deloc prinderile celor patru brate ale puntii dar garda la sol are putin de suferit, iar rigidizarea nu se poate face decit pe portiunea dintre carcasa grupului spate si suportul de prindere al bratelor lungi.
        Am o punte mai veche de Lada 1500 si am sa o folosesc in scop experimental, sa vad care solutie de rigidizare este mai convenabila.
        Doar ca .... o sa rideti, dar ca sa fac lucrarea asta "profi" cum spune Dan, imi trebuie o masa de sudura solida pe care sa fixez puntea zdravan la cele doua capete si in zona grupului astfel incit sa nu risc o deformare a ei pe timpul sudurii. Deocamdata lucrez la masa asta .... asa ca, la mine modificarea masinii presupune si "constructia fabricii" inainte de a face lucrarea.... asta este, cind te maninca, te scarpini .......
        Sal si felicitari pentru piesele achizitionate. Deci exista calitate si la piesele "ursilor". nimic nu e prea scump avand in vedere satisfactiile pe care ti le va oferi noua echipare, cat despre rigidizarea puntilor, am cochetat la timpul meu cu ideea si nu e imposibila. Sudorul cu care am vrut sa execut lucrarea nu mi-a spus nimic de vreo masa speciala, pur si simplu un meserias adevarat stie sa execute un fel de "calibru" pentru punte din ceva metal sudat pe masa de sudura pentru a nu "se trage"
        Felicitari, esti printre putinii "nebuni" care investesc in rusoaica calitate.
        spor

        Comentariu


        • Re: Inca una

          Postat în original de bejanconstantin Vezi post
          Sal si felicitari pentru piesele achizitionate. Deci exista calitate si la piesele "ursilor". nimic nu e prea scump avand in vedere satisfactiile pe care ti le va oferi noua echipare, cat despre rigidizarea puntilor, am cochetat la timpul meu cu ideea si nu e imposibila. Sudorul cu care am vrut sa execut lucrarea nu mi-a spus nimic de vreo masa speciala, pur si simplu un meserias adevarat stie sa execute un fel de "calibru" pentru punte din ceva metal sudat pe masa de sudura pentru a nu "se trage"
          Felicitari, esti printre putinii "nebuni" care investesc in rusoaica calitate.
          spor
          urc cateva fotografii cu ceva inspiratie pentru modul de fixare pe masa de sudura si solutii de rigidizare.
          pozele sunt luate de pe ceva site-uri ale nivarilor din Russia
          curajosule! Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	3b53fd8s-960.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	156,2 KB 
ID:	1001679Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Задний мост Т-Power.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	42,8 KB 
ID:	1001691Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	x_a03f60b4.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	56,1 KB 
ID:	1001690Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	images.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	6,2 KB 
ID:	1001689Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	cmVkdWt0b3ItYXV0by5ydQ==!тюнинг2.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	212,9 KB 
ID:	1001688Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	cmVkdWt0b3ItYXV0by5ydQ==!20141031_142412(2).jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	180,9 KB 
ID:	1001687Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	c74e121f1c26.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	67,2 KB 
ID:	1001686Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	b572938s-960.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	366,0 KB 
ID:	1001685Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	157639591.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	93,2 KB 
ID:	1001684Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	11147d863bdbfe5a48a53dfcf9873888.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	42,2 KB 
ID:	1001683Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	2731_podveska_008.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	225,6 KB 
ID:	1001682Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	430d7u-960.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	230,9 KB 
ID:	1001681Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	5c1009_18332c638eaf42caaeaaa00e8800d9fa.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	328,7 KB 
ID:	1001680Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	сплошной-чулок.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	42,8 KB 
ID:	1001692

          Comentariu


          • Re: Inca una

            parerea mea e ca o sudura prin puncte succesive , nu va indoi puntea
            blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.p...ht=iesire+iasi whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.p...ight=lada+niva

            Comentariu


            • Re: Inca una

              Am un aparat de sudura MIG-MAG, o sa sudez cu sirma flux, nu cu gaz, si vreau sa-i fac cordon de sudura continuu. Am sa rigidizez puntea la partea inferioara, m-am tot gindit la solutia de rigidizare si cred ca asta-i cea mai buna pentru mine. Nu intentionez sa folosesc anvelope mai mari, am sa merg pe dimensiunile standard ca sa evit eventualele neplaceri cu "organul". In plus fata de asta, dupa ce am vazut cum arata niste piese "profi" cum spune Dan, m-am gindit sa-mi cumpar tot de la Izh-Techno un set de arcuri mai lungi cu 2 inch fata de cele standard si mai dure. Rusii le recomanda pentru masinile dotate cu troliu si bara fata HD. Cu arcurile astea nu mai trebuie sa montez nici un fel de distantiere, nici pe puntea fata intre bascula si talerul arcului, si nici pe puntea spate deasupra arcului. Pe fata masina va avea troliu, bara va ramine cea standard cu ceva rigidizari "ascunse" la interior, tot din considerente de "organ cu cascheta", iar in spate va fi butelia de GPL, ceva accesorii offroad nu tocmai usoare si foarte posibil un troliu mai mititel, pina in 30 Kg. In situatia asta arcurile astea sunt cele mai indicate.
              cind o sa fiu mare.....o sa-mi iau tot niva

              Comentariu


              • Re: Inca una

                vad ca ma tot iei in balon cu "profi", dar chiar asa sunt. se vad ca sunt facute uzinat si cu simt de raspundere
                blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.p...ht=iesire+iasi whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.p...ight=lada+niva

                Comentariu


                • Re: Inca una

                  Va salut,
                  Sunt nou pe acest forum si am decis sa devin membru urmarind mai mult timp discutiile purtate care mi-au fost si mie de ajutor.
                  Pe scurt, numele meu este Vasile, sunt din Cluj si am cumparat o Lada Niva de cca 1 an.
                  Masina este fabricata in 2007 prevazuta cu minimum de confort respectiv: servodirectie si AC .
                  Este o masina simpla, robusta, suficient de spatioasa si sunt foarte multumit de ea.
                  Sa auzim numai de bine..

                  Comentariu

                  Procesare...
                  X

                  Sqreen | Runtime Application Protection