Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Land Rover Owners Club Romania


mariusg

Land Rover Owners Club Romania  

32 membri au votat

  1. 1. Land Rover Owners Club Romania

    • Varianta 1
      8
    • Varianta 2
      7
    • Varianta 3
      11
    • Varianta 4
      1
    • Varianta 5
      5


Postări Recomandate

Cum multa lume ma intreaba cum sa facem un club al detinatorilor de LR, supun aici discutiei ideea infiintarii acestui club. Va rog sa veniti cu idei de constituire, statut, membri, cotizatie, sediu, etc. Orice va vine in cap va rog scrieti aici poate reusim in (macar) 1 an sa avem asa ceva.

Deci start la idei.

LE.

LISTA CU CEI CARE SI-AU EXPRIMAT DORINTA DE A FI MEMBRII FONDATORI

(in ordinea postarii pe topic)

1. mariusg

2. nick67

3. sean70

4. Alexa

5. DKWraith2Anen

6. BlackLord

7. teddybear

8. Sky

9. MirceaMS

10. cristeaandm

11. Radu

12. Sir. Kid

13. Mihail

14. thx

15. sierrafery

16. swan

17. HAMMER22c

18. KYK

19. LandAtelier

20. godwishu

21. Gabriel Banica

22. Axel

 

Lista se va actualiza in functie de dorintele voastre.

 

LLE

Am transformat acest topic in chestionar pentru votarea siglei. Rog votati o singura varianta din cele 5. Multumesc.

Siglele sunt urmatoarele

 

1.

[ATTACH=CONFIG]125342[/ATTACH]

 

2.

[ATTACH=CONFIG]125340[/ATTACH]

 

3.

[ATTACH=CONFIG]125338[/ATTACH]

 

4.

[ATTACH=CONFIG]125341[/ATTACH]

 

5.

[ATTACH=CONFIG]125339[/ATTACH]

Editat de mariusg

Land Rover Discovery 2 V8 Automatic -Thor

Land Rover Discovery 2 Td5 Manual - Phoenix

www.lroc.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 245
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Re: Land Rover Owners Club Romania

 

Putem sa ne "inspiram" din alte cluburi similare ce functioneaza in alte tari? eventual sa le solicitam o mana de ajutor in realizarea proiectului? Ar fi fain ca la Intalnirea LR 2012 sa putem face inaugurarea clubului:banana!

It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER ! icona%20(200).gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Land Rover Owners Club Romania

 

Atentie la cotizatia cluburilor din UK. Nu multa lume din Romania ar da citeva sute de lire pe an doar sa fie membru.

Altfel ar fi foarte simplu. Ne constituim ca filiala din Romania al clubului lor.

 

 

 

Later edit:

M-am uitat pe cotizatiile lor si cam cel mai mult am gasit 50 GBP/an pentru membru cu drepturi depline.

Scuze de confuzie.

Editat de mariusg

Land Rover Discovery 2 V8 Automatic -Thor

Land Rover Discovery 2 Td5 Manual - Phoenix

www.lroc.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Land Rover Owners Club Romania

 

Atentie la cotizatia cluburilor din UK. Nu multa lume din Romania ar da citeva sute de lire pe an doar sa fie membru.

Altfel ar fi foarte simplu. Ne constituim ca filiala din Romania al clubului lor.

 

Bun, bun, si la ce ne ajuta ca ne afiliem? Ce beneficii avem dupa lirele alea?

"Do nothing, be nothing, say nothing ...and you will avoid criticism"

Disco 2, TD5 HSE, 02

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Land Rover Owners Club Romania

 

Cum multa lume ma intreaba cum sa facem un club al detinatorilor de LR, supun aici discutiei ideea infiintarii acestui club. Va rog sa veniti cu idei de constituire, statut, membri, cotizatie, sediu, etc. Orice va vine in cap va rog scrieti aici poate reusim in (macar) 1 an sa avem asa ceva.

Deci start la idei.

