Anunț

Adună
Nici un anunț īncă.

Ardeleanca s-a mutat la mare!

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • liviu.ct
    a răspuns
    Salutare tuturor! Dupa ultima aventura la un service de toata jena (Vicom,strada Haiducului 2,Constanta,in spate la Jumbo,daca sinteti din Constanta,ocoliti locatia),
    motorul merge bilbiit la relanti. Daca creste turatia isi revine,in sarcina trage bine,nu are consum mai mare ca de obicei,chiar a atins viteza maxima constructiva...
    Uneori,la pornire motorul merge citeva secunde ok,apoi incepe sa se bilbiie
    Ciulasa a fost demontata,deci si distributia...dar daca ar fi din distributie,probabil ar avea intreruperi si in sarcina...

    Lasă un comentariu:


  • liviu.ct
    a răspuns
    Re: Ardeleanca s-a mutat la mare!

    Catalizatorul īnfundat! Mai aveam puțin și demolam tot la ea,basca un mecanic trăsese concluzia ca e calculatorul,sa-l duc la specialist....altul ca e sărita de la punct,sau tija īmpingătoare sărita...asa ca i-am făcut și test de compresie... și mi-am cumpărat și ELM 327,asa sa fie!

    Lasă un comentariu:


  • liviu.ct
    a răspuns
    Re: Ardeleanca s-a mutat la mare!

    Intrucit m-a mai lasat raceala m-am apucat de ea! Schimbat pompa benzina,schimbat filtru,schimbat bobina de inductie,schimbat bujii,deconectat injectoarele unu cite unu,(lucreaza toate),conectat-deconectat debitmetru,verificat filtru aer;nu s-a schimbat nimic. Cu pedala la fund,mers in gol turatia oscileaza intre 2500-2700. Am gasit un tester dar nu comunica cu calculatorul. Ramine de vazut ce mai zice....
    Ultima editare de Astral; 26.ian.2018, 21:09.

    Lasă un comentariu:


  • liviu.ct
    a răspuns
    Re: Ardeleanca s-a mutat la mare!

    Si eu m-am gindit la asta. Oricum o iau acasa ca baietii de la service nici macar nu au pus un tester pe ea!
    O luam eu la surubarit dar sint racit cobza! Daca mai aveti alte sugestii,astept!

    Lasă un comentariu:


  • tommy crocodilu
    a răspuns
    Re: Ardeleanca s-a mutat la mare!

    Salut....eu am avut simptome identice la vitara....si a fost benzina...avea o concentratie de apa foarte mare...😁

    Lasă un comentariu:


  • jantorero
    a răspuns
    Re: Ardeleanca s-a mutat la mare!

    Posibil filtru benzina infundat!

    Lasă un comentariu:


  • liviu.ct
    a răspuns
    Re: Ardeleanca s-a mutat la mare!

    Am dat de belea! M-a lasat in drum! Ok,a inceput sa nu mai aiba putere motorul,sa moara la deal,sa traga din ce in ce mai greu pina cind si la drum drept nu mai avea putere motorul! Asta la un drum de vreo 80 km. Ca era pedala la jumatate sau la fund,nu se simtea nici o diferenta,doar la zgomotul motorului,parca aparea un vuiet cu pedala la fund. Cu greu am ajuns acasa,cind am vrut sa o duc la service,a murit de tot,nici nu mai pornea! Lasata 10 minute sa stea,apoi pornea dar se misca foarte greu,doar cu reductorul,altfel murea motorul. Fara sarcina accelerat motorul la 3500-4000 de ture,se reducea treptat,apoi daca o lasam la relanti,murea.Pompa de benzina se aude cind pun contactul; nu am gaz pe ea;e pe injectie;2007;azi o duc la tester; Are cineva idee ce ar putea fi?

    Lasă un comentariu:


  • liviu.ct
    a răspuns
    Re: Ardeleanca s-a mutat la mare!

    Si mi-a mai facut o figura! Am oprit-o dupa ce am stat pe la semafor o gramada,apoi am mers f.incet,dupa trei minute cind sa o pornesc,pauza. Se auzea un zgomot ca de releu in bord si atit,apoi semnul de avertizare. Poate sa fi fost supraincalzit motorul,adica sa-l fi oprit chiar inainte sa intre electroventilatoarele? Cind puneam contactul pompa de benzina se auzea. Dupa aceea nu a mai facut figuri,porneste chiar bine!

