Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Inmatriculare/omologare 4x4 (LR Defender) ca AUTOUTILITARA !

Adună
Acesta este un topic important.
X
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #31
    Re: Inmatriculare/omologare 4x4 (LR Defender) ca AUTOUTILITARA !

    Postat în original de osmos Vezi post
    Am inca o intrebare, cam offtopic, dar poate imi da cineva un raspuns: vad ca in noul model de talon (european) nu se mai mentioneaza dimensiunile normale ale rotilor (doar in CI), lucru care in vechiul model de talon se trecea. Cum te poate verifica RAR-ul sau Politia rutiera daca esti in regula?
    De aproximativ 2 luni de zile merg cu Discovery 1 autoutilitara, 5 usi. Anvelope 235/85/16, bara fata schimbata (neomologata), lift, fara panou despartitor, inmatriculata in Romania (in rest conform CIV). M-a oprit politia, in Pitesti, pentru control de rutina (cred), au verificat actele (talon, asigurare si vigneta), ne-am salutat si am plecat mai departe!
    Nu spun ca este o regula, dar....[/QUOTE]


    salut,
    ai transformat-o in autoutilitara sau asa ai luat-o de afara ?
    daca asa ai luat-o, ai intampinat vreo problema la RAR sau inmatriculare ?
    merci
    DEFENDER 110 Pickup
    www.lroc.ro

    Comentariu


    • #32
      Re: Inmatriculare/omologare 4x4 (LR Defender) ca AUTOUTILITARA !

      Postat în original de KYK Vezi post
      salut,
      ai transformat-o in autoutilitara sau asa ai luat-o de afara ?
      daca asa ai luat-o, ai intampinat vreo problema la RAR sau inmatriculare ?
      merci
      Salut KYK! Asa a luat-o de la olandezi:http://forum.club4x4.ro/showthread.p...554#post749554
      It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER !

      Comentariu


      • #33
        Re: Inmatriculare/omologare 4x4 (LR Defender) ca AUTOUTILITARA !

        Postat în original de KYK Vezi post
        salut,
        ai transformat-o in autoutilitara sau asa ai luat-o de afara ?
        daca asa ai luat-o, ai intampinat vreo problema la RAR sau inmatriculare ?
        merci
        Din ratiuni fiscale olandezii transforma multe tipuri de auto in autoutilitare. (nu am vazut LR Discovery cu acest statut din fabrica).
        RAR-ul facut la prima infatisare, cu ITP si certificatul de autenticitate, fara probleme. (gratarul despartitor a fost montat in prealabil)
        Finantele si Politia, in baza cartii de identitate, au indeplinit formalitatile ulterioare.
        Daca te mai pot ajuta cu ceva, da-mi un PM.

        Comentariu


        • #34
          Re: Inmatriculare/omologare 4x4 (LR Defender) ca AUTOUTILITARA !

          Postat în original de mariusg Vezi post
          Nu iti verifica nimeni numarul de banchete, centuri, panou despartitor la o asemenea masina. Nu se complica, cand stie ca tu le poti pune la loc si te duci la orice RAR sa verifice. Singura problema este de persoane. Cand vad autoutilitara asta este prima grija.
          Mi se pare si mie firesc sa nu-si bata capul nimeni cu detalii gen perete despartitor la o utiltiara cu 5 portiere. Eu am scos peretele ala stupid de cum am inmatriculat-o si am fost cu ea si la moldoveni, dupa motorina, si nu m-a intrebat nimeni despre peretele ala, nici politia nici vamesii, si chiar au fost foarte meticulosi.
          Ba chiar cand am fost una dintre ultimele dati la RAR pentru omologare (cum am povestit mai sus) unul din ingineri care nu cunostea povestea m-a intrebat ce-i cu peretele ala acolo asa pana sus, transport animale? I-am explicat eu ce si cum dar tot n-a fost prea convins de ultilitatea peretelui iar cand a venit inginerul cu care lucrasem pana atunci i-a spus pe scurt tarasenia, iar asta a remarcat: "cum dom-le, perelete ala asa trebuie acolo, in dreptul geamurilor portierei din spate?" Apoi au ridicat amandoi din umeri: ... Bucurestiu' ... Si gata.