 

Da de acord, ar trebui sa avem si noi un club pe Romania, insa, cred ca mai intai trebuie sa sa strangem un grup dornic si sa vedem care sunt cerintele si asteptarile posibililor viitori membrii. Sa vedem apoi daca menbrii se simpt bine impreuna. Am vazut foarte multe cluburi (moto) care au inceput foarte bine insa au sfarsit repede si rau pe motive diferite:

- lipsa timp din partea membrilor

- lipsa interes

- clubul nu oferea suficient pt. ca membrii sa aiba atractie si interes

- incompatibilitate intre membrii

- formarea de ´´bisericute´´ in interiorul clubului si care au incercat excluderea celorlalti

- diferente sociale (materiale) majore intre membrii care au dus la scindarea grupului si organizarea de ´´iesiri´´ separat (dupa buget)

Motivele pot continua si sunt la fel de importante si esentiale pentru un club.

Ideea principala este constituirea unui club care sa aiba o strategie care sa poata asimila toate clasele sociale fara a crea animozitati in interiorul sau si care sa permita accesul financiar al tuturor fara ai face sa simta ´´locul social´´ pe care il ocupa, fara sa fie vazuti prost cei care nu au timp sau finante pentru depalasari, sa nu promita mai mult decat poate realiza pentru a nu crea false asteptari si dezamagiri, sa nu se implice in prea multe directii in acelasi timp inca de la inceput, daca exista o cotizatie trebuie foarte bine gandita si justificata, membrii isi vor pune intodeauna intrebari:

DE CE sa intru in club, ce imi ofera, ce imi ofera in schimbul coizatiei, pentru ce este nevoie de cotizatie, de ce trebuie sa fac parte dintr-un club , etc

Clubul trebuie sa poate raspunde repede si fara sa lase loc de alte nelamuriri la aceste intrebari pentru a avea succes si in primul rand trebuie sa poata oferi un motiv puternic si de necontrazis cand vine vorba de intrebarea ´´de ce trebuie sa existe un club Land Rover´´ si la intrebarea ´´ce imi ofera apartenta la un club´´.

Si cel mai important este ca macar 5 membrii sa aiba suficient timp si ´´chef´´ sa se implice permanent.

 

Stiu toate astea deoarece fac parte dintr-un club moto care pe hartie are peste 100 de membrii, insa in realitate niciunul nu mai este activ si clubul a devenit iexistent in realitate. Desi toti membri au avut cele mai bune intentii si a existat implicare, liderii, cu timpul s-au ´´lenevit´´ si nu au pastrat entuziasmul de inceput. Mai cunosc si povestea unui ONG de intrajutorare moto al carui membru a fost si sotul meu, care si-a propus lucruri marete si de care este inca nevoie, insa ,undeva pe traseu s-a pomenit cu menbrii neadegvati, evenimente care semenau mai mult cu petreceri de betivi fara nici un scop, sedinte saptamanale care devenisera un alt motiv pentru o sticla de bere, a uitat ce dorea sa realizeze, in curand oamenii si-au pierdut increderea in ei, membrii seriosi si de valoare au inceput sa isi dea demisia sau sa nu mai participe deoarece nu erau ascultati si nici nu puteau face nimic din cauza altora.

Land Rover Freelander 1 TD4 5 usi (din 2001)

Land Rover Freelander 1 TD4 3 usi- 2002 (al sotului)

Land Rover Freelander 1 V6 3 usi- 2001 (in progres) Toate Automate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Land Rover Owners Club Romania

 

Ai foarte multa dreptate Alexa!

Tocmai de aceea sa dramuim putin cam la ce ne-ar fi de folos clubul mai mult decit ne este acum forumul.

Am eu un singur argument (din experienta):

orice eveniment organizat de o comunitate trebuie dpdv economic facut printr-o entitate juridica.

La intilnirea LR din primavara daca aveam asa ceva se puteau rezolva mult mai usor anumite probleme administartive : avans primit de la participanti in contul meu, platit apoi catre pensiune, restul platit de fiecare acolo cu emitere de factura pe fiecare in parte in functie de extra optiuni.

 

Later edit:

Ar mai fi sponsorizarile.

Land Rover Discovery 2 V8 Automatic -Thor

Land Rover Discovery 2 Td5 Manual - Phoenix

www.lroc.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Land Rover Owners Club Romania

 

Ai foarte multa dreptate Alexa!

Tocmai de aceea sa dramuim putin cam la ce ne-ar fi de folos clubul mai mult decit ne este acum forumul.

Am eu un singur argument (din experienta):

orice eveniment organizat de o comunitate trebuie dpdv economic facut printr-o entitate juridica.

