Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

probleme pornire td5


cristiansen

Postări Recomandate

Am o problema cu defender -ul meu td5 din 2000 achiziționat de 2 săptămâni. .s-A oprit brusc și nu mai pornește, după ca am cutreierat forumul am hotărât sa va cer un sfat pentru a încerca să... am din nou masina....

Am schimbat:oringuri+șaibe injectoare;bujii;filtru motorina.....cablu injectoare....curățat mufa roșie. ...Dar tot nu vrea

Un sfat ???

Sunt din Deva ...Nu am tester dedicat în zona.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 98
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Re: probleme pornire td5

 

Salut si bine ai venit, din pacate fara tester va fi foarte greu, am sa incerc sa-ti dau niste idei dar daca nu te ajuta va fi nevoie de tester la un moment dat, concentreaza-te la ce iti spun si raspunde la intrebari intocmai ca din pacate nu sunt un tip foarte rabdator, dar ma straduiesc :wink::old

1. Dupa ce ai schimbat piesele mentionate ai aerisit sistemul cum trebuie?, poate fi necesar sa-l aerisesti si de mai multe ori, aerisirea se face punand contactul pe II si pompand consecutiv acceleratia de 6 ori(s-ar puttea sa inceapa martorul motor sa flasheze) trebuie sa auzi pompa zumzaind constant la inceput apoi intermitent si ascultand langa motor sa auzi un fasait de aer...se lasa asa pana se opreste pompa complet, vreo 3 minute... cand pui contactul se aude pompa frumos?

2. ai incercat sa o pornesti tractata?

3. Macar pe cineva cu osciloscop poti gasi in Deva? sa vedem daca senzorul de volanta lucreaza ca asta da simptome din astea

4. ai descarcat RAVE pana acum?

Editat de sierrafery
  • Like 1

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: probleme pornire td5

 

Nu vreau sa supăr pe nimeni, as dori doar sa-mi împărtășiți din expertiza dvs. ...Și pentru ca îmi place sa cred ca am nimerit intre prieteni ,va voi răspunde punctual pentru a incerca sa-mi recuperez masina😊,astfel :

1.după ce am schimbat piesele NU am efectuat aceasta procedura de amorsare.

2.după ce am schimbat piesele NU am încercat sa o pornesc tratata. ....înainte de a le schimba DA am tractat-o...Dar nu a pornit

3.încerc sa curat/schimb senzorul de pe volanta.....Dar după ca am schimbat piesele mecanicul a încercat sa o pornească cu spray de pornire.....atâta timp cât era soluție de spray în motor mergea ...Dar NU cu motorina.....Nu știu dacă acest fapt ne spune dacă senzorul de pe volanta funcționează sau nu.....O sa caut și un osciloscop

4.nu știu ce este RAVE....Dar sunt dispus sa invat☺

 

În plus de cele de mai sus poate ar trebui sa spun ca atunci când am curățat mufa roșie sau când au fost schimbate piesele ...NU am deconectat bateria....Sper sa nu fi stricat ceva la ECU.

REVIN DUPĂ CE ÎNCERC TOATE DE MAI SUS

Multumesc pentru răspunsul prompt și timpul acordat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: probleme pornire td5

 

E bine asa ca daca trebuie sa intreb de doua ori sau sa extrag informatii cu forta e greu. Despre cum se aude pompa nu am primit raspuns totusi

Am sa incerc sa ajut cum pot, se pare ca linkul pt RAVE nu prea merge asa ca descarca linkurile astea ca poate va fi nevoie de scheme:

1. https://www.dropbox.com/s/w2j8v0o8qh2jes1/Defender%20Td5%20MY99%20Workshop%20Manual.pdf?dl=0

2. https://www.dropbox.com/s/x3zu9tly649cd3s/Defender%20Td5%20MY99%20Electrical%20Circuit%20Diagrams.pdf?dl=0

3. https://www.dropbox.com/s/594nh46jfm1ny8m/Defender%20Td5%20MY99%20Electrical%20Library.pdf?dl=0

 

Pe spray merge doar pe explozie pana se consuma nu e relevant

 

IMPORTANT: Ai insistat cu pedala de acceleratie cand te chinuiai s-o pornesti?

