Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Punte diode noua pt alternator de niva 1.7i

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Punte diode noua pt alternator de niva 1.7i

    Imi cer scuze anticipat ca scriu aici,dar nu m-a lasat sa postez inca in "mica publicitate" si tinand cont de experienta mea de zilele trecute cu alternatorul sau cu piesele de alternator, daca cineva ajunge in situatia mea e bine de stiut ca, gaseste piese pt alternator aici, cum ar fi punte de diode nou nouta,nefolosita, releu incarcare cu perii, si rotor cu stator in stare f buna. multumescClick pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P_20160628_082327.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	1,04 MB 
ID:	1034019Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P_20160628_082339.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	1,17 MB 
ID:	1034020
    Ultima editare de bogdan d; 28.iun.2016, 11:03.

  • #2
    Re: Punte diode noua pt alternator de niva 1.7i

    Salut. Releul de incarcare este cel rotund? As avea nevoie.. mi-a picat si mie incarcarea si suspectez acel releu.

    Comentariu


    • #3
      Re: Punte diode noua pt alternator de niva 1.7i

      este rotund si cu periile pe el, vine prins pe alternatorClick pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P_20160627_100709.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	782,8 KB 
ID:	992992 asta e poza cu releul,am sa revin si cu poza cu puntea
      Ultima editare de bogdan d; 27.iun.2016, 09:23.

      Comentariu


      • #4
        Re: Punte diode noua pt alternator de niva 1.7i

        Ca sa nu mai deschid alt topic scriu si eu tot aici.
        Am si eu o problema cu alternatorul. Pare ca este releul de vina si pare ca este ca in atasament. Din pacate la Cluj nu au acest model. Aveti mai jos o poza. Codul este cel inscris insa problema este ca am gasit doua versiuni pe acelasi cod.
        Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	upload-img-1476209098.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	106,5 KB 
ID:	997764
        Inteleg ca este un model mai vechi de alternator. Aveti idee unde as putea gasi asa ceva? Eventual alte idei decat la Fiodor unde din pacate ne-am cam convins cu calitatea pieselor...

        Multumesc

        Comentariu


        • #5
          Re: Punte diode noua pt alternator de niva 1.7i

          Intre timp am rezolvat deci cererea nu mai e de actualitate. Dupa ce am desfacut alternatorul am constatat ca releul era in varianta constructiva ce era pe stoc la Cluj, deci pe acelasi cod doua modele :)
          Postat în original de BogdanAWD Vezi post
          Ca sa nu mai deschid alt topic scriu si eu tot aici.
          Am si eu o problema cu alternatorul. Pare ca este releul de vina si pare ca este ca in atasament. Din pacate la Cluj nu au acest model. Aveti mai jos o poza. Codul este cel inscris insa problema este ca am gasit doua versiuni pe acelasi cod.
          [ATTACH=CONFIG]272482[/ATTACH]
          Inteleg ca este un model mai vechi de alternator. Aveti idee unde as putea gasi asa ceva? Eventual alte idei decat la Fiodor unde din pacate ne-am cam convins cu calitatea pieselor...

          Multumesc

          Comentariu


          • #6
            Re: Punte diode noua pt alternator de niva 1.7i

            Rezolvat. Era releu stoc la Cluj. Acum si pacate am un fluierat si nu stiu daca e de la curea alternator nestransa sau rulment de presiune. Se aude si pe liber si in acceleratie. Ma gandesc ca ar fi semn de curea slaba insa cel care a strans mi-a spus ca e bine sa nu fie extrem de tare pentru a nu forta in rulmentul de pompa si de la restul fuliilor. Voi cum strangeti de obicei cureau de alternator?