La intilnirea LR din primavara daca aveam asa ceva se puteau rezolva mult mai usor anumite probleme administartive : avans primit de la participanti in contul meu, platit apoi catre pensiune, restul platit de fiecare acolo cu emitere de factura pe fiecare in parte in functie de extra optiuni.

 

Da asa este insa si costurile persoanei juridice sunt mai mari decat asa cum ai facut. Iar ca completare la ceea ce am spus mai sus o sa dau cateva motive pentru care as intra eu intr-un club:

- daca as avea beneficii de depanare incluse in cotizatie sau as putea sa le dau in rate suma depanarii inapoi clubului

- daca as avea interese comune cu membrii clubului

- daca ar exista un mod de reducere sau beneficii de la X firme membre sau nu , pentru membrii ex: 10% reducere la piese daca esti membru

- daca nu m-ar ingradi (obliga) la sedinte saptamanale doar pentru scopul intalnirii fara a realiza ceva sau discuta ceva important

- daca as fi de acord cu toate regulile si modul de organizare si functionare

- daca ar avea o cotizatie pe care mi-o permit si care sa fie in consecinta cu serviciile oferite

- daca ar oferi posibilitatea unor dezbateri mecanice cu masinile de fata, mai ales pentru cei care au problme cu masina (este mult mai usor sa spui ce are o masina daca o vezi sau o auzi decat pe forum)

- daca nu ar functiona dupa reguli consacrate in afara ci pe reguli adaptate si specifice nevoilor noastre (Niciodata regulile cu care merg cluburile din afara nu vor merge la noi , nu avem aceleasi conceptii, dare de mana si interese)

- daca clubul ar putea oferi servicii gratuite juridice limitate si alte tipuri de servicii de intrajutorare a membrilor in diverse probleme

- este neaparat necesara o persoane de PR, nu un PR de meserie ci cineva care sa isi doreasca sa promoveze acest club si sa doreasca sa organizeze diferite evenimente

Mai am multe de spus insa nu doresc sa acaparez topicul.

 

Practic ar fi nevoie de un Club nu numai pentru plimbari ci pentru a consolida si dezvolta o adevarata comunitate LR in Romania , cat si pentru vizibilitatea nationala si internationala.

Am multe idei si destula experienta sa stiu ce functioneaza si ce nu functioneaza aici in acest domeniu pe care le voi detalia personal joia asta sper.

Editat de Alexa

Land Rover Freelander 1 TD4 5 usi (din 2001)

Land Rover Freelander 1 TD4 3 usi- 2002 (al sotului)

Land Rover Freelander 1 V6 3 usi- 2001 (in progres) Toate Automate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Land Rover Owners Club Romania

 

Eu sunt pentru orice forma de asociere in LRO Romania.

Modelul UK ar fi singurul de aplicat, eventul ca afiliere la ei.

Nu cred ca scopul acestui club se potriveste cu oferirea de produse si servicii membrilor, cu atat mai putin servicii de mecanica, revizii,etc incluse in cotizatie.

Pentru inceput trebuie sa incepem cu infiintare, statut, sigla si incet-incet sa perfectionam totul.

LRO UK nu are membri pentru ca li se ofera neaparat ceva in contul cotizatiei anuale, el exista pentru ca este LAND ROVER Owners si atat.

O marca de peste 60 de ani, cu impatimiti, cu dezamagiti, dar totusi proprietari ai unor masini deosebite.

VW Typ 3, 1966

LR Go Beyond Tough Phone IP68

http://www.lroc.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Land Rover Owners Club Romania

 

Eu sunt pentru orice forma de asociere in LRO Romania.

Modelul UK ar fi singurul de aplicat, eventul ca afiliere la ei.

Nu cred ca scopul acestui club se potriveste cu oferirea de produse si servicii membrilor, cu atat mai putin servicii de mecanica, revizii,etc incluse in cotizatie.

Pentru inceput trebuie sa incepem cu infiintare, statut, sigla si incet-incet sa perfectionam totul.

LRO UK nu are membri pentru ca li se ofera neaparat ceva in contul cotizatiei anuale, el exista pentru ca este LAND ROVER Owners si atat.

O marca de peste 60 de ani, cu impatimiti, cu dezamagiti, dar totusi proprietari ai unor masini deosebite.

 

Daca este doar club de apartenenta, nu creeaza obligatii. Daca este club cu drepturi depline trebuie sa genereze niste beneficii pentru membrii. Plecand de la acest aspect, trebuie hotarata soarta clubului, in ce directie va merge.