 

Aplica maine schema aia de amorsare de vreo doua ori, dupa aia incearca s-o pornesti cu acceleratia la maxim dar nu mai mult de 10 secunde apoi nu mai atinge pedala ca nu are rost, asculta pompa si cum am spus la motor si revin-o cu raspunsul. Curatarea senzorului de volanta in sine nu prea e mare lucru dar e bine de asigurat ca e contact bun in mufa, poti merge pe varianta sa cumperi unul si sa-l schimbi ca e bine sa ai unul de rezerva in caz ca nu e nevoie acum, daca gasesti pe cineva cu osciloscop dai la automat si masurati pe terminalele senzorului, trebuie sa fie cam 3V sinusoidal(nu e 50Hz de aia nu merge cu aparat normal)... daca ar fi cineva cu un tester multimarca in care sa se poata selecta modelul si motorizarea ar fi bun pentru diagnosa asta

 

Da nu e prea bine ca nu ai deconectat bateria cand ai umblat la ECU, verifica siguranta nr 5 din panoul interior

 

Pune un voltmetru pe baterie si vezi tensiunea in timp ce dai la automat daca scade sub 10V nu mai porneste ca nu deschide ECU-ul injectoarele, simti ceva miros de motorina pe esapament cand dai la automat?

 

Bafta

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: probleme pornire td5

 

Pompa se aude Cum a-ți descris dvs.

Am măsurat presiunea cu manometru montat în locul senzorului temperatura. Combustibil și a indicat 6,2bar

NU am insistat cu accelerația când am încercat sa o pornesc

Nu miroase a motorina eșapament.

Revin mâine .Mulțumesc

Editat de cristiansen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: probleme pornire td5

 

Ok, alimentare are, fa tot ce am stabilit pana acum exact cummam spus, nu uita de tensiunea aia de 10V ca e important si vorbim maine, sa vedem dupa aerisire dar faptul ca s-a oprit brusc in mers e simptom de senzor volanta sau ECU... o sa vedem

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: probleme pornire td5

 

Inca ceva, ca imi aduc aminte asa incet ardeleneste:wink: , poti ca test rudimentar dar care poate fi relevant sa masori rezistenta senzorului de volanta, trebuie sa aiba 1210 ohmi, max. 2% toleranta e admisa, daca e diferenta mai mare la rezistenta e clar ca ala e buba.

 

daca ai descarcat documentele alea vezi in Electrical library - Connectors - C0158 o sa vezi cum sunt dispusi pinii, deconectezi mufa rosie(bateria intai) si masori intre pini 13 - 36 ...acolo trebuie sa ajunga semnalul de la senzor

Editat de sierrafery

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: probleme pornire td5

 

Rezistenta intre pinii 13 și 36 din mufa roșie 12 30 ohm

Pompa se aude exact cu ați spus:la început continuu după aceea intermitent ..bâzâie linear...Se aude atunci când funcționează și fasaitul la motor

Am repetat procedura de amorsare de trei ori nu porneste

Sa încerc sa o trag în condițiile astea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: probleme pornire td5

 

SALUT! Repeta operatia de aerisire-purajare asa cum ti am scris pe watsap si feery mai sus conditia bateria sa fie pusa la un robot adica sa dea bine peste cap -invarta motorul cu simnt de raspundere repeta aerisirea de cateva ori 3-4 ori de fiecare data tinbe contactul pus treapta 1 2 sec treapta 2 3 min oprit si dat la automat apoi repeti acest ciclu mai dai din cand in cand si un pic pe acceleratie.bafta

SANTANA ANIBAL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: probleme pornire td5

 

Daca nu se simte nici un miros de motorina la esapament cand dai la automat inseamna ca ECU nu deschide injectoarele, foloseste niste ace sa bagi in fire sau din spate in mufa neagra de la ECU(c0658) cat timp e conectata si contactul pe II si masoara tensiuni intre pin 33(+) si cele cu fir negru(-) pin 1, 2, 24, 25, ai verificat siguranta 5?

 

daca ai tensiune OK peste tot poti incerca sa o mai tragi dar nu da deloc la demaror cand faci asta

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: probleme pornire td5

 

Da, nasol, coroborat cu faptul ca s-a oprit din mers si are ECU-ul tensiune, continuitate si rezistenta buna la senzor de volanta daca nu porneste nici trasa am cam iesit din idei, chestia cu rezistenta senzorului nu e ceva 100%, ar fi fost daca era rezistenta varza dar fiind buna nu garanteaza totusi ca da si semnal bun ca poate fi dezaxata si volanta, e greu asa fara tester, nu este in DEVA nimeni cu un tester multimarca macar care are Td5 in meniu?

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: probleme pornire td5

 

Nu prea stiu de tester in zona aia, dar daca cel multimarca se conecteaza pe motorizare e bun pentru cazul asta ca nu e imobiliserul sau ceva de programat, trebuie vazut sa nu aiba ECU-ul un cod de tip '' topside switch failed pre injection'' ca asta e comun la defendere si inseamna ca ECU-ul e bulit sau alt cod legat de injectoare si citit pe date live turatia cand dai la demaror ca asta e semnalul de la senzorul de volanta, trebuie sa fie peste 350 daca e sub 300 nu porneste. decat sa umbli tractat sau pe trailere la reprezentanta mai bine iti iei un tester ca iesi mai ieftin... mai poate fi ceva din distributie dar asta ma depaseste

Editat de sierrafery

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: probleme pornire td5

 

Un tester care intra pana in maduva oaselor la el si te scapa de orice griji viitoare e asta http://www.nanocom-diagnostics.com/shop/product/ncom01 daca ai o firma listata VIES(platitoare de TVA) poti scadea TVA-ul din suma si iese 299 Euro... plus vreo 15 transportul pana acasa, gandeste-te ca daca ECU-ul e bulit o sa ai nevoie de asa ceva ca cel de schimb trebuie programat pe masina nu merge numai sa-l conectezi si gata. Eu cand am luat D2-ul avea o problema la immobiliser si am dat 300Euro sa o duc de la Arad pe trailer pana la Szeged deci de stiam pe atunci cate stiu acum e clar ca-l cumparam imediat, sa nu mai spun cate economii am facut cu el de atunci, nu e ieftin dar merita(parerea mea), revino luni cu noutati dupa testare si mai vorbim. Bafta

Editat de sierrafery

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: probleme pornire td5

 

Nu o sa-ti para rau, pe motorizare se conecteaza si la D2 Td5 iar daca ECU-ul tau e bulit poti sa cumperi de pe ebay un ECU seria NNN000120 sau NNN500020 care apoi poti sa-l remapezi cum vrei tu cu scula asta, cele MSB nu merg remapate prin OBD, despre cum se foloseste gasesti pe site-ul lor tot felul de documente si filmulete o sa ai acces nelimitat dupa ce te loghezi cu seria aparatului, e usor de folosit si cum se pare ca esti dibaci o sa mai ai nevoie de service doar la chestii de mecanica bruta si grea pe care o poate face orice mecanic decent, asa am ajuns si eu acum.

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: probleme pornire td5

 

...Mulțumesc. ...revin după ...

Faptul ca o sa fiu proprietar de tester nu înseamnă ca mi-am recăpătat și masina.....Dar dacă este așa cum mi l-ai descris probabil va fi mult mai ușor și rapid de depistat problema de pornire.....Oricum cel puțin pentru început ... tot experiență dvs si celorlalti prieteni de pe forum v-a fi ancora mea în realitatea land rover....Mulțumesc pentru sfat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: probleme pornire td5

 

Ti-am zis eu ca asa ardeleneste incet imi tot vin idei:old, la mufa neagra mai verifica tot asa cu contactul pus daca e tensiune intre pini 3, 22, 27 si o masa oarecare din alea negre, asta-i ultima reduta, daca si aici exista tensiune atunci ECU-ul e alimetat din toate partile Hai noroc

Editat de sierrafery

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: probleme pornire td5

 

Amu chiar cred ca am cam eliminat tot ce se putea in zona aia:ang3

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare