Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

probleme pornire td5

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #91
    Re: probleme pornire td5

    Salut, trebuie sa porneasca si sa mearga, codarea injectoarelor e pt buna functionare sub sarcina la turatii peste 3000rpm
    NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

    Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe

    Comentariu


    • #92
      Re: probleme pornire td5

      Mulțumesc.

      Later edit:

      Revin cu alte întrebări, de data asta mai generale.

      Mașină despre care am întrebat mai sus e a unui prieten. A avut ceva probleme la chiulasă care au dus la distrugerea unui piston.
      A cumpărat o chiulasă second hand, un piston nou și set de segmentul noi. A montat totul la loc și azi a reușit să pornească mașină trasă. A pornit greu, s-a mai oprit singură de câteva ori dar apoi a pornit ușor, dar tot trasă. Motorul tine relantiul corect și merge rotund.

      Problema e că nu pornește la automat. Bateria e nouă și încărcată, electromotorul învârte bine.

      De unde credeți că se trage problema?

      PS: mâine o s-o pornească din nou trasă și o s-o lase câteva ore pornită să se rodeze puțin segmenții. Eu mă gândesc că nu are compresie suficientă și de aici problema cu pornirea.
      Ultima editare de mr_alexandru; 08.nov.2018, 20:56.

      Comentariu


      • #93
        Re: probleme pornire td5

        Revin cu noutăți.

        Mașină a fost din nou pornită trasă și ținuta la relanti câteva ore.
        Pornirea la automat încă nu funcționează. Electromotorul învârte bine, însă motorul nu pornește. Deși, uneori, dă semne că ar porni.

        O alta problema e că mașina se oprește singură. Se oprește aleator, chiar daca e la relanti sau turată. După ce se oprește singură, pornește mult mai greu (tot trasă).

        Din păcate până acum nu am avut un tester să îl punem pe ea. Incercam sa facem lucrul asta cât mai curând.

        Aveți ceva idei/sfaturi/recomandări?

        Mulțumesc și scuze pentru dublul post.

        Comentariu


        • #94
          Re: probleme pornire td5

          Eu sper ca cine a schimbat chiulasa stia EXACT cum sa regleze distributia ca tare pare ca de acolo e problema, .... faptul ca electromotorul invarte e irelevant, trebuie masurata tensiunea pe baterie in timp ce se invarte ca daca scade sub 10.5 V atunci nu se deschid injectoarele. Electromotorul se invarte voios si cu 9V de zici ca-i nou dar la ECU ii trebuie peste 10.5V sa functioneze corect, sunt cazuri multe in care electromotorul disturba semnalul senzorului de volanta din cauza unor defectiuni interne care nu-l opresc din functionare. Asa fara tester e cam la ghiceala.
          NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

          Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe

          Comentariu


          • #95
            Re: probleme pornire td5

            Revin cu update:
            Am verificat distribuția și nu era pusă bine la punct (colegul de mai sus a avut dreptate). Am pus-o corect la punct.
            Acum mașina pornește la automat, cu mici excepții.

            In continuare mașina nu stă pornită. Se oprește brusc după câteva minute de funcționare. După ce se oprește singură nu mai pornește la automat, pornește doar trasă. La automat pornește doar după ce o opresc eu din cheie.

            Am măsurat presiunea pe tur și pe retur și am următoarele valori:

            Pe tur, măsurată la intrarea în regulatorul de presiune am 3.5 bar
            Pe retur, la ieșirea din răcitor am 2.3 bar

            Pe topicul acesta am citit că ar trebui sa am 6 bari pe tur. Credeți că este pompa din rezervor defectă? Credeți că este regulatorul defect?

            Mulțumesc mult pentru timpul pierdut cu problemele mele.

            Comentariu


            • #96
              Re: probleme pornire td5

              Presiunea pe tur trebuie sa fie in jur de 5 bar asta e clar, totusi cu 3.5 bar motorul nu ar trebui sa se opreasca si ar si trebui sa porneasca... trebuie tester dedicat sa nu fie vreun ''topside switch failure" in ECU sau altceva, cum am spus, restul e ghiceala
              NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

              Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe

              Comentariu


              • #97
                Re: probleme pornire td5

                Postat în original de mr_alexandru Vezi post
                Revin cu update:
                Am verificat distribuția și nu era pusă bine la punct (colegul de mai sus a avut dreptate). Am pus-o corect la punct.
                Acum mașina pornește la automat, cu mici excepții.

                In continuare mașina nu stă pornită. Se oprește brusc după câteva minute de funcționare. După ce se oprește singură nu mai pornește la automat, pornește doar trasă. La automat pornește doar după ce o opresc eu din cheie.

                Am măsurat presiunea pe tur și pe retur și am următoarele valori:

                Pe tur, măsurată la intrarea în regulatorul de presiune am 3.5 bar
                Pe retur, la ieșirea din răcitor am 2.3 bar

                Pe topicul acesta am citit că ar trebui sa am 6 bari pe tur. Credeți că este pompa din rezervor defectă? Credeți că este regulatorul defect?