In majoritatea cazurilor cluburile ofera cateva ''servicii' incluse in cotizatie, iar in Romania daca nu oferi ceva ''la schimb'' nu prea o sa aiba membrii. Se poate incerca adaptarea unui club la cerintele din Romania.

Vis-a-vis de servicii, nici un club nu ofera gratuitati, ci doar niste reduceri mai mari sau mai mici la anumite categorii de servicii in cadrul celor afiliati. In afara de asta, trebuie stipulat ce forma de asociere/club se doreste, riding club (club de apartenenta), club auto (apartenenta si participare la diverse actiuni) sau club auto sportiv (apartenenta, participare la actiuni si creerea de evenimente specifice clubului)

Pentru inceput, trebuie cautata forma de statut optima, constituit grupul director si aria de activitati a clubului.

Reading the Owners Manual doesn't hurt.

NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

Td4 ESX CommandShift MY02 3Dr (M.O.D.)

KV6 CommandShift MY01 3Dr (Măgaru')

SD4 S CommandShift MY11 5Dr (Sarah)

KV6 XEI CommandShift MY01 5Dr (Phoenix)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Land Rover Owners Club Romania

 

La intilnirea LR din primavara daca aveam asa ceva se puteau rezolva mult mai usor anumite probleme administartive : avans primit de la participanti in contul meu, platit apoi catre pensiune, restul platit de fiecare acolo cu emitere de factura pe fiecare in parte in functie de extra optiuni..

 

Asta inseamna ca pina in primavara clubul sa aiba statut juridic prin sentinta judecatoreasca, timp in care trebuie definitivata forma de afiliere a membrilor, statutul cu drepturi si indatoriri, etc.

Reading the Owners Manual doesn't hurt.

NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

Td4 ESX CommandShift MY02 3Dr (M.O.D.)

KV6 CommandShift MY01 3Dr (Măgaru')

SD4 S CommandShift MY11 5Dr (Sarah)

KV6 XEI CommandShift MY01 5Dr (Phoenix)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Land Rover Owners Club Romania

 

De acord cu initiativa,dealtfel am zis ca e necesara o organizare a noastra ca personalitate juridica imediat dupa Sighisoara.

Forma,statut si alte detalii sa propuna cei care au tangenta cu subiectul.

Dezavantaje nu vad care ar putea fi si nu cred ca oamenii pe care i-am cunoscut la Marea Intalnire :2drar astepta ceva avantaje materiale in schimbul cotizatiei de membru in acest club.

Discovery 4 2010

Discovery 2 2000

Defender 90 1997

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Land Rover Owners Club Romania

 

De acord cu initiativa,dealtfel am zis ca e necesara o organizare a noastra ca personalitate juridica imediat dupa Sighisoara.

Forma,statut si alte detalii sa propuna cei care au tangenta cu subiectul.

Dezavantaje nu vad care ar putea fi si nu cred ca oamenii pe care i-am cunoscut la Marea Intalnire :2drar astepta ceva avantaje materiale in schimbul cotizatiei de membru in acest club.

 

Statutul asociatiei/clubului v-a specifica toate aspectele dorite de membrii. Pina acolo e un drum destul de lung, cu propuneri si dezbateri pe tema. Cea mai buna metoda este stipularea clara a etapelor evolutive ale clubului si directia aleasa in dezvoltare, pentru o mai buna transparenta si pentru a nu putea fi acuzati de intentii partinitoare sau alte acuze.

Stiu asta din experienta proprie in organizarea unui club moto si crearea unui ONG pentru intrajutorarea victimelor din accidentele moto. In mare parte etapele constitutive si statutul sunt identice cu cele necesare unui club auto/moto.

Primul pas este stabilirea obiectivelor, de acolo incepe ''distractia''.

Editat de DKW

Reading the Owners Manual doesn't hurt.

NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

Td4 ESX CommandShift MY02 3Dr (M.O.D.)

KV6 CommandShift MY01 3Dr (Măgaru')

SD4 S CommandShift MY11 5Dr (Sarah)

KV6 XEI CommandShift MY01 5Dr (Phoenix)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Land Rover Owners Club Romania

 

Salut,

 

Eu sustin infiintarea unui astfel de club iar ideea cu afilierea la un club cu renume mi se pare foarte buna.

