Anunț

Adună
Nici un anunț ncă.

Defender 130 Camper

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Defender 130 Camper

    Vreau sa incep un proiect exact ca in pozele de mai jos. Ma intereseaza ce versiune de Defender 130 ar fi mai buna pentru expeditie,300tdi sau Td5, avand in vedere ca pe spate va fi aproape o tona in permanenta? Acum detin un Disco 300tdi si prefer motorul asta, dar nu stiu sigur ce implica caratul unei greutati pe distante lungi. Care din ele rezista mai bine, se incinge mai mult motorul, se pot face modificari ? Am observat ca Defender 130 300tdi sunt foarte rare la vanzare, Td5 se mai gasesc, dar prefer motorul mai vechi pentru simplitatea lui.



    Click pe imagine pentru versiune mai mare.   Nume:	overland-camper.jpg  Afișări:	0  Mărime:	95,1 KB  ID:	1304836Click pe imagine pentru versiune mai mare.   Nume:	The-Four-Wheel-Camper-is-demountable-1333x1000.jpg  Afișări:	0  Mărime:	457,7 KB  ID:	1304837Click pe imagine pentru versiune mai mare.   Nume:	Kyrgyzstan.jpg  Afișări:	0  Mărime:	148,9 KB  ID:	1304838Click pe imagine pentru versiune mai mare.   Nume:	France.jpg?format=750w.jpg  Afișări:	0  Mărime:	166,1 KB  ID:	1304839Click pe imagine pentru versiune mai mare.   Nume:	Defender-130.jpg  Afișări:	0  Mărime:	1,30 MB  ID:	1304840
    Ultima editare de DanLandRover; 04.feb.2020, 16:54.

  • #2
    Nu are cum sa aiba 1000 de kg chestia aia cu tot ce are in ea!!!!
    sa mai auzim si de Bine,ca de rau este pamantul plin!

    Comentariu


    • #3
      Click pe imagine pentru versiune mai mare.   Nume:	camper.jpg  Afișări:	0  Mărime:	42,6 KB  ID:	1304848Click pe imagine pentru versiune mai mare.   Nume:	m1-vyMi2lrIBct-zVRdGBQ9YtLI7rxLO4WsMm2OxljqFQwMPsYmDe1Lq7rkl4G9jor15w_V_tFqrlraCes9LDjtnJp1JAsx-eNcdWMfrzvE7mYJUmhwTI_5q-QwiOWk64k-kOwSmGQ=w932-h699-no.jpg  Afișări:	0  Mărime:	195,6 KB  ID:	1304849Click pe imagine pentru versiune mai mare.   Nume:	-IoYjszA7a8LkWPAG0D9sh6tLWT7vs1usP7mJfRvC8eAHCoTjryagWrl7wE_LmMi-cLsLID90apOiOLXjYlOgpRiPqR1LvEwS_mf2n-9WhUh3bTYF29fhdVitsjYNvUtGSipctFSzw=w932-h699-no.jpg  Afișări:	0  Mărime:	261,4 KB  ID:	1304850Click pe imagine pentru versiune mai mare.   Nume:	TQqRcwUjwwuNiu8mjxIjz7ZwyeMp29BvEK2betRHXz-uhubGBKaYcaAQz8kIBnfrfnB-EraTfxBnfFPZqo-IkoJneNJ-AbiuZssMetwcQ9HShFeqfL9EwHVnHVeOk_qHeKImjv1l4A=w408-h306-no.jpg  Afișări:	0  Mărime:	56,6 KB  ID:	1304851Click pe imagine pentru versiune mai mare.   Nume:	iiwLBlDzfaA0zNOWHmhdyVy7A-cUQLiRh2mkdKBqPrfmltYqsOwTs-BtD5lSfHe1lB0cYXSMc9wR-nZYyL0RvYKFsRvgQdTIS1qQihMruVZChUZGc6GFiP0ppaSVvWTNx6X1sF4yQA=w932-h699-no.jpg  Afișări:	0  Mărime:	169,2 KB  ID:	1304852

      Goala are aproximativ 406 kg, dar mai vin si alte chestii puse pe parcurs sau lucruri depozitate inauntru, mai este si rezervorul de apa. Clar nu ajunge la 1000 kg. Am spus aproape o tona pentru ca mi-am luat si o marja de eroare; oricum, peste 600 kg va fi sigur, plus ce mai cari in interiorul masinii, pe plafon, bara fata cu troliu...In total se incarca destul de mult. Am atasat poze cu aceasta cabina
      Inca ceva, in caz ca aceasta cabina se poate realiza homemade, este nevoie de vreo omologare, se poate circula cu ea pe masina pur si simplu ?
      Ultima editare de DanLandRover; 04.feb.2020, 21:00.