          Problema mea este alta. Care ar fi cea mai neagra situatie daca prind un control RAR cand sunt cu sotia si cu cele 2 fete ale mele (de gradinita) in scaunelele lor speciale pe bancheta spate montata ILEGAL cand merg in concediu la munte? (asta ar fi singura situatie cand as avea nevoie de 4 locuri in masina).
          Mi se poate suspenda talonul si primesc dovada fara drept de circualtie? Ce inseamna asta "fara drept de circulatie"? Pot duce masina acasa si atat, sau e musai s-o abandonez in camp, printre coioti, bufnite si tigani la 11:59 noaptea? Practic imi trebuie 5 min si o cheie de 13 sa o aduc in configuratia din talon si gata, e conforma!
          Cine stie practic mai multe despre asta il rog sa ma lamureasca.

          Comentariu


          • #35
            Re: Inmatriculare/omologare 4x4 (LR Defender) ca AUTOUTILITARA !

            Postat în original de shark Vezi post
            Mi se poate suspenda talonul si primesc dovada fara drept de circualtie? Ce inseamna asta "fara drept de circulatie"? Pot duce masina acasa si atat, sau e musai s-o abandonez in camp, printre coioti, bufnite si tigani la 11:59 noaptea? Practic imi trebuie 5 min si o cheie de 13 sa o aduc in configuratia din talon si gata, e conforma!
            Cine stie practic mai multe despre asta il rog sa ma lamureasca.
            O duci acasa pe platforma. Mai nou, iti ia si numerele de imatriculare.
            Ultima editare de DKW; 21.ian.2012, 19:04.
            Reading the Owners Manual doesn't hurt.
            NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL
            LRF Td4 CommandShift MY01 5Dr (gone)
            LRF Td4 ESX CommandShift MY02 3Dr (M.O.D.)
            LRF KV6 CommandShift MY01 3Dr (Măgaru')
            LRF SD4 S CommandShift MY11 5Dr (Christine)

            Comentariu


            • #36
              Re: Inmatriculare/omologare 4x4 (LR Defender) ca AUTOUTILITARA !

              Postat în original de DKW Vezi post
              O duci acasa pe platforma. Mai nou, iti ia si numerele de imatriculare.
              OK, poti sa mai detaliezi putin te rog? Asadar masina ramane imobilizata langa echipa RAR.
              Cum se procedeaza cu pasagerii? (sa presupunem ca sunt conditii de iarna, ninsoare sau ploaie, eventual noapte). Risca ei sa ma trimita cu familia la plimbare pe jos, pe langa DN-ul pe care m-au oprit? Si unde sa ma duc?
              Apoi, cum se procedeaza cu masina. Cine ii asigura paza acolo daca eu plec sa fac rost de platofrma si ea e imobilizata?

              In esenta printr-o astfel de masura mi se perecliteaza siguranta proprie (sunt pus sa merg pe jos undeva, fara sa existe musai traseu pietonal) si imi este primejduita integritatea bunurilor (masina este blocata in drum).
              Chiar mi se pare foarte periculos. Sigur nu am voie sa circul pana acasa cu ea asa?

              Teoretic
              si legal intr-o astfel de situatie stiu ca masina nu corespunde tehnic. Punct.
              Practic insa, a transporta 4 persoane intr-un auto ce a fost produs in varianta 9 locuri (asa e defenderul 110) si reomologat (modificat minor) pentru 2 locuri nu poate fi asa de grav. Nici nu se compara cu a transporta 4 persoane intr-o dacie papuc de 2 locuri (adica 2 persoane musai sa stea in bena).

              Comentariu


              • #37
                Re: Inmatriculare/omologare 4x4 (LR Defender) ca AUTOUTILITARA !