 

Mi se pare ok si taxa, iar ca beneficii pentru membru al clubului as vedea:

- participarea la intalniri specifice care pot fi organizate cu un pret promotional pentru membrii clubului

- eventuale promotii pentru membrii de la unii furnizori agreati.

- se pot edita diverse publicatii (online) pentru membrii clubului, cu info specifice. La fel, se pot face eventuale abonamente la publicatii de profil, la care sa aiba acces toti membrii clubului.

 

Cele de mai sus sunt doar cateva, sunt convins ca se mai pot gasi multe altele iar alti colegi au avut deja cateva idei interesante.

 

Eu unul as fi foarte interesat sa particip.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Land Rover Owners Club Romania

 

Clubul va fi doar ptr. posesorii de Jeep Land Rover, sau vor fi admisi si simpatizanti ?

Simpatizanti sau carcotasi sau cum le-o zice sigur ca admitem......

Land Rover Discovery 2 V8 Automatic -Thor

Land Rover Discovery 2 Td5 Manual - Phoenix

www.lroc.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Land Rover Owners Club Romania

 

Daca incepem cu "la romani trebuie sa le oferi ceva sa vina" atunci e jalnic.

Cine vrea se inscrie cine nu nu- parerea mea.

Prima data sa incepem procedurile si pe urma vedem cine doreste intr-adevar sa intre in club.Asa cum s-a vazut la Sighisoara sau MMOF sau alte intalniri.

Clubul acesta se doreste a fi Romanian LRO club,o adunatura de pasionati de LR, asa cum au fost cei de la intalnire si asa cum s-a concluzionat din discutiile de atunci.

Ganditi-va ca Marius a fost cel care a reusit imposibilul cu adunarea LR de anul acesta si acel meeting a fost cam singurul de acest fel comparativ cu alte marci.

Daca o luam cu beneficii oferite atunci o sa ajungem la 500 pounds/an cotizatie, care trebuie sa acopere salariile angajatilor ce vor avea grija sa "ofere" gratuitati, vor avea grija de site si forum zilnic si vor sta langa telefon sa raspunda la apelurile membrilor si sa trimita cate un stick lipicios cand are nevoie membru' .

 

Daca tot va ganditi la beneficii poate va intrebati cum o sa ajunga cei din tara la Bucuresti la revizii cu vouchere gratuite sau piese de la distribuitorii din Bucuresti?

O sa facem service si magazin de piese pe club ca sa avem acces la reduceri? ma indoiesc.

 

PS: nu vreau sa supar pe nimeni insa in UK si Australia peste 90% din membri sunt cei care au Series 1,2,3, Defendere vechi, Disco 1 si 2, RR Clasic.Cei cu masinile stoc sunt de obicei inscrisi in alte cluburi.

VW Typ 3, 1966

LR Go Beyond Tough Phone IP68

http://www.lroc.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Land Rover Owners Club Romania

 

Simpatizanti sau carcotasi sau cum le-o zice sigur ca admitem......

Ma gandesc ca, clubul va fi doar pentru posesorii de Defendere, Discovery sau Range Roveruri Jeep, dar un sfat prietenesc nici odata nu strica.

VW Typ 3, 1966

LR Go Beyond Tough Phone IP68

http://www.lroc.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Land Rover Owners Club Romania

 

Daca incepem cu "la romani trebuie sa le oferi ceva sa vina" atunci e jalnic.

Cine vrea se inscrie cine nu nu- parerea mea.

Prima data sa incepem procedurile si pe urma vedem cine doreste intr-adevar sa intre in club.Asa cum s-a vazut la Sighisoara sau MMOF sau alte intalniri.

Clubul acesta se doreste a fi Romanian LRO club,o adunatura de pasionati de LR, asa cum au fost cei de la intalnire si asa cum s-a concluzionat din discutiile de atunci.

Ganditi-va ca Marius a fost cel care a reusit imposibilul cu adunarea LR de anul acesta si acel meeting a fost cam singurul de acest fel comparativ cu alte marci.

Daca o luam cu beneficii oferite atunci o sa ajungem la 500 pounds/an cotizatie, care trebuie sa acopere salariile angajatilor ce vor avea grija sa "ofere" gratuitati, vor avea grija de site si forum zilnic si vor sta langa telefon sa raspunda la apelurile membrilor si sa trimita cate un stick lipicios cand are nevoie membru' .