      Comentariu


      • #4
        Salut
        Cred ca trebuie omologata. La autoutilitare atunci cand acoperi bena cu suprastructura inchisa trebuie sa ai modificarea mentionata in CIV-ul masinii.
        "Good goods are never cheap / Cheap goods are never good"

        Comentariu


        • #5
          Am inteles, pe mine ma interesa mai mult daca un Defender 130 300tdi poate cara fara probleme greutatea suplimentara intr-o eventuala expeditie

          Comentariu


          • #6
            Oamenii aia din poze -pe care-i urmaresc via Youtube- au un motor puma?!? dupa ce au accidentat primul bidiviu echipat cu un TD5....mai departe au mers pe motorul asta. Zicea tipul ca este o diferenta majora fata de Td5...
            Numa pricep la motoarele de land rover, dar ....eu as lua in considerare si alte masini ce pot cara chestia aia. cred ca iesi chiar mai ieftin decat un 110.

            spor!
            Dacă de ntelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.
            Dream It, Do It, Live It....

            Comentariu


            • #7
              Td5 e cel mai bun motor diesel ce a fost vreodata pe Defender, trebuie doar sa-i stii secretele. Puma e o gluma proasta si 300tdi e prea slab pt asa ceva... cu un td5 remapat corect mai tragi si o rulota pe langa cabina aia fara probleme
              Ultima editare de sierrafery; 07.feb.2020, 00:47.
              NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

              Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe

              Comentariu


              • #8
                Postat n original de DanLandRover Vezi post
                Am inteles, pe mine ma interesa mai mult daca un Defender 130 300tdi poate cara fara probleme greutatea suplimentara intr-o eventuala expeditie
                schimba cutia de transer, pune un 1,6 si o sa care elefanti dar vei pierde viteza. Depinde si ce vrei sa faci cu tractorul, prin europa poti sa te duci cu td5, dar odata ce iesi din rezervatie, 200 si 300 tdi sunt baza in ciuda puterii relativ mici.

                Comentariu


                • #9
                  La Td5 nu e recomandabil a se umbla la rapoarte doar asa a oarba ca managementul electronic o ia razna. ECU e mapat ca la o anumia pozitie a pedalei de acceleratie("driver demand" care e input electronic) in functie de viteza selectata din cutie sa existe o anumita turatie si cuplu care sa se incadreze in algoritm. Schimband raportul turatia si cuplul nu se mai potrivesc cu "driver demand" iar ECU va incepe sa compenseze prin IQ(injected quantity) sa realinieze datele ceea ce poate duce la valori EGT periculoase. Am vazut si eu tot felul de improvizatii din astea cu schimbat rapoarte pt off road dar aia care le fac habar nu au cum functioneaza managementul la Td5 si nici nu ii intereseaza de EGT sau ca omoara motorul, la motoarele Tdi nu e problema... pt Td5 remaparea e singura varianta corecta. In cazuri extreme se pot schimba si rapoarte atat in transfer cat si in punti dar si atunci trebuie remapare adaptata la noul cuplu facuta dinamic eventual turbina VNT... asta daca vrei ceva facut ca lumea nu la plezneala dar pt ce e vorba in acest topic o remapare e suficienta(dar necesara)

                  asta cu europa si ''rezervatie'' nu am inteles-o ce legatura are cu motorizarea
                  Ultima editare de sierrafery; 07.feb.2020, 11:31.
                  NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

                  Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe

                  Comentariu


                  • #10
                    Sunt posesor de Discovery 1 300tdi, care mi-a intrat la suflet, ca atare nu vreau altceva decat Land Rover. M-am gandit la Defender 130 pentru ca se poate pune cabina aia in spate, dar mi-a trecut prin minte si varianta Disco 2 td5 modificat corect care sa remorcheze un off road trailer ca in poza de mai jos. Sierrafery, crezi ca un Disco 2 Td5 corect cu un off road trailer ar merge fara probleme prin zapada la -20 grade, dar si pe caldura la +40 grade, pe diverse tipuri de teren? Si aici nu ma refer la off road adevarat, doar expeditie, din punctul A in punctul B, care uneori necesita si treceri prin apa, noroaie, etc.