            Multumesc

            Comentariu


            • #7
              Re: Punte diode noua pt alternator de niva 1.7i

              trebuie sa aiba un pic de joc, simplist vorbind, cureaua e prinsa pe 3 role deci triunghi. Pe latura cea mai lunga trebuie sa aiba joc 1cm, pe latura medie 0.5cm. imi pare rau ca nu am o poza sa iti arat, dar cred ca iti dai tu seama
              blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.p...ht=iesire+iasi whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.p...ight=lada+niva

              Comentariu


              • #8
                Re: Punte diode noua pt alternator de niva 1.7i

                Apasa cu degetul pe curea, pe "latura" ce mai lunga, at trebui sa ai o sageata de aproximativ 10 mm daca apesi in mod obisnuit nu precum Hercule, adica cureaua ar trebui sa se deformeze cam 10 mm.
                Daca-i prea slaba cureaua, sageata asta va fi mai mare de 10 mm si atunci o intinzi cu ajutorul alternatorului. Daca cureaua este prea strinsa sageata va fi mai mica si atunci trebuie sa detensionezi cureaua tot cu ajutorul alternatorului.
                At putea fi de vina si cureaua daca-i de proasta calitate. Pe frigul asta devine mai dura, mai ales peste noapte, iar la pornire scoate niste sunete caudate dar care ar trebui sa se reduca in intensitate pe masura ce cureaua se incalzeste, si chiar pot sa dispara la un moment dat.
                cind o sa fiu mare.....o sa-mi iau tot niva

                Comentariu


                • #9
                  Re: Punte diode noua pt alternator de niva 1.7i

                  Postat în original de nivaforever Vezi post
                  Apasa cu degetul pe curea, pe "latura" ce mai lunga, at trebui sa ai o sageata de aproximativ 10 mm daca apesi in mod obisnuit nu precum Hercule, adica cureaua ar trebui sa se deformeze cam 10 mm.
                  Daca-i prea slaba cureaua, sageata asta va fi mai mare de 10 mm si atunci o intinzi cu ajutorul alternatorului. Daca cureaua este prea strinsa sageata va fi mai mica si atunci trebuie sa detensionezi cureaua tot cu ajutorul alternatorului.
                  At putea fi de vina si cureaua daca-i de proasta calitate. Pe frigul asta devine mai dura, mai ales peste noapte, iar la pornire scoate niste sunete caudate dar care ar trebui sa se reduca in intensitate pe masura ce cureaua se incalzeste, si chiar pot sa dispara la un moment dat.
                  Din pacate sau din fericire la Niva mea lucrurile se desfasoara lent, astfel ca revin la acel sunet aparent la curea semnalat in acest thread. Verificand inca o data daca este intinsa inca de atunci si constatand ca e ok intinsa, de-abia acum m-am uitat mai atent la sectiune si este dintata si mult mai subtire decat cea plina. Ceea ce ma surprinde este ca am luat-o de la cei de la Cluj si nu mi-am pus problema ca nu s-ar potrivi. Nu stiu exact, s-a schimbat la modelele mai noi fulia si este conceputa pentru roti dintate? Din ceea ce rezulta aceasta fiind mult mai subtire, e clar ca nu are suprafata de contact suficienta pe fulie si deci aluneca. Sunt cazuri la unii dintre voi si folositi curea dintata la fulie normala si tot nu scartaie sau si sfatul vostru este sa o schimb cat mai repede?
                  Problema mea ca alternativa este la Obor unde nu am o mare certitudinea ca iau ceva bun. Sper sa ma insel. :)

                  Multumesc

                  Comentariu


                  • #10
                    Re: Punte diode noua pt alternator de niva 1.7i

                    Postat în original de BogdanAWD Vezi post
                    Din pacate sau din fericire la Niva mea lucrurile se desfasoara lent, astfel ca revin la acel sunet aparent la curea semnalat in acest thread. Verificand inca o data daca este intinsa inca de atunci si constatand ca e ok intinsa, de-abia acum m-am uitat mai atent la sectiune si este dintata si mult mai subtire decat cea plina. Ceea ce ma surprinde este ca am luat-o de la cei de la Cluj si nu mi-am pus problema ca nu s-ar potrivi. Nu stiu exact, s-a schimbat la modelele mai noi fulia si este conceputa pentru roti dintate? Din ceea ce rezulta aceasta fiind mult mai subtire, e clar ca nu are suprafata de contact suficienta pe fulie si deci aluneca. Sunt cazuri la unii dintre voi si folositi curea dintata la fulie normala si tot nu scartaie sau si sfatul vostru este sa o schimb cat mai repede?
                    Problema mea ca alternativa este la Obor unde nu am o mare certitudinea ca iau ceva bun. Sper sa ma insel. :)

                    Multumesc
                    nu exista curea dintata la alternator!!! pt ca nu ai roata dintata pe care sa o antreneze sau care sa fie antrenata de ea...
                    ce ai tu acolo e o curea cu asa zisi dinti care ajuta mult mai bine la curbarea implicit flexarea ei cand trece peste rolele de la motor adica razele rolelor fiind mici si cureaua lucreaza mai putin in structura ei ...deci implicit tine mai mult
                    problema cu scartaitul ei este ca la curelele trapezoidale se considera distanta de la baza mare a trapezului ca distanta importanta pt a functiona
                    probabil ca tu ai curea 9,5 cu lungime 938 sau 945mm ceva ce scrie pe ea deobicei iar in mod normal originalul rusesc din fabrica este de 10,5 cu lungimea aferenta
                    asa ca tu ai o diferenta de 1mm la baza si implicit alta distanta de lucru intre flancuri
                    parere personala daca iti fluiera dupa ce ai inlocuit cureaua e ca aceasta iti freaca pe "fundul" rolei/rolelor si de aici zgomotul, daca nu e de aici si faptul ca e dintata si probabil destul de putin folosita si un alt material e posibil sa fluiere... mie imi scartaia doar la plecare si cand era ceata datorita umiditatii apoi gata...
                    verifica si te convingi singur care e varianta corecta

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: Punte diode noua pt alternator de niva 1.7i

                      Bine macar ca nu se rupe. La a mea, se rupe cam la 2 luni.Inca nu s-a inventat mecanicul ala care sa-i dea de cap sa nu mai rupa cureaua. De scartait nu mi-as face probleme prea mari, ca scartaie la pornire si cand pornesc electroventilatoarele,dar cu ruptul e cam trist, ca nu se schimba foarte usor.

                      Comentariu


                      • #12
                        Re: Punte diode noua pt alternator de niva 1.7i

                        Postat în original de KAROLOKW Vezi post
                        nu exista curea dintata la alternator!!! pt ca nu ai roata dintata pe care sa o antreneze sau care sa fie antrenata de ea...
                        ce ai tu acolo e o curea cu asa zisi dinti care ajuta mult mai bine la curbarea implicit flexarea ei cand trece peste rolele de la motor adica razele rolelor fiind mici si cureaua lucreaza mai putin in structura ei ...deci implicit tine mai mult
                        problema cu scartaitul ei este ca la curelele trapezoidale se considera distanta de la baza mare a trapezului ca distanta importanta pt a functiona
                        probabil ca tu ai curea 9,5 cu lungime 938 sau 945mm ceva ce scrie pe ea deobicei iar in mod normal originalul rusesc din fabrica este de 10,5 cu lungimea aferenta
                        asa ca tu ai o diferenta de 1mm la baza si implicit alta distanta de lucru intre flancuri
                        parere personala daca iti fluiera dupa ce ai inlocuit cureaua e ca aceasta iti freaca pe "fundul" rolei/rolelor si de aici zgomotul, daca nu e de aici si faptul ca e dintata si probabil destul de putin folosita si un alt material e posibil sa fluiere... mie imi scartaia doar la plecare si cand era ceata datorita umiditatii apoi gata...
                        verifica si te convingi singur care e varianta corecta
                        S-a mai tras de curea deocamdata. Nu mai fluiera. Sa vedem pana cand...Sper ca pana la urma acesta sa fi fost motivul...

                        Comentariu

                        Procesare...
                        X

                        Sqreen | Runtime Application Protection