                Postat în original de shark Vezi post
                OK, poti sa mai detaliezi putin te rog? Asadar masina ramane imobilizata langa echipa RAR.
                Cum se procedeaza cu pasagerii? (sa presupunem ca sunt conditii de iarna, ninsoare sau ploaie, eventual noapte). Risca ei sa ma trimita cu familia la plimbare pe jos, pe langa DN-ul pe care m-au oprit? Si unde sa ma duc?
                Apoi, cum se procedeaza cu masina. Cine ii asigura paza acolo daca eu plec sa fac rost de platofrma si ea e imobilizata?

                In esenta printr-o astfel de masura mi se perecliteaza siguranta proprie (sunt pus sa merg pe jos undeva, fara sa existe musai traseu pietonal) si imi este primejduita integritatea bunurilor (masina este blocata in drum).
                Chiar mi se pare foarte periculos. Sigur nu am voie sa circul pana acasa cu ea asa?

                Teoretic
                si legal intr-o astfel de situatie stiu ca masina nu corespunde tehnic. Punct.
                Practic insa, a transporta 4 persoane intr-un auto ce a fost produs in varianta 9 locuri (asa e defenderul 110) si reomologat (modificat minor) pentru 2 locuri nu poate fi asa de grav. Nici nu se compara cu a transporta 4 persoane intr-o dacie papuc de 2 locuri (adica 2 persoane musai sa stea in bena).
                DPDV legal, in momentul de fata vehiculul este omologat ca fiind cu 2 locuri, in momentul in care transporti inca 2 pasageri, practic ii transporti in partea de cargo a vehiculului, ceea ce este interzis.
                In momentul in care aduci modificari neautorizate unui vehicul (fara omologare) acesta pierde dreptul de circulatie, si esti obligat sa refaci ITP-ul la RAR, cu vehiculul in configuratia din omologare.
                Deplasarea pasagerilor catre destinatie nu intra in grija si atributiunile celor de la RAR. Cel mult va vor trimite cu un echipaj de la Rutiera pina in prima localitate.
                Cat despre vehicul, este fix treaba ta, indatorirea lor este sa verifice si sa se asigure ca vehiculul nu va mai circula pe propriile roti pina la reglementarea situatiei.
                Ultima editare de DKW; 21.ian.2012, 20:17.
                Reading the Owners Manual doesn't hurt.
                NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL
                LRF Td4 CommandShift MY01 5Dr (gone)
                LRF Td4 ESX CommandShift MY02 3Dr (M.O.D.)
                LRF KV6 CommandShift MY01 3Dr (Măgaru')
                LRF SD4 S CommandShift MY11 5Dr (Christine)

                Comentariu


                • #38
                  Re: Inmatriculare/omologare 4x4 (LR Defender) ca AUTOUTILITARA !

                  Mda, asta este o explicatie cu adevarat competenta. Multumesc.

                  Incet-incet discutia aluneca spre subiectul 2: in aceasta situatie orice om normal ar merge la RAR pentru a omologa si bancheta spate (repet, masina este produsa in configuratie 9 locuri).
                  Am incercat deja (la ultima intalnire cu inginerii) si mi s-a spus sec: NICIODATA nu va omologa Bucurestiul bancheta spate!
                  De ce?
                  N-au putut/n-au vrut sa raspunda.
                  Asadar de ce nu pot omologa bancheta spate? Exista vreo norma tehnica ce ar putea interzice asta?

                  Comentariu


                  • #39
                    Re: Inmatriculare/omologare 4x4 (LR Defender) ca AUTOUTILITARA !

                    Nu omologhezi bancheta spate, ci toata masina. Citeste cu atentie postul meu.
                    Daca mai ai dubii da-mi un pm si ne auzim pe tf.
                    Land Rover Discovery 2 V8 Automatic -Thor
                    Land Rover Discovery 2 Td5 Manual - Phoenix
                    www.lroc.ro

                    Comentariu

                    Procesare...
                    X

                    Sqreen | Runtime Application Protection