                    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	bruder-exp-4-camping-trailer.jpg 
Afișări:	239 
Mărime:	248,7 KB 
ID:	1304927

                    Comentariu


                    • #11
                      D2 tunat cum trebuie merge fara probleme... dar aici e cam off topic
                      NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

                      Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe

                      Comentariu


                      • #12
                        Corect, sa ramanem la Defender. Intre Defender 300tdi si Td5 care este mai fiabil, mai usor de intretinut pe parcursul unei expeditii? Totodata care se comporta mai bine? Intreb pentru ca eu mi-as dori sa iau 300tdi pentru ca este mai simplu, dar m-ar avantaja mai mult puterea unui Td5.

                        Comentariu


                        • #13
                          Salut,

                          Am utilizat un Defender 130, TD5 2004, 112000 km primit, cca 6 ani timp in care am facut 310000 km. A fost masina de firma cu un singur sofer. Nu o sa ma refer la confortul Defender pentru ca trebuie sa ai pasiune pentru asa ceva.

                          Puncte forte:
                          Motor TD5 impecabil, La 415000 km cand am plecat din firma, motorul tragea si pornea la -25 grdC fara probleme. La motor in afara de cureaua de accesorii si rola aferenta (schimbate de cateva ori, cablaj, doua randuri de bujii incandescente, compresorul de AC schimbat la 270000km nu am avut alte probleme
                          Caram cu ea destul de des intre 500 si 1000 de kg marfa. Este destul de stabila in curbe pentru ca are arcuri duble pe spate (arc in arc, elicoidale amandoua)
                          Preturi relativ mici la piese.
                          Consum relativ rezonabil pana la 100km/h. La 130km/h pe ceasul de bord este gurmanda si trebuie controlat mai des nivelul de ulei in grupuri, cutie transfer si cutie de viteze
                          Capacitate tractare 3500kg cu sistem de franare.

                          Puncte slabe
                          Raza de bracaj mare si masina lunga poate creea incurcaturi in parcari. dar daca se capata experienta nu este o problema
                          Este areodinamica precum o caramida.
                          La 240000 am schimbat cutia de transfer iar la 280000 am schimbat cutia de viteze
                          Pe la 260000 de km a inceput sa scartaie pedala de ambreiaj si am gasit intr-o reveista ca trebuia facuta o "capcana pentru rugina" dar nu am reusit sa o pun in practica.
                          La franari bruste pe umezeala sau zapada din cauza conceptiei sistemului de franare trage puternic stanga.. Nu am avut ABS.
                          Chedere suplimentare la usi si la cele 2 usite de sub parbriz pentru ca altfel bate vantul.

                          Sunt mult mai multe de spus despre masina dar ma oresc aici.
                          Pe OLX am vazut ca este un Defender cu 2 locuri fara bena originala in spate si modificata in autorulota.

                          Am pus si 2 poze cu 130-ul avut ca masina de serviciu.
                          Cu bune si rele este o masina pe care trebuie sa o iubesti si in care poti sa ai mare incredere pentru ca nu te lasa la greu. Drept urmare acum am un Defender 90.

                          O seara buna,

                          Catalin
                          Fișiere atașate

                          Comentariu


                          • #14
                            Multumesc pentru review. Cat despre masina de pe olx, o stiu, a fost si anul trecut la vanzare, dar nu ma atrage genul ala de autorulata, parca isi pierde alura de Defender.

                            Comentariu


                            • #15
                              Td5 e motor foarte bun dar dacă vrei sa pleci n sălbăticie 300 tdi e alegerea.
                              Am văzut mașini peste milionul de km cu ambele motorizări... Dar la 300 tdi repari cu patent și sarma de balot, la td5 cu tester...
                              Discovery 4 2010
                              Discovery 2 2000
                              Defender 90 1997

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X

                              Sqreen | Runtime Application Protection