 

Daca tot va ganditi la beneficii poate va intrebati cum o sa ajunga cei din tara la Bucuresti la revizii cu vouchere gratuite sau piese de la distribuitorii din Bucuresti?

O sa facem service si magazin de piese pe club ca sa avem acces la reduceri? ma indoiesc.

 

PS: nu vreau sa supar pe nimeni insa in UK si Australia peste 90% din membri sunt cei care au Series 1,2,3, Defendere vechi, Disco 1 si 2, RR Clasic.Cei cu masinile stoc sunt de obicei inscrisi in alte cluburi.

 

Deja ai atins niste puncte fierbinti. Din acest punct pot sa spun ca incep sa se puna bazele unui club. Idei ''made in Romania'' o sa gasiti la tot pasul, restul tine de voi.:h5

Editat de DKW

Reading the Owners Manual doesn't hurt.

NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

Td4 ESX CommandShift MY02 3Dr (M.O.D.)

KV6 CommandShift MY01 3Dr (Măgaru')

SD4 S CommandShift MY11 5Dr (Sarah)

KV6 XEI CommandShift MY01 5Dr (Phoenix)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Land Rover Owners Club Romania

 

Ma gandesc ca, clubul va fi doar pentru posesorii de Defendere, Discovery sau Range Roveruri Jeep, dar un sfat prietenesc nici odata nu strica.

 

As fi crezut ca e mai degraba un club pentru pasionatii de marca Land Rover, nu doar pentru anumite modele. Daca excluzi anumite modele se poate ajunge la chestii ciudate, de genul - ai membru pe cineva cu un Disco 2 stock insa pe cineva cu un Disco 3 sau Freelander 2, pregatite pentru G4, nu il primesti? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Land Rover Owners Club Romania

 

Daca incepem cu "la romani trebuie sa le oferi ceva sa vina" atunci e jalnic.

Cine vrea se inscrie cine nu nu- parerea mea.

Prima data sa incepem procedurile si pe urma vedem cine doreste intr-adevar sa intre in club.Asa cum s-a vazut la Sighisoara sau MMOF sau alte intalniri.

Clubul acesta se doreste a fi Romanian LRO club,o adunatura de pasionati de LR, asa cum au fost cei de la intalnire si asa cum s-a concluzionat din discutiile de atunci.

Ganditi-va ca Marius a fost cel care a reusit imposibilul cu adunarea LR de anul acesta si acel meeting a fost cam singurul de acest fel comparativ cu alte marci.

Daca o luam cu beneficii oferite atunci o sa ajungem la 500 pounds/an cotizatie, care trebuie sa acopere salariile angajatilor ce vor avea grija sa "ofere" gratuitati, vor avea grija de site si forum zilnic si vor sta langa telefon sa raspunda la apelurile membrilor si sa trimita cate un stick lipicios cand are nevoie membru' .

 

Daca tot va ganditi la beneficii poate va intrebati cum o sa ajunga cei din tara la Bucuresti la revizii cu vouchere gratuite sau piese de la distribuitorii din Bucuresti?

O sa facem service si magazin de piese pe club ca sa avem acces la reduceri? ma indoiesc.

 

PS: nu vreau sa supar pe nimeni insa in UK si Australia peste 90% din membri sunt cei care au Series 1,2,3, Defendere vechi, Disco 1 si 2, RR Clasic.Cei cu masinile stoc sunt de obicei inscrisi in alte cluburi.

 

Intrebare: de ce sa mai facem un club al pasionatilor de LR? mie nu mi se pare nici jalnic, nici trist in a oferi ceva celor care se inscriu in clubul respectiv. Poate sa fie ceva restrictii respectiv, ai LR te inscrii, nu ai, te uiti. Dar, daca nu am nici un benficiu, de ce sa scot niste bani din buzunar? mai bine mai pun ceva pe masina cu banii aia......

"Do nothing, be nothing, say nothing ...and you will avoid criticism"

Disco 2, TD5 HSE, 02

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Land Rover Owners Club Romania

 

Neatza! (N-am mai postat de ceva timp) :grin:

 

Cred ca n-ati pornit discutia de unde trebuie.

Vorbiti despre un LR Owners Club asemanator celui din UK doar ca "realitatea din teren" ne-a arat la Sighisoara ca suntem vr'o 25 de oameni (din care jumate' cred eram din Bucuresti) care ar face 600km si ar baga cateva milioane bune in cazare, mancare si benzina doar din pasiune pentru LR.