                Mulțumesc mult pentru timpul pierdut cu problemele mele.
                Am si eu un topic asemanator. La mine se oprea in mers. Desi la masuratoare aveam 4 bari in locul senzorului de temp in FPR, la mine problema a fost din pompa de motorina din rezervor. Daca ai de unde lua unde de proba o pompa de la cineva ar fi bine. La mine s-a rupt stutul pe care se prinde furtunul, am aruncat-o.
                LR Discovery 2, an 2000, manual, Td5, HDC, ACE, SLS, TC, etc...

                Comentariu


                • #98
                  Re: probleme pornire td5

                  Bună colegi,
                  Ŕm descoperit topicul Cautand pe google soluții pentru pornirea unui ŕ Defender Td5.
                  Ŕm citit thread-ul inițiat de Christiansen.
                  Foarte util..

                  Comentariu


                  • #99
                    Salutare,
                    Desi am deschis un topic nou pe aceasta tema am sa postez si aici, poate va fi de ajutor cuiva,

                    Din 2009 si pana acum nu am intampinat niciodata o problema de pornire cu Defenderul90 Td5 - 1998. Mereu a pornit foarte repede si fara probleme chiar si cand temperaturile erau scazute.

                    Ultima data am folosit masina acum 3 luni, totul a decurs fara probleme, am ajuns acasa cu rezervorul foarte gol ... Dupa 2 luni am incercat sa o pornesc din nou - fara succes. Am adaugat 20l motorina, amorsat instalatia ...parca parca voia sa plece. Am mai adaugat 20l. Dupa 6 cicluri de amorsare a cate aproximativ 3 minute a pornit pt cateva secunde.

                    Am inlocuit valva unisens de langa filtrul de motorina apoi repetat procesul celor 6 cicluri de amorsare, a pornit si a stat la relanti cam 5 minute( am si accelerat-o , pedala raspundea ok ). La un momnt dat s-a turat puternic si s-a oprit . dupa aceea a mai pornit de cateva ori cateva secunde; cand se oprea scotea mult fum pe esapament.

                    Pe tester au fost raportate intermitente pe toate cele 5 injectoare. Nu mai retin exact eroarea. Au fost resetate apoi au aparut din nou in timp ce incercam sa o pornesc.

                    Pompa de combustibil pare a fi in regula. La amorsare face ceva zgomot apoi un zumzet discret.
                    Nivelul uleiului nu este crescut, probabil nu este necesara schimbarea garniturilor si oring-urilor de la injectoare. Am comandat totusi un set, astept sa vina.
                    De asemenea am comandat kit-ul de restaurare pentru regulatorul de presiune. Nu am avut posibilitatea sa testez presiunea curenta.


                    Verificari:

                    MOTOR
                    Am masurat rezistenta injectoarelor direct pe terminale - desi sunt acelasi model 1,3,4,5 au 1.8ohm iar 2 are 3ohm
                    Am testat cablajul injectoarelor care a fost inlocuit acum 2 ani cu unul original apoi am sigilat cu pasta gasket conectorii injectoarelor si conectorul principal ( desi nu este nevoie, vreau sa diminuez pe cat se poate scurgerea de ulei in ECU )

                    ECU
                    La interior ECU nu prezinta urme de ulei sau coroziune.
                    Am masurat cablajul injectoarelor de la conectorul rosu conform schemei electrice ( totul ok ) , apoi valoarea rezistentei senzorului crankshaft - 1348ohm
                    Cei doi condensatori nu am posibilitatea sa ii masor ( multimetrul meu merge pana la maxim 10uF insa par ca se incarca) dar fiind produsi in octombrie '98 mai mult ca sigur sunt uscati sau pe duca. Am comandat un set dar mai dureaza pana ii primesc.
                    Am masurat circuitele de masa din conectorul negru, alimentarea din FUSE5, activarea releelor cu +Vcc din conectorul rosu. Totul OK ( informatiile le-am luat din comentariile precedente.


                    Am cam ramas in pana de idei si nici nu prea sunt convins ca piesele care sunt pe drum ( condensatori, oring+seal injectorare, regulator presiune) vor rezolva problema ... functionarea a fost intermitenta, nu imi explic de ce a pornit totusi si a mers 5 min ca apoi sa nu mai porneasca deloc. nici macar nu mai scoare fum.

                    Mentionez ca pe toata durata acestor teste acumulatorul de 110Ah a fost mereu mentinut in parametrii optimi prin incarcari repetate si suport din partea unei surse de 10A pe durata functionarii pompei intru amorsarea liniei de combustibil

                    Va multumesc anticipat !

                    Comentariu


                    • ai verificat senzorul de volanta? Fiind situat acolo unde este, si masina probabil merge si la off road, exista sansa sa fie contact imperfect acolo. La mine s-a corodat sudura firului in mufa si nu mai pornea...
                      Land Rover Discovery 2 , 2004automat,TD5 pentru plimbare
                      BMW 1200 GS LC Adventure pentru ture
                      Land Rover Defender 110 , 1999, TD5 pentru alte ture

                      Comentariu

                      Procesare...
                      X

                      Sqreen | Runtime Application Protection