    Lasă un comentariu:


  • liviu.ct
    a răspuns
    Re: Ardeleanca s-a mutat la mare!

    Galeria s-a schimbat deja,scapa si ea dar putin ,doua fisuri incipiente,am pus una de fonta,garnitura esapament(intre saxofon si galerie e noua,a mai ramas saxofonul).

    Lasă un comentariu:


  • KAROLOKW
    a răspuns
    Re: Ardeleanca s-a mutat la mare!

    Verifica intai galeria aia care se prinde pe motor, deobicei aia are probleme
    daca nu verifici pe la flanse ca si pe acolo scapa :)

    Lasă un comentariu:


  • liviu.ct
    a răspuns
    Re: Ardeleanca s-a mutat la mare!

    Era vorba de crucile cardanice,m-a luat gura pe dinainte cu flansele!
    S-au mai schimbat si etrierii,placutele,cilindri frina spate,uleiul grup spate,furtunul frina spate.
    Mai urmeaza un pivot si saxofonul de verificat, se mai simt gaze pe la motor.
    Dar asta cind ma intorc acasa,acum sint plecat.
    Si intre timp a devenit constanteanca!Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	190120161942.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	591,6 KB 
ID:	986559Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	190120161941.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	593,3 KB 
ID:	986558Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	190120161940.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	513,0 KB 
ID:	986557Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	190120161937.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	752,6 KB 
ID:	986556

    Lasă un comentariu:


  • liviu.ct
    a răspuns
    Re: Ardeleanca s-a mutat la mare!

    Concluzii dupa "consultatie:
    *Crucile cardanice se schimba,joc mare
    *Cuplajul elastic asemenea(imbatrinit si crapat destul de rau)
    *Suportii reductor asemenea,clampaneau ca naiba
    *Rulmentul rotii fata dreapta
    *Semeringul de la grupul spate
    *galeria de evacuare
    *ceva bucsE.....preventiv,sa fie suma rotunda
    Ultima editare de Astral; 13.ian.2016, 22:18. Motiv: BUCSA - BUCSE .... http://forum.club4x4.ro/showthread.php?50746-Dictionar

    Lasă un comentariu:


  • KAROLOKW
    a răspuns
    Re: Ardeleanca s-a mutat la mare!

    Postat īn original de liviu.ct Vezi post
    Multumesc de sfaturi KAROLOKW!
    Telescopul e deja schimbat,miine merg cu ea la doctor.
    Am vorbit la telefon cu tipul de la Cluj de la Tibgal si el mi-a zis ca probabil
    cuplajele elastice de la cardan sint duse sau joc la flanse,la eliberarea ambreiajului in treapta
    1,2 si chiar 3 se aude un zgomot gen "dup", ca si cind undeva este un joc maricel in transmisie.
    Azi am fost la tester,tipul cu testerul mi-a zis ca motorul e foarte bine,eventual ceva bujii de schimbat,
    habar nu am cind au fost schimbate ultima data.E si el pasionat de off road, mi-a aratat filmulete de la iesirile lor....
    Probabil problema cu electrovala de la canistra a fost de la ceva apa pe la mufa,doar ce trecusem prin ceva apa destul de adinca!A resetat alarmele si nu mai apare.
    Dupa "consultatie" revin cu amanunte!
    care flanse?
    la ce zici tu flanse?
    la alea care au canelura ?
    daca la alea te referi alea iti pot da zgomotul ala dar mult mai inalt si mai accentuat.
    poate fi acel cuplaj dintre cutia de viteze si cea de transfer dar mai bine inainte sa o comanzi uitate sub masina sa stii sigur ca e distrusa.
    eu in 30 d emii de calarit masina nu am reusit sa o distrug sa faca asa cum descrii tu
    mai degraba fii atent pe la cruci cardanice pe la eventualul joc al pinionului pe coroana,sau chiar la ceva care se misca nefiind fixat bine pe sub masina:)

    Lasă un comentariu:


  • liviu.ct
    a răspuns
    Re: Ardeleanca s-a mutat la mare!

    Multumesc de sfaturi KAROLOKW!
    Telescopul e deja schimbat,miine merg cu ea la doctor.
    Am vorbit la telefon cu tipul de la Cluj de la Tibgal si el mi-a zis ca probabil
    cuplajele elastice de la cardan sint duse sau joc la flanse,la eliberarea ambreiajului in treapta
    1,2 si chiar 3 se aude un zgomot gen "dup", ca si cind undeva este un joc maricel in transmisie.
    Azi am fost la tester,tipul cu testerul mi-a zis ca motorul e foarte bine,eventual ceva bujii de schimbat,
    habar nu am cind au fost schimbate ultima data.E si el pasionat de off road, mi-a aratat filmulete de la iesirile lor....
    Probabil problema cu electrovala de la canistra a fost de la ceva apa pe la mufa,doar ce trecusem prin ceva apa destul de adinca!A resetat alarmele si nu mai apare.
    Dupa "consultatie" revin cu amanunte!

    Lasă un comentariu:


  • KAROLOKW
    a răspuns
    Re: Ardeleanca s-a mutat la mare!

    pai aia cu check engine e ori de la GPL daca ai pe ea ori de pe la vreun senzor care nu mai merge bine, ori de la sonda lambda :) ori intradevar o fi un missfire si atunci e doar o chestie simpla
    poti sa scoti bornele de la baterie sa o lasi asa cateva ore si apoi sa o reconectezi si vezi ce se intampla,daca mai apare atunci pune un tester pe ea, daca nu... asta e :)
    legat de restul telescoape spate sunt foarte simplu de schimbat,as spune chiar banal,am schimbat 2 in mai putin de o ora pe marginea trotuarului fara scule speciale inafara de o trusa de chei una fixa si o tubulasa cu clicket
    simeringul de grup iara e banal de schimbat dar implica pe langa simering si schimbarea uleiului de preferat ,nu curge tot da e bine sa il schimbi totusi,oricum daca e deja schimbat sa ai la tine macar o jumatate de litru de completare dar atentie la remontare pentru a nu afecta grupul si jocul ansamblului sa strangi piulita pe pinionul de atac in acelasi mod si in aceeasi masura ca altfel nu e bine.
    restul e lafel de simplu doar ca mai mult de munca la galerie ai d emuncit ceva dar nu e NASA iar la cuplaje daca prin asta te referi la tampoane motor sau cutie...au cate 2 suruburi / piulite de prindere care nu cred ca e dificil tare de rezolvat:)
    doar rulmenti nu am schimbat eu asa ca la asta nu te pot ajuta:)
    aa si aia cu debitul de vapori vezi ca deasupra sa spun asa cam prin dreptul filtrului de aer ai o electrovalva cu doua furtune asa cam de 10-12mm diametru din care unul vine de la canistra de carbon care e undeva stanga bobinei de inductie acolo jos prinsa cu o brida rotunda pe contraaripa si celalalt furtun merge in admisie din electrovana respectiva
    aici poti avea 3 probleme mari si late in general
    una e electrovalva dusa (functional motorul nu este afectat deloc doar ca nu iti recupereaza vaporii din rezervor si astia ies afara...deci e vorba doar de norma d epoluare...etc)
    doi a sarit mufa din electrovana si simte ca e o problema cu semnalul sau e contact imperfect acolo sau fir intrerupt pe mufa(iara functional motor nu te afecteaza)
    trei canistra de carbon unde se face colectarea acelor vapori o fi sparte,infundata,plina cu mizerii...etc ceva de genul (iara nu te afecteaza ca functionare a motorului.)
    eu de exemplu am eliminat canistra de carbon dar am pastrat electrovana alimentata desi nu facea nimic tocmai ca sa nu imi dea semnal de aprins check engine :)
    se putea rezolva si asta prin interventie pe soft cu rescriere...etc dar nu prea imi place sa ma complic cand sunt solutii mai simple uneori :)
    Ultima editare de KAROLOKW; 12.ian.2016, 17:57.

    Lasă un comentariu:

Procesare...
X

Sqreen | Runtime Application Protection