 

DECI...cam aici e nivelul.

 

Nu vom avea niciodata sute sau mii de membrii iar bugetele oricat de mare ar fi cotizatia nu ne vor permite mari luxuri si din nou, noi cei ce ne vedem joi de joi.. nici nu cred ca venim acolo pentru a capata revizii gratis sau reduceri la piese...

 

MAI BINE... astia de ne numeri pe doua maini, doua picioare ne asociem fara pretentii asa cum ne-am asociat din prietenie si pana acum si facem ceva "juridic" doar pentru a ne putea organiza mai bine cu alte ocazii gen intalniri, participari la expozitii, targuri nush...chestii d'astea birocratice.

 

Si ce satisfactie mai mare decat a fi "membru fondator LRO Club Romania"... Huh?

 

Si apoi om vedea ce mai facem, la cine ne afiliem si alte dude...

 

 

PS: Si daca mai zice cineva ca nu primeste Freelandere in Club il las pe pana in Pta. Constitutiei :grin:

Land Rover Freelander 1.8i 86KW (117HP) - Silver Edition MY01
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Land Rover Owners Club Romania

 

@BlackLord: :g. Ai sintetizat perfect ceea ce "rumegam" eu de azi dimineata.

 

 

Personal, sunt de parere ca, pentru a "pune pe roate" un club LRO Romania, trebuie lasate deoparte patimile, (altele decat cele pentru acaretul din dotare) si interesele personale si incercat sa se faca ceva doar din mandria de "Propietar de Land Rover".

Pun pariu ca, nicaieri in lume, cluburile similare nu au oferit de la bun inceput cine stie ce avantaje materiale membrilor: acestea, daca sunt, au venit pe parcurs prin marirea numarului de membri, cotizatii corespunzatoare si, de ce nu, sponsorizari (inclusiv de la LR).

Daca, in prima faza, vom reusi sa ne organizam si sa capatam personalitate juridica, restul vor veni, incet-incet, in timp. Insa, daca intrebarea principala va fi: "Eu ce primesc in schimbul cotizatiei?", consider ca e un punct de vedere gresit si LROC-Romania risca sa ramana un vis frumos!

 

In orice inceput e nevoie de multa munca, timp dedicat si cheltuieli; toate acestea insemnand VOLUNTARIAT! Unii sunt dispusi, altii nu: cei mai multi vor adera doar cand toate vor fi asezate pe un fagas normal. De aceea, initiatorii acestui proiect trebuie sa fie constienti ca se vor "inhama" la "o caruta grea" pe care nu o vor putea abandona la mijlocul drumului!

It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER ! icona%20(200).gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Land Rover Owners Club Romania

 

Marius, ideea este foarte buna. Discutiile vor fi nesfarsite pentru ca subiectul ofera o infinitate de combinatii, formate, posibile mici sau mari avantaje pentru cei ce adera la aceasta asociatie.

Desi sunt de acord cu marea majoritate a lucrurilor scrise pana acum pe acest topic, cred ca acest gen de completare la completarea discutiei anterioare nu este de natura sa clarifice lucrurile. In consecinta propun sa trecem la fapte si sa incepem formarea fireasca a asociatiei.

La intalnirea de joi, puneti de o lista in care sa apara numele celor care vor dori si putea sacrifica din timpul lor pentru a conduce si a ne reprezenta in aceasta asociatie (presedinte, vice, vice vice, vice vice vice...). Ne aratati si noua lista sa spunem: DE ACORD (sau NU). Daca sunt prea multi doritori sa se sacrifice pentru aceasta asociatie, putem supune la vot numele inscrise pe lista.

Modele pentru statut, destul de bune gasim pe mai multe pagini ale unor asociatii constituite in structura asemanatoare. Trebuiesc doar modificate (unde este cazul) articolele care permit formarea unei mici dictaturi in cadrul asociatiei. In rest: Vorba lui Nick. Cine vrea in asociatie; Bravo lui! Cine nu vrea; Bravo noua!

Cei care au o insigna Land Rover vor putea fi inscrisi la capitolul ,,Simpatizanti" in speranta ca vor deveni la un moment dat proprietari de LR. In asociatia: Land Rover Owners Club Romania pot fi inscrisi doar proprietarii LR. Sau stergem din denumire cuvantul: OWNERS

Editat de Sky
Sky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare