Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Ma bate gandul de un Defender ... !!!!


DragosDim

Postări Recomandate

Dupa cum o spune si titlul, ma bate gandul sa achizitionez un LR Defender, Niva este buna, si va mai ramane o buna bucata de vreme, insa prefer un Defender pentru iesiri gen Baia Mare, pentru concedii (gen cel de acest an ~ 1600 Km - din care vreo 800 pe forestier si cateva noroaie), Niva mi-a cam dat batai de cap in concediu, si din acest motiv as opta pentru un Defender, insa sunt in dubiu, nu stiu ce sa fac ... poate ma ajutati voi!!!!

 

Gandurile mele sunt spre pregatirea lui ca si masina de familie (expeditie), si nu vreun concurs sau iesiri prea extreme, vreau sa fie masina cu care sa pot ajunge in locuri a caror frumusete iti taie respiratia, si asta fara a sta cu grija de temperatura la motor sau alte eventuale prb. ... in sfarsit ati inteles despre ce este vorba :grin: :sm

 

Sunt interesat in principal de punctele lui forte si cele slabe....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rind depinde despre ce genereatie vorbesti.

 

Referitor la ultima generatie:

Tractiunea este clasica, cu blocant doar central si cu sistemul de tractiune care actioneaza cu ajutorul frinelor

Sasiul este puternic, puntile la fel

Caroseria de aluminiu, dar lucrata grosolan.

Interiorul grosolan, cu dezavantajul cel mai mare ca nu ai deloc vizibilitate.

Nu mi-a placut cum functioneaza levierul de comutat in reductor si de blocare a dif central. E groaznic

Motorul e destul de puternic, dar se urneste greu de jos.

Treapta 1 este foarte demultiplicata, cred ca poti pune roti mai mari fara sa schimbi rapoarte in dif.

Ruliul este imens, masina merge lejer cu 140 pe sosea, dar la curbe e dezastru

Cam atit, restul cind mai imi aduc aminte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu ti-ai lua discovery in loc de defender??

 

Neamtul care a castigat primul G4 Challenge, a ales, in loc de Range Roverul "state of the art", care era premiul competitiei .... doua Defendere :h5

Jimny VVT, ex Toyota KZJ70 - "cand ma fac mare, imi iau Defender"
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da. discovery-ul e mult mai confortabil ca defenderul.

 

da, corect, tu oricum stai NUMAI pe asfalt :grin:

 

:h5 de aia am land rover :grin:

The Climber - V6 4runner 1st gen. on 31x11.5x15 TSL SX, T-Max 9500

4x4MANIA is where we are !!!

“ It doesn't matter how slowly you go, as long as you don't stop. ” — Confucius.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rind depinde despre ce genereatie vorbesti.

 

Referitor la ultima generatie:

Tractiunea este clasica, cu blocant doar central si cu sistemul de tractiune care actioneaza cu ajutorul frinelor

Sasiul este puternic, puntile la fel

Caroseria de aluminiu, dar lucrata grosolan.

Interiorul grosolan, cu dezavantajul cel mai mare ca nu ai deloc vizibilitate.

Nu mi-a placut cum functioneaza levierul de comutat in reductor si de blocare a dif central. E groaznic

Motorul e destul de puternic, dar se urneste greu de jos.

Treapta 1 este foarte demultiplicata, cred ca poti pune roti mai mari fara sa schimbi rapoarte in dif.

Ruliul este imens, masina merge lejer cu 140 pe sosea, dar la curbe e dezastru

Cam atit, restul cind mai imi aduc aminte.

Iti multumesc Suzuker, pentru cele spuse mai sus, in ceea ce ma priveste, ceea ce urmaresc de la aceasta masina ai atins ca fiind puncte favorabile, adica sasiu, punti , motor :grin: ... cat despre interior chiar ieri am avut drum prin Calea Grivitei si am vazut un show room, am intrat si m-am invartit pe langa unu, model nou, adica 2007, m-am urcat, si mi-sa parut total schimbat fata de versiune precedenta, ai altfel pozitionat scaunul, adica ai mai mult loc, manevrarea levierelor de la schimbator si reductor, ok (cei drept la rece), si cei de acolo mi-au spus ca vor fi prezenti si la SIAB, si acolo o sa ma pot uita mai pe indelete la masina, pentru ca ieri eram cumva in treacat pe acolo.

Ramane sa mai cercetam problema ... :grin: :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea,

 

Eu daca ar trebui sa-mi iau o masina de off road nu mi-as lua o masina noua !... :roll:

 

As lua o masina de 2 / 5 ani, la maximum 50 % din pretul uneia noi... :roll:

 

As lua o masina cat mai bricolabila, la care sa am o sursa stabila de accesorii si piese de schimb in Romanica... :roll:

 

Presupunand ca ai bani de o masina noua, dupa ce ai cumparat una SH de 2 / 5 ani - IN MINTILE EI, cu diferenta de bani o poti modifica / bricola pana la PERFECTIUNE !... :grin:

 

Daca ar trebui sa aleg un Land Rover, as alege in functie de buget :

-buget mic = Range Rover clasic pana in '95

 

-buget mediu = Discovery 1

-buget mediu = Defender

 

-buget mare = Discovery 2/3

-buget mare = Defender

 

Ulterior trebuie sa iei in considerare bugetul pentru modificari :

-buget mare Discovery

-buget ceva mai mic Defender

De ce ?:

-daca vrei roti mari, cutia de transfer de la Discovery are un raport de 2/1, transmisie slaba, caroserie din care trebuie sa tai / sau inaltata foarte mult ( nerecomandat ) = multe modificari

-la Defender , cutia de transfer are un raport de 4/1, permite roti ceva mai mari, nu trebuie sa tai din caroserie

 

In ceea ce priveste confortul si accesorizarile Discovery is KING, pana si Familia Regala U.K. il foloseste !... :grin:

 

Bafta !... :grin:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:h5 :h5 Multumesc, foarte mult pentru sfaturi ... dupa cum observ inclinatia mea spre alegerea Defender-ului este din ce in ce mai justificata.

 

Cat priveste achizitionare unei masini SH, nu-ti ascund ca inca din vara cochetez cu aceasta idee, insa din pacate in tara nu prea am gasit la vanzare decat modele 110, si inca stau in dubiu daca sa caut afara una SH, sau sa achizitionez un model nou Defender 90 in sistem leasing in tara. Ce-a de-a doua varianta mi-ar conveni din cauza ca as stii cum am circulat cu ea inca de la inceput, iar modelul nou are un confort (zic eu!) mult peste cel al modelului anterior, linia bordului este alta, scaunele sunt mai confortabile, si per ansamblu se vede ca s-a uitat cineva si in interior, inainte de a fi scos pe piata, nu cunosc provenienta motorului, si cat de fiabil este acesta.

 

Discutand despre modelul anterior, m-am urcat intr-unul anul trecut la Tiriac Auto Show, si intr-adevar, era destul de grosolan si inghesuit, la interior, in rest masina imi place la nebunie.

 

Din acest motiv astept SIAB-ul de anul acesta, ca sa pot studia problema, mai de aproape, si poate reusesc sa si particip la un drive-test ... cine stie :pr1 :grin:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

110-le verde a amicului cu care mai iesim noi aici, cred ca va fi de vanzare. Vrea sa isi cumpere un G-class din 95 300D cu blocante.

 

Defenderul e din 2005, 2500 TurboDiesel, masina merge impecabil.

Trebuie platita taxa de prima inmatriculare (asta daca nu mai ai rabdare pana anul viitor)

Nu stiu pretul dar pot sa intreb daca e cazul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti multumesc Max , insa din pacate eu caut varianta scurta adica 90, este buna si in Bucuresti pentru ca este mai mica decat 110, si este buna si in teren pentru ca are distanta mica intre punti. :D

 

Iti multumesc oricum, si o sa-l asaltez cu intrebari cand ajung la Baia Mare :be

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea cu Defenderul nou ma framanta si pe mine. Dar un 110, 90 este prea mic (in noua configuratie cu 4 scaune ramane un portbagaj de Tico).

O varianta ar fi achizitia din Germania, preturile imi par mai mici:

 

---> APASA AICI !!! <---

 

Masina asta, aici, la reprezentanta din Romania, ar fi vreo 37.000E !

 

Sau unele cu foarte putini Km (pana in 3000km), luate direct de la reprezentante Land Rover, cu garantie si tot tacamul.

 

edited by koala : am rescris eu linkul, ca sa nu stricam incadrarea in pagina !

Puch 280GE
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru mine varianta 90 este avantajoasa pentru ca destul de rar am mai mult de 2 persoane in masina, cel mult 3, iar problema bagajului poate fi rezolvata fara probleme cu ajutorul unui portbagaj, pe haion, sau a unei cutii gen THULE.

 

Ma avantajeaza forma scurta, pentru ca merg des prin padure, si prin oras (care este mai ceva decat o padure - poate chiar o jungla :grin: ).

 

In ceea ce priveste preturile, nu stiu daca m-as complica cu Germania la un leasing , apar probleme la acte ca trebuie sa ma duc acolo cand termin leasing-ul, plus verificari si altele, daca ar fi sa iau din Germania m-ar avantaja un SH, insa ceva ce nu ma prea multumeste pe deplin.

 

Cercetam in continuare prb. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator koala
Daca ajungi la concluzia ca vrei masina din Germania, second-hand, il am acolo pe prietenul meu [ cel care mi-a luat Patrolul ] ... daca esti interesat iti pot da mai multe informatii ...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ajungi la concluzia ca vrei masina din Germania, second-hand, il am acolo pe prietenul meu [ cel care mi-a luat Patrolul ] ... daca esti interesat iti pot da mai multe informatii ...

 

Multumesc de oferta :h5 , discutam prb. la Baia Mare, ca cine stie, am gasit niste oferte destul de tentante pe mobile.de !!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e masina buna ...de cand merg prin zona Piatra Craiului.....ma tot impiedic de astia de la rezervatie cu Land-urile...pe toate coclaurile....si nu au decat troliu pe ele....nu prea se uita la gropi :grin: ....am vb cu unul dintre ei.....mi-a spus ca nici vara nici iarna n-au ale mari probleme cu ele...cele mai mari probleme ale masinii se spune ca ar fi.....soferii de pe ele :grin: :grin: :grin:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 luni mai târziu...

mie personal imi place foarte mult defenderul..desi sunf fan nissan :P la un moment dat eram si eu cap pe ce sami cumpar un defender...mai am si o poza cu masina....

 

http://up.picr.de/761080.jpg

http://up.picr.de/761084.jpg

PatrolGR Y60 & MV Agusta F4 1000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare